رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

×
×
  • اضافه کردن...

چگونه از ابزار disavow tools استفاده کنیم؟

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

 اگر الان در حال خواندن این مقاله هستید حتما صاحب وبسایت برای کسب و کار خود هستید و از لینک های بی کیفیت و اسپم سایت خود رنج می برید و نمی خواهید سئو سایت خود را در معرض خطر قرار دهید این ابزار به شما کمک می کند تا لینک های غیرطبیعی که با هدف دستکاری کردن نتایج گوگل ساخته شده اند را از بین ببرید.

ابزار disavow tools چیست؟

این ابزار که در ماه اکتبر سال 2012 توسط گوگل معرفی شد با هدف از بین بردن لینک های غیرطبیعی که به سایت اشاره شده اند ساخته شده است.

دقت کنید این ابزار بسیار پیشرفته است و باید با احتیاط از آن استفاده کرد زیرا در صورت استفاده اشتباه میتواند باعث افت رتبه وبسایت در نتایج گوگل باشد.  

هشدار disavow tools

 

شما می توانید این ابزار را در لینک Disavow Tools مشاهده کنید.

اما قبل از استفاده از این ابزار باید متوجه این موضوع شویم که:  

لینک های بی کیفیت و غیرطبیعی چه نوع لینک هایی هستند؟

لینک های بی کیفیت در واقع لینک هایی هستند که به سایت شما آسیب می رسانند و باعث افت رتبه و تغییر نتایج جستجوی گوگل می شود. پیشنهاد می کنیم مقاله ی سئو کلاه سیاه را در رابطه با لینک های بی کیفیت و غیر طبیعی مطالعه کنید.  

تشخیص لینک های بی کیفیت و این که چه نوع لینک هایی به سایت شما آسیب می رسانند و باید توسط ابزار Disavow tools بی اثر شوند از حوصله این مقاله خارج است و توصیه می شود از لینک زیر به مطالعه این مقاله بپردازید.

 

چه لینک هایی به سایت آسیب می رساند؟

 

بعد از این که لینک های بی کیفیت و غیر طبیعی را شناختیم نوبت به این موضوع می رسد که:

چگونه لینک های بی کیفیت را تشخیص دهیم؟

تشخیص لینک های بی کیفیت کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص دارد اما به صورت کلی سایت هایی که دامین اتوریتی (ِDA) و پیج اتوریتی (PA) کمتری نسبت به سایت شما دارند و همچنین رتبه ی اسپم (spam score) آنها که در MozBar مشخص می شود عدد بالایی بود ارزش کمتری دارند و جز لینک های بی کیفیت به حساب می آیند.

برای تشخیص لینک های بی کیفیت از ابزار زیر استفاده می کنیم :

با استفاده از  این ابزار می توانید لینک های سایت را مشاهده کنید و به بررسی هر کدام از آن ها بپردازید.

اما راه دیگری برای دریافت بک لینک های سایت وجود دارد فقط کافیست به پنل وبمستر تولز سایت خود بروید و از قسمت Search Traffic و زیر گزینه ی Link To Your Site لیست تمام سایت هایی که سایت شما را لینک کرده اند را ببینید و به بررسی هر کدام از آن ها بپردازید.

سرچ کنسول گوگل

 

آموزش استفاده از ابزار Disavow Tools

بعد از این که تمام بک لینک ها را استخراج کردیم و لیستی از لینک های بی کیفیت و غیرطبیعی را تهیه کردیم نوبت به ساخت فایل Disavow می رسد

برای ساخت این فایل، فایلی با فرمت .txt بسازید و تمام لینک ها را در آن کپی کنید.  

اما عمل disavow کردن به دو صورت انجام می شود:

  • کل دامنه را disavow کنید
  • تنها یک صفحه را disavow کنید

اگر مطمئن شدید سایتی به طور کل اسپم است و دریافت لینک از آن فایده ندارد و تمام لینک هایی که به شما داده است بی کیفیت و اسپم هستند کل دامنه را disavow می کنید در غیر این صورت فقط همان url مد نظری که از آن لینک گرفتید را disavow می کنید.

