رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

سایت ام پی تری وان موزیک بفروش میرسد
بازدید بالای 100 آی پی ثابت روزانه
ورودی گوگله روز 30 به بالا
بر روی سرور رزبلاگ
دامین 10 ماه دیگه داره
پیج اتوریتی : 24
 
پایه قیمت : 80.000 تومان
 
قبلا این سایت رده خیلی خوبی از بازدید و گوگل داشت ولی بهش نرسیدم اومدم پایین
ولی اگه خریدار هست میفروشمش
لطفا اسپم ندید دوستان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط farrokh65
      جدیدترین آهنگ از سعید متین به اسم دوتامون
      برای دانلود میتونید روی دانلود آهنگ کلیک نمایید
    • توسط fariman
      عمده فروشی اینترنتی چیست؟
      عمده فروشی به نوعی از تجارت گفته می شود که مقادیر زیادی کالا از تولید و پخش کننده به شرکت ها و صاحبان کسب و کار برای راه اندازی خرده فروشی ارائه می شود.
      هر چند عمده فروشی سنتی هنوز بازار کار خود را دارد اما با توجه به نقش اینترنت در همه جوانب زندگی شخصی و اجتماعی، کسب و کارها هم کاملا تحت تاثیر آن بوده اند؛ به گونه ای که بسیاری از عمده فروشان مطرح به سمت فروش انبوه اینترنتی محصولات خود روی آورده اند.
      اما چرا باید فروش عمده را به صورت اینترنتی انجام داد؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود می پرسند. کسانی که اعتقاد دارند باید حضوری خرید و فروش خود را انجام دهند و به نظر آنها ابتدا باید کالا را دید و سپس خریداری کرد.
      در ادامه با توجه به برشمردن مزایای عمده فروشی اینترنتی گفته می شود که شرکت ها و پخش کنندگان باید برای حضور در بازار رقابتی، به سمت فروش آنلاین بروند.
      مزایای خرید و فروش انبوه اینترنتی

      شاید بتوان مزایای زیادی برای عمده فروشی اینترنتی برشمرد اما سه مورد زیر می تواند دلیل اصلی تصمیم بسیاری از کسب و کارها برای فروش عمده محصولات خود باشد.
      1- دسترسی به مشتریان بالقوه بیشتر
      حوزه فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان و پخش کنندگان محدود به منطقه جغرافیایی خودشان است و معمولا برای خدمات رسانی وسیع تر دچار مشکل می شوند؛ ولی با وجود بستر اینترنت و راه اندازی خرید و فروش اینترنتی می توانند به مشتریان بیشتری از سراسر کشور و جهان دسترسی داشته باشند و آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنند.
      2- توسعه کسب و کار
      اگر بتوان با راه اندازی فرروشگاه اینترنتی عمده فروشی، مشتریان بیشتری را جذب کرد، پس می توان کسب و کار خود را روز به روز گسترش داد؛ زیرا با وجود مشتری های جدید و نیاز های آنان می توان در راستای اهداف خود، به گسترش حوزه کاری اندیشید.
      3- امنیت پرداخت در معاملات
      از دیگر ویژگی بارز در این روش حذف روش های معاملاتی سنتی و پر ریسک مانند پرداخت با چک است. در این روش پرداخت ها به صورت آنلاین و ایمن انجام می شود. این موضوع باعث شده تا تامین کنندگان شرایط‌های ویژه ای را در فروش عمده اینترنتی خود در نظر بگیرند و محصولات خود را با تخفیف های ویژه به فروشی برسانند.
      حال اگر بخواهیم از نگاه خریدار عمده هم ببینیم، مهمترین نکته، دسترسی به تنوع محصولات عمده با قیمت مناسب است؛ زیرا به صورت آنلاین و با چند کلیک می توان محصولات بسیاری از فروشگاه ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.
      پخش عمده کالای دیجیتال در اینترنت
      فروش محصولات دیجیتال در بستر اینترنت از رونق بالاتری نسبت به دیگر گروه کالاها برخوردار است؛ زیرا عموماً کسانی که از اینترنت استفاده می کنند کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه می کنند. به همین منظور بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بزرگ علاوه بر خرده فروشی این محصولات به فکر تامین نیاز دیگر فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی برآمده اند.
      برای نمونه می توان به فروشگاه کاستکو (Costco) در ایالت متحده اشاره کرد که از بهترین و بزرگترین فروشگاه های حوزه فروش عمده اینترنتی است که علاوه بر کالای دیجیتال، محصولات متنوع دیگری را نیز ارائه می دهد.

