رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

هتل ویستا در پاتایا

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هتل ویستا پاتایا در شهر زیبا و ساحلی پاتایا در کشور تایلند قرار دارد طبق نوشته های سایت هتل این  یک هتل جدید و کاملا یکپارچه است که ترکیبی از گرمای سنتی تایلندی با شخصیت براق و ساده از زندگی معاصر است با یک موقعیت مکانی استثنائی در شمال پاتایاست هتل ویستا یک هتل منحصر به فرد در شهر پاتایا است با دسترسی  آسان به ساحل ویژه در  پاتایا و مناسب برای یک روز سرگرم کننده سرشار از آفتاب و شن و ماسه است در اینجا اطلاعاتی در مورد هتل ویستا پاتایا که یکی از پر ستاره ترین هتل های تایلند است ، را برای شما آماده ساختیم.
http://thaitor.ir/
http://thaitor.ir/

تور پاتایا هتل ویستا یکی از بهترین انتخاب ها در تایلند می باشد که  در مرکز شهر پاتایا و در کنار ساحل شنی آن واقع شده است و تنها 100 متر با ساحل اصلی پاتایا 15 دقیقه نیز تا ساحل جامتین ،فاصله دارد. دسترسی آسان به ساحل یکی از مزیت های هتل ویستا پاتایا می باشد اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام ان ها در نظر گرفته شده است. اینترنت رایگان و پر سرعت ، تلویزیون LCD ، و حمام خصوصی در تمام اتاق ها وجود دارد. اتاق ها،  شبانه روز نظافت ميشوند.

http://thaitor.ir/

این هتل از بهترین هتل های تایلند به شمار می رود و برای میهمانان ، یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری در آن تعبیه شده است. رستوران هتل ویستا پاتایا ، به سرو انواع خوراک هاي تايلندي که مخصوص تور هتل ویستا پاتایا است و غذاهای بين المللي و نوشيدني هاي متنوع ميپردازد، و شما می توانید نهار و شام خود را در این رستوران های مجلل میل بفرمایید. رستوران کنار استخر نيز، انواع غذاهای اروپایی و تایلندی به همراه میان وعده و دسر و نوشیدنی را، درهواي آزاد سرو ميکند.

http://thaitor.ir/
 
منبع:
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.