رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مزایای کرکره برقی

امتیاز دادن به این موضوع:


poooran

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

Carousel_Roller_Shutter1.jpg



یکی دیگر از اجزای ساختمان که امروزه استفاده زیادی دارد کرکره برقی است. که در گذشته تنها برای مغازه از آن استفاده می شد اما امروزه کاربرد گسترده ای دارد و به مروز زمان دچار تغییرات و پیشرفت هایی شده است .کرکره برقی با نیروی الکتریکی کنترل می شود و یکی از مهم ترین ویژگی آن کاهش نیروی انسانی برای باز و بسته کردن آن است و می توان کرکره برقی را با استفاده از یک ریموت از فاصله دور باز یا بسته کرد.کرکره برقی در انواع رنگ ها و طرح ها وجود دارد و می توان با توجه به نوع ساختمان رنگ و طرح مناسب کرکره را انتخاب کرد.کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک تنوع و زیبایی زیادی دارد.کرکره برقی با توجه به مدل آن کاربرد مختلفی دارد.
برخلاف کرکره معمولی که پس از مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد،طول عمر کرکره برقی زیاد است و کیفیت خود را تا چندین سال از دست نمی دهد و با دوام است.کرکره برقی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و قطعات آن به راحتی قابل تعویض و تعمیر است.بنابراین تعمیر کرکره برقی بر خلاف کرکره معمولی بسیار راحت و آسان است.در گذشته با خراب شدن قطعه ای از کرکره معمولی کرکره به طور کامل از کار می افتاد و تعمیر آن بسیار دشوار بود.کرکره برقی همچنین برای هر آب و هوایی مناسب است و تکنولوژی بالای آن در هر آب و هوای گرم و سرد و بارانی از فرسایش آن جلوگیری می کند و شرایط آب و هوایی نمی تواند عمر آن را کاهش دهد.
کرکره برقی انواع مختلفی دارد و در هر مکانی و با هر ارتفاع و طول و عرضی قابل استفاده است و محدودیتی ندارد.کرکره های معمولی که در گذشته استفاده می شد سر و صدای زیادی داشت اما در کرکره برقی سر و صدا بسیار کاهش داده شده است و هنگام باز و بسته کردن صدا ایجاد نمی شود و تنها در صورتی که دچار خرابی شده باشند ممکن است صدا ایجاد کنند.
به طور کلی از جمله مزایای کرکره برقی عبارتند از:
-استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
-زیبایی و تنوع
-عمر طولانی
-تعمیر آسان
-مناسب با هر شرایط آب و هوایی
-قابل استفاده در هر طول و ارتفاعی
-کاهش آلودگی صوتی
کرکره برقی از نظر جنس ونوع کارکرد ،انواع مختلفی دارد.و از نظر نوع کارایی به کرکره برقی پنجره و کرکره برقی پارکینگی می توان اشاره کرد و بر حسب جنس می توان به انواع کرکره برقی شیشه ای ،کرکره برقی آلومینیومی،کرکره برقی فولادی اشاره کرد.
کرکره برقی شیشه ای حالتی شبیه به شیشه دارد و در برخی مغازه ها استفاده می شود و در صورتی که کرکره بسته باشد درون مغازهاز بیرون مشخص می شود.به این کرکره برقی ،کرکره برقی شفاف نیز گفته می شود و تیغه این نوع کرکره برقی گران تر از انواع دیگر است.
کرکره برقی آلومینیومی تنوع رنگ زیادی دارد و در موارد زیادی استفاده می شود و می توان گفت این نوع کرکره برقی بیشترین استفاده را دارد.
کرکره برقی فولادی نوع دیگری از کرکره برقی است که در برابر ضربه و حرارت و سرقت بسیار مقاوم است و برای افرادی که امنیت برایشان اهمیت دارد این نوع کرکره برقی انتخاب مناسبی است.به کرکره برقی فولادی ،کرکره برقی رول گیتر نیز گفته می شود.
کرکره برقی از چند قسمت تشکیل می شود.برای مثال تیغه کرکره برقی،موتور کرکره برقی،شفت ،ریل و... برخی از قطعات
کرکره برقی است و هر کدام از این قطعات خراب شود می توان به راحتی آن را تعمیر کرد یا تعویض کرد.نوع موتور کرکره برقی و نوع تیغه کرکره برقی و بسیاری از قطعات دیگر کرکره برقی و همچنین طول و ارتفاع آن و... قیمت کرکره برقی را تعیین می کند.
  • تشکر 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

poooran

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.