رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

×
×
  • اضافه کردن...
>> تولد مدیر سایت ---- کوپن tavalood-ircfc << >> تخفیف 50.000 هزار تومانی تا 31 اردیبهشت <<
> تولد 10 سالگی سایت --- کوپن ircfc-saleh-10 < >>> تخفیف 50.000 هزار تومانی تا 31 خرداد <<<

تجارت الکترونیک

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

انجام فرآیندهای کسب و کار در اینترنت

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فروش بیشتر با تجارت الکترونیک

 

فروش بیشتر با تجارت الکترونیک

 

تعریف دیجیتال مارکتینگ

تجارت الکترونیک (E-business) انجام فرآیندهای کسب و کار در اینترنت است. این فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی شامل خرید و فروش محصولات و خدمات دیگر می‌شود. اما فراتر از خرید و فروش ساده محصولات و خدمات است. تجارت الکترونیک شامل طیف وسیعی از فرآیندهای تجاری مانند مدیریت تامین نیازها، پردازش سفارش الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری است. بنابراین، فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا کارآمدتر عمل کنند.

همان‌طور که بیشتر فروش، بازاریابی و سایر فرآیندهای کسب و کار شرکت، دیجیتالی انجام می شود، فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management یا CRM)، برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning  یا ERP) و مدیریت محتوا به طور فزاینده‌‎ای اهمیت می‌یابد. این تغییرات هم با مقیاس‌های امنیتی برای معاملات آنلاین تسهیل شده‌اند.

 