      در ایران هم فروش عمده اینترنتی چند سالی است رونق خوبی گرفته و بازار پر رقابتی دارد. در این بین می توان به عمده فروشی پلازا (پلازا پلاس) اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی پلازا برای کسانی که به دنبال محصولات دیجیتال مانند موس، هدفون، پاوربانک، لوازم جانبی موبایل و ... هستند نامی آشنا است.
      با توجه به وجود محصولات تقبلی و مشابه با نمونه اصلی، نکته بسیار حائز اهمیت در خرید از فروشگاه های عمده، اعتبار فروشگاه و کیفیت محصولات است.
      عمده فروشی های آنلاین بسیاری در اینترنت وجود دارد اما در این جا به دو نمونه موفق ایرانی و خارجی اشاره شد تا در صورت علاقه به فعالیت در این حوزه، بررسی دقیق تری از روند کاری این فروشگاه ها داشته باشید.
      حتی اگر صاحب کسب و کار خرد هستید پیشنهاد می شود به فروشگاه های پخش عمده اینترنتی مراجعه و محصولات مورد نظر خود را با خواندن توضیحات آن ها انتخاب کنید.
      منبع: سایت تسنیم
    • توسط aliomidi
      در این مقاله قصد داریم نگاهی کلی به عمده فروشی داشته باشیم و با هم نگاهی به نقش عمده فروشی در بازار بیندازیم. بد نیست پیش از هر چیز به تعریف درستی از عمده فروشی برسیم. به خرید کالا در مقیاس های بزرگ ( عمدتا از تولید کننده) و فروش آن به مشتریان ( خرده فروشان، صنایع و ...) به صورت عمده و قیمت پائین عمده فروشی گفته می شود. همان گونه که دستگیرتان شده است، عمده فروش در حقیقت واسطه است.
      فراموش نکنید که یک عمده فروش نه تولید کننده است ( به همین دلیل کشاورزان و تولید کنندگان عمده فروش به حساب نمی آیند) و نه با مشتری نهایی یک محصول سر و کار دارد. البته عمده فروش می تواند دست به بسته بندی مجدد محصول بزند. در بسیاری از اوقات عمده فروش ها محصول را به صورت فله و بسته بندی نشده در قیمتی بسیار پائین تر از قیمت بازار خریداری کرده و بعد از بسته بندی با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

