رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

×
×
  • اضافه کردن...

طراحی و تولید محتوا

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

تولید محتوای با کیفیت و طراحی مناسب تصاویر و چیدمان سایت یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ارتباط شما با مخاطب و در نتیجه بازدهی سایت شما می‌باشد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محتوای تازه! سوخت مناسب بازاریابی مدرن

 

محتوای تازه! سوخت مناسب بازاریابی مدرن

محتوای تازه! یک سوخت مناسب برای استراتژی‌های بازاریابی مدرن و آنلاین محسوب می‌شود. چه هدف شما این باشد که ترافیک بیشتری را از طریق جستجوگرها یا رسانه‌های اجتماعی به سمت سایت خود روانه کنید، چه بخواهید تبدیل بیشتری در سایت خود انجام دهید یا فقط مخاطبانی را که قبلا داشته اید، تغذیه کنید. اگر می‌خواهید در مبارزه‌ی بازاریابی آنلاین پیروز باشید؛ به محتوای مناسب هم در سایت خود و هم در تبلیغات خود در خارج از سایت احتیاج دارید.
اما فقط تولید محتوا نیست که اثرگذار است بلکه محتوای باکیفیت و مطلوب نیز حرف اول را می‌زند. مشکل این است که نوشتن یا تولید محتوای با کیفیت بالا بسیار وقت گیر می‌باشد و استخدام یک نویسنده‌ی حرفه‌ای، با تجربه و با استعداد می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد.
بازاریابی محتوا خیلی بیشتر از ایجاد، توزیع و به اشتراک‌گذاری محتوا می‌باشد. برای جذب مخاطب و بهبود نام تجاری و فروش بیشتر محصولات، خدمات و دیگر اهداف بازاریابی نیز باید به آن توجه شود. که این موضوع نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد. بازاریابی محتوا باید دارای یک استراتژی یکپارچه و گسترده باشد. با این حال، همانند بقیه تکنیک‌های بازاریابی (بازاریابی ایمیل و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی)، چنین استراتژی باید در یک استراتژی وسیع‌تر و گسترده‌تر ادغام شود. به عبارت دیگر در بازاریابی‌های دیگر از بازاریابی محتوا نیز استفاده شود.
ابتدا کسب و کار خود را نیاز سنجی کنید و محدودیت‌ها و امکانات را برآورد کنید. سپس براساس اطلاعات بدست آمده، راه‌هایی را برای سازمان‌دهی محتوای مناسب انتخاب کنید. همیشه فردی (از افراد شرکت و یا خارج از آن) هست که محتوا را تولید کند و پروژه را تا آخر ردگیری و بررسی کند. هم‌زمان که بازاریابی محتوای شرکت شما پیشرفت کند، فرصت‌های بیشتری برای پیشرف کسب و کارتان و همچنین انجام ابتکارات جدید پیش روی شما ایجاد می‌شود.

لازم به ذکر است هیچ طرح و راهکار واحد، یکسان و از پیش تعیین شده وجود ندارد که متناسب با هر سازمانی باشد و شما باید راهکار متناسب برای کسب و کارتان را با توجه به نیازسنجی‌هایی که انجام داده‌اید، ایجاد کنید. 


استراتژی‌هایی که برای تولید محتوای فوق‌العاده با بودجه‌ی کم نیاز است:

  • تکیه بر تجربه

«بنویس آنچه را که میدانی!»، این جمله یک مشاوره‌ی رایج و معمول به همه‌ی نویسندگان خلاق است که آن‌ها را تشویق می‌کند به تمرکز بر موضوعاتی که از آن درک عمیق دارند، اما این راهکار برای بازاریابان تولید محتوا هم کاربردی است. اگر سابقه کار طولانی در یک شغل را دارید بازگو کردن تجربیات خود در آن شغل بهترین وسیله در تولید محتوا می‌تواند باشد. در مورد تجربیات خود و دیدگاه‌هایتان بنویسید و جزئیات را به اندازه ممکن اضافه کنید. ممکن است یک نویسنده حرفه‌ای یا سخنران نباشید ولی می‌توانید مطالب جذاب و با ارزشی تولید کنید. مجبور نیستید کسی را برای انجام آن استخدام کنید.

  • منابع جمعی و انواع آن

منابع جمعی که بسیار هم محبوب شده، به این مفهوم می‌باشد که یک کار با کمک جمعی از مردم انجام شود. وبسایت‌هایی وجود دارند که برای انجام پروژه‌ها فراخوان می‌دهند و از کمک‌های مردمی برای انجام پروژه استفاده می‌کنند. هنگامی که پروژه به بهره‌برداری رسید، کمک‌کنندگان نسخه‌های ویژه‌ای از آن را دریافت می‌کنند. البته در حال حاضر در ایران از این مفهوم برای کارهای خیریه استفاده می‌شود.
از این مدل می‌توانید برای تولید محتوای تیمی استفاده کنید، به جای استخدام شخص برای تولید محتوا می‌توانید از تیم بهره ببرید. به طور مثال این تیم ممکن است از کاربران وب سایت شما تشکیل شده باشد. شاید وقت و هزینه‌ی زیادی برای آموزش یک فرد بگذاریم تا به سرعت پیشرفت کند، اما وقتی همه به طور مساوی در این کار شرکت کنند هزینه و وقت کمی صرف می‌شود.

  • محتوایی را تولید کنید که کاربران شما واقعا به آن نیاز دارند

دنیای امروز لبریز از اطلاعات است. باید مطمئن باشید که حضور شما در دنیای دیجیتال و محتوای شما نادیده گرفته نشود. باید بدانید چگونه محتوا ایجاد کنید و اینکه چگونه با تولید محتوای ارزشمند در این زمینه برنده باشید.

  • با مشتری خود شروع کنید

درباره‌ی سوالاتی که اغلب میپرسند فکر کنید. هرسوال می‌تواند عنوان یک پست باشد و در آن پست به این سوال پاسخ داده شود.

بازاریابی محتوا به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

  • خریداران چه کسانی هستند و نیازها و اولویت‌های آنان چه محتوایی لازم دارد؟

این سوالات به انواع مختلفی از اطلاعات مشتریان می‌پردازد که طی بازدید از سایت و خرید خود به جای می‌گذارند. مثلا نقاطی که بیشترین کلیک را انجام داده‌اند، کانال‌های ارتباطی و …. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که بفهمید مشتری شما دنبال چه چیزی است و چه پیشنهادی را به او بدهید. مثلا در سایت‌های خرید الکترونیکی هنگامی که روی محصولی کلیک می‌کنید، در گوشه‌ای از صفحه پیشنهاداتی مشابه با محصول انتخابی به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید با نصب ابزارهای تحلیل بازدید وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس بفهمید از کدام قسمت‌های وبسایت شما بازدید بیشتری شده و روی آن قسمت‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

  • کدام اهداف بازاریابی و سازمانی می‌تواند ما را به استفاده بهتر از بازاریابی محتوا آشنا کند؟

به طور مثال: ارزیابی ترافیک ورودی سایت، بهینه‌سازی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، بازاریابی رویداد (ایجاد تخفیف به مناسبت یک رویداد خاص)، هدایت لید (lead) و مدیریت آن، بازاریابی ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، خدمات مشتری و غیره. با استفاده از بازاریابی محتوا می‌توان همه‌ی این موضوعات را بهبود بخشید.
دقت داشته باشید لیدها کسانی هستند که از سایت شما بازدید می‌کنند و اطلاعاتی را از آن‌ها در اختیار دارید. به عنوان مثال کسانی که در سایت شما ثبت نام کرده‌اند و به این صورت اطلاعاتی از آن‌ها دارید که می‌توانید روی آن‌ها برای فروش سرمایه‌گذاری کنید.