راه‌هایی برای بهبود دیجیتال مارکتینگ

  • زندگی آسان‌تری را برای مشتری خود ایجاد کنید. به آنچه که مشتریان شما واقعا به آن نیاز دارند توجه کنید و در راستای تحقق آن تلاش کنید. مثلا برای سفارش آنلاین و خرید یک هدیه، یک یادداشت اضافه کنید، گل یا هرچیزی را در کنار بستهبندی هدیه قرار دهید. به مشتری آزادی عمل دهید که بتواند خدمات خود را انتخاب کند و از خرید خود لذت ببرد.
  • باید اسکلت کسب و کار خود را محکم بسازید و تمرکز خود را روی این موضوع قرار دهید که وقتی در آینده تجارت خود را توسعه دادید و ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کردید به مشکل برنخورید. کسب و کار خود را در مقایسه با کسب و کارهای بزرگ و موفق پایه‌ریزی کنید.
  • قابلیت استفاده از سیستم خود را افزایش دهید. از تصاویر جذاب برای معرفی محصولات خود استفاده کنید و طراحی زیبا را به کار ببرید. این کار شما را نسبت به سایر رقبای خود که به این موضوع اهمیت نمی‌دهند متمایز خواهد ساخت. داشتن تصاویر مناسب به مشتری این اطمینان را می دهد که جای مناسبی آمده و در وب سایت شما می‌ماند. برای عکس مناسب لازم نیست که یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید، بلکه به این معناست که عکس‌های متنوعی از محصولات و خدمات خود برای تحریک مردم به خرید بگیرید. از زوایای مختلف محصول عکس بگیرید که اطمینان کافی را در مورد کیفیت محصول به مشتری بدهد.
  • توجه کنید که دو سوم فروش از هر محصول یا خدمات به وسیله بازاریابی انجام می‌شود، در نتیجه بسیار مهم است که برای محصول خود بازاریابی کارآمد انجام دهید. طبقه‌بندی مناسب برای معرفی محصول می‌تواند فروش پرسودی را برای شما به ارمغان بیاورد. بازاریابی باید این اطمینان را به مشتری‌های شما بدهد که یک تجربه لذت بخش را در وب سایت شما خواهند داشت. تمامی اطلاعات مهم  در مورد محصولات خود را در معرض دید مشتری قرار دهید و مطمئن باشید که کاربری که از سایت شما دیدن می کند اطلاعات مهم و سودمند در رابطه با خرید را خواهند دید.
  • هدایت وب سایت خود را آسان کنید. به گونه‌ای آن را طراحی کنید که موتورهای جستجو بتوانند سایت را پیدا کنند و در رتبه‌‎های بالای گوگل قرار بگیرید. نکته‌ی داشتن یک وب سایتِ به طور منظم سازمان‌دهی شده این است که به طور واضح بگویید که بازدیدکنندگان از وب سایت شما، کجای وب سایت هستند، نقشه‌ی سایت راهی بسیار آسان است که بفهمید مشتری‌ها به دنبال چه چیزی هستند. البته قرار دادن آن از این نظر نیز مهم است که به هنگام رتبه‌بندی در موتورهای جستجو به عنوان یک ویژگی مورد توجه قرار می‌گیرد.
  • امروزه رقابت بین ارائه‌دهندگان خدمات بسیار مشکل شده، زیرا انتخاب برای مشتریان بسیار زیاد شده است؛ اما فراهم‌آوری تجربه‌ی لذت‌بخش برای مشتریان باعث موفقیت و پشت سر گذاشتن سایر رقبا می‌شود.
  • همیشه از بیرون و از دید مشتری به کسب و کار خود نگاه کنید تا بدانید که چگونه قابلیت‌های استفاده از وب سایت خود را افزایش دهید.
  • از پشتیبانی تلفن و چت آنلاین و تماس مستقیم با مشتریان خود استفاده کنید. به سوالات آن‌ها پاسخ دهید از پروسه‌های طولانی مدت پرهیز کنید، و احساس خوشایندی را از این طریق به مشتریان خود هدیه کنید.
  • ترافیک ورودی وبسایت به عنوان بهینه‌سازی موتورهای جستجو شناخته می‌شود. بهترین روش برای SEO این است که اطمینان حاصل کنید ساختار وب سایت شما قابل استفاده و کاربردی ساخته شده است. نام صفحات را به درستی انتخاب کنید، از کلمات کلیدی مناسب جهت SEO سایت استفاده کنید. بهترین کاری که یک مدیر کسب و کار برای بهینه‌سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو انجام می‌دهد این است که به طور مداوم محتوای واقعی و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان خود ایجاد کند.
  • از بستر آماده و مناسب شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید و بهترین مطالب خود را به اشتراک بگذارید. اگر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید روی سه حوزه کلیدی تمرکز کنید: ارتقا، خدمات مشتری و اندازه‌گیری. از شبکه‌های اجتماعی بزرگی مثل لینکدین، توییتر و فیسبوک برای ارتقای بهترین محتوا، محصولات و خدمات برای چند بار در هفته استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی برای سفارش گرفتن و همچنین توجه به صحبت‌های مشتری‌ها در مورد کار خود بسترهای مناسبی هستند. فقط اشتراک‌گذاری مطالب مهم نیست، بلکه تعامل با مشتری هم بسیار ضروری می‌باشد. در نهایت تلاش‌های فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی را اندازه بگیرید و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید.
  • یک بانک از ایمیل بسازید و ایمیل‌هایی با محتوای تخفیف، فروش و موارد ویژه به این بانک ارسال کنید و یک کانال بازاریابی ایجاد کنید، این کار بسیار با اهمیت است زیرا می‌تواند مشترکین را به مشتری تبدیل کند.
  • از A/B تستینگ و پیدا کردن بهترین راه‌حل برای طراحی کسب و کارتان استفاده کنید. تست A/B فرآیند تست دو نسخه‌ی مختلف از یک صفحه وب است تا بفهمید کدام ویژگی‌ها برای بازدیدکنندگان از وب سایت شما جذاب‌تر است و بازدید وبسایت و در نتیجه خرید را بالا می‌برد. اغلب تست‌ها در صفحات اصلی، landing و ویژگی‌های متفاوت وب سایت انجام می شود که متوجه می‌شوید بازدیدکنندگان روی چه چیزهایی کلیک می‌کنند، چه نکاتی باعث تبدیل بیشتر بازدید به خرید می‌شوند و حتی چه چیزهایی باعث می‌شوند که مشتریان از وب سایت خرید نکنند. با تغییر یک جز کوچک از سایت و ثابت نگه داشتن بقیه قسمت‌های آن A/B تستینگ را انجام دهید و بعد از مدتی تغییرات رفتاری کاربران را مشاهده کنید که کدام تغییر موجب بازدید بیشتر شده است و آن را اعمال کنید.
  • تولید محتوای منحصر به فرد و مختص کسب و کار شما در وب سایت موجب اعتباربخشی به نام و برند شما و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتری خواهد شد، محصولات و خدمات شما را برحسته‌تر می‌کند و خواننده‌ی مطلب را تشویق به خرید می‌کند.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 3 weeks later...