برای بی اثر کردن کل دامنه باید قبل از نام دامنه عبارت domain: را قرار دهید و برای بی اثر کردن صفحه ی مد نظر فقط کافیست آدرس URL صفحه مد نظر را قرار دهید. اما نکته ی قابل توجهی که خیلی از افراد از آن غافل می شوند این است که وقتی دامنه ای را disavow می کنید باید آن را هم با www و هم بدون www درون فایل txt قرار دهید تا کل دامنه بی اثر شود، به عکس زیر توجه کنید.

فایل disavow

 

بعد از این که فایل disavow را ساختید کافیست وارد اکانت گوگل خود شوید و دامنه ی مد نظر را انتخاب کنید و به آدرس disavow tool بروید و فایل خود را آپلود کنید و دکمه ی submit را بزنید. اگر این صفحه را دیدید یعنی فایل با موفقیت آپلود شد و هیچ گونه خطایی وجود ندارد.

موفقیت در آپلود فایل disavow

 

اما اگر این صفحه را دیدید یعنی درون فایل با مشکلی وجود دارد که باید برطرف شود.

خطا در آپلود فایل disavow

 

نکته ی مهم

اگر قبلا فایل disavow که شامل 100 لینک بود را به ابزار disavow tool معرفی کرده بودید و حالا بعد از گذشت مدتی دوباره می خواهید فایل disavow جدیدی که شامل 30 لینک های جدیدی است را به گوگل معرفی کنید باید به این نکته دقت کنید که فایل نهایی شامل 130 لینک خواهد بود و این یعنی این که باید فایل disavow قبلی را از همان ابزار disavow tool گوگل دانلود کنید و لینک های جدید را به آن اضافه کرده و دوباره آپلود کنید. دقت کنید فایل disavow قبلی را می توانید یا به صورت CSV و یا به صورت google Doc دانلود کنید و در نهایت فایل جدیدی که می خواهید آپلود کنید باید به صورت txt باشد.

 

لینک های بی کیفیت را حذف (remove) کنیم بهتر است یا بی اثر (disavow) کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که برتری حذف لینک نسبت به بی اثر کردن لینک را ثابت می کند. همیشه افرادی بوده اند که به خوبی نتوانسته اند از ابزار disavow استفاده کنند به عنوان مثال لینکی را با هدف بی اثر کردن آن در این ابزار قرار داده اید ولی غافل از این که دامنه آن لینک به طور کل اسپم بوده و دیگر لینک های آن دامنه به سایت شما هنوز بی اثر نشده اند. یا به عنوان مثال یکی از مشکلات احتمالی این ابزار تغییر فرمت فایل و قرارگرفتن کاراکترهای عجیب و غریب به انتهای لینک ها است مانند شکل زیر

کاراکترهای عجیب و غریب در فایل disavow

 

و شما با هدف بی اثر کردن دامنه ی example.com این فایل را ایجاد کرده اید در صورتی که دامنه ی example.comå  بی اثر شده است و اصلا این دامنه وجود ندارد و شما فکر می کنید که این ابزار بیهوده و هیچ کاری را انجام نداده است.

به طور کلی اگر به لینک ها دسترسی دارید و می توانید آن ها را حذف کنید بهتر است که آن ها را حذف (remove) کنید ولی اگر به هر دلیل به این لینک ها دسترسی ندارید و امکان برقرای تماس با وبمستر سایت ها وجود ندارد می توانید آن ها را disavow کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط farnazba645
      غذاهای هواپیما چگونه تهیه می‌شوند؟


      اگر جزو کسانی هستید که خرید بلیط تک هواپیما انجام داده‌اید یا به یک پرواز خارجی یا پرواز داخلی رفته‌اید و از شیرین بودن غذاهای هواپیما شاکی هستید یا عقیده دارید که غذای هواپیما اشتها را کور می‌کند، در این مطلب همراه ما باشید. خوب است بدانید که چیزهای زیادی باعث می‌شود که شما نسبت به زمین مزه‌های متفاوتی را از غذا بچشید.

