رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

هتل پرا رز استانبول + تصاویر

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هتل پرا رز استانبول : هتل چهار ستاره پرا رز به خاطر ارائه امکانات و خدمات با کیفیت در ازای هزینه پایین و مقرون به صرفه، یکی از هتل های محبوب بین توریست ها و گردشگران تور  استانبول است. کارکنان و خدمه هتل پرا رز استانبول به زبان های ترکی، انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان و توریست ها ارائه میدهند، میتوان به سالن کنفرانس و جلسه مجهز، آسانسور، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کتابخانه، خدمات خانه داری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صرافی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

هتل پرا رز استانبول

اتاق های هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول به طور کلی دارای 52 اتاق و سوئیت است. اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل پرا رز استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرا رز استانبول

رستوران کامدن تاون، برای میهمانان و توریست های تور آفر استانبول، یک منوی سفارشی که در آن انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی هست، ارائه میدهد. مواد اولیه این غذاها تازه و فصلی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند. در کافه آن نیز انواع دسرها، شیرینی و نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده خوبی برای میهمانان هتل پرا رز استانبول ارائه شده از جمله ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی، مانیکور و پدیکور، استخر و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرا رز استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز چهار ستاره در منطقه تپه باشی قرار داشته و از خیابان محبوب استقلال پنج دقیقه و از میدان تقسیم سه کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل نیز میتوان به برج گالاتا با فاصله سه دقیقه اشاره کرد. فرودگاه بین المللی استانبول نیز در فاصله 21 کیلومتری با هتل پرا رز می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.