۱۱ دلیل لزوم وبسایت برای کسب و کارهای کوچک

 

۱۱ دلیل لزوم وبسایت برای کسب و کارهای کوچک

اگر یک کسب و کار کوچک دارید که علاقه مند به رشد نام تجاری آن (برندسازی) هستید، باید یک وبسایت داشته باشید. این روزها ساخت یک وبسایت بیزینسی یا فروشگاه الکترونیک راحت تر از همیشه است: پول زیادی را صرف نمی کند، لازم نیست راجع به کدنویسی یا طراحی آن چیزی بدانید، فروشگاه آنلاین شما به ساعات کاری محدود نمی شود و البته یکی از بهترین ابزار تبلیغات رایگان و بازاریابی قدرتمند به حساب می آید. همچنین داشتن یک وب سایت کسب و کار کوچک صرفا برای فروش محصولات و خدمات شما نیست. بلکه برای ارائه ی ارزش محصولات برای مشتریان بالقوه نیز می باشد.
یک وبسایت خوب مزایای زیادی دارد از جمله افزایش فروش، برندسازی شرکت شما و بهبود خدمات به مشتریان. با فواید بسیار زیاد وبسایت در عین کم هزینه بودن، دیگر بهانه ای برای استفاده نکردن از آن وجود ندارد. هنوزم مطمئن نیستید که یک وبسایت چگونه به کسب و کارتان کمک می کند؟
در اینجا 11 دلیل لزوم ایجاد وبسایت (مزایای داشتن وبسایت) برای کسب و کارهای کوچک را آورده ایم:

مشتریان انتظار داشتن یک وبسایت را از کسب و کار شما دارند

حتی اگر این موضوع تنها دلیل برای داشتن وبسایت بود هم باید برایتان کافی باشد. شش نفر از هر ده نفر مصرف کننده انتظار دارند برندها محتوای خود را در مورد کسب و کارشان به صورت آنلاین منتشر کنند و بیش از نیمی از سایت خود را به معرفی محصولات خود بپردازند. امروزه اگر یک وبسایت کسب و کار ندارید، ممکن است مشتریان آنلاین خود را از دست بدهید و به سمت رقبایتان بروند. 

موقعیت برند شما را تثبیت می کند

90 درصد از مصرف کنندگان ادعا می کنند بررسی های آنلاینی که انجام می دهند در تصمیم گیری هایشان در خرید تاثیرگذار است. از آن جایی که مشتریان در فضای آنلاین به دنبال شما می گردند تا برند شما و محصولتان را بررسی کنند، قرار دادن نظرات و توصیفات دیگر مشتریان در وبسایتتان می تواند مشتریان جدید را تحت تاثیر قرار دهد.

داستان خود را بنویسید

درست است که نمی توانید آن چه را که دیگران در مورد شما در شبکه های اجتماعی می گویند را کنترل کنید، اما می توانید با ایجاد داستان خود از طریق یک وبسایت کسب و کار یا بیزینسی بر روی افکار و احساسات عمومی تاثیر بگذارید. وبلاگ شرکت به صاحبان کسب و کارها کمک می کند که پیام ها، ماموریت و شخصیت خود را در مقابل مخاطبان هدف سریع تر از تبلیغات چاپی یا بروشورها به نمایش بگذارند. به علاوه، آیکون های اجتماعی که به فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی لینک می شوند اشتراک مطالب و محتوای شما را برای بازدیدکنندگانی که از مطلب شما خوششان آمده است را ساده تر و راحت تر می کند.

دسترسی بهتر به مشتریان دارید

هنگامی که شما از یک ابزار رایگان ساخت وبسایت استفاده می کنید، مثل وردپرس، جوملا یا سایت سازها، شرکت خود را برای رسیدن به هزاران نفر از مشتریان بالقوه آماده می کنید. به عبارت دیگر می توانید به هزاران نفر از مشتریان دسترسی داشته باشید که اگر با بروشور یا روش های سنتی این کار را انجام می دادید نتیجه ی خیلی کمتری به دست می آوردید. 

نیازی به کدنویسی یا مهارت های فنی ندارید

از آنجا که وردپرس و دیگر پلتفورم های ساخت وب سایت (مثل سایت سازها)، آموزش های آنلاین و پشتیبانی دارند، تقریبا هرکسی می تواند در کمتر از 30 دقیقه وبسایت خود را بسازد.