نکات مهم

  •  خلاقیت لازم و ضروری است. نوآوری داشته باشید، کپی نکنید!
  •  طرز تفکر محاوره‌ای داشته باشید. به محتوا به عنوان یک مکالمه فکر کنید. مکالمه با کسانی که از سایت شما دیدن می‌کنند، که در این مکالمه تعامل و حتی سکوت هم می‌تواند حس شود. به عبارتی محتوای خشک و بی‌روحی که مخاطب را خسته می‌کند تولید نکنید.
  • یک رویکرد بازاریابی یکپارچه و خوب داشته باشید.
  • یک دانش عمیق از مشتریان خود و چیزی که می‌خواهند داشته باشید. از یک پیام یا تبلیغ بازاریابی ساده فراتر روید.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

 

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

راه اندازی یک کمپین بازاریابی موفق هدف هر کسب و کار کوچکی است که می خواهد به رشد و ساخت یک پایگاه جامع مشتری بپردازد. بدون یک بازاریابی موثر و هدفمند شانسی برای داشتن مشتریان درست و یک کسب و کار آینده دار (بلند مدت) وجود ندارد.
شرکت های کوچک به دلیل کمبود بودجه، عدم دسترسی به کارکنان آموزش دیده و همچنین عدم تجربه ی کافی، امکان و توانایی رقابت با غول های بزرگ حوزه ی کاری خود را ندارند.
خبر خوب این است که چالش های کسب و کارهای کوچک در بازاریابی می تواند با برنامه ریزی و استراتژی مناسب در مسیر درست برطرف شود. در حالی که روش های بازاریابی زیادی وجود دارد که کسب و کار شما می تواند تجربه کند، بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک نه تنها مقرون به صرفه است بلکه بسیار نتیجه گراست. یک شرکت کوچک می تواند با حداقل سرمایه، کمپین بازاریابی محتوای خود را شروع کند.

فواید بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک می تواند در موارد زیر مفید باشد:

  • ایجاد یک هویت و نام تجاری که مخاطبان به آن اعتماد کنند! در واقع می توان گفت با ایجاد اعتماد، برندسازی می کند! وقتی محتوای باکیفیت تولید می کنید این حس به مخاطب القا می شود که وقتی شما چنین محتوای خوبی را تولید کرده اید، پس برای برند خود و مخاطبانش ارزش قائل هستید، در نهایت مخاطبان به شما اعتماد می کنند.
  • این روش یک مزیت رقابتی محسوب می شود که نسبت به سایر رقبا دارید. این جمله هم به این معنا است که سایت هایی که دارای محتوای خوب هستند، ترافیک بیشتری نسبت به سایت های مشابه ولی بدون محتوا دارند.
  • باعث ایجاد رابطه ی بلند مدت و قابل اعتماد با مشتریان می شود!
  • موقعیت خود به عنوان یک کارشناس میدانی در ذهن مشتریان و رقبا تثبیت می کنید! حتما یک صفحه را برای مقالات حوزه ی تخصصی کسب و کار خود اختصاص دهید. 
  • ترافیک سایت و فروش محصولات شما را بالا می برد! در واقع خدماتی را بدون سرمایه گذاری سنگین برای شما فراهم می کند.
  • بیشتر بازدیدکنندگان سایت را تبدیل به لید (سرنخ! کاربری که وارد سایت شما شده و به عنوان مثال در سایت شما ثبت نام کرده و اطلاعاتی را از او مثل شماره ی تماس و آدرس ایمیل دارید) و مشتری می کند.
  • دید وسیع رسانه ها و بازدهی بیشتر را بدست می آورید!

شاید بازاریابی محتوا در نگاه اول سخت به نظر برسد، ولی این کار یک استراتژی قوی است که می تواند به کسب و کار کوچک شما بدون هیچ خطر یا ریسک بزرگی کمک کند. در واقع با توجه به یک تحقیق انجام شده توسط موسسه ی بازاریابی محتوا، داشتن استراتژی بازاریابی مستند شده، شما را قادر می سازد که:

  • ذهنیت خود را تغییر دهید و اعتماد به نفس تان را در مورد توانایی تولید محتوا بیشتر کنید. 
  • ایده ی کلی بازاریابی محتوا را ساده تر کنید و کمتر به چالش بکشید.
  • دید و چشم انداز بهتر و واضح تری را بدست می آورید که باعث می شود خود را در زمان کار با بازاریابی محتوا موثرتر ببینید.
  • بسیار راحت تر بودجه ی سازمان خود را به بازاریابی محتوا اختصاص می دهید.

البته بازاریابی محتوا نه خیلی ساده است و نه خیلی سریع. بعضی معتقدند که حداقل شش ماه زمان می برد تا نتایج بازاریابی محتوا را ببینید. همه چیز بستگی به میزان تلاش شما دارد. ولی با گذشت زمان می توانید دوباره و دوباره در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

 

استراتژی بازاریابی محتوا چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

بازاریابی محتوا، طبق تعریف موسسه ی بازاریابی محتوا (CMI)، فرآیند بازاریابی یا کسب و کاری است که برای ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند برای جذب و به دست آوردن مخاطب هدف و سودآور، می باشد. بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک ریسک کمتری دارد، درصورتی که استراتژی داشته باشید که تمام چشم انداز کاری شما را دربربگیرد و نحوه ی اجرا کردن کمپین های بازاریابی (چگونگی ایجاد محتوا و تبلیغ برای آن) را به شما به وضوح نشان دهد. مزایای بسیاری در استفاده از یک استراتژی مناسب برای بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک وجود دارد. به سه مورد از آن ها در زیر اشاره می کنیم: 

  • تلاش های بازاریابی شما اگر بدانید که چه نوع محتوایی را باید تولید کنید و مطمئن باشید که با انتظارات مخاطبان شما منطبق باشد، نتایج بهتری خواهد داشت. برای این کار داشتن یک استراتژی محتوای مناسب این امکان را به شما می دهد.
  • از آن جایی که بازاریابی محتوا نیاز به سرمایه گذاری زمانی و مالی دارد، باید مطمئن شوید که این کار را درست و براساس اصول انجام می دهید. در اینجا هم داشتن یک استراتژی محتوای مناسب بسیار مفید است.
  • در نهایت داشتن یک استراتژی خوب و مناسب بازاریابی محتوا این امکان را به شما می دهد که یک دید کلی و از بالا (مثل پرنده ای که از بالا همه چیز را می بیند) در مورد اهداف کسب و کارتان و درک بهتر آنچه که مخاطبان تان از شما می خواهند را می دهد. در واقع مسیر بازاریابی شما را روشن می کند.
  • طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت HUBSPOT تنها 37 درصد از شرکتها دارای استراتژی بازاریابی محتوا هستند. به این معنی که شما با ایجاد و اجرای یک استراتژی محتوای مناسب می توانید برنده ی رقابت خود باشید.

 

۵ مرحله ی ضروری برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای مناسب

ایجاد یک رابطه ی قوی با مخاطبان، هدف هر کسب و کاری است که می خواهد رشد کند. شروع روابط بزرگ و عالی با هدف کمک به مخاطبان تان آغاز می شود. ایجاد محتوایی که مخاطبان شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، باعث می شود برند شما معتبرتر شود. سطح ارتباطی که با مخاطبان خود دارید بستگی به این دارد که چگونه و در چه زمانی به آن ها مطالب مفید می دهید (چگونه همیشه قادر به ارائه ی مطالب مفید به آن ها هستید). زمان هایی که به شما نیاز دارند و برای جواب دادن به سوالات شان باید در دسترس مخاطبان خود باشید! که این کار به برند شما کمک می کند که مخاطبان حس خیلی خوبی نسبت به شما و برندتان داشته باشند. این کار به نوبه ی خود باعث می شود که مخاطبان هدف به برند شما اعتماد کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید بدانید مردم از محصولات و خدمات برند یا کسب و کاری که اعتماد دارند، خیلی راحت تر خرید می کنند. محتوای تولیدی شما یک پل میان برندتان و مخاطبان تان ایجاد می کند و طی این فرآیند باعث بالا رفتن فروش کسب و کارتان می شود. البته باید به این نکته توجه کرد که بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فقط در صورت داشتن یک استراتژی مناسب نتیجه می دهد.

