رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دسته بندی طراحی سایت بر اساس رابط کاربری

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

طراحی سایت

دسته بندی طراحی سایت بر اساس رابط کاربری : شکل ظاهری یک وب سایت یکی از با اهمیت ترین عناصری می باشد که در نرخ جذب مشتریان بسیار موثر می باشد . همان طور که می دانید افراد جامعه دارای سلایق مختلفی می باشند بر همین اساس طراحی سایت شما می بایست به گونه ای انجام شود که با سلیقه حجم عظیمی از کاربران هماهنگی داشته باشد .

اگر می خواهید در حرفه ی طراحی سایت عملکرد موفقی داشته باشید پروژه طراحی سایت را متناسب با سلیقه خود طراحی نکنید بلکه بر اساس قشر خاص مخاطبین آن سایت و نظر مدیریت سایت مراحل طراحی را انجام دهید . اگر بخواهیم در این حوزه مثالی را برای شما کاربران عزیز داشته باشیم می توانیم به طراحی یک وب سایت حقوقی اشاره داشته باشیم . در این وب سایت به هیچ عنوان نباید از طرح های گرافیکی فانتزی با رنگ های جیغ استفاده کرد چرا که به قشر بازدید کننده از این وب سایت این حس را انتقال می دهد که وب سایت مورد نظر جنبه شوخی دارد .

طراحی سایت

وب سایت های نا منظم :

امروزه یکی از محبوب ترین سبک های طراحی های گرافیکی ، طراحی سایت های نا منظم می باشد . ویژگی های این دسته از طرح های گرافیکی به شرح زیر می باشد :

گوشه های نا متقارن ، راها ، محو شده و به طور کلی کاملا متفاوت می باشد . در دست داشتن این ویژگی ها موجب تمایز طراحی سایت شما با دیگر وب سایت های ساده و نسبتا قدیمی خواهد شد . نا گفته نماند که ممکن است این دسته از طراحی سایت ها نا منظم به نظر برسند اما از دید کارشناسی دارای نظم بوده و موجب گمراهی کاربران در استفاده از امکانات وب سایت نخواهد شد . این نوع از وب سایت مناسب قشر خاصی از جامعه می باشد که متشکل از افراد خلاق ، هنرمند و طرفداران طراحی مدرن و به روز است .

وب سایت های ساده :

وب سایت های ساده یا خلوت تنها در ظاهر ساده به نظر می رسند و تفکری بزرگ در مراحل ساخت آن ها وجود دارد . این دسته از وب سایت ها به علت به کار گیری کاراکتر های کم و طرح های گرافیکی با دو یا سه رنگ ، دارای ظاهری متفاوت می باشند . این نوع وب سایت تقریبا برای تمامی کسب و کار ها مناسب و کارآمد می باشد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.