      طبق گفته‌ی یکی از اساتید دانشگاه آکسفورد به نام چارلز اسپنس زمانی که در یک پرواز خارجی یا پرواز داخلی هستید و هواپیما هزاران متر ارتفاع گرفته است حس‌های چشایی و بویایی حدود 50% کم می‌شود و همچنین به خاطر عدم وجود رطوبت، کم بودن فشار هوا و سروصدای هواپیما شما مزه‌ها را متفاوت حس می‌کنید و فکر می‌کنید که مزه‌ی آن‌ها عجیب‌وغریب است.


      بااین‌وجود ممکن است بعضی از غذاها حتی در زمین هم طعم خوبی نداشته باشند که به خاطر نحوه‌ی طبخ و سرو آن‌ها است. در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم مراحل پخت و نگهداری غذاها در ایرلاین آمریکایی united airlines را بررسی کنیم.


      شرکت خدمات پذیرایی چلسی پخت و سرو غذاهای شرکت united airlines را به عهده گرفته است. این شرکت خدماتی که در فرودگاه نو آرک قرار دارد همیشه سعی می‌کند غذاهای متنوعی را به منو اضافه کند.


      شرکت Chelsea Food Services


      حدود 1000 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که روزی 33000 پرس غذا آماده می‌کنند. شرکت چلسی یکی سابقه‌دارترین شرکت‌های پذیرایی در آمریکا می‌باشد که حدود 30 سال سابقه فعالیت دارد.


      مراحل تهیه غذا

      رعایت نظافت


      اگر قصد خرید بلیط تک هواپیما برای سفر داخلی دارید یا می‌خواهید با یک پرواز خارجی یا پرواز داخلی چارتری به سفر بروید و نگران تمیز بودن کسانی هستید که وظیفه تهیه غذا رادارند، باید بدانید که رعایت نظافت پرسنل اولین مرحله‌ی تهیه غذاست. در شرکت چلسی همه‌ی کارکنان باید لباس و کلاه تمیز بپوشند.

      خرد کردن

      در این مرحله خرد کردن سبزی‌ها یا اقلام دیگر و طبخ آن به‌صورت دستی انجام می‌گیرید. البته ممکن است در بعضی شرکت‌ها خرد کردن هم با دستگاه انجام شود اما در شرکت چلسی این مرحله به‌صورت دستی است و مراحل برچسب زدن و تاریخ زدن توسط دستگاه انجام می‌شود.


      حفظ تازگی مواد غذایی


      در این مرحله برای اینکه مواد غذایی تازه بمانند آن‌ها را کامل نمی‌پزند. مثلاً استیک فقط به‌اندازه 30% می‌پزد و باقی مراحل پختش داخل فرهای بزرگ هواپیما که برای پخت سریع‌تر و گرم کردن غذاها داخل هواپیما قرارگرفته‌اند، انجام می‌شود.


      غذاهایی که احتیاجی به پخت ندارند مثل سالاد و... طی روز چند بار تهیه می‌شوند و به بیرون آشپزخانه برده می‌شوند تا هوای گرم داخل آشپزخانه تازگی آن‌ها را از بین نبرد.

      پس برای خرید بلیط تک هواپیما برای سفر داخلی یا حتی رفتن به یک پرواز خارجی یا پرواز داخلی طولانی نگران تازه بودن غذاها نباشید. البته لازم به ذکر است که تمامی این نکات بستگی به شرکتی دارد که وظیفه تهیه غذا را به عهده گرفته است. اگر روی این موارد حساس هستید حتماً دراین‌باره تحقیق کنید.


      اتاق سرد


      پس‌ازاینکه تمام مراحل تهیه غذا انجام شد، آن‌ها را به اتاق سردی که دمای آن 10 درجه سانتی گراد است منتقل می‌کنند و شماره پرواز را روی آن‌ها می‌زنند. لازم به ذکر است که مراحل بسته‌بندی نیز در شرکت چلسی به‌صورت دستی انجام می‌شود اما اگر شما قصد خرید بلیط تک هواپیما را دارید بسته‌بندی خودکار یا دستی بستگی به شرکتی دارد که با ایرلاین موردنظر شما قرار بسته است. بهتر است مطلب تحصیل در آمریکا بهتر است یا کانادا (بخش اول) را نیز مطالعه کنید.

