رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

×
×
  • اضافه کردن...

چگونه می توانید مانع خروج کاربران از سایت شوید؟ 

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

 

چگونه می توانید مانع خروج کاربران از سایت شوید؟ 
ممکن است کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند، چندان برایتان مهم نباشند. اما مطمئن باشید زمانی که کاربری از یک وب سایت خارج می شود، به طور حتم برای این کار دلیل دارد. کاربران ممکن است طی روند خرید از وب سایت شما با مشکل روبرو شده باشند یا محتوایی که در سایت شما وجود دارد، نیاز آنها را رفع نمی کند. فراموش نکنید دسته دیگری از کاربران وب سایت شما وجود دارند که به طراحی وب سایت شما علاقمندند، اما تصمیم دارند در دیگر اوقات به وب سایت شما مراجعه کنند.
بهتر است پیش از انجام هر کاری از خود بپرسید، آیا واقعاً خروج کاربران از وب سایت برایتان اهمیت دارد یا خیر؟ شما می توانید با استفاده از ترفندهایی نه تنها مانع از خروج کاربران از وب سایت خود شوید، بلکه قادر خواهید بود برای خود فرصتی بخرید تا آن ها را به انجام آن چه که می خواهید متقاعد کنید.
روش هایی برای جلوگیری از خروج کاربران از وب سایت

شما می توانید با ارائه پیشنهاداتی برای عدم خروح کاربران از وب سایت، سعی کنید تا در زمان مناسب، تمام محتوایی که کاربر به آن احتیاج دارد را در دسترس قرار دهید
با طراحی فریب دهنده، دکمه های دعوت به عمل برجسته و استفاده از کلمات قدرتمند (رایگان، موثر، تضمین شده) در این طراحی وب سایت، پنجره خروجی این وب سایت باعث افزایش 8/7 درصدی مخاطبین شد که در آن ماه به ورود 496 مخاطب جدید در طراحی سایت منجر شد.
کوپن های تخفیفی + مدت زمان محدود = بازدهی بالا

در اولین وب سایت محبوب توسط GROUPON و دیگر وب سایت های ایده آل، از کوپن های تخفیفی و مدت زمان محدود برای آن استفاده شده است که باعث شد تا کاربران وسوسه خروج از وب سایت را فراموش کنند. به عنوان یک بازاریاب معتقد هستم که استفاده از این موارد درست زمانی که مشتری می خواهد وب سایت را ترک کند، فرصت لحظه آخری به آن ها ارائه می شود تا این تخفیفات را بسنجند و از وب سایت خریداری کنند.
در تصویر زیر یک تبلیغ وب سایت را مشاهده می کنیم که کوپن تخفیفی 10 درصد را به مدت 15 دقیقه در وب سایت خود قرار داده است.
استفاده از این نوع تخفیفات در این وب سایت، بلافاصله باعث افزایش 13 درصدی مخاطبین سایت شد. طراح این وب سایت، این تخفیف و مدت زمان محدود را تحت آزمایش قرار داد تا دریابد که به طور مداوم می تواند بر افزایش میزان مخاطبین سایت خود تاثیر بگذارد یا خیر.
ریسک پذیر باشید

یکی از بزرگ ترین موانع در افزایش میزان مخاطبین یک سایت، وجود ریسک هایی در این مسیر است. به راحتی می توان از این ریسک ها اجتناب کرد- اما هر چه شما این ریسک ها را کاهش دهید، شانس بهتری و بیشتری برای ترغیب کاربران و مخاطبین به انجام عملکردهایی در طراحی سایت به دست خواهید آورد. از این طریق، باعث می شوید تا کاربران به وب سایت و تجارت شما اعتماد کنند و دوباره به این وب سایت باز گردند
CLOUDWAYS سیستم مدیریت و هاستینگ برای سایت های وردپرس می باشد. در این مثال، با وجود تکنولوژی ارائه پیشنهاد هایی برای عدم خروج کاربران از سایت، مدت زمان مشخصی (15 دقیقه) معین شده است و یک تست آزمایشی را نیز قرار داده اند که در صورت نارضایتی مشتری دو برابر هزینه ای که صرف نمودند به آن ها باز گردانده می شود و یا آن ها به یک سفر رایگان فرستاده می شوند.
با وجود موارد زیادی که در وب سایت ها قرار می دهید، فکر می کنید که مشتری را به بیشتر ماندن در وب سایت و خرید از سایت خود دعوت می کنید، اما دقیقا معکوس اتفاق می افتد. CLOUDWAYS تمامی موارد ضروری را برای عدم خروج یک کاربر سایت در نظر گرفت و بهترین مواردی که می توانست ارائه دهد را در یک جعبه روشن و نورانی قرار دارد. به عنوان نتیجه، این موارد باعث شد تا 6 درصد بر میزان مخاطبین این وب سایت افزوده شود.
بدانید کاربران طراحی سایت شما به دنبال چه چیزی هستند؟

