رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

هتل شایگان کیش

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هتل شایگان کیش یک هتل پنج ستاره در جزیره کیش است. هتل شایگان در سال 1382 و در زمینی به مساحت 15000 متر مربع تاسیس شد. هتل شایگان بسیار مجلل و زیباست و به دلیل امکانات متنوعی که دارد در بین گردشگران تور کیش بسیار پرطرفدار است.

اتاق های هتل شایگان کیش:

با اقامت در هتل شایگان می توانید سفری لذت بخش و پر از هیجان را تجربه کنید. هتل شایگان کیش در مجموع 130 اتاق دارد که شامل اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، سوئیت های یک خوابه، سوئیت های رویال و سوئیت ها چهارنفره می باشد.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان برای رفاه حال مهمانان خود و ارائه خدمات در عالی ترین سطح با هدف جلب رضایت مهمانان خود، امکانات ویژه ای را برای اقامت مهمانان در نظر گرفته است.

لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، خودپرداز، تراسفر رایگان فرودگاهی، نماز خانه، پارکینگ، فروشگاه، سالن کنفرانس، اعلام حریق، پذیرش 24 ساعته، آنتن مرکزی، ویلچر، کافی نت و اینترنت در لابی از امکانات عمومی در هتل به شمار می روند.

امکانات مشترک اتاق ها نیز می توان به، یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه، اینترنت در داخل اتاق، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و سرویس روزانه اشاره کرد.

هتل شایگان کیش به علت داشتن کلوپ بازی برای بچه ها، در بین خانواده ها بسیار محبوب است و اکثر خانواده ها با توجه به این مورد که امتیاز مهمی برای هتل شایگان کیش به شمار می رود، هتل شایگان کیش را برای اقامت برمی گزینند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

رستوران ها و سایر امکانات رفاهی هتل شایگان کیش:

وجود رستوران،کافی شاپ ، کافه و سفره خانه سنتی در هتل شایگان، باعث می شود که نگران وعده های غذایی خود نباشید زیرا برای همه سلیقه ها در این هتل، می توان غذای خوشمزه را یافت.

بهترین غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی، خوراک های فرنگی، انواع فست فود و غذاهای دریایی، در این مجموعه عرضه می شوند. رستوران شانی در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر، آماده پذیرایی از مهمانان خود است. اگر هوس خوردن غذاهای فست فودی کردید، می توانید به فست فود شانی که در همین طبقه است سر بزنید و غذای دلخواه خود را اعم از پیتزا، اسنک و ساندویچ های آماده را میل کنید.

اما عده ای طرفداران پرو پاقرص غذاهای سنتی مانند دیزی و آبگوشت، آش و یا کباب هستند، سفره خانه سنتی صبا نیز انواع غذاهای سنتی را برای طرفدارانش آماده می کند. چایخانه این مجموعه، هر روز از 2 بعدازظهر تا 2 بامداد، پذیرای مهمانان خود است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را ارائه می دهد. کافی شاپ شهنوش در لابی هتل، بهترین کیک ها و بستنی ها را برای علاقه مندان به انواع کیک و بستنی ارائه می دهد، کافی شاپ آفتابگردان و کافی شاپ تراس نیز  دو کافی شاپ دیگر این مجموعه هستندکه کافی شاپ تراس را می توان زیباترین کافی شاپ هتل شایگان معرفی نمود. چرا که این کافی شاپ در طبقه چهارم قرار دارد و نمایی به سمت دریای نیلگون خلیج فارس دارد و بسیار روح نواز است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

از سایر امکانات هتل شایگان می توان به استخر، سونای زنانه و مردانه، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، اتاق ماساژ، جکوزی، آرایشگاه، فوتبال دستی، اتاق بازی های رایانه ای و اجاره دوچرخه اشاره کرد.

وجود یک عکاسخانه در هتل شایگان و ارائه لباس های مختلف برای عکاسی در بین زوج های جوان خصوصا آنان که هتل شایگان کیش را برای دوران ماه عسل خود انتخاب می کنند، بسیار محبوب و پرطرفدار است، شما می توانید پس از عکاسی، یک عکس نیز به عنوان هدیه از عکاسخانه دریافت نمایید.

از سایر برنامه هایی که هتل برای مهمانان در نظر گرفته معرفی برنامه تور های تفریحی در سراسر جزیره است که از جمله آن ها می توان به تور پاراسل و شاتل اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش در جزیره کیش و ابتدای بلوار رودکی قرارگرفته است و دسترسی خوبی به برخی بازار ها و مراکز مهم خرید کیش و همین طور برخی رستوران ها دارد. مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس 1و2 بازار زیتون و مراکز تجاری پانیذ از جمله بازار های نزدیک به هتل شایگان کیش هستند. رستوران خوان سالار کیش که یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش است نیز در نزدیکی هتل شایگان قرار گرفته است و کمتر از 10 دقیقه با پای پیاده، خود را می توانید به آنجا برسانید.

%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DA

هتل شایگان کیش

دسترسی های نزدیک هتل شایگان کیش:

گردشگرانی که تور ارزان کیش را برای سفر انتخاب کرده و در هتل شایگان کیش اقامت داشته باشند به راحتی می توانند به تفریحاتی مثل بولینگ مریم، پلاژ ساحلی بانوان، پارک ساحلی مرجان کیش، اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین ها دسترسی داشته باشند.

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.