مراحل تولید محتوا

بنابراین برای ایجاد محتوا سعی کنید که مشکلی را حل کنید تا بتوانید نیازی را از مخاطبان هدف برطرف کنید و برایشان مفید باشید. با این حال هنگامی که از بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک استفاده می کنید، فقط نمی توانید به ایجاد و تولید محتوای عالی تکیه کنید. باید مسائل مهم بیشتری را بررسی کنید و آنقدر عمیق شوید تا اقداماتی را انجام دهید که واقعا برای کسب و کارتان مفید است. استراتژی بازاریابی محتوای شما باید هر مرحله از ایجاد، به اشتراک گذاری و بهبود محتوای تان را به وضوح مشخص کند. در زیر پنج گام ضروری برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا برای یک کسب و کار کوچک آورده شده است: 

مرحله ی اول: اهداف بازاریابی محتوای خود را مشخص کنید 

ایجاد محتوای عالی قطعا بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا می باشد. با این حال بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فراتر از ایجاد محتوا است. از آنجا که فقط تولید محتوا کافی نیست، مهم است که بدانید چه محتوایی را تولید می کنید و با کمک آن محتوا چگونه به اهداف بازاریابی خود می رسید. بازاریابی محتوا می تواند پیچیده شود، اگر به وضوح مشخص نکرده باشید که می خواهید چه کاری را انجام دهید. داشتن یک هدف مشخص بسیار مهم می باشد. به همین دلیل است که قبل از شروع روی محتوا باید اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید. حالا سوال این است که چگونه اهداف بازاریابی محتوا را تعیین می کنید که با اهداف کلی کسب و کار شما هماهنگ باشد؟ چگونه روی این اهداف تمرکز می کنید؟ در اینجا چگونگی تعریف اهداف بازاریابی محتوا را شرح می دهیم:

  • دانستن هدف تولید محتوا
  • ایجاد یک برنامه ی دقیق برای انجام
  • داشتن یک برنامه ی پشتیبان در محل 

در حالی که تولید محتوای با کیفیت باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد، نباید با هزینه هایی که برای اهداف بازاریابی محتوای خود معین کرده اید، انجام شود. استراتژی بازاریابی محتوا می تواند کمپین شما را بسازد یا نابود کند، به همین دلیل باید با دقت ساخته و اجرا شود.

مرحله ی دوم: مخاطب هدف خود را بشناسید 

شناخت مخاطبان هدف و خواسته های آنان در رسیدن به موفقیت بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. این کار یکی از مهم ترین اقدامات در ایجاد پایه ای محکم برای محتوا می باشد. در اینجا سه مسئله را که در شناخت مخاطبان هدف قبل از رفتن به مرحله ی بعدی بسیار کمک می کند، آورده ایم: 

در ابتدا روی بهترین مشتری خود تمرکز کنید 

اگر بازاریابی محتوا در جهت اشتباه متمرکز شده باشد، نتایج اشتباهی بدست می آید. به همین دلیل است که انتخاب و تمرکز روی بهترین و مناسب ترین بخش از مشتریان بسیار مهم می باشد. با انجام این کار قادر خواهید بود که مشتری خود را تبدیل به خریدار کنید. 

بهترین مشتری

 

سپس بدانید که مشتریان شما واقعا به چه چیزی اهمیت می دهند 

یکی از مزیت های استفاده از بازاریابی محتوا این است که می تواند شما را در فهم و بدست آوردن مسیری که مشتری را به خرید می رساند، کمک کند. چطور؟ هنگامی که محتوایی را تولید می کنید، مجبور هستید که بدانید چرا مخاطبان تان در سایت شما مانده اند. قاعدتا نباید براساس فرضیات عمل کنید. یک قدم جلوتر بروید و بیشتر در مورد موضوعاتی که برای مخاطبان مهم است تحقیق کنید. به مشکلات، محرک ها و انگیزه های مخاطبان تان توجه کنید. 

در انتها اهداف تبدیل (Conversion Goals) کوچک داشته باشید 

دانستن در مورد مشتریان و نحوه ی رسیدن شان به خرید بی فایده خواهد بود اگر ندانید که بعد از خواندن محتوای شما قرار است چه کاری انجام دهند. هر اقدامی که آن ها را به سوی خرید هدایت می کند، یک تبدیل (Conversion) خواهد بود. هدف از کمپین بازاریابی محتوای شما باید این باشد که بیشتر از چشم اندازی که برای خود در نظر گرفته اید تبدیل داشته باشید (تبدیل لید به مشتری)! به همین دلیل است که بازاریابی محتوا باید Conversionهای کوچک داشته باشد. در اینجا یک نمونه از قیف تبدیل بازاریابی محتوا را آورده ایم:

قیف بازاریابی

استراتژی بازاریابی محتوایی که برای کسب و کار کوچک خود ایجاد می کنید، راه طولانی را برای دادن نتایج مناسب و مورد نیاز شرکتتان به شما طی می کند و مانند هر کسب و کار کوچک دیگری این نتایج منجر به تبدیل و حفظ مشتریان می شود.

مرحله ی سوم: برای هر هدف تجاری یک محتوا ایجاد کنید 

روز به روز، بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک جهت تولید لید و افزایش فروش، اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که باید تولید محتوا را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. با این حال محتوایی که ایجاد می کنید باید به شما در رشد و دستیابی به اهداف تجاری کمک کند. سعی کنید تلاش های بازاریابی محتوایی خود را به اهداف کلی کسب و کارتان متصل کنید. همان طور که در بالا گفتیم در حالی که تولید محتوای خوب بسیار ضروری است، ولی نباید بدون هدف انجام شود. سازمان یا کسب و کار شما باید در پشت ساخت تولید محتوا هدف جامع و بزرگی را داشته باشد. سه هدف واقعی انتشار محتوایی که به کسب و کار شما کمک می کند عبارتند از:

هدف اول: ایجاد آگاهی 

ایجاد آگاهی اولین قدم در برقراری رابطه با مخاطبان هدف است. اگر مخاطبان شما در مورد محصول یا شرکت شما که در پشت آن قرار دارد چیزی ندانند، تولید لید و فروش محصولات بسیار سخت خواهد بود. به منظور ایجاد آگاهی جامع، باید در تولید محتوای آموزنده از کلمات کلیدی متناسب با حوزه ی کاری خود به درستی استفاده کنید. این تنها راهی خواهد بود که مشتریان احتمالی که در حال جستجو برای محصولی شبیه سرویس شما بوده اند، جذب برندتان شوند.

هدف دوم: نشان دادن تخصص 

نمایش دادن مهارت هایتان (یا به اصطلاح آن ها را در معرض دید قرار دادن) کمک می کند که با مخاطبان در سطح بالاتری ارتباط برقرار کنید. مشتریان هدف، شما را به عنوان کسی می بینند که بتوانند به او اعتماد و با آن کار کنند. وقتی کاربران متوجه شوند که شما در زمینه ی کاری خود متخصص هستید، اعتماد می کنند. به همین دلیل است که باید محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان شما را آموزش دهد و به آن ها کمک کند بدانند آنچه را که شما ارائه می دهید، متفاوت از بقیه است. هدف شما برای استفاده از محتوا باید برای نشان دادن دانش و تجربه ی صنعت تان باشد. بنابراین تبدیل لید به مشتری ساده تر می شود. اگر نتوانید محتوایی را ارائه کنید که به دانش کاربران تان اضافه کند، آن زمان کاربران شروع به مقایسه ی برند شما با رقبا در سایر زمینه ها مثل قیمت محصولات تان می کنند. هدف شما باید نشان دادن تخصص و تجربه ی کاری تان باشد تا تبدیل لید به مشتری ساده تر شود.