      انتقال به هواپیما


      اگر از آن دسته کسانی هستید که می‌توانید با ایرلاین united airlines به یک پرواز خارجی یا پرواز داخلی بروید اصلاً نگران تازه نبودن وعده‌های غذایی نباشید چون در شرکت خدمات پذیرایی چلسی برای تازه نگه‌داشتن غذاها آن‌ها را با یخ خشک بسته‌بندی می‌کنند و سپس غذاها آمده انتقال به هواپیما می‌شوند.

      هم‌چنین اگر پرواز خارجی شما تأخیر داشته باشد غذاهایی که از قبل تهیه‌شده است با غذاهای تازه جایگزین می‌شود.
    • توسط babaks2
      پیکاپ ویزا چیست؟

      برای وارد شدن به کشورهایی مثل آمریکا و کانادا شرایطی وجود دارد که باید آن‌ها را به‌طور دقیق رعایت بفرمایید. ویزای مولتی کانادا امری ضروری می‌باشد. در وهله‌ی اول باید مواردی که مربوط به سفارت می‌باشد مانند انگشت‌نگاری را انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید به کشورهایی مثل ترکیه، امارات و ارمنستان بروید و کارهای سفارتی خود را در آنجا انجام دهید. پس‌ازاین مرحله اگر درخواستتان موردقبول واقع شود می‌توانید برای اخذ ویزای مولتی کانادا دو کار را انجام دهید. فرد متقاضی می‌تواند دوباره به کشوری که برای اخذ ویزا اقدام کرده بود سفر کند و ویزا به پاسپورت شخص مهر شود. بدین معنی که خود شخص دریافت کرده است. راه دوم که آسان‌تر می‌باشد این است که دیگر نیازی به حضور مجدد فرد نمی‌باشد. یعنی فرد متقاضی می‌تواند از طریق نماینده‌اش ویزای مولتی کانادا را تحویل بگیرد در ایران به وی تحویل دهد. به مجموعه‌ی این عملیات که پاسپورت به سفارت فرستاده‌شده و به شخص بازگردانده می‌شود، پیکاپ یا Pick Up گفته می‌شود.

      پیکاپ ویزای کانادا

      یکی از مهم‌ترین خصوصیات پیکاپ ویزا کانادا این است که دیگر لزومی ندارد متقاضی در سفارت‌خانه‌ی مربوطه حضور یابد. هزینه‌ی پیکاب در مقایسه با سفر مجدد پایین‌تر می‌باشد. شایان‌ذکر است که مراحل پیکاپ ویزای کانادا بسیار مهم و حساس می‌باشد و باید با بررسی کامل و به‌دقت انجام شود. شخص یا مجموعه‌ای که امور واگذاری کنسولگری را انجام می‌دهد باید با تمام قوانین سفارت‌خانه‌ی مربوطه آشنایی داشته باشد تا مشکلی برای فرد متقاضی ویزا کانادا پیش نیاید.

      پیکاپ ویزای کانادا در کدام کشورها قابل انجام است؟

      پیکاپ ویزا کانادا را می‌توان به‌وسیله‌ی سه کشور و چهار شهر به انجام رساند:

      1. پیکاپ ویزای کانادا درشهرهای استانبول و آنکارا در ترکیه صورت می‌گیرد.

      2. پیکاپ ویزای کانادا در امارات و در شهر دبی انجام‌شدنی است.

      3. پیکاپ ویزای کانادا که در شهر ایروان ارمنستان انجام می‌شود.