      تفاوت اصلی عمده فروشی و خرده فروشی در چیست؟
      جدا از مواردی که در تعریف عمده فروشی ذکر شد مانند فروش یا عدم فروش محصول به مشتری نهایی و از آن مهمتر توانایی در نگه داری محصول برای مدت طولانی ( از مهمترین خصوصیات لازم برای عمده فروشی توانایی انبار کردن و نگه داری محصول است)، از نگاه اقتصاد می توان تفاوت میان عمده فروشی و خرده فروشی را اینگونه دید:
      1. عمده فروش ها بر خلاف خرده فروش ها نه نیازی به تبلیغ و ترویج کالا دارند و نه به جو حاکم بر بازار اهمیت می دهند.
      2. تفاوت بزرگ دیگر حجم معاملات و گستردگی حوزه های عملکرد است. نیاز به گفتن نیست که حجم معاملات یک عمده فروش قابل مقایسه با خرده فروش نیست و از طرف دیگر خرده فروش ها عمدتا در حوزه های تخصصی و محدود کار می کنند حال آنکه یک عمده فروش بسته به سرمایه، ارتباطات و تجهیزات انبارداری آن می تواند در هر زمینه ای دست به خرید و فروش بزند.
      3. تفاوت سوم به نگاه دولت برای اخذ مالیات باز می گردد. عمده فروش ها و خرده فروش ها بر اساس قوانین اقتصادی در دو گروه متفاوت برای محاسبه مالیات بر درآمد قرار می گیرند.
      آیا نقش عمده فروش به عنوان واسطه قابل حذف شدن است؟
      هرگاه در مورد عمده فروشی و ماهیت واسطه گونه ی این شغل صحبت می شود، اولین نکته ای که به ذهن شنونده می رسد این است که در چرخه ی تولید تا مصرف آیا نیازی به یک واسطه هست؟ آیا نمی توان عمده فروش را حذف کرد و محصول را با قیمت کمتری به مصرف کننده ی نهایی رساند؟ سعی می کنیم با هم به دلایل حضور همیشگی عمده فروشی در این چرخه بپردازیم:
      • تسهیل روند فروش کالا
      نباید به فعالیت عمده فروشی به عنوان فعالیتی از نظر اقتصادی کاذب نگاه کرد. در حقیقت یک عمده فروش برای تولید کننده ی کالا با هزینه ای اندک این امکان را فراهم می کند که با شرکت های کوچک در سراسر کشور یا حتی جهان ارتباط داشته باشد. فراموش نکنید اگر عمده فروش با ارتباط های بی شمارش نبود، یک تولید کننده ی کالا ( که ممکن است در نقطه ای دور افتاده واقع شده باشد) هرگز موفق به ارائه ی کالایش با وسعت کنونی نمی شد.
      • جور بودن جنس
      یک عمده فروش بنا بر سرمایه، ارتباط و توانایی نگه داری، می تواند هر محصولی را خریداری کند. نباید نقش عمده فروش ها را در رفع نیاز های بازار فراموش کنیم. کافیست تصور کنیم اگر در هر زمان قرار بود فروشنده ی نهایی یا مصرف کننده به دنبال خرید مستقیم نیازهایش برود چه شرایطی به وجود می آمد.
      • خرید انبوه
      عمده فروش این توانایی را دارد که محصول را در حجمی بزرگ خریداری کرده و سپس در بخش های کوچک به فروش برساند. نکته ی جالب اینجاست که با توجه به تخفیفی که عمده فروش به خاطر خرید انبوهش می گیرد در نهایت از نظر قیمت به نفع خرده فروش و مصرف کننده ی نهایی تمام می شود.
      • امتیازی به نام انبارداری
      توانایی عمده فروش ها در نگه داری از کالا در حجم بزرگ، هزینه های انبار داری و ریسک های عرضه کنندگان و مشتریان را کاهش می دهد.
      • حمل و نقل
      عمده فروش ها هم به دلیل تخصص در حمل و نقل کالا در مقیاسی بزرگ و هم به دلیل ارتباطات گسترده، روند حمل و نقل کالا را سریع تر، ارزان تر و با آسیب کمتر به محصول به انجام می رسانند.
      • تامین مالی
      نکته ی دیگری که نقش عمده فروش را برای ادامه ی حیات هم تولید کننده و هم خرده فروش الزامی می کند، تامین مالیست. عمده فروشی ها به مشتریان اعتبار مالى مى‌دهند (کالاها را به صورت قسطى به آن ها مى فروشند) و از سوى دیگر با دادن تقاضاهاى زود هنگام به عرضه ‌کنندگان (تولید کنندگان) و پرداخت صورتحساب در موعد مقرر، مى‌توانند آنها را تأمین مالى نمایند.
       
      • ریسک پذیری
      عمده فروش ها با خرید محصول و انتقال سند مالکیت به نام خود در حقیقت بار بسیاری از ریسک ها را از دوش تولید کننده و خرده فروش بر می دارد. ریسک هایی مانند سرقت، آسیب به محصول و یا منسوخ شدن محصول.
      • اطلاع رسانی
      علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد و عمده فروش به صورت مستقیم فرآیند عرضه ی محصولات کمک می کنند، جالب است بدانید عمده فروش ها به صورت غیر مستقیم هم فوایدی برای دیگر اعضای چرخه ی تولید دارند. یکی از این فایده ها اطلاع رسانیست. عمده فروش ها به خاطر نیاز شعلشان ارتباط های زیادی دارند و همانند یک رسانه خبری تخصصی هم به تولید کننده ها و هم به خرده فروش ها اطلاعات با ارزشی در مورد شرایط رقبا و به طور کلی بازار می دهند.
      • ارائه خدمات در زمینه مدیریت
      عمده فروش با ارائه دیدگاه‌هاى کارشناسانه درباره نماى فروشگاه، به کارگیرى سیستم‌هاى حسابدارى و کنترل و دادن آموزش‌هاى لازم به کارکنان خرده فروشى‌ها (مشتریان) مى‌توانند فرآیند عملیات آنها را بهبود بخشند. امکان دارد با برگزارى دوره‌هاى آموزشى براى کارکنان مشتریان (شرکت‌هاى فعال در فناورى پیشرفته) کمک‌هاى زیادى به آنها بنمایند
    • توسط ircfc
      پس از نصب بسته نرم افزاری Office 2016 برای فعال سازی تمامی قابلیت های آفيس 2016 و همچنین رفع محدودیت زمانی 30 روزه آن شما نیاز به کرک نمودن اين برنامه داريد تا بتوانید از این نرم افزار برای مدت طولانی استفاده نماييد.

      کرک‌های ارائه شده قابلیت فعال سازی تمامی بسته‌ها آفیس و برنامه‌های Visio و Project را نیز دارند.
       