رقبای شما همگی وبسایت های بیزینسی دارند

اگر خود شما بخواهید چیزی را بخرید احتمالا در ابتدا در اینترنت به دنبال آن می گردید. حتی اگر نخواهید به صورت آنلاین خرید کنید ولی اینترنت را جای مناسبی برای تحقیق می دانید. در مورد مشتریان خود فکر کنید. آن ها نیز مانند شما همین کار را می کنند و اگر مشتری نتواند شما را به صورت آنلاین پیدا کند احتمالا برند شما را نادید خواهد گرفت و به سمت رقبایتان می رود.
مصرف کنندگان معمولا خریدهای خود را با تحقیق و توصیه گرفتن از دوستان مجازی خود در شبکه های اجتماعی (ارتباطات خود در شبکه های اجتماعی) انجام می دهند.
مطالعات نشان می دهد که یک مصرف کننده زمانی که می خواهد چیزی را که نیاز دارد بخرد، شروع به تحقیق می کند و 72 درصد از آن ها به صورت آنلاین، برای پیدا کردن آن چه که می خواهند، بررسی های خود را انجام می دهند. البته از نظر و توصیفات دیگر مصرف کنندگان در مورد آن محصول خاص نیز در تصمیم گیری استفاده می کنند. بنابراین اگر در فضای آنلاین نباشید و در این رقابت شرکت نکنید دلیلی به مصرف کنندگان می دهید تا به سمت رقبای شما و دیگر برندها بروند.

به ساعات کاری و محدوده ی جغرافیایی محدود نمی شوید

هیچ کس نمی خواهد که ساعت سه صبح کار کند، ولی بعضی از مردم دوست دارند آن زمان خرید کنند.داشتن یک وبسایت بیزینسی یا فروشگاه آنلاین باعث می شود که بتوانید محصولات خود را در هر زمانی و در هر ساعتی از شبانه روز بفروشید. نه صرفا در ساعات کاری!
یک فروشگاه آنلاین می تواند باعث افزایش قابل توجه در فروش شود. مخصوصا که شما مشتریانی داشته باشید که در یک محدوده ی جغرافیایی خاص نباشند. حضور آنلاین شما از کمپین های بازاریابی، خدمات مشتری، ارتباط با مشتری، شناخته شدن برند و تقریبا هر عنصر دیگری که باعث پیشرفت یک برند می شود، حمایت می کند.
اغلب صاحبان کسب و کارهای کوچک فکر می کنند که به یک وبسایت نیازی ندارند زیرا می خواهند محصولات خود را فقط در حوزه ی جغرافیایی خود ارائه دهند. حتی اگر همچنین تصمیمی هم دارید باز هم برای کسب و کار خود یک وبسایت بسازید. چون حتی مشتریانی که در محدوده ی جغرافیایی شما هستند شاید علاقه ای نداشته باشند به محل کار شما بیایند. در اینجا است که می بینیم یک وبسایت حتی برای مشتریان محلی نیز مفید است و فرآیند خرید را برایشان ساده تر می کند که این موضوع حس بسیار خوبی را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.

در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شوید

در نظر بگیرید: 81 درصد از مصرف کنندگان قبل از انجام خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. به این معنی که می روند و در گوگل یک یا چند کلمه ی کلیدی مانند «بهترین کفش چرمی» را تایپ می کنند. به عبارت دیگر مشتریان در گوگل آن محصولی که به دنبال آن هستند را سرچ می کنند.
اگر برای بیزینس یا کسب و کار خود وبسایت ندارید، شانس نمایش برندتان در صفحه ی نتایج موتور جستجو (SERP) صفر است. اما اگر یک وبسایت داشته باشید، می توانید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید (SEO)، در نتیجه شانس خود را برای افزایش رتبه ی سایت در صفحه ی نتایج و افزایش بازدید و بدست آوردن مشتریان، بیشتر کنید. مقاله ی «سئو چیست/آموزش سئوی داخلی سایت» را مطالعه کنید.

محصولات و خدماتتان را به نمایش می گذارید

وبسایت یک راه عالی برای نمایش محصولات شما است. مشتریان شما 24 ساعته می توانند محصولات شما را ببینند. برای بسیاری وبسایت شما ممکن است اولین تصور مشتری از شما و کسب و کارتان باشد. با داشتن یک وبسایت زیبا، سریع (با سرعت لود بالا) و مفید اولین تصور مشتریان خود را عالی بسازید.
نه تنها می توانید محصولات خود را نمایش دهید یا خدماتتان را با به طور دقیق با تصاویر زیبا نشان دهید، بلکه می توانید با ارائه ی آموزش های ویدئویی کوتاه و یا دستورالعمل های قابل دانلود PDF به مشتریان ناراضی اجازه ندهید بهانه ای برای رفتن به سمت رقبایتان برای خرید داشته باشند.

اعتبار برندتان افزایش می یابد

اگر مشتری شما را به صورت آنلاین پیدا کند، اطمینان می یابد که شما یک «کسب و کار مناسب» هستید. اگر وبسایت شما به خوبی طراحی شده باشد تصویر حرفه ای را از خود در ذهن مخاطب می سازید که باعث افزایش اعتبار شما برای مخاطب خواهد شد. یک وبسایت آن طور که فکر می کنید پیچیده و گران نیست. ساختن سایت در سایت ساز کانی وب هم نیازی به برنامه نویسی ندارد و هم دارای هزینه ی بسیار کم می باشد.

