رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

به مناسبت عید نوروز سال 1400 با کد تخفیف ircfc-1400 می توانید از محصولات سایت با تخفیف 500.000 هزار ریال  تا تاریخ 1400/01/31 خرید کنید.

×
×
  • اضافه کردن...

افزایش فالوور و لایک ، تبلیغات و طراحی سایت ، سئو و ویدیو مارکتینگ

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

افزایش فالوور و لایک ، تبلیغات و طراحی سایت ، سئو و ویدیو مارکتینگ

از ابتدا با یک پرسش شروع می کنیم…

برندینگ چیست ؟

در یک کلام و به زبان ساده، برندینگ ایجاد یک هویت و ذهنیت مشخص برند مورد نظر در ذهن افراد یک جامعه است. برای مثال وقتی برندی مانند بنز یا BMW را در ذهن خود مجسم می کنید، ناخود آگاه فردی را متصور می شوید که بسیار متشخص با کت و شلواری تمیز و اتوکشیده و کاملا” کلاسیک به سمت کارخانه اش در حال حرکت است! این چنین تولید ذهنیت توسط این شرکت ها نمونه ی بارز برندینگ محسوب می شود.

حال ابزار مورد نیاز برای این کار فراخور کاری که برند مذکور انجام می دهد، می تواند یکپارچه سازی طراحی ها باشد، طراحی و امکانات ماشین گرفته تا لوگو و تبلیغات آن. جدای از آن وجود یک تخصص انحصاری و مانور روی آن، خواه ناخواه در ذهن مردم جامعه، برند را ارزش گذاری می کند. وجود یک ایده و محوریت مشخص برند، می تواند در قالب کلمات و یا یک شعار کلیدی که شبانه روز به روش های گوناگون و البته خلاقانه در ذهن مخاطبان نهادینه شود خود کمک شایانی به امر برندیگ می کند.

برندینگ چیزی فراتر و ژرف تر از یکپارچه سازی لوگو و بروشور وکاتالوگ شماست. برندینگ هنر یکپارچه سازی ذهن هاست. شاید شما امروز هزار نفر را در راه خانه تا محل کارتان دیده باشد اما چهره ی کدامشان را به یاد دارید؟

کدام یک از همسایگان یا دوستان قدیمی خود را هنوز هم با جزییات می شناسید؟

بدیهی است، با هر آنچه بیشتر یر و کار داشته باشد با جزییات بیشتری در ذهن شما می مانند و اگر این جزییات برای شما لذت بخش و مختص آن شخص باشد شما او را همواره به یاد می آورید و در هر فرصتی برای هم نشینی با او وقت می گذارید. حتی آشنایان قدیمی خود را که در گذشته سالها از نزدیک می شناختید، چه بسا اکنون آنها یک فرد ناشناخته برای شما هستند. برندیگ صحیح، برند شما را شخصی نشان می دهد که همه دوستش دارند و برای آنها جذاب است. از این رو همه برای آن وقت صرف می کنند و در هر فرصتی از آن استفاده می کنند.

تبلیغات راکد و هزینه های تکراری و گزاف نه تنها به برندینگ کمک نمی کند بلکه بیشتر اوقات به عنوان تبلیغات منفی تلقی می شود و ذهنیت مردم را نسبت به برند شما خراب می کند. از اینها گذشته، چنین تبلیغات پر هزینه ای که اغلب بدون برنامه ریزی و از سر هیجان و گاهی ترس از دست دادن بازار کاری انجام می شود و به طبع در نهایت منجر به از دست دادن سرمایه و پیشی گرفتن رقبا از شما می شود.

بیایید به اوضاع کنونی برند های مشغول فعالیت در ایران نگاهی بیندازیم، پاسخ به یک سوال اساسی کمبود های موجود را شرح می دهد.

چند برند در ایران تاکنون توانسته اند این مورد را دنبال کنند و هر کدام از از آنها چقدر دوام داشته اند؟!

وجود یک تیم حرفه ای برندینگ، با ایده های جذاب و نوین که هر کدام به فراخور برند و بودجه ی شما، راه تبلیغات موثر و مورد نیاز برند شما را به شما نشان می دهند، پایه ی این راه پرهزینه و چه بسا طولانی است. لذا مجموعه ی ما با سالها تلاش و کوشش در این زمینه و کسب موفقیت های بین المللی در نظر دارد تا با در اختیار گذاشتن و تجربیات خود به همراه تیم حرفه ای در این زمینه به توسعه بند شما کمک کند به امید آنکه برند شما یارای برابری با برند های مطرح بازار چه در داخل کشور و چه حتی در سطح بین المللی را داشته باشد.

