رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
ircfc

طراحی و تولید محتوا

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

مدیر کل سایت

تولید محتوای با کیفیت و طراحی مناسب تصاویر و چیدمان سایت یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ارتباط شما با مخاطب و در نتیجه بازدهی سایت شما می‌باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدیر کل سایت

محتوای تازه! سوخت مناسب بازاریابی مدرن

 

محتوای تازه! سوخت مناسب بازاریابی مدرن

محتوای تازه! یک سوخت مناسب برای استراتژی‌های بازاریابی مدرن و آنلاین محسوب می‌شود. چه هدف شما این باشد که ترافیک بیشتری را از طریق جستجوگرها یا رسانه‌های اجتماعی به سمت سایت خود روانه کنید، چه بخواهید تبدیل بیشتری در سایت خود انجام دهید یا فقط مخاطبانی را که قبلا داشته اید، تغذیه کنید. اگر می‌خواهید در مبارزه‌ی بازاریابی آنلاین پیروز باشید؛ به محتوای مناسب هم در سایت خود و هم در تبلیغات خود در خارج از سایت احتیاج دارید.
اما فقط تولید محتوا نیست که اثرگذار است بلکه محتوای باکیفیت و مطلوب نیز حرف اول را می‌زند. مشکل این است که نوشتن یا تولید محتوای با کیفیت بالا بسیار وقت گیر می‌باشد و استخدام یک نویسنده‌ی حرفه‌ای، با تجربه و با استعداد می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد.
بازاریابی محتوا خیلی بیشتر از ایجاد، توزیع و به اشتراک‌گذاری محتوا می‌باشد. برای جذب مخاطب و بهبود نام تجاری و فروش بیشتر محصولات، خدمات و دیگر اهداف بازاریابی نیز باید به آن توجه شود. که این موضوع نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد. بازاریابی محتوا باید دارای یک استراتژی یکپارچه و گسترده باشد. با این حال، همانند بقیه تکنیک‌های بازاریابی (بازاریابی ایمیل و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی)، چنین استراتژی باید در یک استراتژی وسیع‌تر و گسترده‌تر ادغام شود. به عبارت دیگر در بازاریابی‌های دیگر از بازاریابی محتوا نیز استفاده شود.
ابتدا کسب و کار خود را نیاز سنجی کنید و محدودیت‌ها و امکانات را برآورد کنید. سپس براساس اطلاعات بدست آمده، راه‌هایی را برای سازمان‌دهی محتوای مناسب انتخاب کنید. همیشه فردی (از افراد شرکت و یا خارج از آن) هست که محتوا را تولید کند و پروژه را تا آخر ردگیری و بررسی کند. هم‌زمان که بازاریابی محتوای شرکت شما پیشرفت کند، فرصت‌های بیشتری برای پیشرف کسب و کارتان و همچنین انجام ابتکارات جدید پیش روی شما ایجاد می‌شود.

لازم به ذکر است هیچ طرح و راهکار واحد، یکسان و از پیش تعیین شده وجود ندارد که متناسب با هر سازمانی باشد و شما باید راهکار متناسب برای کسب و کارتان را با توجه به نیازسنجی‌هایی که انجام داده‌اید، ایجاد کنید. 


استراتژی‌هایی که برای تولید محتوای فوق‌العاده با بودجه‌ی کم نیاز است:

  • تکیه بر تجربه

«بنویس آنچه را که میدانی!»، این جمله یک مشاوره‌ی رایج و معمول به همه‌ی نویسندگان خلاق است که آن‌ها را تشویق می‌کند به تمرکز بر موضوعاتی که از آن درک عمیق دارند، اما این راهکار برای بازاریابان تولید محتوا هم کاربردی است. اگر سابقه کار طولانی در یک شغل را دارید بازگو کردن تجربیات خود در آن شغل بهترین وسیله در تولید محتوا می‌تواند باشد. در مورد تجربیات خود و دیدگاه‌هایتان بنویسید و جزئیات را به اندازه ممکن اضافه کنید. ممکن است یک نویسنده حرفه‌ای یا سخنران نباشید ولی می‌توانید مطالب جذاب و با ارزشی تولید کنید. مجبور نیستید کسی را برای انجام آن استخدام کنید.

  • منابع جمعی و انواع آن

منابع جمعی که بسیار هم محبوب شده، به این مفهوم می‌باشد که یک کار با کمک جمعی از مردم انجام شود. وبسایت‌هایی وجود دارند که برای انجام پروژه‌ها فراخوان می‌دهند و از کمک‌های مردمی برای انجام پروژه استفاده می‌کنند. هنگامی که پروژه به بهره‌برداری رسید، کمک‌کنندگان نسخه‌های ویژه‌ای از آن را دریافت می‌کنند. البته در حال حاضر در ایران از این مفهوم برای کارهای خیریه استفاده می‌شود.
از این مدل می‌توانید برای تولید محتوای تیمی استفاده کنید، به جای استخدام شخص برای تولید محتوا می‌توانید از تیم بهره ببرید. به طور مثال این تیم ممکن است از کاربران وب سایت شما تشکیل شده باشد. شاید وقت و هزینه‌ی زیادی برای آموزش یک فرد بگذاریم تا به سرعت پیشرفت کند، اما وقتی همه به طور مساوی در این کار شرکت کنند هزینه و وقت کمی صرف می‌شود.

  • محتوایی را تولید کنید که کاربران شما واقعا به آن نیاز دارند

دنیای امروز لبریز از اطلاعات است. باید مطمئن باشید که حضور شما در دنیای دیجیتال و محتوای شما نادیده گرفته نشود. باید بدانید چگونه محتوا ایجاد کنید و اینکه چگونه با تولید محتوای ارزشمند در این زمینه برنده باشید.

  • با مشتری خود شروع کنید

درباره‌ی سوالاتی که اغلب میپرسند فکر کنید. هرسوال می‌تواند عنوان یک پست باشد و در آن پست به این سوال پاسخ داده شود.