در زمان صرفه جویی می کنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارها نگران این هستند که مدیریت یک وبسایت ممکن است کار بیهوده ای باشد و زمان زیادی را صرف کند. این مسئله درست است که زمانی را باید صرف آن کنید ولی از آن طرف هزینه های بازاریابی شما بسیار کم خواهد شد. وقتی بخواهید به صورت سنتی تبلیغات فیزیکی انجام دهید باید بودجه ی زیادی را صرف کنید در صورتی که با داشتن یک وبسایت این هزینه ها بسیار کم می شود. البته برخلاف تبلیغاتی که روی کاغذ چاپ می شوند و دیگر قابل تغییر نیستند شما هر زمان که بخواهید می توانید اطلاعات خود را در وبسایتتان به روز کنید.

همان طور که می بینید مزایای بسیاری در داشتن وبسایت برای کسب و کار وجود دارد. همین حالا دست به کار شوید مشتریان شما بیشتر وقت خود را در فضای آنلاین سپری می کنند. از همین فرصت استفاده کنید و محصولات خود را به فروش برسانید و برندسازی کنید.

ساخت وبسایت در کانی وب

 

منبع: constantcontact و utterspokenword

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 3 weeks later...

چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی داشتن وب‌سایت ضروری است؟

 

چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی داشتن وب‌سایت ضروری است؟

دنیای دیجیتال و چشم انداز آنلاین به سرعت در حال تغییر است، شبکه‌های اجتماعی جدید و اپلیکیشن‎‌ها روزانه تغییر می‌کنند. به هر حال پیشرفت شبکه‌های اجتماعی سریع تر از همیشه اتفاق می‌افتد و این به معنی نیست که وب‌سایت‌ها بی اهمیت شده‌اند، مهم‌تر از همیشه هستند اما هدف آن‌ها تغییر کرده است.

 

مهم نیست که چقدر صفحه‌ی اینستاگرام شما شگفت انگیز است یا کانال تلگرام چند عضو دارد! داشتن یک وب‌سایت همیشه مفید است. مخصوصا برای معرفی خدمات کسب و کارها و اعتبار و جذب و حفظ مشتریان مهم است. دلایلی را که هنوز به یک وب سایت احتیاج دارید در این مقاله بررسی می‌کنیم.

۱- حفاظت از دیده شدن و رنکینگ شما در گوگل

رقابت بر سر دیده شدن و رتبه‌های بالای گوگل بین سایت‌های مختلف همیشه بالاست. بازار هدف شما احتمالا نام کسب و کار شما را قبل از اینکه پیدا کنند نمی‌دانند. آن‌ها نام کسب و کار شما را بر اساس نوع خدماتی که می‌خواهند جستجو می‌کنند (به طور مثال شرکت نقشه کشی ساختمان) سپس بر اساس نتایجی که در صفحه اول می‌بینند، کلیک می کنند. اگرچه گوگل و دیگر موتورهای جستجو صفحات اینستاگرام را فهرست می‌کنند، اما نکته اینجاست که یک وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد روی تنظیمات سئو و بهینه‌سازی کار کنید که سایت شما آسان‌تر پیدا شود.

۲- نام تجاری و حرفه‌ای

اینستاگرام اساسا یک قالب است. برای برندسازی بهتر، تمام تلاش‌تان برای زیبایی صفحه شما به عکس پروفایل و توضیحات آن (که قوانین خودش را دارد و نمی‌توانید از آن سرپیچی کنید) محدود می‌شود.

یا حتی در کانال تلگرام نهایت تلاش شما برای زیباتر کردن آن پروفایل کانال است که می‌توانید برای خود یک پروفایل اختصاصی با لوگو و اسم شرکت قرار دهید.

ما به این معتقدیم که وب سایت درب ورودی آنلاین کسب و کار شماست. یک مکان عالی برای نشان دادن اینکه شما واقعا یک نام تجاری هستید، خواهد بود و البته کنترل بیشتری بر احساسی که کاربران و مشتریان زمانی که برای بار اول وارد سایت شما می‌شوند، دارید.

