رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

فواید طراحی وب سایت آموزشی چیست

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

فواید طراحی وب سایت آموزشی چیست

فواید طراحی وب سایت آموزشی چیست

 

 

فواید طراحی وب سایت آموزشی چیست:در دنیایی که نرخ استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش می باشد ، استفاده از این فضا به عنوان المانی برای آموزش ، یکی از برزگ ترین فوایدی است که اینترنت به همراه داشته است . با افزایش یافتن سرعت اینترنت در دسترس کاربران ، این افراد علاقه بسیاری به خدمات آموزشی آنلاین پیدا کرده اند . از این رو می توان به اهمیت طراحی سایت آموزشی و انتقال اطلاعات آموزشی از این طریق ، پی برد . البته ناگفته نماند این امر زمانی به حقیقت می پیوندد که مراحل ساخت سایت و طراحی وب سایت شما بر اساس استاندارد های موجود در این زمین انجام شده باشد . یکی از اصلی ترین مزیت هایی که تکنولوژی به همراه داشته است از بین رفتن محدودیت های خسته کننده و مشکل و رهایی از قید و بند زمان و مکان می باشد . دلایل بسیاری برای ایجاد و طراحی سایت آموزشی موجود می باشد . از یک طرف طراحی وب سایت آموزشی تنها می تواند صرفا در راستای علاقه مندی فرد برای تعلیم حرفه و تخصص فرد باشد و از طف دیگر نیز می تواند با راه اندازی یک وب سایت آموزشی برای خود کسب درآمد داشته باشد .

 

 

انواع طراحی سایت آموزشی :

 

در واقع یک وب سایت آموزشی می تواند به صورت یک وب سایت مستقل آموزشی فعالیت نموده و یا به صورت وابسته به یک آموزشگاه فعالیت نماید

اگر می خواهید وب سایت تان به صورت وابسته به یک آموزشگاه حقیقی کار کند می بایست امکانات و اطلاعاتی از قبیل : برگزاری کلاس های مجازی با قابلیت گفتگوی آنلاین با استاد یا سایر دانش پژوهان ، پرداخت شهریه ی کلاس ها به صورت آنلاین و ... را در وب سایت تان قرار دهید

به طور کلی در هر دو حالت شما چه بخواهید شخصا یک طراحی وب سایت آموزشی در دست داشته باشید ، چه در سمت مدیریت یک آموزشگاه به دنبال ایجاد راه های نوین آموزشی در آموزشگاه خود باشید بی تردید برای طراحی سایت آموزشی نیازمند به خدمات و مشاوره ی یک گروه حرفه ای هستید .

 

روند طراحی وب سایت برای باشگاه ورزشی
روند طراحی وب سایت برای باشگاه ورزشی

 

 

روند طراحی وب سایت برای باشگاه ورزشی : همیشه ورزش کردن یکی از اعضای جدا نشدنی زندگی تمام افراد بوده است . از آن جایی که طرفداران ورزش همیشه بخش عظیمی از مردم را به خود اختصاص داده است با طراحی سایت ورزش می توانید این حجم از کاربر را روانه وب سایت تان نمایید . مقاله ای که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم را به تحلیل و بررسی طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی اختصاص داده ایم . از این رو اگر به ورزش و باشگاه ورزشی علاقه مند می باشید تا انتهای این مبحث ما را دنبال کنید .

 

 

 

تفاوت طراحی سایت و ابزار های تبلیغاتی :

 

یکی از مهم ترین بخش های کاری یک باشگاه ورزشی ، تبلیغات می باشد . در واقع هر چه در تبلیغات موفق تر باشند می توانند مشتریان بیشتری نیز داشته باشند . در دنیای امروز که اینترنت و فضای مجازی در زندگی مردم جایگاه مهمی را کسب کرده است حضور شما در این فضا مزیت های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت . در واقع یک باشگاه ورزشی که به دنبال گسترش کسب و کار خود است می تواند با راه اندازی و طراحی سایت در این مسیر به بهترین شکل عمل کند .

ناگفته نماند یک وب سایت ورزشی را تنها نباید به منزله یک المان تبلیغاتی در نظر گرفت بلکه حجم عظیمی از فعالیت های باشگاه ورزشی را می توان در وب سایت طراحی شده قرار داد تا کاربران از آن ها استفاده نمایند . در ادامه با ویژگی های یک وب سایت باشگاه ورزشی آشنا خواهیم شد .

 

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت باشگه ورزشی :

 

اختصاص یکی از صفحات طراحی وب سایت به معرفی کامل باشگاه ورزشی ، که این معرفی شامل تاریخچه تاسیس باشگاه ، بنیانگذاران مجموعه ، افتخارآفرینان و گواهینامه های کسب شده توسط باشگاه .

اختصاص بخشی از وب سایت به امکانات موجود در باشگاه به همراه تصاویری واضح و با کیفیت از آن ها .

صفحه ای برای معرفی اعضاء ، مربی ها ، کادر فنی باشگاه ، سوابق و رتبه های ورزشی کسب شده توسط آن ها .

امکان عضویت در باشگاه به صورت آنلاین و امکان پرداخت غیر هزینه شهریه عضویت .

صفحه ای برای اخبار جدید و مقالات .

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.