رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

از فرهنگ مردم مالزی بدانید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مالزی از جمله کشور های شرق آسیا بوده که گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به این کشور سفر می‌کنند. کشور مالزی که پایتخت آن شهر کوالالامپور می‌باشد، دارای خرده فرهنگ های مختلفی می‌باشد که هر قسمت از این کشور فرهنگ خاصی به خود داشته که ممکن است این فرهنگ به فرهنگ چینی‌ها، بومیان، مالایی ها، هندی‌ها و  یا مسلمانان نزدیک شوند. ولی به طور کلی مردم مالزی بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند.

اگر چه اسلام دین اصلی کشور مالزی می‌باشد اما مذاهب دیگری مانند بودیایی و فرقه های مختلف اسلامی همچون  صوفیه و اسماعیلیه نیز در این کشور طرفدارانی دارند. جامعه کشور مالزی یک جامعه ی چند دینی می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید مردم مالزی بسیار به اعتقادات مذهبی هم احترام گذاشته و معمولا بین افراد و گروه ها با دین های مختلف اختلاف و درگیری خاصی معمولا پیش نمی‌آید.

در کشور مالزی به خاطر اینکه دین اصلی اسلام می‌باشد مواد غذایی که گوشت حلال دارند با آرم حلال مشخص هستند. کشور مالزی دارای نظم و ترتیب بسیار خوبی در کار ها و در اقتصاد می‌باشد. همین نظم و ترتیب ژاپنی ها را قانع کرده تا در این کشور سرمایه گذاری کنند و همچنین مالزی در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در جهان دارد که این امر را مدیون همین نظم به شمار می‌رود که به شما توصیه می‌کنیم با تور مالزی به بازدید این کشور بروید. مالزی کشوری  چند نژادی، چند فرهنگی و چند زبانی است که  ۶۵ درصد از مردم آن مالایایی و دیگر قبایل بومی۲۵ درصد چینی و ۷ درصد هندی  می‌باشند. مالایایی‌هایی که بزرگترین مجموعه را تشکیل می‌دهند.  همچنین مالایایی ها به علت اینکه هم اکثریت جمعیت را تشکیل می دهند و هم دین رسمی کشور را دارند از نظر سیاسی تاثیر گذار ترین گروه در کشور مالزی به شمار می‌روند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.