بازاریابی محتوا به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

  • خریداران چه کسانی هستند و نیازها و اولویت‌های آنان چه محتوایی لازم دارد؟

این سوالات به انواع مختلفی از اطلاعات مشتریان می‌پردازد که طی بازدید از سایت و خرید خود به جای می‌گذارند. مثلا نقاطی که بیشترین کلیک را انجام داده‌اند، کانال‌های ارتباطی و …. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که بفهمید مشتری شما دنبال چه چیزی است و چه پیشنهادی را به او بدهید. مثلا در سایت‌های خرید الکترونیکی هنگامی که روی محصولی کلیک می‌کنید، در گوشه‌ای از صفحه پیشنهاداتی مشابه با محصول انتخابی به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید با نصب ابزارهای تحلیل بازدید وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس بفهمید از کدام قسمت‌های وبسایت شما بازدید بیشتری شده و روی آن قسمت‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

  • کدام اهداف بازاریابی و سازمانی می‌تواند ما را به استفاده بهتر از بازاریابی محتوا آشنا کند؟

به طور مثال: ارزیابی ترافیک ورودی سایت، بهینه‌سازی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، بازاریابی رویداد (ایجاد تخفیف به مناسبت یک رویداد خاص)، هدایت لید (lead) و مدیریت آن، بازاریابی ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، خدمات مشتری و غیره. با استفاده از بازاریابی محتوا می‌توان همه‌ی این موضوعات را بهبود بخشید.
دقت داشته باشید لیدها کسانی هستند که از سایت شما بازدید می‌کنند و اطلاعاتی را از آن‌ها در اختیار دارید. به عنوان مثال کسانی که در سایت شما ثبت نام کرده‌اند و به این صورت اطلاعاتی از آن‌ها دارید که می‌توانید روی آن‌ها برای فروش سرمایه‌گذاری کنید.

نکات مهم

  •  خلاقیت لازم و ضروری است. نوآوری داشته باشید، کپی نکنید!
  •  طرز تفکر محاوره‌ای داشته باشید. به محتوا به عنوان یک مکالمه فکر کنید. مکالمه با کسانی که از سایت شما دیدن می‌کنند، که در این مکالمه تعامل و حتی سکوت هم می‌تواند حس شود. به عبارتی محتوای خشک و بی‌روحی که مخاطب را خسته می‌کند تولید نکنید.
  • یک رویکرد بازاریابی یکپارچه و خوب داشته باشید.
  • یک دانش عمیق از مشتریان خود و چیزی که می‌خواهند داشته باشید. از یک پیام یا تبلیغ بازاریابی ساده فراتر روید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدیر کل سایت

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

 

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

راه اندازی یک کمپین بازاریابی موفق هدف هر کسب و کار کوچکی است که می خواهد به رشد و ساخت یک پایگاه جامع مشتری بپردازد. بدون یک بازاریابی موثر و هدفمند شانسی برای داشتن مشتریان درست و یک کسب و کار آینده دار (بلند مدت) وجود ندارد.
شرکت های کوچک به دلیل کمبود بودجه، عدم دسترسی به کارکنان آموزش دیده و همچنین عدم تجربه ی کافی، امکان و توانایی رقابت با غول های بزرگ حوزه ی کاری خود را ندارند.
خبر خوب این است که چالش های کسب و کارهای کوچک در بازاریابی می تواند با برنامه ریزی و استراتژی مناسب در مسیر درست برطرف شود. در حالی که روش های بازاریابی زیادی وجود دارد که کسب و کار شما می تواند تجربه کند، بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک نه تنها مقرون به صرفه است بلکه بسیار نتیجه گراست. یک شرکت کوچک می تواند با حداقل سرمایه، کمپین بازاریابی محتوای خود را شروع کند.

فواید بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک می تواند در موارد زیر مفید باشد:

  • ایجاد یک هویت و نام تجاری که مخاطبان به آن اعتماد کنند! در واقع می توان گفت با ایجاد اعتماد، برندسازی می کند! وقتی محتوای باکیفیت تولید می کنید این حس به مخاطب القا می شود که وقتی شما چنین محتوای خوبی را تولید کرده اید، پس برای برند خود و مخاطبانش ارزش قائل هستید، در نهایت مخاطبان به شما اعتماد می کنند.
  • این روش یک مزیت رقابتی محسوب می شود که نسبت به سایر رقبا دارید. این جمله هم به این معنا است که سایت هایی که دارای محتوای خوب هستند، ترافیک بیشتری نسبت به سایت های مشابه ولی بدون محتوا دارند.
  • باعث ایجاد رابطه ی بلند مدت و قابل اعتماد با مشتریان می شود!
  • موقعیت خود به عنوان یک کارشناس میدانی در ذهن مشتریان و رقبا تثبیت می کنید! حتما یک صفحه را برای مقالات حوزه ی تخصصی کسب و کار خود اختصاص دهید. 
  • ترافیک سایت و فروش محصولات شما را بالا می برد! در واقع خدماتی را بدون سرمایه گذاری سنگین برای شما فراهم می کند.
  • بیشتر بازدیدکنندگان سایت را تبدیل به لید (سرنخ! کاربری که وارد سایت شما شده و به عنوان مثال در سایت شما ثبت نام کرده و اطلاعاتی را از او مثل شماره ی تماس و آدرس ایمیل دارید) و مشتری می کند.
  • دید وسیع رسانه ها و بازدهی بیشتر را بدست می آورید!

شاید بازاریابی محتوا در نگاه اول سخت به نظر برسد، ولی این کار یک استراتژی قوی است که می تواند به کسب و کار کوچک شما بدون هیچ خطر یا ریسک بزرگی کمک کند. در واقع با توجه به یک تحقیق انجام شده توسط موسسه ی بازاریابی محتوا، داشتن استراتژی بازاریابی مستند شده، شما را قادر می سازد که:

  • ذهنیت خود را تغییر دهید و اعتماد به نفس تان را در مورد توانایی تولید محتوا بیشتر کنید. 
  • ایده ی کلی بازاریابی محتوا را ساده تر کنید و کمتر به چالش بکشید.
  • دید و چشم انداز بهتر و واضح تری را بدست می آورید که باعث می شود خود را در زمان کار با بازاریابی محتوا موثرتر ببینید.
  • بسیار راحت تر بودجه ی سازمان خود را به بازاریابی محتوا اختصاص می دهید.

