رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

هتل کوپالا کنتی تفلیس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

 هتل کوپالا کنتی تفلیس : هتل سه ستاره کوپالا کنتی در منطقه تسکنتی تفلیس قرار دارد. کارکنان این هتل به زبان های روسی و انگلیسی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه میدهند. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران دارد.

هتل کوپالا کنتی تفلیس

اتاق های هتل کوپالا کنتی تفلیس

هتل کوپالا کنتی تفلیس در مجموع دارای 69 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

از تراس هر اتاق و سوئیت این هتل سه ستاره میتوان به سمت شهر و یا رودخانه متخاواری چشم انداز داشت. برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل کوپالا کنتی تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوپالا کنتی تفلیس

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و اروپایی سرو می شوند. این رستوران روی پشت بام هتل قرار داشته و چشم اندازی به صورت پانوراما دارد. در کنار این رستوران کافه بار هتل قرار داشته که نوشیدنی ها، اسنک و دسرهای مختلفی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل کوپالا کنتی برای میهمانان میتوان به میز بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، سالن بولینگ، استخر سرپوشیده، تراس آفتابگیر، باغ، سولاریوم و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوپالا کنتی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل کوپالا کنتی تفلیس

ایستگاه مترو آولاباری و مرکز شهر تفلیس، در فاصله پانصد متری از هتل قرار دارد. جاذبه هایی مثل حمام گرجستان، شهر قدیمی تفلیس، خیابان های معروف و رستوران ها نیز نهایت با پنج دقیقه فاصله از هتل قرار دارند. از هتل کوپالا کنتی تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس پانزده کیلومتر فاصله است.

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.