رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سرانجام نسخه نهایی بازی چرخ دهنده های جنگ ۴ (به انگلیسی: Gears of War 4) برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شد! شما می توانید این بازی را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت کنید. حتما قبل از دانلود و نصب بازی، آموزش نصب و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید تا پس از اتمام دانلود بتوانید به سهولت با تصمیم گیری درست بازی را اجرا کنید. بیشتر مکانیک‌ها و المان‌های گیم پلی نسخه‌های قدیمی، به «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears Of War 4) نیز راه پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌ها و تغییراتی جزیی در کلیت گیم پلی بازی دیده می‌شود. در نمایش E3 بازی، محیط تعامل‌پذیر (Dynamic) و تغییرپذیر بازی در گیم پلی و پیشروی در بازی نیز تاثیر می‌گذاشت. بادها و طوفان‌های شدید، صاعقه‌ها و آب و هوای خاص بازی در گیم پلی آن موثر بودند. مثلا برای راه پیدا کردن به نقطه‌ی مقابل، می‌بایست با کمک همراهان خود در بازی، برج مقابل‌تان را ضعیف کنید تا با بادهای شدیدی که می‌وزد، این برج سقوط کند و پُلی برای شما درست شود. در ادامه نیز، صاعقه‌های متحرک و متصل به زمین خود را نشان می‌دهند که باید سعی کنید از آنها دوری کنید و به راه خود ادامه دهید.

Gears of War 4-3DM

Gears of War 4 pc cover small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

دیگر نکات جدید بازی، تمام کننده‌های جدید بودند که به نظر می‌رسد در بخش تک نفره نیز قابل استفاده هستند. در صحنه‌ای، یکی از همراهان شما ،کِیت، طی دو حرکت کار یکی از دشمنان را تمام می‌کند. در نسخه‌های پیشین نیز قابلیت اجرای تمام کننده برای دشمنان از پا در آمده یا به اصطلاح Down شده وجود داشت؛ و در بخش چندنفره بیشتر به کار می‌رفت. در بخش تک نفره به ندرت پیش می‌آمد که فرصت انجام چنین حرکتی وجود داشته باشد. به علاوه ضربات و حرکات جدید Melee نیز در نمایش اولیه‌ی بازی در E3 2015 و E3 امسال به نمایش در آمدند: تنه زدن با شانه به دشمنان و زمین گیر کردن آنها، و استفاده از خنجر برای کشتن دشمنان. اسلحه‌های جدیدی در نمایش E3 امسال بازی معرفی شدند. اسلحه‌ای مانند Boomshot در نسخه‌های اصلی بازی، و مانند Booshka در نسخه‌ی فرعی سری با عنوان Judgment، که گلوله‌های آن حالت انفجاری دارند؛ و اسلحه‌‌ای دیگر که Buzzkill نام دارد و چرخ‌ دنده‌های فلزی و چرخان شلیک، و دشمنان‌تان را تکه تکه می‌کند! در نمایش E3، مشاهده شد که هم اکنون دشمنانِ اسلحه بدست یا به اصطلاح Droneها نیز می‌توانند مثل شما بدوند و با سرعت به سمت شما بیایند؛ پس باید در بازی جدید محتاط‌تر و سریع‌تر باشید.

 

تعامل شخصیت اصلی با دو همراه اصلی خود نیز به نظر بیشتر از نسخه‌های قبلی شده؛ و روی این مهم بیشتر کار شده است. با تمام این اوصاف و البته، بخش چندنفره و حالت Horde جدید با عنوان Horde 3.0، می‌توانیم انتظار لحظات لذت بخش و اعتیادآور گیم پلی نسخه‌ی چهارم بازی باشیم. بخش، و حالت Horde نیز جزوی از بخش چندنفره‎ی بازی است که در آن، حداکثر ۴ مخاطب، همراه یکدیگر می‌بایست علیه موج‌ها و دسته‌های متعددی از جانوران و دشمنان مختلف دوام بیاورند؛ و کار گروهی و هماهنگی، کلید پیروزی در این بخش است.

داستان نسخه‌ی چهارم، ۲۵ سال بعد از نسخه‌ی سوم اتفاق می‌افتد. مارکوس با همکار و هم رزمش، آنیا (Anya)، ازدواج کرده و حاصل این ازدواج پسری با نام جیمز است که قرار است داستان و ماجرای دوران جیمز را تا چند ماه آینده آغاز کنیم. نابودی تهدید لوکاست و لمبنت‌ها توسط اسلحه‌ای که پدر مارکوس، آدام، طراحی کرده بود ممکن شد؛ البته به‌کار انداختن این اسلحه، باعث مرگ آدام نیز شد. به غیر از نابودی تهدیدها، موج انرژی که این اسلحه آزاد کرد، باعث نابودی سوخت فسیلی Imulsion شد؛ و اتمسفر و جو سیاره نیز دچار تغییراتی شد که باعث طوفان‌ها و بادهای خیلی شدید می‌شود. با تمامی این اوصاف و اوضاع  آرام سیاره، COG دوباره فعالیتش را آغاز کرد و هم اکنون، به دلیل کاهش شدید جمعیت، COG اطراف شهرها دیوارهایی ساخته تا از مردم در برابر تهدیدهای خارجی محافظت کند. با ساخته شدن دیوارها، دیگر هیچ خارجی و افرادی که خارج از دیوارها زنده مانده‌اند و زندگی می‌کنند، به درون شهرها پذیرفته نمی‌شوند. این موضوع باعث خشم و مخالفت افراد و انسان‌های خارج از شهرها شده و آنها گروه‌هایی با نام خارجی‌ها (Outsiders) تشکیل می‎دهند که به دارایی‌های COG دستبرد می‌زنند و آنها را غارت می‌کنند. جزییات بسیار زیادی از داستان بازی منتشر نشده و بیشتر جزییات درباره‌ی پس زمینه‌ی داستان بازی  است. در نمایش E3 امسال بازی، سه شخصیت اصلی، جیمز فینکس و دلمونت واکر و کیت دیاز، برای نجات مادر کیت از دست تهدیدی جدید با نام Swarm تلاش می‌کنند؛ و حضور مارکوس کهن سال نیز در بازی تایید شد. وجود چند مرحله با همراهی پدر و پسر، مطمئنا جذابیت بالایی خواهد داشت. Swarm موجودات متجاوز جدیدی هستند که تا الان، گروه‌ها یا کلاس‌های متفاوتی از آنها نمایش داده شده است که برخی از آنها، بی‌شباهت به لوکاست‌ها نیستند. اینطور که به نظر می‌رسد، غول‌ها یا Bossها نیز مانند گذشته در بازی حضور دارند. به نظر می‌رسد که بخش تک نفره و داستانی بازی، غنی و سرگرم کننده باشد؛ و با توجه به درز نکردن جزییات داستان و خط اصلی بخش تک نفره، می‌توان انتظار محتوا و غافلگیری‌های بیشتری را از داستان بازی داشت.