خدمات

ما بهترین راه برای توسعه ی برند تجاریتان را پیش روی شما می گذاریم

سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی و آنالیز سئو و… سایت شما

شبکه های اجتماعی

ایجاد و افزایش لایک , فالوور , تویت , پلاس شبکه های اجتماعی مورد نظر شما و تبلیغات در آن ها

اینترنت مارکتینگ

خدمات اینترنت مارکتینگ به بهترین شکل و ارائه ی به صرفه ترین راهکار ها

طراحی گرافیکی

طراحی بنر سایت , پوستر , بروشور , ست اداری و کارت ویزیت دلخواه شما

ویدئو مارکتینگ

موشن گرافیک، تیزر، فیلم های تبلیغاتی و ...

خدمات بین المللی

درج خبر در خبرگزاری های خارجی، ثبت شرکت و برند در اروپا، خدمات دفتر مجازی در خارج از کشور

برندیجیتال حاصل یک تفکر دانش بنیان، تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه در سال ۲۰۱۲ میلادی و با ادغام بهترین شرکت های سرویس دهنده خدمات متفاوت تبلیغاتی در جهت تحولات سازمانی در زمینه های فروش، بازاریابی،‌تبلیغات و برندینگ شروع به فعالیت نموده است بامبو با استفاده از نیروی جوانی متخصصان خود در زمینه های مختلف تبلیغاتی از جمله خدمات حرفه ای طراحی و گرافیک ، خدمات چاپ ، خدمات طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای مبتنی بر وب،‌تلفن های هوشمند و دستگاه های قابل حمل ، خدمات میزبانی وب بسیار قدرتمند از طریق شرکت آی تی ریسرچز انگلستان خدمات منحصر به فرد تبلیغات ، خدمات طراحی داخلی و خدمات نمایشگاهی هدفمند‌توانسته است نهایت بهره وری در عین زیبایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد

در حال حاضر این مجموعه با چندین شخصیت حقوقی مستقل در انگلستان و چند کشور دیگر دنیا از جمله ایران، مفتخر است با استفاده از تجربیات چندین و چند ساله فعالیت های بین المللی خود، به توسعه هرچه بیشتر کسب و کار های فعال در حوزه ی بین الملل کمک کند.

http://letsgotoiran.com

http://globalinvestment.ir

این مجموعه در نظر دارد راهکار های راهگشایی، در زمینه گسترش کسب و کار حوزه های مختلف کاری در زمینه برندینگ را، برای عزیزان فراهم آورد؛ به همین منظور، شرکت تالی در نظر دارد تا با در اختیار گذاشتن تجربیات چندین و چند ساله خود در زمینه برندینگ و حوزه ی های زیر مجموعه، نهایت تسهیل را از تمام جهات (چه از نظر مالی، چه زمانی و چه کیفیت و انعطاف پذیری خدمات) فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد فعالیت های دیگر مجموعه و شرکت های زیر مجموعه به سایت های زیر رجوع کنید:

itresearches.ir | talee.co.uk | talee.ir

اطلاعات بیشتر :

www.brandigital.ir

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط diba98
      درمان هایی که برای ارتودنسی انجام می شود به دو گروه کلی تقسیم بندی می شوند. گروه اول درمان هایی را شامل می شود که برای تصحیح دندان ها هستند و گروه دوم درمان هایی هستند که برای بر طرف کردن ناهنجاری های فک استفاده می شوند. در هر دو نوع درمان برای بر طرف کردن ناهنجاری ها به دستگاه های مخصوصی نیاز است که مدت استفاده از آن ها را متخصص ارتودنسی در شرق تهران تعیین می کند. اگر فردی که دارای ناهنجاری هایی در ناحیه فک یا دندان هایش است به موقع به پزشک متخصص مراجعه کند و در طول درمان همکاری خوبی با پزشک داشته باشد می تواند با استفاده از درمان های ارتودنسی ناهنجاری هایش را درمان کند اما اگر این فرد در زمان مناسب به پزشک مراجعه نکند و در طول درمان نیز طبق توصیه های پزشک عمل نکند ممکن است برای درمان ناهنجاری های فک نیاز به جراحی پیدا کند. در چنین شرایطی متخصص ارتودنسی در شرق تهران و سایر نقاط ابتدا فرد را تحت درمان ارتودنسی قرار می دهند و اگر جوابگو نبود به جراحی روی می آورند.