هدف سوم: دریافت بازخورد

هر کسب و کاری برای رشد و پیشرفت نیاز به دریافت بازخورد از مشتریان خود دارد. اگر انجام این کار را تبدیل به پروسه ای منظم کنید، دریافت بازخورد بسیار ساده تر خواهد بود. با انجام این کار هم بازخوردهای زیادی را دریافت می کنید که در بهبود کسب و کارتان تاثیر زیادی دارد و هم تصویر خوب و مثبتی از خودتان در ذهن مشتری ایجاد می کنید.

مرحله ی چهارم: محتوایی را که قابل انتشار باشد تولید کنید 

به شبکه های اجتماعی نگاهی بیندازید. می بینید اکثر کاربران مایلند مطلبی را به اشتراک بگذارند که ارزش داشته و قبلا توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده باشد. بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فقط زمانی کاربرد دارد که محتوای تولید شده قابل انتشار باشد. در حالی که دلایل زیادی برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران یا مردم در شبکه های اجتماعی وجود دارد، ولی عوامل خاصی هستند که مردم را ترغیب به انجام این کار می کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار باید عوامل محرک در به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی توسط مردم را بشناسید و برای محتوای خود استفاده کنید.

اعتبار اجتماعی (Social Validation)

تمایل قوی و غیرقابل انکاری در همه ی ما وجود دارد که مورد ستایش و تحسین دیگران قرار بگیریم یا در میان دیگران پذیرفته شویم. که در نهایت این میل ما را در تصمیمات مهمی که می گیریم هدایت می کند. این دقیقا همان نیازی است که ما را به سمت بررسی اعتبار اجتماعی در اطراف مان سوق می دهد. برای افزایش اشتراک گذاری مطالب تان حتما دکمه ای را در کنار مطالب تان تعبیه کنید که تعداد اشتراک گذاری مطالب را به همگان نشان دهد.

سرگرمی (Entertainment)

طبق مطالعات انجام شده توسط Ipsos نشان می دهد که 61 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی مطالبی که جالب و 43 درصد مطالب خنده دار را به اشتراک می گذارند. 29 درصد باقیمانده علاقه مندند مطالبی که منحصر به فرد هستند را به اشتراک بگذارند. محتوا می تواند باعث به وجود آمدن احساسات مختلفی مثل هیجان، خوشحالی، تعجب و خشم شود و همین موضوع باعث می شود که مطلبی به اشتراک گذاشته شود. معمولا هرگونه محتوایی که باعث ایجاد احساسات نشود به اشتراک هم گذاشته نمی شود. به عنوان یک شرکت باید بتوانید محتوایی را ایجاد کنید که به صورت طبیعی باعث ایجاد واکنش شود. به عبارت دیگر، سعی کنید با محتوا احساسات درست را در مخاطبان خود ایجاد کنید. سرفصل هایی (عنوان هایی) را ایجاد کنید که نه تنها جذاب باشند بلکه حس کنجکاوی را نیز ایجاد کنند. یکی از راه های موثر برای لمس احساسات مخاطبان داستان نویسی است. با این کار با مطالب شما ارتباط برقرار می کنند و آن را به اشتراک میگذارند.

استفاده عملی (Practical Use)

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی انگیزه شان برای به اشتراک گذاشتن محتوا میزان مفید بودن آن مطلب است. چون مردم می خواهند به یکدیگر کمک کنند و چیز مفیدی را به زندگی خود اضافه کنند. برای همین است که میزان مفید بودن مطلبی را قبل از به اشتراک گذاری آن می سنجند یا بررسی می کنند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که چرا ایجاد محتوای مفید مانند نحوه ی یادگیری یکی از راه های بسیار خوب برای افزایش میزان اشتراک گذاری پست ها باشد. مطمئن شوید مطالبی که منتشر می کنید پاسخ سوالات مخاطبان هدف شما را بدهد. همچنین سعی کنید پیچیده ترین مسائل را به روشی بسیار ساده بیان کنید. این کار نیز باعث می شود که مطالب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود.

مرحله ی پنجم: KPIهای بازاریابی محتوا را رصد کنید

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک مثل یک بازی می باشد که نباید کوکورانه آن را بازی کرد. باید مطمئن شوید هر قدمی که برمی دارید کاملا حساب شده باشد. این کار بسیار کمک می کند که ریسک برداشتن قدم های اشتباه کم شود. 

صرف نظر از اینکه از بازاریابی محتوا در کسب و کار خود به صورت گسترده استفاده کرده اید یا به تازگی وارد آن شده اید، باید اطلاعات مهم و آنالیز آنها را در خط مقدم نگه دارید. شاخص های کلیدی عملکرد یا KPIها در اجرای استراتژی محتوا بسیار مهم هستند. به منظور تولید نتایج مفید و بهتر باید معیارهای مناسب را بدانید و به صورت مرتب و منظم بررسی کنید.

مهمترین معیارها

KPIها در ابتدا ممکن است پیچیده به نظر برسند ولی وقتی آنها را به خوبی درک کنید، متوجه می شوید که بسیار ساده هستند. این معیارها پایه و اساس هر برنامه ی بازاریابی محتوا می باشند. شناسایی و ردیابی KPIها دید بهتری به شما می دهند و شما را با علم و دانشی مجهز می کنند که لازمه ی بازاریابی محتوا است. 

بیایید به برخی از KPIهایی که باید در بازاریابی محتوای خود از آن ها استفاده کنید نگاهی بیاندازیم:

KPI اول: مجموع بازدیدها! 

تعداد افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند و از محتوای شما استفاده کرده اند، یک KPI بسیار مهم می باشد. هدف تولید محتوایی است که به شما کمک کند تعداد کل بازدیدهایی که وب سایت تان به صورت ماهانه دارد را افزایش دهد. اگر محتوای شما نتواند ترافیک هدف را جذب کند، گام بعدی باید آن را آن قدر تغییر دهید تا به هدف خود برسید. اگرچه تعداد کل بازدیدهای سایت ممکن است تحت تاثیر عوامل خارجی دیگری قرار بگیرد، اما با اندازه گیری این KPI به طور خاص می فهمید که محتوای شما چقدر مفید بوده است.

KPI دوم: نرخ پرش (Bounce Rate)! 

بسیاری از کسب و کارهایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند اهمیت نرخ پرش را نادیده می گیرند. نرخ پرش درصد بازدیدکننده هایی است که صفحه ی وب سایت شما را بدون دیدن بقیه ی صفحات ترک می کنند. داشتن نرخ پرش بالا به این معنی است که محتوای شما عملکرد خوبی ندارد. با این حال نمی توان در مورد درصد دقیق نرخ پرش نظر قطعی داد. چون این نرخ به عوامل متعددی وابسته است. نرخ پرش شما ممکن است بسته به نوع کمپینی که اجرا می کنید و صنعتی که در آن فعالیت می کنید، متفاوت باشد.

KPI سوم: نرخ تبدیل (Conversion Rate)! 

رصد یا ردیابی نرخ تبدیل برای هر کسب و کاری که می خواهد تعداد فروش خود را با استفاده از تولید محتوا بالا ببرد، مهم می باشد. نرخ تبدیل درصد کاربرهایی است که کاری را که شما می خواهید، در سایت تان انجام می دهند، مثل عضویت در خبرنامه، خرید محصول شما و غیره. باید سعی کنید به نرخ تبدیلی برسید که همگام یا بالاتر از استانداردهای صنعت شما باشد.