      دو نکته‌ی اصلی در خصوص ترکیه وجود دارد و این است که پیکاپ ویزا کانادا بیشتر در شهر آنکارا انجام می‌شود. زیرا:
      پروازهای متفاوتی در طول هفته در این شهر وجود دارد پس فرستادن گذرنامه راحت‌تر انجام می‌شود.
      در آنکارا عملیات پیکاپ ویزای مولتی کانادا با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
      مدارکی که برای پیکاپ ویزا کانادا لازم می‌باشد عبارت‌اند از:

      - اصل پاسپورت

      - کپی پیوست ایمیل از طرف سفارت کانادا

      پیکاپ ویزای کانادا برای خانواده

      یکی از مشکلاتی که هنگام پیکاپ ویزای کانادا ممکن است برای افراد به وجود آید ناهماهنگی در ویزای فرستاده‌شده است. ممکن است پیکاپ ویزا کانادا عده‌ای زودتر و برای عده‌ای دیرتر صادر شود. اما جای نگرانی نیست. علت آن است که بررسی پاسپورت‌ها به‌طور مجزا انجام می‌گیرد و گاهی تعدادی از آن‌ها زودتر بررسی‌شده و ویزای کانادا برای فرد صادر می‌شود. برای مثال در خانواده‌ای که 4 نفر عضو دارد گاهی ویزا کانادا برای سه نفر از آن‌ها زودتر صادر می‌شود.

      یکی بودن یا نبودن محل انگشت‌نگاری و پیکاپ ویزای کانادا

      یکی از سؤالاتی که اکثر متقاضیان می‌پرسند این است که آیا محل ثبت انگشت‌نگاری با اخذ پیکاپ ویزای کانادا باید یکی باشد یا خیر. در پاسخ به این افراد باید گفت: هنگامی‌که شما اقدام به دریافت ویزا کانادا می‌کنید باید به سفارت بروید و برای شما وقت گرفته می‌شود. شما می‌توانید به یکی از سفارت‌خانه‌های کشور مقصد در کشورهای نزدیک خود مراجعه کنید. اگر شرایط شما قابل‌قبول باشد ایمیلی از طرف شخص ذی‌صلاح دریافت می‌کنید. در ایمیل دریافت شده به شما یادآوری می‌شود که شرایط موردنظر برای اخذ ویزای کانادا رادارید و باید در مدت یک ماه پاسپورت خود را بفرستید. بقیه‌ی مسائل از اهمیت پایینی برخوردار است. مهم نیست که شما پاسپورت را حضوراً و یا از طریق پیکاپ بفرستید. مهم نیست که به سفارتی که پیش‌تر برای انگشت‌نگاری رفتید دوباره مراجعه کنید و یا سفارت‌خانه‌ی دیگر...نکته‌ی مهم این است که در بازه‌ی زمانی تعیین‌شده مراحل را به‌درستی انجام دهید.
    • توسط babaks2
      به‌عنوان‌مثال اگر فرد متقاضی برای انجام انگشت‌نگاری به دبی رفته باشد و پس از دریافت کردن ایمیل به سفارت کانادا در آنکارا برود، مشکلی نخواهد داشت. نکته‌ی مهم انجام کلیه‌ی مراحل برای اخذ ویزای کانادا در مدت مشخص‌شده می‌باشد.

      مدت‌زمان پیکاپ ویزای کانادا چند روز می‌باشد؟

      زمانی که پیکاپ ویزا کانادا به طول می‌انجامد به شهر درخواست شده بستگی دارد و 5-1 هفته می‌باشد.

      برای استفاده کردن از مزایای پیکاپ باید شرایط ذیل را داشته باشید.

      دریافت پاسخ مثبت سفارت

      همان‌گونه که پیش‌تر هم ذکر شد ارسال پاسخ مثبت از طریق ایمیل بسیار ضروری می‌باشد. شما با دیدن این تأییدیه می‌توانید از ویژگی‌های پیکاپ ویزای کانادا استفاده کنید. پس‌ازآن که پاسخ را دریافت کردید می‌توانید پاسخ را به همراه گذرنامه‌ی خود به شرکتی که از سابقه‌ی خوبی برخوردار بوده و معتبر باشد ارسال کنید.

      عقد قرارداد

      برای اینکه بتوانید از این مزایا استفاده کنید باید به‌طور رسمی قراردادی را با شرکت مربوطه بپیوندید. کسی که برای این کار در نظر می‌گیرید باید بسیار قابل‌اعتماد باشد. پیدا کردن شرکتی معتبر برای اخذ ویزای کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند شمارا زودتر به هدفتان برساند.

