رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بزرگ ترین شهربی دبی، IMG World

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بزرگ ترین شهربازی دبی، IMG World : یکی از کارهایی که باید در دبی انجام دهید، وقت گذرانی در بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده دنیا، IMG World است. اگر بخواهیم یکی از بهترین تفریحات این شهر را برای توریست ها و گردشگران تور دبی، در هر سن و سالی از کودک، نوجوان، بزرگسال و حتی میانسال معرفی کنیم، بدون هیچ حرفی تنها IMG World است که باقی میماند. این مجموعه تفریحی، با سرمایه گذاری یک بیلیارد دلاری ساخته شده و کاملا سرپوشیده بوده و دمای هوای داخل آن مطبوغ و خنک است. در این شهربازی بسیاری از شخصیت های محبوب و معروف کارتون های روز دنیا از جمله مرد عنکبوتی، بن تِن ، لیزی تان ، دختران پاور پاف و دنیایی شگفت انگیز گامبال و ... وجود دارند. این مکان از انیمیشن مارول، یکی از بزرگ ترین کمپانی های دنیا بوده و مشهورترین کارتون ها را دارد، الگو برداری شده است. شهربازی IMG World دبی روزانه بیست هزار نفر بازدیدکننده داشته و محیطی بسیار لوکس و مدرن دارد.

بزرگ ترین شهربازی دبی، IMG World

جاذبه های تفریحی شهربازی IMG World دبی

این شهربازی با 140 هزار مترمربع مساحت، جاذبه های تفریحی خود را به چهار قسمت تقسیم کرده که شامل چند دسته زیر هستند :

  • قسمت عجایب
  • شبکه کارتون
  • دره گم شده ماجراهای دایناسورها
  • سینما سه بعدی تفرجگاه IMG

در بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا، هر لحظه منتظر یک چیز جدید باشید. در این شهربازی جدیدترین و مهیج ترین تفریحات دنیا را تجربه خواهید کرد. ترن هوایی آن با موضوع کاراکترهای کارتون نت ورک و سوپر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک، از جمله تفریحات محبوب توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی هستند. در کنار این تفریحات دوست داشتنی و هیجان انگیز، امکانات رفاهی هم مثل رستوران و کافی شاپ، سینماهای مختلف، فروشگاه های مختلف برای خرید هدایا و سوغاتی که تم شخصیت های معروف دارند نیز موجود است.

جاذبه های تفریحی شهربازی IMG World دبی

ساعات بازدید و هزینه بلیط شهربازی IMG World دبی

شهربازی IMG World دبی هر روز سال، روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت یازده صبح تا نه شب و روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت یازده تا دوازده برای بازدید توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی باز است. البته این ساعات در روزهای مختلف به خاطر مناسب های رسمی مختلف، قابل تغییر می باشد. هزینه بلیط این شهربازی بزرگ دبی برای هر نفر بزرگسال سیصد درهم، برای کودکان زیر یک متر و بیست سانتی متر 250 درهم و برای کودکان زیر نود سانتی متر و سه سال رایگان، برای شهروندان بالای شصت سال 150 درهم، برای افرادی معلول که قدی بالای یک متر و بیست داشته نیز 150 و برای افرادی که بلندتر هستند، 100 درهم می باشد.  

ساعات بازدید و هزینه بلیط شهربازی IMG World دبی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.