رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

هتل لیل تفلیس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هتل لیل تفلیس : هتل چهار ستاره لیل تفلیس کارکنانی مجرب و حرفه ای داشته که به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی مسلط هستند. خدمات و سرویس دهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان بسیار عالی بوده و سفری به یاد ماندنی را برای شما باقی می گذارد. امکانات و خدماتی که در این هتل برای میهمانان ارائه شده شامل منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خودرو الکترونیکی، ورود مجاز حیوانات خانگی و ... می باشند.

هتل لیل تفلیس

اتاق های هتل لیل تفلیس

هتل لیل تفلیس به طور کلی دارای ده اتاق و سوئیت است. این اتاق های بسیار زیبا و راحت طراحی شده و به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره نشیمن جداگانه داشته و برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار به همراه بطری آب رایگان، سستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، میز آرایش، نظافت روزانه و ... در آن ها فراهم شده اند.

اتاق های هتل لیل تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیل تفلیس

منوی این رستوران شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... می باشد. صبحانه های رستوران تنوع خوبی داشته و در فضایی دنج همراه با تزئینات چوبی برای میهمانان سرو می شود. انواع نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در کافه بار هتل سرو می شوند. محوطه باز هتل بسیار سرسبز بوده و گلکاری شده است. میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوانند در حیاط روی صندلی ها نشسته و یا چند دقیقه ای در این فضای سرسبز و زیبا قدم بزنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیل تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل لیل تفلیس

فاصله هتل لیل از سالن تئاتر و باله تفلیس ده کیلومتر و از باغ وحش نیز هشت کیلومتر می باشد. از هتل لیل تفلیس تا فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر فاصله است.

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.