      براکت گذاری و سیم کشی دندان ها برای درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟
      با توجه به نوع مشکلی که بیمار دارد پزشک تشخیص می دهد که بیمار به ارتودنسی متحرک، ثابت و یا جراحی فک به همراه ارتودنسی نیاز دارد. نوع دستگاه ارتودنسی با توجه به نوع مشکل هر فرد بیمار و طبق تشخیص برترین متخصص ارتودنسی در آریاشهر و سایر نقاط شهر تعیین می شود. معمولا برای فردی که دارای مشکلات فکی است یک سال و نیم زمان برای رفع مشکلات فکی و یک سال و نیم هم برای رفع مشکلات درمانی زمان لازم است. اما اگر فرد بیمار فقط مشکلات دندانی داشته باشد طبق گفته پزشک متخصص ارتودنسی در شرق تهران به یک سال و نیم زمان نیاز است. کل پروسه گذاشتن سیم و براکت های ارتودنسی 30 دقیقه طول می کشد.

      بهترین سن برای ارتودنسی چه سنی است؟
      طبق توصیه هایی که متخصصان ارتودنسی می کنند باید زمانی که متوجه هر گونه مشکل در فک یا دندان های کودکتان شدید سریعا به کلینیک متخصص ارتودنسی در شرق تهران مراجعه کنید حتی اگر فرزند شما زیر 8 سال سن داشته باشد. وقتی به موقع برای رفع مشکلات دهان و دندان اقادام می کنید می توانید یک ارتودنسی بسیار خوب را برای فرزندتان ایجاد کنید. بهترین سن برای اینکه ارتودتسی کودکان را انجان دهید از 8 سالگی تا قبل از دوران بلوغ می باشد. این گفته بدین معنا نیست که بعد از 14 سالگی نمی توان ارتودنسی انجام داد. درمان ارتودنسی در افراد بزرگسال نسبت به کودکان زمان بیشتری می برد اما بزرگسالان نیز می توانند بعد از سپری شدن دوره درمان به نتیجه دلخواهشان برسند.



      تغذیه در دوران ارتودنسی باید چگونه باشد؟
      در این دوران متخصص ارتودنسی در شرق تهران توصیه می کند جدا از خوردن ذرت و تنقلات، مواد خوراکی رنگی و خوراکی های سفت پرهیز شود. به جای آن باید از از مواد غذایی که دارای کلسیم، مواد معدنی و ویتامین های زیاد هستند استفاده کنید. استفاده از نوشیدنی های خنک نیز طبق گفته برترین متخصص ارتودنسی در جردن منع مصرف ندارد و می تواند لذت بخش باشد.

      در صورت شل شدن و یا کنده شدن براکت ارتودنسی چکار کنیم؟
      اگر در طول درمان با چنین مشکلی مواجه شدید سریعا با پزشک متخصص ارتودنسی در شرق تهران خود تماس بگیرید و به صورت اورژانسی به ایشان مراجعه کنید. اگر در مراجعه زود هنگام سهل انگاری کنید باعث اختلال در روند درمان شده و آسیب های شدیدی را به دهان و دندان خود وارد می کنید.
      بهتر است مطلب ویژگی ارتودنسی برای کودکان خوانده شود.

      چطور براکت ارتودنسی را تمیز کنیم؟
      برای اینکه براکت های ارتودنسی ثابت را تمیز کنید باید از مسواک و براش های مخصوص ارتودنسی استفاده کنید. توجه داشته باشید اگر در این دوران از دهانشویه های کلر هگزیدین استفاده کنید باعث زرد شدن دندان هایتان می شوید منبع: الو متخصص.
    • توسط hadis11
      عموما هواپیماهای مسافربری از لحاظ کیفیت به فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم می شوند که در سال های اخیر اکونومی با کیفیت نیز به این دسته بندی توسط بعضی ایرلاین ها اضافه شده است.