البته، زمانی که می خواهید این سیستم را در وب سایت خود فعال کنید، باید چه کارهایی انجام دهید؟ بیایید به این روند نگاهی بی اندازیم

·         انواع مختلفی از الگوها: میزان مخاطبین وب سایت تان به الگوهایی که در سایت تان به کار می برید، بستگی دارد. بیشتر تکنولوژی های ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربر از وب سایت، تنها یک یا دو مورد را به کاربر سایت ارائه می دهند. اما برخی از سایت ها و شرکت ها در تبلیغات شان باید انعطاف پذیر تر باشند. به دنبال یک الگو دو مرحله و یا یک مرحله ای و یا هر دو باشید که کلیه فعالیت ها در سایت را تحت نظر قرار می دهد، این امر بسیار بهتر از پیشنهادهایی می باشد که در قالب یک باکس قرار دارد و باعث خروج کاربر از سایت می شود.

·         داشبورد موجود در طراحی سایت که برای استفاده آسان است: زمانی که این سیستم را برای وب سایت خود به کار می برید، باید دارای داشبورد ساده، کاربر پسندانه و مفید باشد که گزینه های اجرایی را برای کاربران سایت ساده و سریع سازد. اگر دستورالعمل های استفاده را نیز در وب سایت خود قرار دهید، از دید کاربران، طراحی وب سایت شما بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد.

·         گزینه های پیشرفته برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت: برای کسانی که طراح و برنامه نویس گرافیکی سایت می باشند، داشبورد وب سایت باید به آن ها اجازه دهد تا روی HTML و CSS کنترل کاملی داشته باشند و هم چنین از گزینه هایی بهره مند شوند که می توانند برخی موارد را در سایت شخصی سازی کرده و با طراحی کلی سایت مطابقت دهند.

·         آنالیزهای هوشمند: هر تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران از سایت، داده ها و آنالیزهایی را نیز گزارش می دهد. شما باید در یک نگاه بتوانید ببینید که کدام قسمت ها در طراحی سایت جوابگوی نیازهای مشتریان وب سایت است. کاربران به این وسیله می توانند تصمیماتی را گرفته و از وب سایت خرید نمایند.

·         گزینه های طراحی سایت ریسپانسیو: استفاده از تلفن های هوشمند همراه و تبلت ها فراز و نشیب های زیادی دارد. چرا تبلیغات را در اختیار کاربران وب سایت خود قرار نمی دهید که بتوانند نمایش آن ها را در طراحی سایت فعال یا غیر فعال کنند؟ شما باید در هر صورتی پاسخگوی نیاز کاربران در تمامی ابزارهای که استفاده می کنند، باشید و این امر تنها با طراحی ریسپانسیو حاصل می شود.


چه زمانی باید از کاربران دعوت کنید در وب سایت شما بمانند؟


این تکنولوژی یک ابزار است و مانند همه ابزار های بهینه سازی و بهبود مخاطبین سایت عمل می کند. شما نباید از این ابزار و تکنولوژی در تمامی صفحات سایت خود استفاده کنید و با وجود این سیستم در هرجای وب سایت تان، باعث آزار و اذیت کاربران سایت خود می شوید.
در عوض، شما باید به صورت ایده آل زمانی که کاربران سایت تان در مکان هایی که بیشتر قصد خروج دارند، از این تکنولوژی استفاده کنید: صفحه اصلی وب سایت ها و تبلیغاتی که به افزایش فروش محصولات و سرویس ها در وب سایت ختم می شود. از این رو می توانید تبلیغاتی را در بخش هایی از وب سایت قرار دهید که بیشترین تاثیر را بر کاربران سایت می گذارند و باعث افزایش میزان بازگشت سود از سرمایه شما می گردد.در آخر، باید از تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران، به روشی استفاده کنید که ارزش هایی را برای تجارت و وب سایت تان به ارمغان آورد. با چنین سیستم عاملی در وب سایت، شما پیشنهاد ها و موارد دیگری را می توانید به کاربران سایت ارائه دهید. از این جهت است که شما روز به روز در میزان مخاطبین وب سایت خود، افزایش هایی را مشاهده خواهید کرد. از همه مهم تر در کنار منافع خودتان، می توانید بهترین تجربه کاربری را برای کاربران و مشتریان سایت تان فراهم کنید.
از سایت تور تایلند و هاست ارزان ما نیز دیدن نماید