جمع بندی 

انجام بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک یک چیز است اما برای موفق شدن، اندازه گیری نتایج چیز دیگری است. برای اطمینان از اینکه بازاریابی محتوای شما درست کار می کند، باید محتوایی را ایجاد کنید که نه تنها کاربران را جذب کند بلکه آنها را نگه دارد. دانستن اینکه چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید، مطمئنا چیزی است که هر کسب و کار کوچکی باید آن را هدف خود قرار دهد. هرچند به یاد داشته باشید که بعد از برنامه ریزی برای هر مرحله از بازاریابی محتوا، باید برای هر مانع و چالشی که قبلا برای آن برنامه ریزی نکرده اید، خود را آماده کنید. گاهی اوقات ممکن است مسیر عملیاتی خود را عوض کنید و در مسیری قدم بگذارید که برایتان ناشناخته است. درواقع برای اینکه کار بازاریابی محتوایی خود را به خوبی انجام دهید نیاز است مدام تغییر مسیر بدهید و این کار را تا زمانی ادامه دهید که باعث پیشرفت تان شود.

 

منبع: LYFE Marketing

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چرا محتوا برای بالارفتن رتبه در موتورهای جستجو و SEO مهم است؟

 

چرا محتوا برای بالارفتن رتبه در موتورهای جستجو و SEO مهم است؟

پیوند بین محتوا و SEO می تواند هر سایتی را در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو قرار دهد و این زمانی اتفاق می افتد که محتوا در بهترین حالت خود باشد. چرا که وقتی در بدترین حالت خود قرار بگیرد، باعث به وجود آمدن جریمه های گوگل می شود که جبران و بهبود آن ها تقریبا غیر ممکن است.

هدف این مقاله ساده است و به شما کمک می کند که درک کنید چرا محتوا برای موتورهای جستجوگر مهم است.

معیار سنجش SEO برای محتوا چیست؟

گوگل، پادشاه موتورهای جستجو، بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد.

Larry Page و Sergey Brin با یک ماموریت در سال 1998 گوگل را ساختند: 

«اطلاعات جهان را سازماندهی کنید و آن را برای جهان، مفید و در دسترس قرار دهید.»

این ماموریت تا به امروز همچنان ادامه دارد. با این وجود راه هایی که گوگل اطلاعات را سازماندهی می کند در طول سال ها تغییر کرده است. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در تلاشند که به این هدف برسند: «دسترسی کاربران به نتایج مفید و مرتبط در کسری از ثانیه». نتایج «مفید و مرتبط» که گوگل در تلاش است به آن برسد، تکه هایی از محتواهای موجود در سراسر وب است.

این محتواها براساس مفید و مرتبط بودن با آنچه که کاربران سرچ می کنند، طبقه بندی می شوند. این یعنی، برای اینکه محتوای شما برای SEO ارزش داشته باشد باید برای کاربران و جستجوگران مفید باشد.

حالا چگونه بفهمیم که محتوایی که ما تولید می کنیم، مفید است؟

گوگل اعلام کرده است محتوایی مفید است که دارای ویژگی های زیر باشد:

1- مفید و آموزنده بودن اطلاعات

2- باارزش تر و مفیدتر از سایت های دیگر

3- قابل اعتماد بودن

4-کیفیت بالا

5- جذاب بودن

هنگامی که این عناصر در جای خود قرار می گیرند،  ارزش SEO محتوا به حداکثر می رسد و بدون آن ها ارزش کمی خواهد داشت. اما، ایجاد محتوای عالی تنها قطعه ی این پازل نیست، یک طرف فنی هم وجود دارد که باید از آن آگاه باشید که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.

اهمیت بهینه سازی محتوا

دلیل ساده ی بهینه سازی محتوا این است که بدون آن در موتورهای جستجو رتبه بندی نمی شوید. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم عوامل متعددی سهیم هستند. با ایجاد محتوای مخاطب محور مطمئن می شوید که محتوای شما بهینه خواهد بود. (بر اساس نیاز های مخاطب).

اما منظور از مخاطب محوری چیست و چه تفاوتی با سایر انواع محتواها دارد؟

مخاطب محوری به این معناست که شما بر روی آنچه که مخاطبانتان می خواهند بشوند تمرکز می کنید نه آنچه که خودتان می خواهید در مورد آن صحبت کنید.

در طرف دیگر معادله ی بهینه سازی، مسائل فنی است که شامل کلمات کلیدی، عنوان های متا، توضیحات متا و URL است.

چگونه محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو تولید کنیم؟

هنگام تولید محتوای مناسب باید مراحلی را طی کرد:

1- کارایی و بهتر کردن کلمات کلیدی و تعیین موضوع

در حالی که قبلا تعیین کردیم که محتوای تولیدی شما باید مخاطب محور باشد، کلمات کلیدی جستجو شده بسیار مهم است برای اینکه مطمئن شوید محتوای حاصل از طریق موتورهای جستجو یافت می شود.

چند موردی که به هنگام انتخاب کلمات کلیدی و موضوع خود باید به خاطر داشته باشید:

  • کلمات کلیدی Long-tail
  • اجتناب از انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی با تعداد جستجوهای عظیم
  • از ابزار کلمات کلیدی جستجو شده ی ثابت استفاده کنید (از سایت هایی استفاده کنید که کلمات کلیدی جستجوشده توسط کاربران را عرضه می کند).
  • عنوان محتوای خود را با کلمات کلیدی مطابقت دهید.

2- طرح کلی، قالب و فرمت برای خوانایی مطالب خود تعیین کنید

برای محتوای خود طراحی کلی پیاده سازی کنید، قالب بندی کنید و محتوای ایجاد شده را به تکه های کوچک تری تقسیم شوند. خوانندگان آنلاین دقت و توجه بسیاری دارند. اگر مقاله ی شما فقط یک پاراگراف داشته باشد نمی خواهند به خواندن آن ادامه دهند. بهتر است که محتوای شما در هر پاراگراف یک یا دو جمله داشته باشد؛ تا 3 یا 4 جمله هم مشکلی نیست.

می توانید با قرار دادن sub -header و یا قرار دادن تصاویری در بین 300 تا 400 جمله به تجزیه و تحلیل بیشتر محتوا کمک کنید.

زمان سپری شدن در صفحات سایت و ماندن در پیج (در واقع سرگرم شدن با صفحه) روی رتبه بندی تاثیر دارد. اگر می خواهید زمان سپری شدن در سایت را افزایش دهید، خوانایی را افزایش دهید.

هر پاراگراف یک یا دو جمله کوتاه، بین 100 تا 200 کلمه و اینکه دارای زیرعنوان باشد.

جملات و پاراگراف های طولانی ضعف بزرگی برای یک محتواست.

با قالب بندی مناسب می توانید میانگین بازدید از وبسایت را به راحتی افزایش دهید.

3- به عنوان و اهداف کلیدی خود اهمیت دهید

در محتوایی که تولید می کنید کلمات کلیدی را هم هدف قرار دهید. سعی نکنید در مورد هرچیزی بنویسید. سعی نکنید چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. انجام آن نه تنها زمان زیادی را صرف می کند بلکه مانع ایجاد محتوای مفید و مناسب با عنوانی که انتخاب کرده اید خواهد شد.

بر روی عنوان و موضوع آن و کلمات کلیدی که آن موضوع را پوشش می دهد، تمرکز کنید.

4- بک لینک ها را در سراسر محتوای خود شامل کنید

از آنجایی که گوگل مشخص کرده است که اعتبار و قابل قبول بودن، یک فاکتور مهم برای SEO است، لینک دادن به سایت های مرتبط، قابل اعتماد و معتبر می تواند کمک کند که موتورهای جستجو محتوای شما را معتبر ببینند. با این وجود مطمئن شوید کلماتی که برای لینک دادن استفاده می کنید به سایتی که کاربر به آن ارسال می شود، مرتبط باشد.