      قبلا کیفیت صندلی ها و تفاوت کلاس ها مشخص نشده بود، صندلی ها با کیفیت یکسان بودند و تفاوت در شرایط و تسهیلات غیر از نوع جایگاه مسافر ایجاد می شد مانند محدودیت میزان بار مسافر، قوانین تغییر یا استرداد بلیط هواپیما و ... که برخی از این موارد هستند.

      کلاس و درجه بندی ایرلاین های پرواز خارجی بیانگر میزان کیفیت محل نشستن در حمل و نقل عمومی است. محل نشستن میتواند یک صندلی یا یک کابین باشد. کلاس های بالاتر برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده و گران قیمت تر می باشند.


      قیمت پایه کلاس ها

      در یک بیان ساده قیمت کلاس ها به هر صندلی هواپیما در درجه بندی های مختلف با قیمت و قوانین مقرر بستگی دارد. قیمت کلاس ها با واژه های مشخص شناسایی می شوند، بعضی از این واژه ها در تمامی ایرلاین ها یکسان است و برخی دیگر بسته به ایرلاین متفاوت می باشند در ادامه به تعدادی از این واژه ها که در تمامی ایرلاین ها یکسان می باشد اشاره می کنیم :

      Y= بلیط هواپیما اکونومی کلاس

      J= بلیط هواپیما بیزینس کلاس

      F = بلیط هواپیما فرست کلاس

      قیمت هر کلاس هواپیمایی از طریق سیستم رزرو ایرلاین و آژانس های هواپیمایی برای فروش هر صندلی در هواپیما تعیین می گردد و با پیگیری کلاس بلیط هواپیماهای موجود اعلام می شود.



      اکـونـومی کـلاس

      به بیان ساده با پرواز داخلی اکونومی برای رفتن از مبدا به مقصد شما صندلی مورد نظر خود را با تفاوت هایی از لحاظ پهنای صندلی و فضای جلو پای صندلی دریافت می کنید. جلو پای صندلی از 70 تا 83 سانتی متر و پهنای صندلی از 43 تا 83 سانتی متر می باشد. اگرچه ممکن است، این چند سانتی متر از نظر شما تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی در پرواز خارجی بلند مدت قرار بگیرید تفاوتشان را حس خواهید کرد. برای سایر تفاوت ها میتوان وجود پریز برق، Wi-Fi، غذا، سرگرمی، تلوزیون و سرویس های مختلف را مثال زد.

      اکونومی کلاس با کیفیت

      بلیط هواپیما اکونومی کلاس با کیفیت تفاوت های متعددی با اکونومی کلاس معمولی دارند. در آمریکا آن را انتخاب کابین اصلی می نامند و در مسیرهای هوایی بریتانیایی اصطلاح ورد تراولر پلاس را برای آن به کار می برند. ولی تمامی آن ها یک معنی دارند: پرواز اکونومی کلاس با مقداری جذابیت و البته مقداری پر هزینه تر. البته گفته می شود که قیمت این پرواز ها با پرواز های بیزنس کلاس، مشابه نیست.

      بیـزینـس کـلاس

      میگویند اگر یکبار پرواز با بیزینس کلاس را تجربه کنید، دیگر هرگز با اکونومی کلاس سفر نخواهید کرد. اگرچه ممکن است برتری اکونومی با کیفیت بر اکونومی کلاس به آسانی قابل تشخیص نباشد ولی لوکس بودن بیزینس کلاس نسبت به اکونومی با کیفیت به وضوح قابل تشخیص است. کیفیت بیزینس کلاس به حدی بالا می باشد که بسیاری از ایرلاین ها قسمت بلیط هواپیما فرست کلاس خود را به طور کل رها کرده اند.

      فرسـت کـلاس

      افراد مشهور و ثروتمند در راس رزرو پرواز های فرست کلاس قرار دارند. تصور کنید افرادی که در پروازهای بیزینس کلاس بوده اند تنها مقدار کمی از لوکس بودن را تجربه کرده اند. جدا از حریم خصوصی و اندازه صندلی ها (به خاطر داشته باشید، که در پرواز های فرست کلاس تعداد صندلی ها کم و مانند سوییت های شخصی می باشند.) قیمت پروازهای فرست کلاس تا پنج برابر قیمت پروازهای بیزینس کلاس می باشد.