      نبود سفارت‌خانه کشور مقصد در ایران

      هنگامی‌که سفارت‌خانه کشور مقصد ایران نباشد می‌توانید از این ویژگی بهره ببرید. اگر این‌گونه نباشد می‌توانید حضوراً به سفارت‌خانه موردنظر مراجعه کرده و با ارائه دادن گذرنامه‌ی خود ویزا کانادا را دریافت کنید.

      وجود پاسپورت

      پاسپورتی معتبر است که دو صفحه‌ی خالی داشته باشد. این نکته را هرگز فراموش نکنید. سعی کنید برای پاسپورت خود از جلدی استفاده کنید که سالم بماند و مشکلی برایتان پیش نیاورد.

      زمان

      زمان‌بندی شما در اخذ ویزای کانادا امری ضروری است. شما تنها 1 ماه فرصت دارید تا ویزای خود را دریافت کنید و به کشوری که در نظر دارید سفر کنید. بهتر است در این بازه‌ی زمانی مشخص‌شده پس از دریافت ایمیل اقدام به گرفتن ویزا کانادا کنید.

      پیکاپ ویزای کانادا

      هنگامی که افراد برای دریافت هر ویزایی اقدام می کنند، بعد از قبول شدن درخواستشان توسط سفارت آن کشور، باید پاسپورتشان را به آن سفارت تحویل داده تا ویزا در پاسپورت الصاق شود. به این فرآیند در اصطلاح پیکاپ ویزا می گویند.

      ویزای مولتی کانادا با قیمت مناسب

      در مورد کشور کانادا از آنجایی که سفارتی در ایران ندارد، پاسپورت شخص برای پیکاپ، باید به یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه فرستاده شود. افراد می توانند خودشان برای این کار به کشورهای اطراف سفر کنند، اما از آنجایی که این کار با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است، این امکان نیز وجود دارد تا افراد یک نماینده قانونی برای خود انتخاب کرده تا روند پیکاپ ویزا تسریع شود.

      پیکاپ ویزای کانادا

      همانند دیگر امور مربوط به سفارت، زمان دقیقی را نمی توان برای پیکاپ ویزای کانادا تعیین کرد، اما به طور حدودی، پیکاپ ویزای کانادا بین 1 تا 3 هفته به طول می انجامد.

      ویزای مولتی کانادا با قیمت مناسب

      بعد از ثبت نام برای دریافت ویزای کانادا در وب سایت این کشور، درصورت مورد قبول واقع شدن درخواست ویزای اشخاص، نامه ای به اکانت شخص در وب سایت این کشور تحت عنوان “Original Passport Request” ارسال می شود. اشخاص (یا نماینده ی قانونی آنها) بعد از دریافت این نامه، باید به همراه پاسپورت شخص به سفارت کانادا، جهت پیکاپ ویزا مراجعه کنند.

      نکته: اگرچه تقریبا در همه ی موارد، دریافت نامه “Original Passport Request” به معنای قبول شدن درخواست ویزای کانادا شخص است، اما ممکن است در حین انجام پروسه پیکاپ، نظر افسر اداره مهاجرت، رد شدن درخواست باشد. اما این مورد بسیار بسیار نادر است.

      پیکاپ ویزای کانادا

      نامه “Original Passport Request” یا همان نامه قبولی ویزا
      اصل پاسپورت
      رسید انگشت نگاری (در صورت موجود بودن)
    • توسط mina25
      اگر قرار است شما برنامه ریزی برگذاری یک مراسم یا شرکت در نمایشگاه ها را انجام دهید برای اینکه بدانید چگونه یک حضور موفق در نمایشگاه داشته باشید باید تلاش های زیادی کنید تا مطمئن شوید همه ی جزئیات را پوشش داده اید. باید کوچکترین نکات را نیز در نظر بگیرید.

