رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

طراحی سایت کتابخانه

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

طراحی سایت کتابخانه
طراحی سایت کتابخانه




طراحی سایت کتابخانه 
طراحی سایت کتابخانه به منظور ارتقا مدیریت کتابخانه طراحی می گردد و ارتباط میان کاربران و مدیر کتابخانه را فراهم می آورد که به راحتی به لیستی از کتاب های موجود در کتابخانه دسترسی پیدا نمایند. عضویت در کتابخانه و نیز اطلاع از کتاب های موجود در کتابخانه ایتمی است که به واسط طراحی سایت کتابخانه به راحتی می تواند مدیریت گردد.

طراحی وب سایت کتابخانه
طراحی وب سایت کتابخانه در منو و صفحات خود می تواند اطلاعاتی در خصوص لیست کتاب های موجود در کتابخانه ، عضویت در کتابخانه و نیز رزرو برای گرفتن کتاب را برای افراد میسر نماید. امروزه طراحی سایت های کتابخانه موفقی موجود می باشد که در جهت بهبود عملکردی کتابخانه ها فعالیت می نمایندطراحی سایت کتابخانه اطلاعات تماس کتابخانه را درج می نماید و این فرصت را ایجاد می نماید.

امکانات در طراحی سایت کتابخانه
در طراحی سایت کتابخانه می توانید ارائه لیستی از کتاب های موجود و نیز توضیحاتی در خصوص کتاب ها درج نمایید تا افراد و اعضایی که در کتابخانه عضو شده اند و یا عموم افراد بتوانند اطلاعاتی در خصوص کتاب ها و موضوعاتی که در آن پرداخته شده است بیابند و همچنین امکان درج نمودن نظرات نیز قابلیت جالبی خواهد بود که به افراد این فرصت را می دهد که افرادی که کتاب را مطالعه نموده اند در خصوص موضوعات و مباحث اشاره شده در کتاب با هم به بحث بپردازند.



طراحی سایت نمایشگاه
طراحی سایت نمایشگاه



طراحی سایت نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاه ، زمان برگزاری نمایشگاه ، زمینه نمایشگاه ، مکان برگزاری نمایشگاه و دیگر اطلاعات را می تواند منظور گرداندطراحی سایت نمایشگاه می تواند برای کاربران و افراد فرصتی را ایجاد نماید تا به در خصوص گرفتن غرفه و نیز اجاره غرفه اقدام نمایند. همچنین اجاره غرفه به صورت اینترنتی نیز اقدام جالبی خواهد بود که در بستر طراحی سایت نمایشگاه میسر می گردد.



طراحی وب سایت نمایشگاه


طراحی وب سایت نمایشگاه می تواند فرصتی را ایجاد نماید تا افرادی که می خواهند در نمایشگاه شرکت نمایند به فضا و نیز غرفه هایی که تعیین گردیده است مطلع گردد تا در خصوص اجاره غرفه اقدام نمایند. اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه می تواند بر اثرگذاری نمایشگاه ثرگذار باشد و از این رو طراحی سایت نمایشگاه می تواند گام موثری در جهت تقویت و نیز حرکت در جهت اهدافی که برای برگزاری نمایشگاه تعیین شده است ایجاد گردد.


چرا طراحی سایت نمایشگاه ضروری می گردد؟



طراحی سایت نمایشگاه می تواند هدفمندی و نیز گام برداشتن در جهت اهداف برگزاری نمایشگاه را میسر نماید. امروزه برگزرای نمایشگاه همراه با طراحی سایت نمایشگاه می شود. در طراحی سایت نمایشگاه می توانید بنری که برای نمایشگاه تهیه شده است را درج نمایید تا معرفی از نمایشگاه در ذهن کاربرنا درج گردد. همچنین می تواند لوگویی برای نمایشگاه نیز طراحی گردد تا در طراحی سایت نمایشگاه درج گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.