 

  • پسند 1
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط netthailand
      طراحی سایت برندها در شرکت سایت کاپ
      طراحی و توسعه سایت برای برندها باید اهمیت بالایی داشته باشد در اوضاع موجود برندها و کسب و کارهای معروف به طراحی یکتا و ممتاز وب سایت شان که در اصل معرف آنها در دنیایی آنلاین است اهمیت دهند
      امروزه تمام اطلاعات مورد نیاز برای شناختن یک برند از طریق وب سایت مجوعه در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می گیرد ، چه بسا بسیاری از برند ها هزینه زیادی صرف معرفی خود به مشتریان و بازار هدف می نمایند اما بدلیل استراتژی ضعیف بازاریابی و عدم درک صحیح کاربرد و کارکرد پرتال رسمی برای یک برند ملی کاربرانی که تمایل دارند از ساده ترین و در دسترس ترین روش اطلاعات مربوط به برند و محصولات را بدست آورند با ورد به سایت شرکت یا مجموعه با انباشته ای نافرم و ضعیف از اطلاعات روبرو می گردند و تمایلی به تکمیل کنجکاوی خود ندارند
      طراحی سایت یک برند باید با در نظر گرفتن تمام جوانب و حساسیت های سختگیرانه باشد، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری امر مهمی است و بایستی حس آرامش و سادگی و در عین حال سرزندگی و ممتاز بودن را به کاربر منتقل نماید
      آژانس طراحی سایت کاپ طرح ویژه ای برای برندها و شرکت های نام آشنا دارد با تظمین کیفیت و رضایت و البته تخفیف ویژه برای برندها با سایت کاپ در ارتباط باشید
    • توسط netthailand
      طراحی سایت ترند محور
      ترند یا رویکرد طراحی به آخرین روش ها و دستاورد های حوزه طراحی و توسعه سایت اتلاق می گردد که به صورت همگیر و گسترده مورد قبول طراحان و توسعه دهندگان وب سایت قرار گرفته و در کارهای اخیر خود استفاده از این روش ها و رویکرد ها را سر لوحه قرار داده اند . گروه طراحی سایت کاپ نیز از این خیزش جهانی مستثنا نیست در گروه طراحی سایت کاپ تلاش می گردد که بروز ترین متد های طراحی سایت یا به اصلاح ترندهای طراحی سایت به مشتریان پیشنهاد گردد. صد البته این رویکرد دستاوردی جهانی و مدرن و کاربر پسند برای وب سایت طراحی شده شما به ارمغان خواهد داشت. از پر طرافدار ترین ترندهای جهانی در سالهای گذشته می توان به طراحی تخت ، طراحی تک صفحه ای ، طراحی با منوی کناری .... و غیره اشاره نمود
      تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت کاپ
       
    • توسط netthailand
      تاثیر انتخاب سرویس هاستینگ در سرعت لود شدن سایت

      انتخاب سرویس هاستینگ مناسب از اولین قدم*های شروع کار شما به عنوان یک وب مستر خواهد بود. هاستی با تنظیمات پیشرفته و مناسب، کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
      کار کردن در وب (خرید هاست) به صورت مدرن، نیاز به توجه و تلاش دارد. بنابراین کسب و کار آنلاین موفق نیاز به وب سایتهایی دارد که به مشتریان و بازدید کنندگان اجازه دهد محتوایی که به دنبال آن هستند را با سرعت بیشتری بیابند. نادیده گرفتن این مورد می تواند سبب بالارفتن حجم گزاف گویی از سایت شما شود و زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی را مدیریت می کنید این به معنای از دست دادن فروش و سود شماست. هاستکد به این موضوع اشراف کامل دارد و برای انجام این مهم، برای مشتریانش تلاش می کند و در حال حاضر سرویس های میزبانی برای کمک به لود سریع تر سایت ها ارائه می دهد.
      این کار چگونه انجام می شود؟ به عبارتی ساده، سرور سرور مجازی و فضای وب به طور مستقیم به مکانی که دسترسی سریع به صفحات وب دارد متصل می شود. هاست کد با کارکردن بر روی سخت افزار، کارایی فضای وب را دو برابر کرده و در نتیجه بازخوانی اطلاعات سریعتر شده است، حال آنکه زمان دسترسی به طور قابل توجهی کوتاهتر شده است.
      هاست های میزبانی شده توسط هاستکد ، نه تنها به افزایش سرعت تحویل اطلاعات کمک می کند بلکه بازدید آنلاین در موتورهای جستجو گوگل، که اولویت در آن با سایت های پر سرعت است، زیاد می شود.
      پس از انتخاب هاستینگ (خرید هاست لینوکس) مناسب راه کارهای دیگری هم وجود دارد که می تواند در سریعتر شدن سرعت لود سایت شما موثر باشد. به بعضی از موارد در اینجا اشاره می شود:

