رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دوچرخه سواری کیش

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

دوچرخه سواری در کیش: تفریحات متنوعی در تور کیش وجود دارد، یکی از این تفریح های مهیج و دوست داشتنی که در بین گروه های مختلف سنی پرطرفدار است، ورزش دوچرخه سواری است.

در واقع ورزش دوچرخه سواری یکی از تفریحات کم هزینه در تور ارزان کیش است که تنها با اجاره یک دوچرخه می توانید در جاده ای به طول 75 کیلومتر را طی کنید. مسیر 75 کیلومتری دور جزیره که موازی با جاده جهان کیش است را طی کنید و همزمان در طول مسیر از بخش های مختلف کیش نیز عبور کنید.

 

دوچرخه سواری در کیش

البته این مسیر مخصوص دوچرخه سواری است و کاملا مستقل از مسیرهای سایر وسایل نقلیه می باشد و شما می توانید با خیال راحت در این مسیر که از ایمنی خوبی برخوردار است در کنار سواحل جزیره به دوچرخه سواری بپردازید. البته ممکن است به دلیل استقبال گردشگران و استفاده بیش از حد از دوچرخه، دوچرخه ها به تعمیر نیاز داشته باشند، اما رکاب زدن در یک محیط آرام و در کنار ساحل باعث می شود که از این ایرادات صرف نظر کنید و به دوچرخه سواری ادامه داده و لذت ببرید.

وجود نخلستان های مختلف در مسیر دوچرخه سواری، سواحل، بوستان ها و همچنین طبیعت بکر، لذت دوچرخه سواری در این منطقه را دو چندان خواهد کرد.

دوچرخه سواری در کیش

اجاره دوچرخه در کیش:

برای اجاره دوچرخه در کیش، باید به ایستگاه های مخصوص کرایه دوچرخه مراجعه کنید، این ایستگاه ها در امتداد مسیر دوچرخه سواری قرار دارد و انواع مختلفی از دوچرخه های تک نفره، دو نفره، سه چرخه، دوچرخه برقی و چند نفره را با توجه به نیاز خود اجاره کنید و این ورزش لذت بخش را انجام دهید. دو ایستگاه، در نزدیکی اسکله تفریحی کیش و بازار مرجان کیش قرار دارد که برای اجاره دوچرخه می توانید به آنجا مراجعه کنید.

هزینه اجاره دوچرخه در جزیره کیش:

برای اجاره دوچرخه می توانید با کارت شناسایی و پرداخت هزینه ای این ورزش را انجام دهید، هزینه اجاره یک دوچرخه معمولی در کیش معمولا از 15 هزار تومان شروع می شود. همچنین در این ایستگاه ها می توانید اسکوتر نیز اجاره کنید، هزینه اجاره اسکوتر ساعتی، 25 هزار تومان و هزینه دوچرخه برقی نیز ار 30 هزار تومن شروع می شود.

انتخاب مسیر دوچرخه سواری در کیش:

با توجه به این که مسیر دوچرخه سواری 75 کیلومتر است، مسلما کمتر کسی می تواند این مسافت را رکاب زده و با دوچرخه بپیماید. بهتر است قبل از دوچرخه سواری مسیر خود را انتخاب کنید و در نظر بگیرید که از چه مکان هایی می خواهید عبور کنید و پس از آن مبدا و مقصد خود را مشخص نمایید. اگر دوچرخه سواری را از غرب جزیره کیش شروع کنید، می توانید از کنار کلبه هور کیش، پارک میرمهنا کیش و اسکله تفریحی کیش عبور کنید.

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.