رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

با شهر رم در ایتالیا آشنا شوید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

رم، اولین مقصد توریست‌ها در اروپا می باشد شهر باستانی امپراطوری روم، شهر مجسمه‌ها و شهر کلیساها و  میکل‌آنژ و داوینچی است. دیدار از شهر رم ، دیدار از بزرگ‌ترین موزه‌ی بی سقف دنیا می باشد.

رم  در دنیا با تاریخ هزارساله‌اش، فرهنگ ایتالیایی آن، مردمان خونگر، پیتزا و پاستا، بستنی‌ و دست‌فروش‌ها و کلیساها شناخته شده است. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن، به این شهر در دنیا لقب شهر ابدی گرفته اند. رم زیبا، زنده و تودرتو است که به دلیل آب و هوای خوبی که داشته، در هر فصل سال پر از گردشگر می  باشد.

هنگام پیاده روی و گشت و گذار در کوچه و خیابان‌های شهر رم سرتان را بالا گرفته و به نوک ساختمان‌ها و بالای کلیساها را بازدید نمایید که همه جا پر  از مجسمه‌های زیبا، عجیب، و پر از قصه‌ی میکل آنژ، داوینچی، برنینی، آلگاردی و دیگر هنرمندان ایتالیایی می باشد.در واقع هیچ شهری در دنیا نمی توان پیدا کرد که این حجم از مجسمه‌ها و آثار هنری که یک‌جا در خود داشته باشد. حضور آثار هنری و تاریخی در جای جای شهر حال و هوای دیگری را برای لذت بردن گردشگر ایجاد می نماید.

رم پایتخت کشور پیتزا و پاستا می باشد. روبه‌روی فواره‌ی تروی، اطراف میدان ناوونا و در کوچه‌های باریک و فضای رمانتیک محله‌ی تراسدوره ( طرف دیگر رودخانه‌ی تیبر ) رستوران‌های زیادی را پیدا خواهید نمود.

رم شهر مد محسوب می شود که اصلا هر اسم ایتالیایی پتانسیل این را دارد که یک مارک معروف در دنیای مد مبد گردد. فروشگاه‌های مارک‌های ایتالیایی همچون بولگاری، ورساچی و گوچی در اطراف میدان اسپانیا، چشم‌نواز می باشد. چرم‌های ایتالیایی از مرغوب‌ترین چرم‌های دنیا می باشند و خرید کیف و کفش از رم بسیار وسوسه کننده می باشد. با این حال رم برای خرید شهر بسیار گرانی محسوب می شود.برای تجربه یک سفر  متفاوت با تور ایتالیا ارزان همراه شوید.

هزینه‌ی اقامت در رم خیلی ارزان نمی باشد که برای مثال میدان ناوونا که موقعیت بسیار خوبی دارد شبی ١٠٠ تا ١٥٠ یورو برای یک اتاق دو نفره هزینه داشته  و هزینه‌ی آثار دیدنی بین ٣-٤ یورو تا ١٠ یورو متغیر می باشد. در نهایت سفر به رم آن چنان ارزان نمی باشد اما دیدن آن همه شگفتی تاریخی و مذهبی، لمس کردن فرهنگ ایتالیایی در یک کشور می ارزد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.