رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ترفند های کاربردی در محتوای طراحی سایت

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

محتوای طراحی سایت

ترفند های کاربردی در محتوای طراحی سایت : یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در موفقیت یک طراحی سایت ، محتوای آن وب سایت می باشد . از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله نکاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم که با رعایت آن ها در مراحل نگارش محتوای طراحی سایت تان می توانید به بهترین نتیجه برسید .

از مباحث فنی استفاده نکنید :

TCL/TK خود را به صورت Prel  ننویسید . نحوه ی راه اندازی و طراحی سایت تان مسئله ای جذاب برای بازدیدکنندگان تان نمی باشد لذا بیشتر در رابطه با موضوع اصلی وب سایت تان محتوا تولید کنید . سعی کنید مهم ترین بخش محتوای وب سایت را در اولین صفحه از صفحات طراحی سایت تان قرار دهید زیرا اولین جایی است که کاربران در بدو ورود با آن رو به رو می شوند .

به کار گیری عناوین توصیفی در متن :

متنی که در تگ title جای می گیرد می بایست به صورت توصیفی باشد زیرا عنوانی است که در نتایج موتور های جستجو گر قرار می گیرد . با داشتن یک عنوان توصیفی مناسب می توانید کاربران تان را از آن چه در سایت تان می باشد مطلع کنید .

محتوای طراحی سایت

به کار گیری صفحات کوچک در طراحی سایت :

فضای مجازی به صورت یک کتاب بزرگ و عظیم الجثه نمی باشد و مخاطبین علاقه ای به مطالعه ی کلی آن ندارند بلکه تنها می خواهند بخشی که مورد نظرشان می باشد را انتخاب و مطالعه کنند و نهایتا تصمیم خواهند گرفت که در آینده چه اطلاعاتی را مورد بررسی قرار دهند . بر همین اساس می بایست در طراحی سایت تان صفحات کوچکی را تولید نمایید . هم چنین صفحاتی که طولانی به نظر می رسند را به چندین صفحه تقسیم و با استفاده از لینک دهی به یکدیگر متصل نمایید .

بارگذاری مطالب در رسانه های اجتماعی :

هنگامی که یک مطلب مناسب و مفید را تولید می نمایید می توانید آن را در رسانه های اجتماعی منتشر سازید . از این طریق می توانید کاربران بسیاری را به وب سایت تان جذب نمایید . همیشه مطالبی را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توییتر و لینکدین انتشار دهید که ارزش مطالعه را داشته و موجب جلب توجه کاربران این شبکه های اجتماعی گردد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.