رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

عجایبی هفت گانه در تایلند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

معبد Wat Rong Khun معروف به معبد سپید در بخش شمالی تایلند و در نزدیکی چیانگ رای قرار دارد. بسیاری از افرادی که عکس‌های این معبد باشکوه را در اینترنت دیده‌اند، در تور تایلند خود تنها برای بازدید از این معبد غیرمعمول به شمال تایلند مراجعه نمایند.

موزه Fu Hao Kum در کالاسین (Kalasin)، به دنیای ناشناخته‌ای سفر کنید، سری به این موزه بزنید. در این موزه می‌توانید از اسکلت دایناسورها در محیط بازسازی شده زندگی خود بازدید نمایید.

روستای دورافتاده پای تای (Pai Thai) یکی از مکان‌هایی می‌باشد که شما را در تور تایلند به سوی خود جذب خواهد کرد. که شما را جذب خواهد کرد. این روستا شبیه به بخشی از سوئیس می‌باشد و دارای حیات وحشی بکر و فوق‌العاده می‌باشد. در تور تایلند و در سفر به این روستای دورافتاده باید غذاهای خوشمزه و آبدار محلی را حتما امتحان کنید.

نام اصلی معبد بودای خوابیده (Reclining Buddha)، در زبان تایلندی معبد وات پو (Wat Pho) می‌باشد. معبد بودای خوابیده یکی از معابد قدیمی و معروف کشور تایلند برای بازدید می‌باشد.

معبد غار ببر در جایی قرار گرفته است که برای بازدید از آن باید 1237 پله را بالا بروید که پس از رسیدن به بالای نردبان با منظره و چشم اندازی زیبا از تمامی استان روبرو بشوید.

آبشارهای اروان (Erawan) که نام آن‌ها برگرفته از نام فیل سه سر افسانه‌ای یاروان (Yerevan)‌ است از حداقل هفت طبقه آبشار تشکیل شده. برای رسیدن به بالاترین نقطه این آبشار باید علاوه بر استقامت، حس تعادل زیادی نیز خواهید داشت. حتما مراقب گل‌های لغزنده و ریشه‌های درختان ای ن آبشار باشید و کفش و لباس مناسب بپوشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.