داشتن وب‌سایت، حرفه‌ای بودن و اعتبار را نشان می دهد. درست است که داشتن صفحه‌ای در اینستاگرام و کانال تلگرام رایگان است، اما آیا واقعا می‌خواهید به عنوان یک بیزینسی شناخته شوید که یک صفحه و کانال رایگان دارد؟؟؟

۳- شما نمی‌توانید اینستاگرام خود را داشته باشید

یکی دیگر از معایب اینستاگرام این است که شما نمی‌توانید آن را برای خود داشته باشید. اگر اینستاگرام و تلگرام ناگهانی تصمیم بگیرند که دیگر از کسب و کارها پشتیبانی نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بدیهی است که ما پیش بینی نمی‌کنیم ممکن است اینستاگرام صفحات را ببندد و تلگرام برنامه‌ی خود را مسدود کند، اما واقعیت این است که شما هیچ نقشی در تصمیمات آن‌ها ندارید.

با ساخت وب‌سایت‌تان کنترل کاملی بر روی تغییرات، چگونگی چیدمان و ظاهر آن خواهید داشت. (آنچه را که در سایت انجام می‌شود و هر اتفاق دیگری که در آن میفتد.)

۴- ویژگی‌های محدود

اینستاگرام و تلگرام برای اشتراک‌گذاری اطلاعات کسب و کار، محدودیت دارد. قسمت معرفی این شبکه‌ها، کاملا محدود است. اگر می‌خواهید که صفحات اطلاعات جداگانه‌ای برای خدمات، قیمت‌گذاری، اعضای تیم و غیره تنظیم کنید، باید چاره‌ی دیگری بیندیشید. البته که آسان و رایگان نخواهد بود. بله درست است! نیاز به یک وبسایت دارید.

۵- دسترس پذیری محدود

اغلب یک دلیل نادیده گرفته می‌شود و آن این است که بازار هدف شما لزوما در اینستاگرام و تلگرام نیستند. اگر هم باشند باید همه، صفحه‌ی شما را فالو کرده باشند و در کانال شما عضو شده باشند تا مطالب شما را ببینند. در رابطه با ایسنتاگرام حتی اگر همه صفحه‌ی شما را دنبال کرده باشند، لزوما به این معنا نیست که پست‌های جدید شما را می‌بینند یا خیلی از افراد هستند که تمام پست های یک کانال را روزانه بررسی نمی‌کنند.

۶- رقابت پذیری

اگر شما فقط صفحه‌ی اینستاگرام دارید و رقیبتان هر دو سایت و صفحه اینستاگرام را دارد، شانس اینکه کاربران رقیب شما را انتخاب کنند بیشتر است. این ها همه به اعتبار و حرفه‌ای بودن بر می‌گردد. به علاوه تصور کنید آگهی تبلیغاتی سایت رقیب شما در صفحه ی نتایج گوگل، بالای صفحه اینستاگرام شما ظاهر شود!

۷- کاهش گله و شکایت

مشتریان از صفحات اجتماعی برای گله و شکایت استفاده می‌کنند و شکایت‌های خود را در توییت‌ها یا پست‌ها یا صفحات اینستاگرام نام تجاری ارسال می‌کنند. از نظر مشتری این یک نقطه نظر خوب است که شکایت به صورت عمومی بیان شود اما از دیدگاه تجاری و حرفه‌ای بودن این کار اصلا ایده آل نیست.

وب‌سایت می‌تواند به شما در حل و جلوگیری از شکایات به عنوان یک مرکز اطلاعات و حل مشکل کمک کند. صفحات سوالات، راهنماها، دستورالعمل‌های دانلود، ویدئوهای آموزشی و اطلاعات تماس برای مشتریان عالی هستند، زیرا آن ها بدون نیاز به معطلی و صبر اطلاعات زیادی را به دست می‌آورند.

۸- برقراری ارتباط با مشتریان

شبکه‌های اجتماعی به شما یک فرصت عالی برای ارتباط با مشتریان می‌دهد اما گزینه‌های ارتباطی اضافی ارائه شده توسط یک وب‌سایت به شما انعطاف پذیری بیشتری خواهد داد. چت آنلاین می‌تواند یک راه مقرون به صرفه برای پاسخ‌گویی به شکایات و پرس‌وجو باشد. سناریوی ایده آل برای کار، این است که وب سایت شما در هماهنگی با شبکه‌های اجتماعی شما کار کند، بنابراین هر پلتفرم یک ابزار است که می‌توانید از آن متناسب با خواسته خود و کاری که می‌تواند انجام دهد، استفاده کنید.

