رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جزایر مهم در اطراف سامویی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ساموئی جزیره ای است که حدود 80 کیلومتری از سوراتانی واقع شده است . نه تنها سامویی دارای جاذبه های زیبایی است بلکه جزایر زیادی در اطراف خود دارد که تور سامویی را بسیار خاطره انگیز خواهند کرد .

1- پارک ملی دریایی آنگ تونگ

5 جزیره مشهور در اطراف سامویی 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ شامل 42 جزیره است . کل پارک 102 کیلومتر مربع را پوشش می دهد ، اما تنها 18 کیلومتر مربع آن زمین است . اکثریت جزایر شامل کوه های سنگ آهک هستند که حدود 100 تا 400 متر بالاتر از سطح دریا هستند . از آنجا که سنگ آهک می تواند ساختار خود را به سرعت به دلیل شرایط آب و هوایی و شیمیایی تغییر دهد ، جزایر دارای غار و صخره های بسیاری است . پارک آنگ تونگ در سال 1980 تأسیس شد و در حال حاضر یک منطقه حفاظت شده است که دارای انواع غنی از حیات وحش و برخی از موجودات دریایی عجیب و غریب است . 

 

2- کو پنگان

5 جزیره مشهور در اطراف سامویی 

کو پنگان با 167 کیلومترمربع ، پنجمین جزیره بزرگ در تایلند است . این جزیره تنها 12 کیلومتر با سامویی فاصله دارد و تنها راه دسترسی به آن از طریق کشتی و قایق است . این جزیره فوق العاده زرق و برق دار است و دارای بیش از 20 سایت شیرجه است . کوفنگان برای جشن ماه کامل شهرت دارد و میزبان جوانان زیادی است . سواحل این جزیره سفید شنی است و طبیعت آن دست نخورده و دارای آب کریستالی می باشد . کو پنگان استراحتگاه های درجه یک دارد که پاسخگوی گردشگران تور تایلند می باشند . جنگل های وسیع داخلی نسبتا ناشناخته به رمز و راز این جزیره افزوده است . 

 

3- کو تائن

5 جزیره مشهور در اطراف سامویی 

کو تائن تنها چند صد متر از ساحل جنوب غربی کو سامویی فاصله دارد . یک جزیره کوچک که در درجه اول برای مرجان و زندگی دریایی شهرت دارد . صخره های حفاظت شده جاذبه های اصلی این جزیره هستند . تور کو تائن شامل صخره نوردی است ، در مسیر بر روی یک پل چوبی راه می روید که به شما امکان دیدن جنگل های مانگرو و بازدید از یکی از زیباترین سواحل جزیره را می دهد . در جنوب کو تائن ، کو مادسوم قرار دارد که مکانی بسیار محبوب برای سفرهای روزانه است . شنا در این جزیره توصیه نمی شود .

 

4- کو تائو 

5 جزیره مشهور در اطراف سامویی 

کوه تائو جزیره ای کوچک در سامویی محسوب می شود اما در طول سال ها با توجه به نقاط غواصی شگفت انگیز آن به شهرت رسیده است . کو تائو مترادف غواصی است . غواصی بزرگترین جاذبه در کو تائو است . اما این تنها جاذبه یا فعالیت در اینجا نیست . علاوه بر این مجموعه گسترده ای از زندگی دریایی مانند لاک پشت ها ، کوسه های صخره ای و باراکاودا را می توان در این جزیره مشاهده کرد . هر زمان از سال برای غواصی در کو تائو مناسب است ، اما ممکن است در ماه نوامبر به دلیل ناآرامی های دریا دید کاهش یابد . سواحل جزیره تائو آرام و کم جمعیت هستند ، اما کمبود استراحتگاه و یا غذا وجود ندارد .

 

5- کو نانگ یوان - Koh Nang Yuan

5 جزیره مشهور در اطراف سامویی 

کو نانگ یوان از دیگر جزیره های زیبا اطراف سامویی است . می توانید با یک قایق سرعتی در حدود 90 دقیقه به این جزیره بروید . سواحل شن و ماسه ای شگفت آور که نفس را در سینه حبس می کنند . می توانید از تفریحات دریایی لذت ببرید و فرصتی برای روبرو شدن با زندگی اقیانوس داشته باشید . اسنورکلینگ و غواصی فعالیت های اصلی در این جزیره است .

 

منبع:

لذت سفر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.