البته بازاریابی محتوا نه خیلی ساده است و نه خیلی سریع. بعضی معتقدند که حداقل شش ماه زمان می برد تا نتایج بازاریابی محتوا را ببینید. همه چیز بستگی به میزان تلاش شما دارد. ولی با گذشت زمان می توانید دوباره و دوباره در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

 

استراتژی بازاریابی محتوا چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

بازاریابی محتوا، طبق تعریف موسسه ی بازاریابی محتوا (CMI)، فرآیند بازاریابی یا کسب و کاری است که برای ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند برای جذب و به دست آوردن مخاطب هدف و سودآور، می باشد. بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک ریسک کمتری دارد، درصورتی که استراتژی داشته باشید که تمام چشم انداز کاری شما را دربربگیرد و نحوه ی اجرا کردن کمپین های بازاریابی (چگونگی ایجاد محتوا و تبلیغ برای آن) را به شما به وضوح نشان دهد. مزایای بسیاری در استفاده از یک استراتژی مناسب برای بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک وجود دارد. به سه مورد از آن ها در زیر اشاره می کنیم: 

  • تلاش های بازاریابی شما اگر بدانید که چه نوع محتوایی را باید تولید کنید و مطمئن باشید که با انتظارات مخاطبان شما منطبق باشد، نتایج بهتری خواهد داشت. برای این کار داشتن یک استراتژی محتوای مناسب این امکان را به شما می دهد.
  • از آن جایی که بازاریابی محتوا نیاز به سرمایه گذاری زمانی و مالی دارد، باید مطمئن شوید که این کار را درست و براساس اصول انجام می دهید. در اینجا هم داشتن یک استراتژی محتوای مناسب بسیار مفید است.
  • در نهایت داشتن یک استراتژی خوب و مناسب بازاریابی محتوا این امکان را به شما می دهد که یک دید کلی و از بالا (مثل پرنده ای که از بالا همه چیز را می بیند) در مورد اهداف کسب و کارتان و درک بهتر آنچه که مخاطبان تان از شما می خواهند را می دهد. در واقع مسیر بازاریابی شما را روشن می کند.
  • طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت HUBSPOT تنها 37 درصد از شرکتها دارای استراتژی بازاریابی محتوا هستند. به این معنی که شما با ایجاد و اجرای یک استراتژی محتوای مناسب می توانید برنده ی رقابت خود باشید.

 

۵ مرحله ی ضروری برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای مناسب

ایجاد یک رابطه ی قوی با مخاطبان، هدف هر کسب و کاری است که می خواهد رشد کند. شروع روابط بزرگ و عالی با هدف کمک به مخاطبان تان آغاز می شود. ایجاد محتوایی که مخاطبان شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، باعث می شود برند شما معتبرتر شود. سطح ارتباطی که با مخاطبان خود دارید بستگی به این دارد که چگونه و در چه زمانی به آن ها مطالب مفید می دهید (چگونه همیشه قادر به ارائه ی مطالب مفید به آن ها هستید). زمان هایی که به شما نیاز دارند و برای جواب دادن به سوالات شان باید در دسترس مخاطبان خود باشید! که این کار به برند شما کمک می کند که مخاطبان حس خیلی خوبی نسبت به شما و برندتان داشته باشند. این کار به نوبه ی خود باعث می شود که مخاطبان هدف به برند شما اعتماد کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید بدانید مردم از محصولات و خدمات برند یا کسب و کاری که اعتماد دارند، خیلی راحت تر خرید می کنند. محتوای تولیدی شما یک پل میان برندتان و مخاطبان تان ایجاد می کند و طی این فرآیند باعث بالا رفتن فروش کسب و کارتان می شود. البته باید به این نکته توجه کرد که بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فقط در صورت داشتن یک استراتژی مناسب نتیجه می دهد.

مراحل تولید محتوا

بنابراین برای ایجاد محتوا سعی کنید که مشکلی را حل کنید تا بتوانید نیازی را از مخاطبان هدف برطرف کنید و برایشان مفید باشید. با این حال هنگامی که از بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک استفاده می کنید، فقط نمی توانید به ایجاد و تولید محتوای عالی تکیه کنید. باید مسائل مهم بیشتری را بررسی کنید و آنقدر عمیق شوید تا اقداماتی را انجام دهید که واقعا برای کسب و کارتان مفید است. استراتژی بازاریابی محتوای شما باید هر مرحله از ایجاد، به اشتراک گذاری و بهبود محتوای تان را به وضوح مشخص کند. در زیر پنج گام ضروری برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا برای یک کسب و کار کوچک آورده شده است: 

مرحله ی اول: اهداف بازاریابی محتوای خود را مشخص کنید 

ایجاد محتوای عالی قطعا بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا می باشد. با این حال بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فراتر از ایجاد محتوا است. از آنجا که فقط تولید محتوا کافی نیست، مهم است که بدانید چه محتوایی را تولید می کنید و با کمک آن محتوا چگونه به اهداف بازاریابی خود می رسید. بازاریابی محتوا می تواند پیچیده شود، اگر به وضوح مشخص نکرده باشید که می خواهید چه کاری را انجام دهید. داشتن یک هدف مشخص بسیار مهم می باشد. به همین دلیل است که قبل از شروع روی محتوا باید اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید. حالا سوال این است که چگونه اهداف بازاریابی محتوا را تعیین می کنید که با اهداف کلی کسب و کار شما هماهنگ باشد؟ چگونه روی این اهداف تمرکز می کنید؟ در اینجا چگونگی تعریف اهداف بازاریابی محتوا را شرح می دهیم:

  • دانستن هدف تولید محتوا
  • ایجاد یک برنامه ی دقیق برای انجام
  • داشتن یک برنامه ی پشتیبان در محل 

در حالی که تولید محتوای با کیفیت باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد، نباید با هزینه هایی که برای اهداف بازاریابی محتوای خود معین کرده اید، انجام شود. استراتژی بازاریابی محتوا می تواند کمپین شما را بسازد یا نابود کند، به همین دلیل باید با دقت ساخته و اجرا شود.

مرحله ی دوم: مخاطب هدف خود را بشناسید 

شناخت مخاطبان هدف و خواسته های آنان در رسیدن به موفقیت بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. این کار یکی از مهم ترین اقدامات در ایجاد پایه ای محکم برای محتوا می باشد. در اینجا سه مسئله را که در شناخت مخاطبان هدف قبل از رفتن به مرحله ی بعدی بسیار کمک می کند، آورده ایم: 

در ابتدا روی بهترین مشتری خود تمرکز کنید 

اگر بازاریابی محتوا در جهت اشتباه متمرکز شده باشد، نتایج اشتباهی بدست می آید. به همین دلیل است که انتخاب و تمرکز روی بهترین و مناسب ترین بخش از مشتریان بسیار مهم می باشد. با انجام این کار قادر خواهید بود که مشتری خود را تبدیل به خریدار کنید. 