      مشخصات

      نام انگلیسی: Office 2013 Activator
      نام فارسی: کرک و فعال ساز آفیس 2016
      حجم فایل: 5.71 + 0.5 + 53.5 مگابایت
      تاریخ انتشار: 12:22 - 1394/7/13 | 2015.10.05
      منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
      راهنمای نصب
      - جهت اجرای فایل‌های کرک می‌بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و Run as Administrator را بزنید.

      - بعد از فعال سازی ویندوز یا آفیس به شیوه KMS حتماً توجه داشته باشید که پوشه AutoKMS موجود در C:\Windows را در آنتی ویروس خود اعتماد سازی کنید و اجازه ندهید تا آنتی ویروس شما هیچ گونه دخالتی در اطلاعات درون این پوشه انجام دهد؛ در غیر این صورت ممکن است مدت زمان فعال سازی تمدید نشود و بعد از معمولاً 180 روز ویندوز یا آفیس غیر فعال شود.
      برای این که مطمئن شوید ویندوز یا آفیس شما فعال می‌ماند و AutoKMS به درستی کار می‌کند، برنامه Microsoft Toolkit را دانلود نموده و در آن گزینه Check را بزنید و در خط آخر مدت زمان فعال بودن برنامه را بخوانید، این عدد همیشه باید ماکزیمم مقدار خود باشد که معمولاً 180 یا 60 یا 45 روزه است.
      لینک های دانلود
         نام: KMSAuto Net 2016 v1.5 | تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 (پیشنهاد پی سی دانلود)
       دانلود - 5.71 مگابایت
       فایل KMSAuto Net.exe را در حالت Run as Administrator اجرا کنید سپس در پنجره باز شده بر روی Activate Office کلیک کنید؛ تمامی مراحل به طور خودکار انجام شده و بهترین شیوه برای فعال سازی انتخاب می‌گردد.

       نام: AAct v3.2 | تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395
       دانلود - 518 کیلوبایت
       فایل را در حالت Run as Administrator اجرا کنید سپس در پنجره باز شده بر روی Office Activation کلیک کنید؛ تمامی مراحل به طور خودکار انجام شده و بهترین شیوه برای فعال سازی انتخاب می‌گردد.

       نام: Microsoft Toolkit v2.6.4 | تاریخ انتشار: 10 مهر 1397  دانلود - 55.54 مگابایت
       فایل را در حالت Run as Administrator اجرا کنید سپس در پنجره نرم افزار بر روی آیکون آفیس کلیک کنید، در سربرگ دوم Install را بزنید سپس در سمت راست کلیک Active را بزنید. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این نرم افزار به «صفحه اختصاصی» آن مراجعه نمایید.  در صورتی که با استفاده از کرک های فوق آفیس شما فعال نشد احتمالاً شما نسخه ی Retail را نصب نموده اید شما ابتدا می بایستی آفیس را Uninstall نموده و طبق راهنمای زیر تغییراتی در فایل های آن ایجاد نموده و مجدداً اقدام به نصب آفیس نمایید.    نحوه تبدیل نسخه Retail به Volume جهت فعال سازی آفیس: - برنامه Microsoft Toolkit را از بالا دانلود کنید و وارد بخش آفیس شوید. - وارد بخش Customize Setup شوید. - Set Installer Path را زده و آدرس فایل Setup.exe را بدهید. - بر روی Change Channel کلیک کنید و منتظر باشید تا تغییرات انجام شود. - حالا می‌توانید آفیس را مجدداً این بار نسخه Volume را نصب کنید. - برای فعال سازی از یکی از روش‌های بالا استفاده کنید.    دانلود مجموعه آفیس 2016   رمز فایل
      www.p30download.com  
    • توسط ircfc
      حافظ شیرازی شاعر بزرگ سده هشتم ایران و یکی از سخنوران نامی جهان است. بیش‌تر شعرهای او غزل هستند که به غزلیات حافظ شهرت دارند.
      در کتاب حاضر تمامی غزل‌های دیوان حافظ براساس نسخه‌ی غنی ،قزوینی همراه با مقدمه، تلفظ واژگان دشوار، درست‌خوانی ابیات و فرهنگ اصطلاحات عرفانی است.
      مشخصات
      نام نویسنده: دکتر محمدرضا برزگر خالقی
      فرمت کتاب: PDF
      تعداد صفحات: 1173
      حجم فایل: 24.9 مگابایت
       
      بر اساس درخواست نویسنده کتاب لینک دانلود برداشته شد!
×
×
  • اضافه کردن...