      به دلیل اینکه حضور در نمایشگاه ها برای شرکت ها اتفاق مهمی است و می توانند به بهترین شکل در نمایشگاه ها تبلیغات کنند، برنامه ریزی برای آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای برگذاری نمایشگاه بایستی همه موارد برسی شود تا همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. بسیاری از شرکت هاهستند علاوه بر اجاره تجهیزات نمایشگاهی صفر تا صد مراسم را بر عهده میگیرند. شما می توانید با همکاری با این شرکت ها خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

      برای همکاری با شرکت های اجاره تجهیرات نمایشگاهی بهتر است یک مشاور داشته باشید.معمولا شرکت ها معتبر یک مشاور دارند که شما را در تمام مراحل برگذاری نمایشگاه کمک می کنند. کارکنان این شرکت ها برای نصب و راه اندازی غرفه و تجهیزات به خوبی آموزش دیده اند. شما می توانبد با صرف هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز مثل تلویزیون ، میز و صندلی و ... در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

      مهم ترین موارد مورد نیاز برای برنامه ریزی عبارتند از :


      به ایده هایی که برای حضور در نمایشگاه دارید فکر کنید

      مهم نیست که ایده ی شما در زمبنه طراحی یا پذیرایی یا هر چیز دیگر باشد. مهم اینکه شما باید به ایده هایی که در ذهن دارید فکر کنید و آن ها در زمان و مکان مناسب از آن استفاده کنید. زیرا استفاده از ایده های جدید و تازه در موفقیت در حضور در نمایشگاه کمک می کند.


      بودجه بندی کنید

      بهتر است از ابتدای کار تمام هزینه ها را برآورد کنید و تخمین بزنید. هزینه هایی مثل هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی، خورد و خوراک کارکنان و پذیرایی، سرگرمی ها، سازه های غرفه سازی و ... را حساب کتاب کنید. و بعد از آن یک بودجه ی اولیه برای خود در نظر بگیرید. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار وارد سایت آرمان شوید.


      برای دیدن مکان برگزاری و اجاره تجهیزات نمایشگاهی قرار ملاقات بگذارید

      برای اجاره غرفه نمایشگاهی به موارد زیر دقت کنید:

      غرفه ای که قرار است اجاره کنید بایستی در مکان پر رفت و آمد بازدیدکنندگان باشد.

      جای پرت را برای اجاره انتخاب نکنبد.

      غرفه مورد حتما از سیستم برق کاری برخورد دار باشد.

      سعی کنید تا جای ممکن تخفیف بگیرید تا هزینه هایتان کمتر شود.

      فراموش نکنید قرارداد امضا کنید

      با اجراه دهنگان تجهیزات و غرفه ختما قرار داد امضا کنید و همین طور برای اطمینان بیشتر از آن یک کپی برای خود نگه دارید. بهتر است مطلب مزایای استفاده از استند تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را نیز بخوانید.


      همه چیز را با کارکنان هماهنگ کنید

      همه نکات لازم را به پرسنل و بازاریاب هایی که قرار است در غرفه حضوز پیدا کنند را به طور کامل شرح دهید و وظایف آنها را به طور دقیق مشخص کنید.



      چند روز قبل نمایشگاه باهم همانگ کنید

      حتما در آخرین روز هایی باقیمانده باهم همه ی کار ها و وظایف را همانگ کنید تا در نمایشگاه به مشکل نخورید. همین طور از شرکتی که اجاره تجهیزات نمایشگاهی گرفته اید به موقع تجهیزات مورد نظر را دریافت کنید تا کار غرفه سازی به موقع انجام شود.


      یک برنامه دقیق زمانبندی شده تهیه کنید

      در آخر نیز برای روز هایی که در نمایشگاه هستید که برنامه ریزی زمانی دقیق انجام دهید تا بدانید باید چه کار هایی را انجام دهید تا به هدف مورد نظر خود از حضور در نمایشگاه برسید.

      بنابراین شما با انجام این موارد و اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید یک حضور موفقیت آمیز داشته باشید و به هدف خود برسید. البته با سپردن کار خود به شرکت های ربوطه دیگر نگران این موارد نمی شوید.