بهترین مشتری

 

سپس بدانید که مشتریان شما واقعا به چه چیزی اهمیت می دهند 

یکی از مزیت های استفاده از بازاریابی محتوا این است که می تواند شما را در فهم و بدست آوردن مسیری که مشتری را به خرید می رساند، کمک کند. چطور؟ هنگامی که محتوایی را تولید می کنید، مجبور هستید که بدانید چرا مخاطبان تان در سایت شما مانده اند. قاعدتا نباید براساس فرضیات عمل کنید. یک قدم جلوتر بروید و بیشتر در مورد موضوعاتی که برای مخاطبان مهم است تحقیق کنید. به مشکلات، محرک ها و انگیزه های مخاطبان تان توجه کنید. 

در انتها اهداف تبدیل (Conversion Goals) کوچک داشته باشید 

دانستن در مورد مشتریان و نحوه ی رسیدن شان به خرید بی فایده خواهد بود اگر ندانید که بعد از خواندن محتوای شما قرار است چه کاری انجام دهند. هر اقدامی که آن ها را به سوی خرید هدایت می کند، یک تبدیل (Conversion) خواهد بود. هدف از کمپین بازاریابی محتوای شما باید این باشد که بیشتر از چشم اندازی که برای خود در نظر گرفته اید تبدیل داشته باشید (تبدیل لید به مشتری)! به همین دلیل است که بازاریابی محتوا باید Conversionهای کوچک داشته باشد. در اینجا یک نمونه از قیف تبدیل بازاریابی محتوا را آورده ایم:

قیف بازاریابی

استراتژی بازاریابی محتوایی که برای کسب و کار کوچک خود ایجاد می کنید، راه طولانی را برای دادن نتایج مناسب و مورد نیاز شرکتتان به شما طی می کند و مانند هر کسب و کار کوچک دیگری این نتایج منجر به تبدیل و حفظ مشتریان می شود.

مرحله ی سوم: برای هر هدف تجاری یک محتوا ایجاد کنید 

روز به روز، بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک جهت تولید لید و افزایش فروش، اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که باید تولید محتوا را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. با این حال محتوایی که ایجاد می کنید باید به شما در رشد و دستیابی به اهداف تجاری کمک کند. سعی کنید تلاش های بازاریابی محتوایی خود را به اهداف کلی کسب و کارتان متصل کنید. همان طور که در بالا گفتیم در حالی که تولید محتوای خوب بسیار ضروری است، ولی نباید بدون هدف انجام شود. سازمان یا کسب و کار شما باید در پشت ساخت تولید محتوا هدف جامع و بزرگی را داشته باشد. سه هدف واقعی انتشار محتوایی که به کسب و کار شما کمک می کند عبارتند از:

هدف اول: ایجاد آگاهی 

ایجاد آگاهی اولین قدم در برقراری رابطه با مخاطبان هدف است. اگر مخاطبان شما در مورد محصول یا شرکت شما که در پشت آن قرار دارد چیزی ندانند، تولید لید و فروش محصولات بسیار سخت خواهد بود. به منظور ایجاد آگاهی جامع، باید در تولید محتوای آموزنده از کلمات کلیدی متناسب با حوزه ی کاری خود به درستی استفاده کنید. این تنها راهی خواهد بود که مشتریان احتمالی که در حال جستجو برای محصولی شبیه سرویس شما بوده اند، جذب برندتان شوند.

هدف دوم: نشان دادن تخصص 

نمایش دادن مهارت هایتان (یا به اصطلاح آن ها را در معرض دید قرار دادن) کمک می کند که با مخاطبان در سطح بالاتری ارتباط برقرار کنید. مشتریان هدف، شما را به عنوان کسی می بینند که بتوانند به او اعتماد و با آن کار کنند. وقتی کاربران متوجه شوند که شما در زمینه ی کاری خود متخصص هستید، اعتماد می کنند. به همین دلیل است که باید محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان شما را آموزش دهد و به آن ها کمک کند بدانند آنچه را که شما ارائه می دهید، متفاوت از بقیه است. هدف شما برای استفاده از محتوا باید برای نشان دادن دانش و تجربه ی صنعت تان باشد. بنابراین تبدیل لید به مشتری ساده تر می شود. اگر نتوانید محتوایی را ارائه کنید که به دانش کاربران تان اضافه کند، آن زمان کاربران شروع به مقایسه ی برند شما با رقبا در سایر زمینه ها مثل قیمت محصولات تان می کنند. هدف شما باید نشان دادن تخصص و تجربه ی کاری تان باشد تا تبدیل لید به مشتری ساده تر شود.

هدف سوم: دریافت بازخورد

هر کسب و کاری برای رشد و پیشرفت نیاز به دریافت بازخورد از مشتریان خود دارد. اگر انجام این کار را تبدیل به پروسه ای منظم کنید، دریافت بازخورد بسیار ساده تر خواهد بود. با انجام این کار هم بازخوردهای زیادی را دریافت می کنید که در بهبود کسب و کارتان تاثیر زیادی دارد و هم تصویر خوب و مثبتی از خودتان در ذهن مشتری ایجاد می کنید.

مرحله ی چهارم: محتوایی را که قابل انتشار باشد تولید کنید 

به شبکه های اجتماعی نگاهی بیندازید. می بینید اکثر کاربران مایلند مطلبی را به اشتراک بگذارند که ارزش داشته و قبلا توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده باشد. بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک فقط زمانی کاربرد دارد که محتوای تولید شده قابل انتشار باشد. در حالی که دلایل زیادی برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران یا مردم در شبکه های اجتماعی وجود دارد، ولی عوامل خاصی هستند که مردم را ترغیب به انجام این کار می کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار باید عوامل محرک در به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی توسط مردم را بشناسید و برای محتوای خود استفاده کنید.

اعتبار اجتماعی (Social Validation)

تمایل قوی و غیرقابل انکاری در همه ی ما وجود دارد که مورد ستایش و تحسین دیگران قرار بگیریم یا در میان دیگران پذیرفته شویم. که در نهایت این میل ما را در تصمیمات مهمی که می گیریم هدایت می کند. این دقیقا همان نیازی است که ما را به سمت بررسی اعتبار اجتماعی در اطراف مان سوق می دهد. برای افزایش اشتراک گذاری مطالب تان حتما دکمه ای را در کنار مطالب تان تعبیه کنید که تعداد اشتراک گذاری مطالب را به همگان نشان دهد.