توصیه می شود که پیوندهای خود را به 6 کلمه و کمتر خلاصه کنید.

چگونگی بهینه سازی محتوای خود بعد از ایجاد آن

از لحاظ فنی مهم ترین فاکتورها برای بهینه سازی محتوا شامل موارد زیر است:

  • تگ عنوان
  • توضیحات متا
  • URL

1- چگونه تگ عنوان را بهینه کنیم؟

هنگامی که یک کاربر جستجو انجام می دهد، تگ عنوان، هدینگ قابل کلیکی است که در بالای نتیجه مشاهده می شود.

تگ عنوان

تگ عنوان به چند دلیل مهم است: اولین و مهم ترین  دلیل کمک به موتورهای جستجو است که بفهمند محتوای صفحه ی شما راجع به چه موضوعی است. به علاوه آن ها می توانند عامل انتخاب کننده ای باشند برای نتایج جستجویی که کاربر انجام می دهد. (به این صورت که اگر عنوان مقاله ی شما به هدف کاربر نزدیک باشد آن را انتخاب می کند).

برای بهینه سازی تگ عنوان از راه های زیر باید مطمئن شوید:

  • زیر 60 کاراکتر باید باشد.
  • کلمات کلیدی چندگانه را در عنوان قرار ندهید.
  • عنوان موضوعی که انتخاب کردید باید کاملا مشخص باشد.
  • در ابتدا کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.

2- چگونه توضیحات متا را بهینه سازی کنیم؟

توضیحات متا، قطعه ی کوچکی از متن است که زیر عنوان تگ و URL نمایش  داده می شود.

توضیحات متا

 

در حالی که گوگل اعلام کرده که توضیحات متا تاثیری روی رتبه ی گوگل ندارد، اما این توضیحات برای اینکه کاربر را جذب کند که روی لینک شما کلیک کند تاثیر می گذارد. در نتیجه میزان کلیک کردن تاثیر غیر مستقیم روی رتبه ی گوگل دارد.

شما باید:

  • توضیحات متا را زیر 160 کاراکتر نگه دارید.
  • توضیح مختصر و مفیدی در مورد محتوا باشد.
  • کلمات کلیدی مرتبط را در نظر بگیرید.

3- چگونه URL را بهینه کنیم؟

ساختار URL سایت شما یکی دیگر از فاکتورهایی است که تاثیر غیرمستقیم بر روی رتبه بندی دارد، زیرا عاملی می تواند باشد که کاربر روی محتوای شما کلیک کند. خوانایی دامنه بسیار مهم است. زیرا تضمین می کند که کاربران روی دامنه کلیک می کنند چرا که دامنه های بلند و ناخوانا مرموز و ترسناک هستند.

در نهایت می توانید پاسخ این سوال را بدهید که:

چرا محتوا برای جستجوگرها مهم است؟

هنگامی که محتوای خود را بهینه می کنید به شدت بر روی دیده شدن شما تاثیر می گذارد. بدون دیده شدن، مقاله ی شما یکی از میلیون ها مقاله ای است که در وب قرار می گیرد.

هیچ کس آن را نمی بیند.

هیچ کس آن را به اشتراک نمی گذارد

هیچ کسی با آن کار نمی کند

اما زمانی که بدانید واقعا می خواهید چه کار کنید، دیده شدن آسان می شود.

اگر میخواهید دیده شوید خود را ملزم به تولید محتوای بهینه، کارآمد و مفید کنید.

 

منبع: searchenginejournal

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط raha12
      بدیهی است که امروزه با افزایش طرفداران زندگی شهری و تبدیل شدن خانه های بزرگ و ویلایی به آپارتمان و خانه هایی با متراژ کم بهره گیری از طراحی داخلی از موارد مهم و حایز اهمیت به خصوص در منازل مسکونی شده است .در واقع طراحی داخلی به مجموعه ای از کارها که در جهت استفاده بهینه از تمامی بخش های داخلی و یا ایجاد تغییراتی در شکل و فرم فضاهای داخلی بنا صورت میگیرد گفته میشود که این تغییرات از نظر ظاهری و هم از نظر چیدمان و عناصر تشکیل دهنده و حتی نور و رنگ آن ایجاد میشود .


      میتوان گفت در واقع هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ارایه راه حل هایی برای سهولت و استفاده بهتر ساکنان است تا با توجه به نوع کاربری ساختمان فضایی مناسب و بهینه فراهم شود .

      در واقع طراحی داخلی حرفه ای محسوب میشود که در آن محیط های داخلی ساخته شده در یک چهار چوب سازه ها با بکارگیری از خلاقیت و تکنیک های ویژه و مشخص کاربرد و شناسنامه خود را به دست می آورد. طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک میتواند بهترین فضا را برای شما فراهم کند.
      عناصر تشکیل دهنده یک دیزاین حرفه ای در دکوراسیون داخلی منزل چه میباشند:
      1.نقشه داخلی
      2.حجم
      3.فرم
      4.بافت
      5.رنگ
      6.نور محیط

      در ادامه این مقاله به چند دلیل قاطع جهت استخدام یک متخصص طراحی داخلی به جهت بازسازی ساختمان اشاره مینماییم:

      ۱) اگر بنظرتان طراحی فضایی که می خواهید ان را دکور کنید سخت است یا گوشه و کنارهای زیادی دارد یا جزییات معماری آن پیچیده بنظر میرسد بهتر ان است که به سراغ یک طراح دکوراسیون داخلی بروید.

      ۲) چنانچه ایده هایی در ذهنتان دارید ولی نمی دانید چگونه آنها را اجرا کنید و یا نمی دانید دقیقا باید از کجا شروع کنید.

      ۳) اگر زمان، انرژی و یا حتی ایده و سلیقه کافی برای پرداختن به آن را ندارید.

      ۴) اگر احتیاج به یک تغییر بزرگ دارید اما بودجه تان خیلی محدود است. درست است که این گزینه تا کمی مغایر با استخدام یک متخصص طراحی دکوراسیون است اما باور کنید که یقینا اشتباهاتتان در زمینه چیدمان گاهی به مراتب خرج بیشتری روی دستتان خواهد گذاشت پس بهتر است با کمک یک طراح داخلی با صرف هزینه ای یکجا از دیگر هزینه های اضافه اجتناب کرده و خودتان را به زحمت نیندازید.

      ۵) چنانچه زمان تان با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و خانواده تان محدود است. یک طراح خوب می تواند با توجه به زمان بندی دلخواه شما همه چیز را در زمانی مناسب به شما تحویل داده و از اشفتگی جلوگیری نماید.

      ۶) اگر ایده های مفیدی برای دکور کردن فضایتان در ذهنتان دارید ولی کاملآ از کاربردی بودن آنها مطمئن نیستید. شما میتوانید برای ایده های خوب از طراحی دکوراسیون داخلی در پونک استفاده کنید.

      ۷) زمانیکه می خواهید بخشی از خانه یا یکی از اتاق ها ی خانه را بازسازی کنید ولی به هیچ عنوان نمی خواهید همه چیز را بیرون بریزید یا جابه جا کنید. در این هنگام است که یک طراح داخلی حرفه ای می داند چگونه بدون به هم ریختگی کل خانه خواسته شما را برآورده سازد.

      ۸) گاهی ممکن است بخش هایی از دکوراسیون قدیمی خانه از نظر شما بلا استفاده یا بی ربط به بقیه اشیا باشند و در عین حال به آنها علاقه مندید و نمی خواهید انها را کنار بگذارید. یک طراح داخلی خوب می تواند یک میز کهنه را به زیبایی و تبحر تبدیل به مرکز توجهی در حال یا پذیرایی تان بکند و آن را کاملآ با سایر قسمت های چیدمان منزلتان همخوان کند.