منبع توضیحات: دنیای بازی

 

تصاویری از محیط بازی

Gears of War 4 screenshots 01 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC Gears of War 4 screenshots 03 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

Gears of War 4 screenshots 02 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC Gears of War 4 screenshots 04 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

Gears of War 4 screenshots 05 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC Gears of War 4 screenshots 06 small دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

A new saga begins for one of the most acclaimed video game franchises in history. After narrowly escaping an attack on their village, JD Fenix and his friends, Kait and Del, must rescue the ones they love and discover the source of a monstrous new enemy. Includes the exclusive pre-order bonus “Brothers to the End” Elite Gear Pack and pre-order bonus Vintage Del Pack, both for use in Gears of War 4, and the pre-order bonus Gears of War: Ultimate Edition Character Pack for use in Gears of War: Ultimate Edition. The “Brothers to the End” Elite Gear Pack includes Old Man Marcus, Tomorrow Anya, Zombie Dom and two Golden Wave weapon skins. The Vintage Del Pack features Vintage Del and the Vintage Del emblem, two Vintage weapon skins and a special Vintage Del bounty. For a limited time, purchase and redeem your copy of Gears of War 4 and get the entire Xbox 360 Gears of War collection for use on Xbox One!*

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core i5-3470 3.2 GHz or AMD FX-6300 3.5 GHz
RAM: 8 GB
OS: Windows 10 64-bit
Video Card: GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 260X
Free Disk Space: 80 GB
Windows Version: Windows Anniversary Edition 64-bit With Update 29th of September 2016

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core i5-4690 3.5 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz
RAM: 16 GB
OS: Windows 10 64-bit
Video Card: Radeon R9 290X / GeForce 970
Free Disk Space: 80 GB
Windows Version: Windows Anniversary Edition 64-bit 14393.101

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی Gears of War 4 از قفل گذاری بسیار پیچیده شرکت مایکروسافت استفاده می کند که می توان گفت احتمال کرک شدن آن نزدیک به صفر هست مگر اینکه بازی پس از مدتی در شبکه استیم منتشر شود. به همین دلیل وبسایت دانلودها اکانت رسمی بازی را برای شما عزیزان به صورت کاملا اختصاصی با کمترین قیمت تهیه کرده است.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به لایسنس رسمی بازی دارید. این لایسنس رسمی قابلیت آنلاین بازی کردن بازی را داشته و شما کاربر و مشترک رسمی بازی Gears of War 4 می شوید که می توانید از قابلیت های آن لذت ببرید. پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب تصویری کاملا شفاف برای شما ارسال خواهد شد.

توجه مهم!! بازی منتشر شده است!

—————————————————————————

خرید لایسنس Original Microsoft Wallet; Standard Edition بازی، کاملا اوریجینال:

logo1.png

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

لینک دانلود:

=========================================

3DM Preload Release

 

توضیحات: کاربران عزیز، نسخه پیش رو شما، نسخه Pre-load بازی هست. دقیقا همان نسخه رسمی بازی که چند روز قبل از انتشار رسمی عرضه شده تا در روز انتشار کاربران بتوانند سریعا بازی خود را فعال کنند و از آن لذت ببرند. پس نگران نباشید! این نسخه، نسخه نهایی، کامل و رسمی بازی هست. دلیل Pre-load این هست که تا روز انتشار بازی نمی توانید بازی را آنلاک کنید (البته با اکانت رسمی که خریداری کرده اید) و از آن استفاده کنید. آموزش نصب و اطلاعات خرید اکانت در بخش آموزش نصب قرار گرفته اند.

 

download.gif دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link

دانلود پارت 22 : Direct Link

دانلود پارت 23 : Direct Link

دانلود پارت 24 : Direct Link

دانلود پارت 25 : Direct Link

دانلود پارت 26 : Direct Link

دانلود پارت 27 : Direct Link

دانلود پارت 28 : Direct Link

دانلود پارت 29 : Direct Link

دانلود پارت 30 : Direct Link

دانلود پارت 31 : Direct Link

دانلود پارت 32 : Direct Link

دانلود پارت 33 : Direct Link

دانلود پارت 34 : Direct Link

دانلود پارت 35 : Direct Link

دانلود پارت 36 : Direct Link

دانلود پارت 37 : Direct Link

دانلود پارت 38 : Direct Link

دانلود پارت 39 : Direct Link

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.