رفتن به مطلب

هتل گلد ار تفلیس گرجستان

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هتل گلد استار تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره گلد استار در منطقه قدیمی تفلیس قرار داشته و به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر دسترسی نزدیک دارد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی، گرجی و عربی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، صرافی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری و ... ارائه میدهند.

هتل گلد استار تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گلد استار تفلیس گرجستان

هتل گلد استار تفلیس گرجستان به طور کلی دارای 29 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد دبل
  • اتاف های دلوکس خانوادگی
  • اتاق های دبل دلوکس
  • اتاق های تریپل دلوکس
  • سوئیت های اختصاصی

از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سمت شهر و یا باغ چشم انداز خواهید داشت. میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل گلد استار تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد استار تفلیس گرجستان

رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین الملی، محلی، گرجی و اروپایی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می کند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در بار هتل سرو می شوند. از امکانات رفاهی آن هم میتوان به اسب سواری، ماساژ، ماهیگیری و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد استار تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به  هتل گلد استار تفلیس گرجستان

از ایستگاه متروی مرجان ایشویلی تا هتل سه دقیقه و مغازه های اطراف پنج دقیقه فاصله است. خیابان روستاولی پانزده دقیقه و خیابان آگمشبلی پنج دقیقه با هتل فاصله دارد. از هتل گلد استار تفلیس گرجستان تا فرودگاه بین المللی شهر بیست کیلومتر فاصله است.

  • پسند 1
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

هتل گلد استار تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره گلد استار در منطقه قدیمی تفلیس قرار داشته و به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر دسترسی نزدیک دارد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی، گر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.