سرگرمی (Entertainment)

طبق مطالعات انجام شده توسط Ipsos نشان می دهد که 61 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی مطالبی که جالب و 43 درصد مطالب خنده دار را به اشتراک می گذارند. 29 درصد باقیمانده علاقه مندند مطالبی که منحصر به فرد هستند را به اشتراک بگذارند. محتوا می تواند باعث به وجود آمدن احساسات مختلفی مثل هیجان، خوشحالی، تعجب و خشم شود و همین موضوع باعث می شود که مطلبی به اشتراک گذاشته شود. معمولا هرگونه محتوایی که باعث ایجاد احساسات نشود به اشتراک هم گذاشته نمی شود. به عنوان یک شرکت باید بتوانید محتوایی را ایجاد کنید که به صورت طبیعی باعث ایجاد واکنش شود. به عبارت دیگر، سعی کنید با محتوا احساسات درست را در مخاطبان خود ایجاد کنید. سرفصل هایی (عنوان هایی) را ایجاد کنید که نه تنها جذاب باشند بلکه حس کنجکاوی را نیز ایجاد کنند. یکی از راه های موثر برای لمس احساسات مخاطبان داستان نویسی است. با این کار با مطالب شما ارتباط برقرار می کنند و آن را به اشتراک میگذارند.

استفاده عملی (Practical Use)

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی انگیزه شان برای به اشتراک گذاشتن محتوا میزان مفید بودن آن مطلب است. چون مردم می خواهند به یکدیگر کمک کنند و چیز مفیدی را به زندگی خود اضافه کنند. برای همین است که میزان مفید بودن مطلبی را قبل از به اشتراک گذاری آن می سنجند یا بررسی می کنند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که چرا ایجاد محتوای مفید مانند نحوه ی یادگیری یکی از راه های بسیار خوب برای افزایش میزان اشتراک گذاری پست ها باشد. مطمئن شوید مطالبی که منتشر می کنید پاسخ سوالات مخاطبان هدف شما را بدهد. همچنین سعی کنید پیچیده ترین مسائل را به روشی بسیار ساده بیان کنید. این کار نیز باعث می شود که مطالب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود.

مرحله ی پنجم: KPIهای بازاریابی محتوا را رصد کنید

بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک مثل یک بازی می باشد که نباید کوکورانه آن را بازی کرد. باید مطمئن شوید هر قدمی که برمی دارید کاملا حساب شده باشد. این کار بسیار کمک می کند که ریسک برداشتن قدم های اشتباه کم شود. 

صرف نظر از اینکه از بازاریابی محتوا در کسب و کار خود به صورت گسترده استفاده کرده اید یا به تازگی وارد آن شده اید، باید اطلاعات مهم و آنالیز آنها را در خط مقدم نگه دارید. شاخص های کلیدی عملکرد یا KPIها در اجرای استراتژی محتوا بسیار مهم هستند. به منظور تولید نتایج مفید و بهتر باید معیارهای مناسب را بدانید و به صورت مرتب و منظم بررسی کنید.

مهمترین معیارها

KPIها در ابتدا ممکن است پیچیده به نظر برسند ولی وقتی آنها را به خوبی درک کنید، متوجه می شوید که بسیار ساده هستند. این معیارها پایه و اساس هر برنامه ی بازاریابی محتوا می باشند. شناسایی و ردیابی KPIها دید بهتری به شما می دهند و شما را با علم و دانشی مجهز می کنند که لازمه ی بازاریابی محتوا است. 

بیایید به برخی از KPIهایی که باید در بازاریابی محتوای خود از آن ها استفاده کنید نگاهی بیاندازیم:

KPI اول: مجموع بازدیدها! 

تعداد افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند و از محتوای شما استفاده کرده اند، یک KPI بسیار مهم می باشد. هدف تولید محتوایی است که به شما کمک کند تعداد کل بازدیدهایی که وب سایت تان به صورت ماهانه دارد را افزایش دهد. اگر محتوای شما نتواند ترافیک هدف را جذب کند، گام بعدی باید آن را آن قدر تغییر دهید تا به هدف خود برسید. اگرچه تعداد کل بازدیدهای سایت ممکن است تحت تاثیر عوامل خارجی دیگری قرار بگیرد، اما با اندازه گیری این KPI به طور خاص می فهمید که محتوای شما چقدر مفید بوده است.

KPI دوم: نرخ پرش (Bounce Rate)! 

بسیاری از کسب و کارهایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند اهمیت نرخ پرش را نادیده می گیرند. نرخ پرش درصد بازدیدکننده هایی است که صفحه ی وب سایت شما را بدون دیدن بقیه ی صفحات ترک می کنند. داشتن نرخ پرش بالا به این معنی است که محتوای شما عملکرد خوبی ندارد. با این حال نمی توان در مورد درصد دقیق نرخ پرش نظر قطعی داد. چون این نرخ به عوامل متعددی وابسته است. نرخ پرش شما ممکن است بسته به نوع کمپینی که اجرا می کنید و صنعتی که در آن فعالیت می کنید، متفاوت باشد.

KPI سوم: نرخ تبدیل (Conversion Rate)! 

رصد یا ردیابی نرخ تبدیل برای هر کسب و کاری که می خواهد تعداد فروش خود را با استفاده از تولید محتوا بالا ببرد، مهم می باشد. نرخ تبدیل درصد کاربرهایی است که کاری را که شما می خواهید، در سایت تان انجام می دهند، مثل عضویت در خبرنامه، خرید محصول شما و غیره. باید سعی کنید به نرخ تبدیلی برسید که همگام یا بالاتر از استانداردهای صنعت شما باشد.

جمع بندی 

انجام بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک یک چیز است اما برای موفق شدن، اندازه گیری نتایج چیز دیگری است. برای اطمینان از اینکه بازاریابی محتوای شما درست کار می کند، باید محتوایی را ایجاد کنید که نه تنها کاربران را جذب کند بلکه آنها را نگه دارد. دانستن اینکه چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید، مطمئنا چیزی است که هر کسب و کار کوچکی باید آن را هدف خود قرار دهد. هرچند به یاد داشته باشید که بعد از برنامه ریزی برای هر مرحله از بازاریابی محتوا، باید برای هر مانع و چالشی که قبلا برای آن برنامه ریزی نکرده اید، خود را آماده کنید. گاهی اوقات ممکن است مسیر عملیاتی خود را عوض کنید و در مسیری قدم بگذارید که برایتان ناشناخته است. درواقع برای اینکه کار بازاریابی محتوایی خود را به خوبی انجام دهید نیاز است مدام تغییر مسیر بدهید و این کار را تا زمانی ادامه دهید که باعث پیشرفت تان شود.