      استفاده از Gzip
      ریدایرکت*ها را کاهش دهید.
      مراجعه به DNS را کاهش دهید.
      کد*هایتان را کوتاهتر کنید.
      تصاویرتان را کوچکتر کنید.
      از CDN استفاده کنید.
      از تور تایلند و سایت طراحی وب سایت ما نیز دیدن نماید
    • توسط netthailand
      تاثیر برچسب ها در طراحی سایت و طراحی وب سایت 
      تاثیر برچسب ها در طراحی وب سایت : در مقاله ی امروز تصمیم گرفته ایم شما کاربران عزیز را با ویژگی های برچسب های استاندارد در دنیای طراحی سایت آشنا نماییم . در واقع با مطالعه ی این مقاله به درکی کامل از ویژگی های برچسب هایی که می خواهید در راستای افزایش کارایی طراحی سایت تان استفاده نمایید ، خواهید رسید .
      برچسب های کوتاه در طراحی سایت :
      نخستین موردی که می بایست در استفاده از برچسب ها مد نظر داشته باشید به کار بردن برچسب های کوتاه می باشد . در واقع اگر قصد دارید یکی از عبارات کلیدی وب سایت تان را که در محتوای طراحی وب سایت تان به کار برده اید به صورت یک برچسب ارائه نمایید می بایست کلمات کوتاهی باشند که قادر به بیان مفهوم اصلی به بهترین شکل باشند . ناگفته نماند اشتباه ترین حالت استفاده از برچسب ها به کار بردن جمله به جای کلمه می باشد .
      استاندارد تعداد برچسب های وب سایت :
      تعداد کم برچسب در محتوای طراحی سایت یکی از مهم ترین اصول و استاندارد ها در این مبحث می باشد . هنگامی که در یکی از مطالب وب سایت تان از بیش از 66 برچسب استفاده کنید در واقع برای کاربران وب سایت سردرگمی به وجود میاورید و نهایتا کاربران خود را از دست خواهید داد . هم چنین می توانید برای افزایش کارایی وب سایت تان از برچسب های مورد نیاز کاربران به صورت تکرار در متن محتوا استفاده نمایید .
      2 نکته کاربردی در برچسب های عنوان :
      1. می بایست توجه ویژه ای به تعداد کاراکتر های موجود در برچسب عنوان داشته باشید زیرا در موتور های جستجو گر قوانین به خصوصی در رابطه با تعداد کاراکتر ها و نمایش آن ها در نتایج این موتور ها وجود دارد . 
      2. از منحصر به فرد بودن و غیر تکراری بودن عناوین هر یک از صفحات وب سایت تان اطمینان حاصل نمایید ، هر یک از صفحات طراحی وب سایت تان می بایست دارای برچسب های منحصر به فرد خود باشند تا برای انواع موتور های جستجو گر قابل درک و طبقه بندی باشد .
      تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت کاپ
      ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت 
    • توسط netthailand
      تاثیر و نقش هاست در طراحی سایت را میدانید؟

      در مقاله قبلی اشاره کردیم که دامنه یا آدرس سایت با هاست در ارتباط است و به نوعی به یکدیگر وابسته هستند. اما همانگونه که در مقالات مختلف اشاره کردیم هاست یا در معادل انگلیسی host به معنای میزبان است و اشاره به میزبانی از سایت های مختلف دارد. به کامپیوتر های تحت شبکه ای که کنترل آنها به وسیله سی پنل انجام می گیرد هاست می گویند. این نوع کامپیوتر ها ممکن است ویندوز یا لینوکس باشد که در هنگام خرید به شما هاست لینوکس ی و هاست ویندوز پیشنهاد می شود. محتوای طراحی سایت شما نیز که به وسیله سی پنل قرار می دهید در درایو های این کامپیوتر قرار می گیرد.
      ارتباط DNS و هاست در طراحی سایت 