۹- مرکز تولید محتوا

در عصر بازاریابی محتوا، شبکه‌های اجتماعی بدون شک یک ابزار ضروری برای پیدا کردن مخاطبان و برندسازی کسب و کارتان است، می‌توانید انتخاب کنید که از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده کنید، اما نگه داشتن محتوای خود بر روی وب‌سایت مزایایی قدرتمندی خواهد داشت. محتوا می‌تواند به شما در ارتقای رتبه بندی و جستجوی بیشتر کمک کند و از طریق همین جستجو به مشتری بیشتری می‌رسید و هنگامی که مشتری را به وب‌سایت خود جذب کردید، حرکت آن‌ها به سمت قدم بعدی یعنی فروش، آسان‌تر خواهد بود.

در پایان، شما می‌توانید وب‌سایت خود را برای نیازهای خاص طراحی کنید در حالی که اینستاگرام و تلگرام هرگز نمی‌‎توانند این کار را انجام دهند.

اگر قصد سرمایه گذاری بلندمدت در فضای آنلاین را دارید به شدت به شما توصیه می‌کنیم که از همان ابتدا آن را درست شروع کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط Majidi75
      مشاهده این امتحان حقوق تجارت
      آزمون ورودی سال 90 ارسال کننده Majidi75 تایپ کنید حالت درجه بندی شده زمان 20 دقیقه مجموع سوالات 20 دسته بندی کنکوری ارسال شده ۲۱/۰۱/۱۵  
    • توسط Majidi75
      آزمون ورودی سال 90
    • توسط sitecode
      راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی


      راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 
      طراحی سایت طراحی وب سایت تلاش برای راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیک خود می تواند به عنوان یک کار دلهره آور به نظر می رسد، اما این واقعا نیست. این بخش ضروری برای ساختن کسب و کار و طراحی سایت شما در واقع می تواند در یک روز انجام شود. و نگران نباشید - من قصد ندارم به راحتی کارهای کم کیفیت را روی طراحی سایت انجام دهم.

      طراحی سایت فروشگاه اینترنتی موفق
      راه اندازی یک طراحی سایت فروشگاه کارآمد و عالی فروشگاه تجارت الکترونیک در یک روز ممکن است غیرممکن باشد، اما زمانی که مراحل درست را در جهت درست انجام می دهید، هیچ وقت بدون هیچ گونه سرمایه گذاری نقدی انجام می شود.

      قالب طراحی سایت فروشگاه خود را حرفه ای نمایید
      در حالی که برخی از شرکت ها برای ساخت طراحی سایت فروشگاه سفارشی تصمیم می گیرند که به اندازه کافی پول سرمایه گذاری کنند، طراحی سایت بسیار آسان و ارزان تر - با استفاده از طراحی سایت و یا یک سرویس مشابه، اجاره یک قالب طراحی سایت آماده را می دهد. البته، شما باید یک طرح را انتخاب کنید که به خوبی با محصول در طراحی سایت شما آشنا باشد و در طراحی سایت خود مشتریان را تشویق به خرید کند. به طور کلی بهتر است یک تم را با یک طراحی سایت ساده و معمول و قابلیت تلفن همراه انتخاب کنید تا مشتریان خود بهترین تجربه را به دست آورند.

      طراحی سایت فروشگاهی جذاب طراحی نمایید
      آگهی ها و انیمیشن های فانتزی ممکن است به نظر ایده خوبی باشند، اما برای بسیاری از طراحی سایت فروشگاه های تجارت الکترونیک، این در نهایت از هدف اصلی - فروش محصول شما در طراحی سایت منحرف می شود. هنگام مرور الگوهای طراحی، در نظر بگیرید که چگونه قالب شما با تصاویر محصول خود شما پر شده است. طراحی سایت ساده و تمیز تمرکز جایی که به آن تعلق دارد و بصری برای مشتریان در طراحی سایت شما جذاب تر است.

      محتوا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات باشد
      هنگامی که طراحی سایت شما در جای خود است، قدم بعدی این است که طراحی سایت فروشگاه خود را با محتوای خود پر کنید. این فقط به معنای پر کردن متن برای صفحات محصول نیست. بسیاری از طراحی سایت طراحی تجارت الکترونیک در عرض چند دقیقه به شما در پیاده سازی طراحی سایت، شرایط و مقررات و سایر متداول ترین متون مربوط به طراحی سایت شما کمک می کنند. و درحالی که شما برای نوشتن خود در مورد ما، اطلاعات حمل و نقل و صفحات محصول فردی، این اطلاعات لزوما به طور کامل باید نهایی شود تا طراحی سایت فروشگاه شما زنده بماند. 
      این به این معنا نیست که شما باید ابتدا چیزی را که بدون تایید دستورالعمل، املا یا وضوح تایپ کرده اید پرتاب کنید، اما می توانید صلح بیشتری داشته باشید و بدانید که همیشه می توانید به عقب بازگردید و کپی خود را در صورت نیاز بعدا تنظیم کنید. در این مرحله، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام محصولات در طراحی سایت فروشگاه شما موجود است و کپی مستقیم و جذاب که مشتریان را در طراحی سایت تشویق به خرید می کند، بنویسید.