      لذا چنانچه جوابتان به یکی از این گزینه های مذکور مثبت است یا اگر احساس می کنید که با حضور یک متخصص طراحی دکوراسیون داخلی خیالتان راحت تر است، بهتر است تردید را کنار گذاشته و به سراغ یک طراح ماهر و زبردست بروید. به خاطر بسپارید که خانه شما مهم ترین جایی است که وقت تان را در آن سپری می کنید و محلی برای شادی و زندگی شماست.

      اثر تعیین رنگ و طیف رنگی در چیدمان منزل :
      یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای موثر در طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ مناسب است، که تاثیر ات رو حی و روانی زیادی در پی خواهد داشت. انتخاب رنگ مناسب با ابعاد محیط، با میزان نور طبیعی محیط و کاربری آن کاملآ ارتباطی مستقیم دارد.
      در اصل رنگ ها به طور کلی به دو دسته رنگ های گرم و سرد تقسیم بندی می شوند. رنگ های گرم باعث افزایش آدرنالین موجود در خون می شوند در نتیجه منجر به افزایش فشار خون می شوند، و همچنین بهره گیری از رنگ های گرم در محیط منجر به افزایش درجه دما و ایجاد حس گرما می‌شود.رنگهای قرمز، زرد و نارنجی، رنگ‌ های گرم هستند. استفاده از رنگ های سرد مانند سبز و رنگ ابی منجر به کاهش ضربان قلب شده،به همین سبب ماهیچه ها را ریلکس کرده و دمای بدن را کاهش می دهد و حس سرما به انسان منتقل می کند.

      قبل از شروع عملیات بازسازی خانه،حتمآ نقاط دارای آسیب جدی را به دقت شناسایی کنید، البته وقتی یک  طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب باشد خیالتان راحت است. تأسیسات و سیم‌کشی‌ها و لوله‌کشی های ساختمان را امتحان کنید و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. این امر جهت جلوگیری از دوباره ‌کاری و صرف هزینه‌های بیشتر ضرورت دارد.
      حال پس از مشورت و ارزیابی با کارشناسان و پیمانکاران خبره و مربوطه، یک قرارداد رسمی با توجه به تغییراتی که در نظر دارید و پیش بینی و برنامه ریزی کرده اید تهیه نمایید و طرفین را ملزم به اجرای آن به‌طور رسمی کنید.
      شایان ذکر است که قوانین بازسازی ساختمان ها امروزه اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. در دنیای امروز که شاهد هستیم آپارتمان‌نشینی هر روز بیشتر از قبل گسترش یافته و هر روز تعداد ساختمان‌های قدیمی بیشتری تخریب شده و به برج‌های بلند و سر به فلک کشیده تبدیل می‌شوند، هنوز هم خانه‌های قدیمی در کل دنیا طرفداران و علاقه مندان خودشان را دارند.

      شمار بسیاری از افرادی که از گذشته تا به حال در این خانه‌ها زندگی می‌کرده‌اند،هنوز هم حاضر به تعویض خانه‌های خود با آپارتمان‌های نو و بازسازی انها نیستند.گرچه خیلی از افراد هم هستند که بعد از مدت‌ها از آپارتمان‌نشینی خسته شده‌اند وبه جهت تنوع هم که شده ترجیح می‌دهند به سراغ خرید خانه‌‌های قدیمی بروند و با یک طراح دکوراسیون همکاری کنند. شما میتوانید مطلب نکته های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی را برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید.

      حال اگر قصد بازسازی و نوسازی همان خانه‌ی قدیمی را دارید، بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از باساز در زمان انجام عملیات،افراد خانواده را در جای دیگری ساکن کنید؛ و همچنین ااثیه و لوازم خانه را بسته‌بندی کنید و دریکی از اتاق‌ها که امنیت بیشتری دارد قرار دهید یا در صورت امکان خیلی بهتر و امن تر است که کلآ خانه را تخلیه نمایید.
      درست است که بازسازی خانه اگرچه در ابتدای امر سخت و دست‌ نیافتنی به نظر می‌رسد لذا با کمی صبر و برنامه‌ریزی می‌توان از نتیجه مطلوبی بهره برد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب می‌توانید از نکات زیر در روند بازسازی خانه استفاده نمایید.
    • توسط raha12
      یک اندیشه ی اروپایی وجود دارد که در آن می گوید که برای رسیدن به خط پایان، اول از همه باید بدانید به کجا قرار است بروید. بنابراین شما بایستی ابتدا یک فضای کلی از خانه ی خود در ذهن خود در نظر بگیرید، سپس برای انجام مراحل دکوراسیون داخلی و چیدمان آن اقدام کنید. شما می توانید برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.

      زمانی که از خرید وسایل مناسب صحبت می شود، اغلب خانم ها گمان می کنند که اولین مکانی که باید به آن مراجعه کنند فروشگاه ها یا مغازه های مبل فروشی می باشد، اما توجه داشته باشید که بهتر است ابتدا به سمت فروشگاه های مبل نروید زیرا اگر مبلی نظر شما را جلب کند شما را در بقیه خرید ها محدود می کند.
       
      این موضوع درست است که شما برای خانه ی خود نیاز به مبلمان دارید اما چنانچه شما انتخاب اشتباهی داشته باشد در نهایت باعث می شوید که هزینه و وقت و انرژی شما به هدر برود. توجه داشته باشید که انتخاب های محدود همیشه به شما حس بدی می دهد. بنابراین همانطور که گفتیم شما بایستی ابتدا یک نقشه ی کلی از دکوراسیئن خانه ی خود را در نظر بگیرید. برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در جردن یا طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.
       
      شما ابتدا در نظر بگیرید که در کنار مبلی که انتخاب کرده اید قرار است چه نوع تلویزیون و میز تلویزیونی قراردهسد. همین میز جلو مبلی، فرش، پرده ها و وسایل دیگری که قرار است از آنها استفاده کنید را کنار هم در ذهن خود تجسم کنید. زمانی که شما همه ی این موارد را در ذهن خود تجسم کردید سپس می توانید برای خرید اقدام کنید. با این کار وسایلی که خریداری می کنید با ذهنیت قبلی و خط مشی خاص و مشخص انجام می شود و کمتر اشتباه می شود. شما می توانید برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شریعتی یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.

       نکته ی دیگری که بایستی به آن توجه کنید این است که وسایلی که قرار است تهیه کنید بایستی با ابعاد و متراژ فضای خانه ای که خریداری کرده اید یا از قبل داشته اید و قصد تغییر دکوراسیون  آن را دارید، هم خونی داشته باشد. اگر شما مبلمانی بزرگتر یا کوچکتر از فضای دسترسی تهیه کنید، نمی توانید چیدمانی درست و اصولی داشته باشید و این اشتباه ممکن است تا آخر ادامه داشته باشد. بنابرین در هنگام خرید وسایل حتما ابعاد فضای خانه را در نظر بگیرید. شما برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید. اگر این کار نیز برایتان سخت است می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا طراحی دکوراسیون داخلی در آریا شهر در دیگر مناطق کمک بگیرید.
       
      چنانچه گمان می کنید گه سپردن طرح و نقشه مورد نظر در ذهن کار سختی است می توانید برای این کار از قلم و کاغذ استفاده کنید و نقشه ی کف منزل خود را بر روی آن به صورت دو بعدی بکشید و خیلی راحت با این کار ترسیمی از جایگاه های وسایل موردنظر را در کاغذ کشیده اید. شما نیز میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چگونه می باشد؟ را بخوانید.