 

منبع: LYFE Marketing

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدیر کل سایت

چرا محتوا برای بالارفتن رتبه در موتورهای جستجو و SEO مهم است؟

 

چرا محتوا برای بالارفتن رتبه در موتورهای جستجو و SEO مهم است؟

پیوند بین محتوا و SEO می تواند هر سایتی را در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو قرار دهد و این زمانی اتفاق می افتد که محتوا در بهترین حالت خود باشد. چرا که وقتی در بدترین حالت خود قرار بگیرد، باعث به وجود آمدن جریمه های گوگل می شود که جبران و بهبود آن ها تقریبا غیر ممکن است.

هدف این مقاله ساده است و به شما کمک می کند که درک کنید چرا محتوا برای موتورهای جستجوگر مهم است.

معیار سنجش SEO برای محتوا چیست؟

گوگل، پادشاه موتورهای جستجو، بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد.

Larry Page و Sergey Brin با یک ماموریت در سال 1998 گوگل را ساختند: 

«اطلاعات جهان را سازماندهی کنید و آن را برای جهان، مفید و در دسترس قرار دهید.»

این ماموریت تا به امروز همچنان ادامه دارد. با این وجود راه هایی که گوگل اطلاعات را سازماندهی می کند در طول سال ها تغییر کرده است. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در تلاشند که به این هدف برسند: «دسترسی کاربران به نتایج مفید و مرتبط در کسری از ثانیه». نتایج «مفید و مرتبط» که گوگل در تلاش است به آن برسد، تکه هایی از محتواهای موجود در سراسر وب است.

این محتواها براساس مفید و مرتبط بودن با آنچه که کاربران سرچ می کنند، طبقه بندی می شوند. این یعنی، برای اینکه محتوای شما برای SEO ارزش داشته باشد باید برای کاربران و جستجوگران مفید باشد.

حالا چگونه بفهمیم که محتوایی که ما تولید می کنیم، مفید است؟

گوگل اعلام کرده است محتوایی مفید است که دارای ویژگی های زیر باشد:

1- مفید و آموزنده بودن اطلاعات

2- باارزش تر و مفیدتر از سایت های دیگر

3- قابل اعتماد بودن

4-کیفیت بالا

5- جذاب بودن

هنگامی که این عناصر در جای خود قرار می گیرند،  ارزش SEO محتوا به حداکثر می رسد و بدون آن ها ارزش کمی خواهد داشت. اما، ایجاد محتوای عالی تنها قطعه ی این پازل نیست، یک طرف فنی هم وجود دارد که باید از آن آگاه باشید که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.

اهمیت بهینه سازی محتوا

دلیل ساده ی بهینه سازی محتوا این است که بدون آن در موتورهای جستجو رتبه بندی نمی شوید. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم عوامل متعددی سهیم هستند. با ایجاد محتوای مخاطب محور مطمئن می شوید که محتوای شما بهینه خواهد بود. (بر اساس نیاز های مخاطب).

اما منظور از مخاطب محوری چیست و چه تفاوتی با سایر انواع محتواها دارد؟

مخاطب محوری به این معناست که شما بر روی آنچه که مخاطبانتان می خواهند بشوند تمرکز می کنید نه آنچه که خودتان می خواهید در مورد آن صحبت کنید.

در طرف دیگر معادله ی بهینه سازی، مسائل فنی است که شامل کلمات کلیدی، عنوان های متا، توضیحات متا و URL است.

چگونه محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو تولید کنیم؟

هنگام تولید محتوای مناسب باید مراحلی را طی کرد:

1- کارایی و بهتر کردن کلمات کلیدی و تعیین موضوع

در حالی که قبلا تعیین کردیم که محتوای تولیدی شما باید مخاطب محور باشد، کلمات کلیدی جستجو شده بسیار مهم است برای اینکه مطمئن شوید محتوای حاصل از طریق موتورهای جستجو یافت می شود.

چند موردی که به هنگام انتخاب کلمات کلیدی و موضوع خود باید به خاطر داشته باشید:

  • کلمات کلیدی Long-tail
  • اجتناب از انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی با تعداد جستجوهای عظیم
  • از ابزار کلمات کلیدی جستجو شده ی ثابت استفاده کنید (از سایت هایی استفاده کنید که کلمات کلیدی جستجوشده توسط کاربران را عرضه می کند).
  • عنوان محتوای خود را با کلمات کلیدی مطابقت دهید.

2- طرح کلی، قالب و فرمت برای خوانایی مطالب خود تعیین کنید

برای محتوای خود طراحی کلی پیاده سازی کنید، قالب بندی کنید و محتوای ایجاد شده را به تکه های کوچک تری تقسیم شوند. خوانندگان آنلاین دقت و توجه بسیاری دارند. اگر مقاله ی شما فقط یک پاراگراف داشته باشد نمی خواهند به خواندن آن ادامه دهند. بهتر است که محتوای شما در هر پاراگراف یک یا دو جمله داشته باشد؛ تا 3 یا 4 جمله هم مشکلی نیست.

می توانید با قرار دادن sub -header و یا قرار دادن تصاویری در بین 300 تا 400 جمله به تجزیه و تحلیل بیشتر محتوا کمک کنید.

زمان سپری شدن در صفحات سایت و ماندن در پیج (در واقع سرگرم شدن با صفحه) روی رتبه بندی تاثیر دارد. اگر می خواهید زمان سپری شدن در سایت را افزایش دهید، خوانایی را افزایش دهید.

هر پاراگراف یک یا دو جمله کوتاه، بین 100 تا 200 کلمه و اینکه دارای زیرعنوان باشد.

جملات و پاراگراف های طولانی ضعف بزرگی برای یک محتواست.

با قالب بندی مناسب می توانید میانگین بازدید از وبسایت را به راحتی افزایش دهید.

3- به عنوان و اهداف کلیدی خود اهمیت دهید

در محتوایی که تولید می کنید کلمات کلیدی را هم هدف قرار دهید. سعی نکنید در مورد هرچیزی بنویسید. سعی نکنید چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. انجام آن نه تنها زمان زیادی را صرف می کند بلکه مانع ایجاد محتوای مفید و مناسب با عنوانی که انتخاب کرده اید خواهد شد.

بر روی عنوان و موضوع آن و کلمات کلیدی که آن موضوع را پوشش می دهد، تمرکز کنید.

4- بک لینک ها را در سراسر محتوای خود شامل کنید

از آنجایی که گوگل مشخص کرده است که اعتبار و قابل قبول بودن، یک فاکتور مهم برای SEO است، لینک دادن به سایت های مرتبط، قابل اعتماد و معتبر می تواند کمک کند که موتورهای جستجو محتوای شما را معتبر ببینند. با این وجود مطمئن شوید کلماتی که برای لینک دادن استفاده می کنید به سایتی که کاربر به آن ارسال می شود، مرتبط باشد.