      اطلاعات از محصولات را در طراحی سایت فروشگاه کامل درج نمایید
      یک طراحی سایت تجارت الکترونیکی کارآمد عالی است، اما بدون محصولات و روش ارسال آنها، طراحی سایت فروشگاه شما بسیار خوب عمل نخواهد کرد. خوشبختانه طراحی سایت باعث شده تا فروشگاه شما را با محصولات پر کرده و آنها را راحت تر از قبل به مشتریان در طراحی سایت خود تحویل دهند. پس از دریافت سفارش، همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که سفارش را از طریق برنامه حمل و نقل کاهش دهید و محصول خود را به مشتری طراحی سایت ارسال کنید. نصب این برنامه در روز اول تضمین می کند که شما آماده برای شروع پر کردن سفارشات مشتری در طراحی سایت است. این مرحله نهایی ایجاد یک طراحی سایت فروشگاه الکترونیکی کاملا کاربردی است. 
      با این اقدامات مهم، مراقبت از شما می توانید شروع به بازاریابی و فروش محصولات خود در طراحی سایت کنید، در حالی که هنوز در اختیار داشتن گزینه ای برای ارتقا و ارتقاء اضافی در طراحی سایت فروشگاه خود در صورت نیاز است. با راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را در یک روز، شما در حال حاضر یکی از بزرگترین مانع به موفقیت فروش خود را پاک. 
      طراحی سایت ها امروزه ضروری برای کسب و کارهایی هستند که هر اندازه ممکن است، اما شگفت آور تقریبا نیمی از کسب و کارهای کوچک طراحی سایت ها را ندارند. با این حال، بسیاری از گزینه های طراحی سایت را انتخاب کنید و بسیاری از طراحی سایت ها است که می تواند دشوار است.

      نام طراحی سایت فروشگاهی خود را در ذهن کاربران هک نمایید
      فراتر از طرح بندی و طرح رنگ، بسیاری از ویژگی های مهم برای طراحی سایت های موفق کسب و کار کوچک است. برخی از اینها واضح است - مانند نام دامنه طراحی سایت آسان، به یاد میآورند، لوگو و اطلاعات تماس - و دیگران ظریفتر هستند، مانند دکمه چت آنلاین یا الگوی خاصی برای محتوای در صفحات داخلی طراحی سایت. خوشبختانه، شرکت طراحی سایت و بازاریابی اشاره گرها را برای یک صفحه موثر از بالا به پایین، داخل و خارج ارائه می دهد.
    • توسط kare
      در قانون تجارت، تعریف خاصی از شرکت های تجاری به عمل نیامده اما در ماده 20 این قانون به اقسام آن اشاره کرده اند به به صورت زیر است:
      1)شرکت سهامی
      2)شرکت با مسئولیت محدود
      3)شرکت تضامنی
      4)شرکت مختلط غیر سهامی
      5)شرکت مختلط سهامی
      6)شرکت نسبی
      7)شرکت تعاونی تولید و مصرف
      به عنوان مثال، شرکت سهامی را بدین گونه تعریف کرده است: شرکت سهامی : شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی سهام آن هااست.ابن شرکت، بازرگانی محسوب می شود ولو این که موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد. در ثبت شرکت سهامی تعداد شرکا نباید از سه نفر کمتر باشد. شرکت سهامی خود به 2 نوع تقسیم می شود: نوع اول: شرکت هایی که موسسین آنها قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند. این گونه شرکت ها، شرکت سهامی عام نامیده می شوند. به عبارتی دیگر، شرکت سهامی عام شرکتی است که حداقل 51 درصد سهام آنان از طریق بورس به عموم مردم واگذار شده باشد. شرکت های سهامی عام، تنها شرکت هایی هستند که در بورس پذیرفته می شوند. نوع دوم : شرکت هایی که تمام سرمایه ی آن ها در موقع تاسیس، منحصراً توسط موسسین تامین گردیده است.این گونه شرکت ها، شرکت سهامی خاص نامیده می شوند.

اطلاعیه ها

  • >> تولد مدیر سایت ---- کوپن tavalood-ircfc << >> تخفیف 50.000 هزار تومانی تا 31 اردیبهشت <<
  • > تولد 10 سالگی سایت --- کوپن ircfc-saleh-10 < >>> تخفیف 50.000 هزار تومانی تا 31 خرداد <<<