       
       
    • توسط nilufar
      لباس نسوز آلومینیومی ALFA7 ایتالیا
      این نوع از لباس کار برای از بین بردن آتش طراحی شده که چون جنس بیرونی آن از الیاف نسوز فایبر گلاس استفاده شده می توان به راحتی وارد آتش شد همچنین جنس درونی آن از الیاف عایق حرارت و پشم طبیعی است. این لباس کار دارای کفشی از جنس پلی آمید (۱۰۰% KEVLAR ) است و به رنگ های نقره ای در بازار وجود دارد و همچنین سایز های مختلف دارد. این لباس کار استاندارد های لازم و دارد.
      لباس نسوز آلومینیومی MKF_23_FFH2
      لباس کار آلمینیومی به این شکل برای شغل هایی که با ریخته گری و ذوب مواد معدنی و کوره های پر حرارت برای ذوب ماده های معدنی و سایر عملکرد های گرما زا سرو کار دارند.
      لباس نسوز آلومینیومی BETA5
      این مدل لباس کار به شکل پنج تکه است که دارای اورکت، کلاه خود، شلوار، دستکش به شکل پنج انگشتی و ساق بلند و همچنین کفش ایمنی می باشد . جنس لایه بیرونی آن از الیاف نسوز فایبر گلاس با روکشی که امواج گرمایی را بازتاب می کنند و آلومینیوم آن از جنس FIRTEX است و جنس لایه درونی آن ازترکیبات WOOLFABRIC با مواد مقاوم است.
      لباس ضداسید یکسره و دوتیکه PROMAX
      این شکل از لباس کار که به صورت ضد اسید باز promax است دارای خوصوصیاتی است که این لباس کار به دو مدل وجود دارد و به شکل دو تیکه است و از جنس PVC مطلوب می باشد. این لباس کار به هیچ عنوان حساسییت ایجاد نمی کند و در مقابل بییشتر مواد شیمایی عایق است. در شغل هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند مناسب است.

      لباس ضدگاز MEIKANG چین MKF 06
      این مدل از لباس کار در مقابل هر نوع گازی مقاوم است. شکل این لباس به طور یکپارچه است و به طور کامل بسته است و دارای کوله ای برای نگه داشتن کپسول تنفسی است جنس آن PVC تقویت شده که در برابر حرارت و سوختن عایق است. این لباس کار از لنزی که موجب دید گسترده می شود (AA) برخوردار است.

      لباس یکسره ضداسید MAXON

      لباس ضد اسید مقاوم در برابر اکثر مواد شیمیایی است. این لباس به صورت یکسره و دارای کلاه بوده و از جنس PVC با کیفیت عالی می باشد. در همه ی مورد های خطرناک و زمان های ضروری که بایستی به محوطه هایی با بخار غلیظ اسید یا فضایی با ذرات اسپری شده اسید وارد شوید لازم است.
      لباس ایمنی آتش نشـــانی Deva مدل Tiger Matrix
      این مدل از لباس کار که برای مشاغل آتشنشانی طراحی شده بسیار مقاوم است در مقابل کشکش و پارگی حرارت و آتش. وزن آن بسیار سبک است و راحت است. به رنگ های مشکی، سرمه ای و طلایی وجود دارد.
      لباس ایمنی آتش نشـــــانی Promax
      این مدل از لباس کار آتشنشانان به صورت کت شلوار است که رنگش سرمه ای است و برای آتشنشانان حرفه ای است. این لباس 3 لایه دارد که برای محافظت طراحی شده که در مقابل حریق عایق است. به راحتی نیز پوشیده میشود.

      بادگیر شلوار پشت لاستیکی

      می دانیم که از اساسی ترین امر در لباس کار تقویت و به روز رسانی حفاظت ایمنی آن است. هر مدل لباس کار، با در نظر گرفتن شرایط مکانی به منظور مراقبت از مشکلات یا آسیبات به خصوص در هنگام کار کردن مختص خودش ساخته شده است. این مدل لباس کار شامل بادگیر جلو بسته و شلواراست که در برابر سرما بسیار مقاومت است و برای بدن مناسب است ایجاد می کند.
      لباسکار ایران کارخانه ها
      ویژگی این لباس کار ها این است که بایستی راحتی را برای همه ی افراد تداعی کند و بسیار ایمن باشد و در همه ی سایز ها موجود باشد.