      با توجه به توضیحات فوق در مورد هاست و طراحی سایت، هاست نیز یک کامپیوتر است که از امکانات پیشرفته ای بهره می گیرد. برای اینکه هاست در اینترنت پخش شود نیاز دارد که DNS دامنه تنظیم شود. البته این به این معنا نیست که اگر دو فرد از یک شرکت هاست تهیه کنند DNS آنها یکی باشد زیرا این فرایند دارای پروتکل خاصی نیست و امکانات دیگری نیز توسط آنها قابل دسترسی می باشد. اما ممکن است در هنگام خرید هاست به مفاهیمی برخورد کنید که با آنها آشنایی ندارید؛ مفاهیمی نظیر هاست VPSS که فقط در یک کامپیوتر اجرا می شود و برای ساخت آن نیاز است که سخت افزار های مخصوصی که کار مجازی سازی را انجام می دهند نصب شوند. سوپر کامپیوترها کار تعداد زیادی کامپیوتر را انجام می دهند که البته باید اشاره کنیم که از نظر هزینه گران خواهند بود ولی می توانید از سرعت بسیار بالاتر آنها اطمینان داشته باشید. این نوع هاست ها در برخی شرکت ها که تعداد کاربران زیادی دارند و به عنوان شرکت های قدرتمند در طراحی سایت شناخته می شوند به کار گرفته می شود.
      مفهوم دیتا سنتر در طراحی سایت

      در مورد دیتا سنتر باید اشاره کنیم که برخی از سایت ها ترافیک بسیار بالا و میلیونی دارند. سایت هایی نظیر توئیتر و فیس بوک در حالت عادی باید اطلاعات چند صد میلیون کاربر خود را ذخیره کنند. بدیهی است که اگر بخواهند این حجم بالا از اطلاعات را بر روی یک کامپیوتر و یا هاست معمولی ذخیره نمایند ریسک بسیار بالایی را دارد و ممکن است سیستم کرش کرده و تمامی اطلاعات آنها در کسری از ثانیه از بین برود. بنابراین از دیتا سنتر استفاده می کنند.
      ارتباط محتوا و ترافیک در طراحی سایت بخش دوم 

      ایجاد لینک داخلی در طراحی سایت

      لینک های داخلی در طراحی سایت همواره یکی از مواردی بوده که موتورهای جستجو و به طور خاص گوگل نظر مثبتی بر روی آنها دارند. لینک های داخلی که به اینترنال لینک شهرت دارند در بهینه سازی سایت و سئو سایت نیز از مؤلفه های اصلی محسوب شده و تأثیر خوبی بر رنکینگ سایت دارند. در ادامه مقاله قبلی که در بخش آموزش طراحی سایت قرار دادیم و اشاره کردیم که چگونه باید صفحه اصلی و هدف خود را بسازید، حال نیاز است که اقدام به ایجاد لینک های داخلی در محتوای سایت خود کنید. بر ای ایجاد لینک های داخلی باید از صفحات ایندکس شده سایت که موتورهای جستجو آنها را به کلمات کلیدی خاصی شناسایی کرده اند و آن کلمات اکنون در محتوای شما وجود دارد استفاده کنید. برای شناخت صفحات ایندکس شده مهم طراحی سایت شما می توانید از جستجوی گوگل کمک بگیرید. به این صورت که عبارت (site: sitecup.ir) را سرچ کنید. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که صرفاً از لینک های فوتر استفاده نکنید و از لینک های داخل محتوا که ارزش بسیار بیشتری دارند کمک بگیرید. در میان لینک های داخلی شما بهتر است در تمامی صفحات به صفحه اصلی سایت نیز لینک ارسال شود.
      محتوای صفحات اصلی در طراحی سایت 

      زمانی که شما محتوای صفحات اصلی طراحی وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن نوشتید و مطابق با همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید؛ لینک های داخلی آن را ساختید، می توان گفت که شما یک محتوای شاخص و منحصر به فرد در صفحات بنیادی خود دارید. این محتوا هم قابلیت اشتراک دارد و هم قابلیت اینکه لینک هایی را به سمت خود جذب کند. ممکن است برخی از مدیران و گردانندگان سایت ها نگران این باشند که محتوایشان ممکن است به دست برخی افراد برسد که در این زمینه فعالیت می کنند. اما اگر محتوای شما عالی باشد قطعاً آنها را به چالش کشیده و ممکن است آنها مطالبی را نوشته و به شما لینک بدهند. یکی از اصول طراحی سایت و سئو سایت این است که افراد به دنبال محتوا می گردند تا به آن لینک بدهند. موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل نیز ارزش این محتواها را می دانند.