رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم
ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم


ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم 
Resello شرکت هندی آمریکایی می باشد که فروش دامنه را در ایران به انجام می رساند اما به واسط تغییرات در سیاست کاری خود به شرکت آمریکایی تبدیل گردید. اما به واسط مشکلاتی که آمریکا با ایران دارد به ادامه سریس دهی به ایران خودداری نموده است و بدین واسط تمام دامنه های ایرانی که در شرکت Resello بوده است می بایست منتقل گردد. در واقع تمامی طراحی وب سایت هایی که دامنه خود از جمله دامنه هایی با .com ، .net ، .org و غیره را خریداری نموده اند با مشکل تمدید و یا خریداری دامنه روبه رو شده اند.

طراحی سایت و دامنه ها از Resello ریسلو
در 27 تیرماه 96 شرکت Resello ریسلو ایران را مورد تحریم قرار داد و در این نتیجه ثبت دامنه و نیز تمدید دامنه های موجود از ایران با مشکل روبه رو شد. خرید دامنه که در زمان طراحی وب سایت مطرح می شود و تمدید دامنه نیز به منظور ادامه داشتن طراحی سایت مهم می باشد. با توجه به تحریم ریسلو resell خرید و گرفتن دامنه از شرکت های دیگر به انجام می رسد و دامنه های خود را می توانید انتقال دهید.

طراحی سایت تهران
طراحی سایت تهران
طراحی سایت
طراحی سایت تهران : در میان موتور های جستجوگر در حال فعالیت ، مهم ترین آن ها موتور جستجو گوگل می باشد . بهتر است بخش عمده ای از توجه تان را بر روی رسیدن به جایگاهی مناسب در این موتور جستجو قرار دهید زیرا در غیر این صورت طراحی سایت شما کاربران زیادی را به سوی کسب و کار شما روانه نخواهد کرد .
اهمیت بهینه سازی در طراحی وب سایت :
به طور معمول انجام طراحی سایت تنها بخشی از ورود حرفه شما در فضای مجازی می باشد و بخش مهم تر آن بهینه سازی یا سئو وب سایت تان می باشد . قطعا هیچ تفاوتی میان یک وب سایت بی مخاطب و عدم وجود آن وب سایت وجود ندارد . در واقع اگر نتوانید مخاطبین وب سایت تان را افزایش دهید به طور کلی در تجارت آنلاین با شکست رو به رو خواهید شد .
طراحی سایت
اهمیت موتور گوگل در موفقیت طراحی سایت :
عملا می توان بیان کرد موتور جستجو گر گوگل تنها موتور جستجو گری است که قادر به افزایش کاربران شما می باشد . این امر هیچ گونه هزینه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت . در واقع هنگامی که در رسیدن به رتبه ای مناسب در موتور های جستجو نتوانید به خوبی عمل نمایید می بایست با انجام تبلیغات در حوزه های گوناگون به انجام این امر بپردازید که نهایتا هزینه های بالایی را برای شما به وجود خواهند آورد .
در آخر این مقاله باید بدانید که بلافاصله پس از اتمام پروژه طراحی سایت تان نباید توقع کاربران زیادی را داشته باشید . در وقع شما تنها وب سایت تان را ایجاد نموده اید و هزینه آن را پرداخت نموده اید و نهایتا در عوض آن وب سایت تان را تحویل گرفته اید . تازه در ابتدای مسیر می باشید . وب سایت شما نیاز دارد تا ارتقای رتبه پیدا نموده و در موتورهای جستجوگر پر کاربرد همانند گوگل ، بینگ یا یاهو بالا بیاید تا شما دیده شوید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

بهتره مطالبتون رو تمیز بفرستید و از ارسال مطالب به صورت بی کیفیت خودداری کنید.

مشتکرم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

ریسلو فقط یه شرکت هستش برای ثبت دامنه ها و به عنوان واسطه برای ثبت سایت و دامنه استفاده میشه که البته الانم تحریم شده و تا آخر سال 96 حسابش رو روی ایران میبنده و اکثر صاحبای سایت باید جاهای دیگه ببرن دامنه هاشونو مثلا جوکر آلمان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه بعد...

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.