       
      حتی شما بهتر است در این کاغذ ابعاد واقعی اتاق و قسمت های مختلف منزا خود را در این نقشه بنویسید تا در صورت نیاز  از آنها استفاده کنید به صورت درست و اصولی پیش بروید. در برخی از موارد شما می توانید با در نظر گرفتن تمام نکات اصولی مورد نیاز، یک طراحی دکوراسیون خوبی به منزل خود بدهید. همچنین میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را بخوانید. و کاملا به صورت حرفه ای باشد اما در برخی از موارد خاص می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران کمک بگیرید.
    • توسط shahpayam
      سلام به همگی میخوام نظراتتون رو در باره شرکت های طراحی سایت در تهران و سایر استانها براساس نمونه کار ها و سابقه فعالیت ها بگید تا یک لیست جامع اینجا درست بشه
       
    • توسط farnaz32
      http://www.tnarman.com/uploads/images/6b592-%D9%82%D8%A8%D9%84%20%D9%88%20%D8%AD%DB%8C%D9%86%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B9%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%DA%86%D9%87%20%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%9F%2011.jpg
      یکی از بزرگترین دغدغه هایی که کسانی که می خواهند در نمایشگاه شرکت کنند و از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنند دارند این موضوع است که غرفه ای که در نمایشگاه برپا می کنند بین همه ی غرفه ها خاص باشد و مثل یک الماس بدرخشد چون در این صورت بازدیدکننده های زیادی به دیدن غرفه می آیند و از آن استقبال می کنند.

      برای چیدمان یک غرفه در نمایشگاه باید از ابزار و تجهیزات متفاوتی استفاده کرد که همه ی آن را می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه کنید. اول از همه باید بدانیم طراحی یک غرفه جذاب چه تاثیر و اهمیتی در کار و جذب مشتری دارد. پس با ما همراه باشید.



      طراحی غرفه چه اهمیتی دارد؟

      اول باید بدانیم طراحی یک غرفه ی جذاب و خاص چقدر برای کسب و کار شما سود دارد. یک غرفه در نمایشگاه در واقع کسب و کار شما را به بازدیدکنندگان معرفی می کند و حتی داستان آن را به شیوه های بصری برای مشتریان تعریف می کند. یکی از بزرگترین تبلیغاتی که می توانید برای کسب و کارتان انجام دهید ظاهر غرفه در نمایشگاه است.

      زمانی که ظاهر غرفه توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند و غرفه سازی نمایشگاهی با ایده های نو و اجاره تجهیزات نمایشگاهی جالب چیدمان می شود یک تبلیغ بزرگ برای شما به حساب می آید اما اگر به طراحی غرفه اهمیت ندهید و با اجاره تجهیزات نمایشگاهی نامناسب چیدمان درستی برای غرفه نداشته باشید برای کسب و کارتان یک تبلیغ بد و منفی کرده اید.



      در کسب و کارتان حرفه ای می شوید.

      یک طراحی هوشمندانه و چیدمان با سلیقه و حرفه ای به بازدید کنندگان این پیام که شما واقعا در حیطه کسب و کار خود حرفه ای هستید را منتقل می کند. بازدید کنندگان از این حرفه ای بودن شما انگیزه می گیرند و سر ذوق می آیند. همین مسئله باعث می شود بازدید کنندگان و مشتریان نسبت به کیفیت محصولات و خدمات شما مطمئن شوند.



      ملزومات یک طراحی و چیدمان خوب چیست؟

      اگر برای چیدمان در اینترنت جست و جو کنید طرح های زیادی را پیدا می کنید که باعث می شود ایده های خلاقانه ای به ذهنتان برسد و بدانید چگونه با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب یک غرفه ی زیبا داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید این ایده ها را اجرا کنید باید سوال هایی را از خودتان بپرسید و با توجه به جواب ها برای ساخت غرفه دست به کار شوید. درباره نمایشگاه بیشتر بدانیم.

      1- چه محصولاتی را قراراست در نمایشگاه به نمایش دربیاورید و این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

      2- آیا این محصولات شکننده هستند؟ در برابر گرما مقاوم هستند یا خیر؟

      3- محصولات شما چه اندازه ای دارند و آیا به فضای دیجیتالی نیازمند هستند یا فضای حقیقی؟

      4- محصولات شما در کدام دسته قرار می گیرند؟ (آموزشی، تزئینی، بهداشتی و آرایشی، صنعت و تکنولوژی)

      5- مزیت محصولاتتان چیست و پاسخ گو کدام نیاز بازدید کنندگان است؟

      6- مسئولان برگزاری نمایشگاه چه امکاناتی برای غرفه داران فراهم کرده اند؟

      7- نمایشگاهی که قرار است در آن شرکت کنید در فضای سرپوشیده برگزار می شود یا در فضای باز؟

      8- قوانین نمایشگاه برای طراحی، چیدمان و اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه ها چیست؟

      9- غرفه مورد نظر به چه شکل است؟ (مربع، مستطیل، دایره و یا چندضلعی)

      10- غرفه در نظر گرفته شده چه مساحتی دارد؟

      11- میزان بودجه شما برای طراحی و چیدمان غرفه چقدر است؟
      بهتر است مطلب قبل و حین و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید انجام دهید؟ را نیز بخوانید.

      معمولا کسانی که کار غرفه سازی شما را به عهده می گیرند به همه این سوال ها توجه می کنند و طبق آن ها یک غرفه مناسب طراحی میکنند اما شما نیز باید به عنوان یک غرفه دار این سوال ها را بدانید تا اگر زمانی مغایرتی مشاهده کردید بتوانید به آن اعتراض کنید. حق شما به عنوان یک غرفه دار این است که در مقابل هزینه ای که می کنید یک طراحی بی نقص تحویل بگیرید.
    • توسط netthailand
      ارتباط هاست و سئو در طراحی سایت

      تعامل هاست لینوکس
      و سئو در طراحی سایت هاست و سرور خود را باید حتماً از یک شرکت معتبر و با مشاوره کارشناسان طراحی وب سایت بگیرید، زیرا زمانی که قصد توسعه سایت خود را داشته باشید خواهید دید که تصمیمی اشتباه در هنگام خرید هاست تا چه میزان می تواند بر بهینه سازی سایت شما مؤثر باشد و برخلاف ایت یک هاست خوب تا چه میزان می تواند موفقیت سئو سایت شما را تضمین کند. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا و قبل از خرید هاست
      حتماً دقت کافی را داشته و هاست خوبی را تهیه کنید. مؤلفه های یک هاست خوب را در مقالات بخش آموزش طراحی سایت توضیح دادیم و می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات مقدماتی بیشتری در مورد دامنه و هاست و سرور کسب کنید.


      ارتباط بلاگ و سئو در طراحی سایت

      در هاستینگ یک سایت باید به موارد زیر دقت داشته باشید؛ فولدر و دامنه فرعی و نیز دامنه مجزا و ... نکته ی مهم در اینجا این است که بلاگ ها موفقیت و شکست خود را از سایت اصلی کسب می کنند و به تبع آن می توانند به برتری و موفقیت قابل توجهی رسیده و تأثیر بسیاری بر سئو سایت شما داشته باشند. ارتباط لینک های بلاگ با سئو به این صورت است که کمک می کنند دامنه های سایت به رنکینگ بهتری دست پیدا کرده و با تعامل مناسب با سایت اصلی علاوه بر افزایش اعتبار دامنه ها نظر کاربران سایت را نیز جلب می کنند. تأثیر دیگر بلاگ در بهبود سئو طراحی سایت به مبحث ایندکس محتوای سایت باز می گردد که با توجه به بررسی متداوم بلاگ ها توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو می تواند کمک زیادی به ایندکس سریع تر مطالب سایت داشته باشد. تور تایلند