رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

17 تفریح رایگان سیدنی - قسمت اول

امتیاز دادن به این موضوع:


mahsaa25

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

first(91).jpg

سیدنی به طور مداوم به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان شناخته می شود، این احتمالا این موضوع برای شما نا آشنا نیست.

خبر خوب این است که گشت و گذار در سیدنی با کمترین هزینه غیرممکن نیست و کلی تفریح رایگان در سیدنی وجود دارد که به شما امکان می دهد، این شهر را به بهترین نحو ممکن بشناسید.

شما لزوما مجبور نیستید که برای دیدن و تجربه تمام آثار مشهور سیدنی و جاذبه های ساحلی خیره کننده آن، هزینه ای پرداخت کنید.

با انتخاب برخی از انتخاب های هوشمند و برنامه ریزی دقیق، سفر شما به سیدنی خیلی گران تمام نخواهد شد، و باعث می شود که شما واقعا این شهر را تحسین کنید.

1. تور پیاده روی رایگان

چرا سفر خود را به سیدنی با یک تور پیاده روی رایگان با راهنمای محلی خیلی حرفه ای شروع نمی کنید؟ چه هوا بارانی باشد، چه تگرگ بیاید و چه آفتابی باشد، تور رایگان I’m Free Walking Tours هر روز از ساعت 10.30 صبح تا 2.30 عصر برقرار است.

تورهای پیاده روی 3 ساعته در سیدنی، مناظر شما را به شما نشان می دهد و به شما کمک می کند که دفعه بعدی در سیدنی تنهایی گردش کنید.

2. پیاده روی در امتداد پل بندر سیدنی

به جای پرداخت 200 دلار (حتی بیشتر) برای بالا رفتن از پل بندر سیدنی، گزینه ای بسیار بسیار ارزان تر وجود دارد، آن هم اینکه شما از کنار پیاده بروید و در طبقات پایین هم همان منظره را خواهید دید.

از محله The Rocks در انتهای جنوبی شروع کنید و پیاده از کنار پل به Milsons Point در شمالی ترین نقطه بروید (در حدود 1.4 کیلومتر). یا از ایستگاه Milsons Point یک قطار به سمت ایستگاه Circular Quay بگیرید.

3. پیاده روی ساحلی از Bondi به Coogee

پیاده روی از ساحل Bondi به Coogee مطمئنا یکی از تفریحات رایگان مورد علاقه شما در سیدنی خواهد شد. این یک پیاده روی فوق العاده است و راه عالی برای صرف چند ساعت فوق العاده تر در سیدنی.

Bondi-%D8%A8%D9%87-Coogee.jpg

این مسیر 6 کیلومتری از منظره هایی خیره کننده از صخره ها، خلیج ها و استخرهای بین صخره ها است که، از سواحل Tamarama، Bronte، Clovelly و خلیج گوردون عبور می کند. در کل راه شما می تونید برای شنا، خوردن یک قهوه یا نوشیدنی و یا یک غذای خوشمزه متوقف شوید.

برای رسیدن به ساحل Bondi، در Central Station سوار یک قطار شوید و در ایستگاه Bondi Junction پیاده شوید. از آنجا هم یک اتوبوس به ساحل Bondi بگیرید.

4. باغ گیاه شناسی سلطنتی

شما نمی توانید از آرامش شهر و مناظر بندر سیدنی از باغ گیاهان را انکار کنید. صرف نیمی از روز در این باغ، بهترین راه برای ریلکس کردن و یک تفریح رایگان در یکی از بهترین تفاط سیدنی می باشد.

یک ناهار پیک نیک، پتو و یک بطری نوشیدنی را بردارید. سپس در اطراف باغ شروع به قدم زدن کنید تا چند نمونه گیاه منحصربفرد ببینید و از آنجا نگاهی به شهر بیاندازید.

در نزدیکی این باغ یک سنگ وجود دارد که به صندلی خانم مکواری مشهور است (Mrs Macquarie’s Chair)، یکی از بهترین نقاط برای دیدن بندر سیدنی و دیدن اپرا سیدنی می باشد و دیدن پل بندر سیدنی می باشد.

5. از خانه دولتی دیدن کنید

در Domain قرار دارد و مشرف به باغ گیاه شناسی سلطنتی است، حتما این ساختمان را نگاه کنید چرا که نمونه ای پیچیده از یک ساختمان بازسازی شده از دوران گوتیک در New South Wales است.

این ساختمان از جمعه تا یک شنبه و از ساعت 10.30 صبح تا 03.00 بعدازظهر و در روزهای تعطیلات عمومی و فقط همراه با راهنمای تور باز می باشد.

6. پیک نیک در پارک Centennial

پارک Centennial خیلی دور از مرکز تجاری شهر سیدنی (CBD) نیست. این یک مکان عالی برای یک پیک نیک و برای لذت بردن از تالاب های زیبای سیدنی، تپه های سرسبز و جنگل و
تور استرالیا است.

این پارک در سال 1888 به عنوان یک مکان عمومی افتتاح شد. در سال 1901 این پارک نمادی از تشکیل فدارسیون استرالیا در سال 1901 بود. این پارک شامل مسیر دوچرخه سواری، اسکیت سواری و یک مسیر مختص اسب سواری هم می باشد.

Centennial.jpg
  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

mahsaa25

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.