توصیه می شود که پیوندهای خود را به 6 کلمه و کمتر خلاصه کنید.

چگونگی بهینه سازی محتوای خود بعد از ایجاد آن

از لحاظ فنی مهم ترین فاکتورها برای بهینه سازی محتوا شامل موارد زیر است:

  • تگ عنوان
  • توضیحات متا
  • URL

1- چگونه تگ عنوان را بهینه کنیم؟

هنگامی که یک کاربر جستجو انجام می دهد، تگ عنوان، هدینگ قابل کلیکی است که در بالای نتیجه مشاهده می شود.

تگ عنوان

تگ عنوان به چند دلیل مهم است: اولین و مهم ترین  دلیل کمک به موتورهای جستجو است که بفهمند محتوای صفحه ی شما راجع به چه موضوعی است. به علاوه آن ها می توانند عامل انتخاب کننده ای باشند برای نتایج جستجویی که کاربر انجام می دهد. (به این صورت که اگر عنوان مقاله ی شما به هدف کاربر نزدیک باشد آن را انتخاب می کند).

برای بهینه سازی تگ عنوان از راه های زیر باید مطمئن شوید:

  • زیر 60 کاراکتر باید باشد.
  • کلمات کلیدی چندگانه را در عنوان قرار ندهید.
  • عنوان موضوعی که انتخاب کردید باید کاملا مشخص باشد.
  • در ابتدا کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.

2- چگونه توضیحات متا را بهینه سازی کنیم؟

توضیحات متا، قطعه ی کوچکی از متن است که زیر عنوان تگ و URL نمایش  داده می شود.

توضیحات متا

 

در حالی که گوگل اعلام کرده که توضیحات متا تاثیری روی رتبه ی گوگل ندارد، اما این توضیحات برای اینکه کاربر را جذب کند که روی لینک شما کلیک کند تاثیر می گذارد. در نتیجه میزان کلیک کردن تاثیر غیر مستقیم روی رتبه ی گوگل دارد.

شما باید:

  • توضیحات متا را زیر 160 کاراکتر نگه دارید.
  • توضیح مختصر و مفیدی در مورد محتوا باشد.
  • کلمات کلیدی مرتبط را در نظر بگیرید.

3- چگونه URL را بهینه کنیم؟

ساختار URL سایت شما یکی دیگر از فاکتورهایی است که تاثیر غیرمستقیم بر روی رتبه بندی دارد، زیرا عاملی می تواند باشد که کاربر روی محتوای شما کلیک کند. خوانایی دامنه بسیار مهم است. زیرا تضمین می کند که کاربران روی دامنه کلیک می کنند چرا که دامنه های بلند و ناخوانا مرموز و ترسناک هستند.

در نهایت می توانید پاسخ این سوال را بدهید که:

چرا محتوا برای جستجوگرها مهم است؟

هنگامی که محتوای خود را بهینه می کنید به شدت بر روی دیده شدن شما تاثیر می گذارد. بدون دیده شدن، مقاله ی شما یکی از میلیون ها مقاله ای است که در وب قرار می گیرد.

هیچ کس آن را نمی بیند.

هیچ کس آن را به اشتراک نمی گذارد

هیچ کسی با آن کار نمی کند

اما زمانی که بدانید واقعا می خواهید چه کار کنید، دیده شدن آسان می شود.

اگر میخواهید دیده شوید خود را ملزم به تولید محتوای بهینه، کارآمد و مفید کنید.

 

منبع: searchenginejournal

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط sitecodewebdesign
      طراحی سایت دیجی کالا
      اصولاً مشتریانی که برای طراحی سایت به شرکت نونگار پردازش مراجعه می کنند را می توان به چند دسته تقسیم نمود. تعداد کمی به صورت کامل و با جزئیات می دانند چه چیزی می خواهند و با اصول طراحی سایت و اِلمان های آن آشنایی دارند و ایده های نو و جدیدی را می خواهند. برخی نیز بدون هیچ تحقیق قبلی وارد شده و از کارشناسان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه کاری آنها یک سایت را برای آنها طراحی کنند. اما اکثریت مشتریان یک کُلیت از طراحی سایتی که می خواهند را در ذهن دارند و بخش های مختلفی را از سایت هایی که قبل از آن دیده اند را می خواهند در سایت خود داشته باشند و یا اینکه یک سایت دقیقاً مانند مشابه داخلی یا خارجی آن می خواهند. دیجی کالا به عنوان یکی از سایت هایی که برای بسیاری از طراحی وب سایت های فروشگاهی ایرانی الگوی مناسبی است از جمله سایت هایی است که افراد بسیاری می خواهند سایت مشابه آن را داشته باشند.
      اهمیت طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا
      اما سوال این است که مشابه سازی سایتی مانند دیجی کالا تا چه میزان می تواند موفقیت یک طراحی سایت فروشگاهی دیگر را تضمین کند. با توجه به اهمیت روز افزون وب سایت ها در زندگی و تجارت امروزی و افزایش حجم قابل توجهی از خریدهای اینترنتی سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت هستند. طبیعتاً یکی از بهترین سایت های ایران از نظر کاربردی بودن طراحی سایت ( در این نوشتار صرفاً مباحث طراحی سایت بیان شده و ما قضاوتی در مورد قیمت ها و ... نداریم ) سایت دیجی کالا است و به همین دلیل فروشگاه های زیادی می خواهند طراحی سایتی شبیه طراحی سایت دیجی کالا داشته باشند و در مراجعه به شرکت نونگار تقاضای طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارند.
      طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو
      با پیشرفت علم و تکنولوژی و با هوشمند شدن ابزارهای ارتباطی دسترسی مردم به موبایل ها و تبلت بیشتر شده است و بیشتر کارهای الکترونیکی خود را با این ابزارها انجام می دهند به طور مثال امروزه کمتر کسی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ صفحات وب سایت مشاهده می کنند و یا به عبارتی دیگر عمده مردم از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت های خود به مشاهده صفحات وب می پردازند.
      با این حال ممکن است بسیار از طراحی سایت ها قدیمی باشند و قابلیت نمایش در صفحه های موبایل و تبلت را نداشته باشند ، در این صورت محتوای صفحات وب به صورت نامتوازن برای کاربران به نمایش درمیاید. اما اگر طراحی سایت ریسپانسیو باشد به خوبی قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش ها را دارد این قابلیت در تمامی وب سایت ها مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود تا کاربر و مشتری به سادگی از طریق تلفن همراه خود بتواند به خرید آنلاین بپردازد.
      طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای چه مناسب چه مشاغلی است؟
      از طریق طراحی سایت های فروشگاهی مشابه دیجی کالا به راحتی می توانید به صورت آنلاین به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندی بپردازید. فقط توجه داشته باشید که ظاهر طراحی سایت فروشگاهی شما باید کاربرپسند باشد زیرا مخاطب در بدو ورود به سایت ابتدا به ظاهر و گرافیک آن توجه می کند. امروزه طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی برای افرادی است که قصد اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات خود می باشند زیرا این وب سایت از هر لحاظ بسیار کامل بوده و همچنین از همه مهم تر اینکه دیجی کالا رزومه کاری بسیار خوبی دارد.
      پیشنهاد ما به مشتریان
      ما نیز با شما موافقیم که داشتن نمونه هایی مانند دیجی کالا و سایت های مشابه می تواند تصویر روشن تری از طراحی سایتی که شما به آن نیاز دارید را به کارشناسان طراحی وب سایت ارائه دهد. اما نکات مهم تری نیز هستند که باید در نظر بگیرید. تبلیغات و بازاریابی قدتمند و هدف دار و دارا بودن ایده هایی که بتواند در نهایت امر سایت شما را متفاوت و حتی جذاب تر از سایت دیجی کالا کند، سئو سایت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه کالاهای با کیفیت و ارزان تر و چنین مواردی است که در نهایت در کنار یکدیگر می تواند به موفقیت طراحی سایت شما کمک کند و صرف اینکه سایت شما مشابه سایت دیجی کالا باشد کافی نمی باشد.
      ویژگی های مهم طراحی سایت دیجی کالا به شرح زیر می باشد:
      طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه کاربردی دارد؟
      طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.
      طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟
      طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.
      طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید شامل چه خصوصیاتی باشد؟
      طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و ... باشد.
       
      طراحی سایت آگهی
      طراحی سایت بیمه
      توریست درمان  
      سئو سایت
    • توسط new12
      مهمترین مزایای وردپرس عبارتند از:
      سئو بسیار قوی در مقایسه با سایر اسکریپت های آماده
      سادگی کار با بخش مدیریت محتوا
      انعطاف پذیری بالا
      وجود قالب های رایگان بسیار زیاد در سراسر وب
      سادگی ایجاد پوسته و قالب جدید در وردپرس
      دریافت نسخه های جدید به صورت خودکار
      وجود افزونه های بسیار زیاد برای کاربردهای مختلف
      امکان کدنویسی و توسعه وردپرس به زبان PHP در نهایت سادگی
      رایگان است
       
      آدرس:اصفهان – خیابان ارتش – کوچه بهاره (73) پلاک 3 – واحد 1 – کدپستی: 8176883551
      شماره های تماس : 8 – 1556 626 0313
      شماره های پشتیبانی : 7 – 9006 990 0910
      راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای شما
      وب آذین
       
    • توسط netthailand
      سی پنل در طراحی وب سایت. 

      CPanel هاست در طراحی وب سایت چه نقشی دارد؟! حتما پیش آمده که در پروسه ی طراحی وب سایت کلمه ی سی پنل به گوشتان بخورد ولی ممکن است که اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید. در هنگام طراحی وب سایت طراحان از اصطلاحات تخصصی بسیاری استفاده می کنند که با برخی از آن ها آشنا هستید و برخی برای شما گیج کننده است و ممکن است معنی آن را نپرسید که چه چیزی هست و چه کارایی در سایت دارد. حال به این موضوع می پردازیم که سی پنل چیست!

      تعریفی کوتاه از سی پنل در طراحی سایت[/B]
      سی پنل یک برنامه یا ابزار کاربردی است که به شما امکان مدیریت را میدهد. سی پنل یک کنترل پنل برای لینوکس است که از مشهور ترین کنترل پنل ها در دنیای میزبانی وب نیز به حساب می آید. یک کنترل پنل امریکایی است که به دلیل گرافیک آن و نیز کاربر پسند بودن مشهور شده است و این مشهور بودن را از امکانات خود به دست نیاورده است. سی پنل از دو بخش کاربر و نماینده تشکیل شده که به هر کدام امکان مدیریت بر روی هاست را بر اساس دانسته هایشان می دهد. یک بخش کاربر اختصاصی برای شخصی که هاست را خریداری کرده و یک بخش نماینده که مختص نماینگان فروش هاست است.
      امکانات و کارایی ها بخش مدیریت و نماینده
      می خواهیم امکانات و کارایی های موجود در بخش مدیریت و نماینده را با هم بررسی کنیم.در بخش نماینده این امکان وجود دارد که پنلی برای کاربر فراهم کند و خود از کارایی های موجود در آن بهره مند باشد, کاربران را دسته بندی کند و یا پسوردشان را تغییر دهد. پکیج مورد استفاده کاربر را تغییر دهد و در نهایت کاربر جدیدی را ایجاد یا حذف کند. مدیریت هم همان امکانات و کارایی های بخش نماینده را دارد و می تواند بخش کاربر و یا نماینده ارائه دهد.
       
    • توسط draingrating
      کمپانی sibenفعالیت خودرادرسال1386به عنوان تولید کننده عروسک دراصفهان آغازنمود.این کمپانی بابهره گیری ازماشین آلات وفناوری های نوین ،مدیریت علمی طراحی ،استراتژی های اثربخش تولید را توسعه داده است. هدف اصلی مجموعهSIBENتولید محصول باحداکثر کیفیت وحداقل قیمت تمام شده بارویکرد جلب رضایت مضاعف درجهت ترغیب مصرف کنندگان داخلی وبرون مرزی به خرید محصول ساخت ایران است .ضمانت ما کیفیت بالای محصولاتمان است.درحال حاضراین مجموعه به عنوان بورس عروسک واسباب بازی وهمچنین تنها تولید کننده ی اسب تعادلی درایران وعروسک دراصفهان مشغول به فعالیت می باشد . فروشگاه اسباب بازی سیبن مرکز تولید اسباب بازی در اصفهان تولید انواع عروسک، ماشین، تولید و پخش بازی های فکری ، شخصیت های کارتونی ، فروش تم تولد و فروش لوازم آتش بازی و … می باشد که سالیان سال است در کنار کودکان شما می باشد.

      منبع : https://siben.ir
×
×
  • اضافه کردن...