رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

الهام بخش، خلاقانه؛ طرح های بسته بندی دوستار محیط زیست

امتیاز دادن به این موضوع:


magbot

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده


خنده دار است که چند سال پیش، در سراسر  دنیا مواد بسته بندی جدید، فقط پلاستیک بودند. مصرف کنندگان فکر می کنند این ماده فوق العاده است، و به   محیط زیست زیانی نمی رساند. برای تولید ارزان است،  کار با آن آسان، و برای آن یک درخت هم قطع نمی شود! 

 


زمانی که درختان در حال نابودی بودند. بنابراین مردم خوشحال بودند که از پلاستیک برای بسته بندی استفاده مشود  نه کاغذ . تا درختان را نجات دهد. اعتقاد بر این بود که پلاستیک ماده ای است که می تواند زمین مادر را نجات دهد. 

 


سال ها بعد  حالا اثرات بسیار مضر استفاده از پلاستیک را می بینیم. مشکل این است که پلاستیک غیر قابل بازیافت است و به سختی استفاده مجدد یا بازیافت می شود. اکثرا آن را فقط به صورت یک بار استفاده می کنند. پلاستیک از مواد شیمیایی و مواد مضر برای محیط زیست تشکیل شده است. 

 


احتمالا از طراحی و  بسته بندی سازگار با محیط زیست در صنعت بسته  چیزی شنیده اید. امروزه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد،نه تنها به دلیل محبوبیت آنها، بلکه به دلیل اینکه محیط زیست  را نجات می دهند. 

 


محصولات مصرفی همیشه تاثیر زیادی بر جهان و محیط زیست ما دارد. شرکت ها در حال حاضر مسئولیت پایداری را بر عهده دارند تااطمینان دهند نسل های آینده همچنان می توانند از طبیعت لذت ببرند. 
من بسته بندی خلاق و سازگار با محیط زیست را تحسین می کنم. تلاش های  برخی شرکتها برای نجات این سیاره دلگرم کننده است. خوب است بدانید که هنوز هم تعداد زیادی از افرادی بفکر آینده زمین نشینان هستند. در اینجا برخی از طرح های بسته بندی خلاقانه و سازگار با محیط زیست را می بینید. وقت آن است که سبز شود! 

زرد + آبی = نوشیدنی سبز


آیا تا به حال نام شراب آلی  را شنیده اید؟ اگر نه، اجازه بدهید به شما درباره زرد + آبی بگویم. این نوشیدنی دارای چهار طعم دهنده است: رز، تورنتون، ساوینیون بلان و آلیمبوک. بسته بندی نوشیدنی یک کارتن سازگار با محیط زیست است که دارای 93٪ نوشیدنی و تنها 7٪ بسته بندی است که دارای ضایعات کم کربن است. 

 


4.jpg

کیسه کاغذی لی


لی اخیرا یک کیسه کاغذی بسیار هوشمندانه ارائه کرده است. بهترین چیز این است که سازگار با محیط زیست است و هیچ یک از بخش های آن  هرگز هدر نمی رود. شرکت Happy Creative Services در هند آن را طراحی کرده است. 

 


چگونه لی هرگز نابود نمی شود ؟ اول از همه، بسته بندی مانند هر کیسه خرید دیگری عمل می کند که خرید شما را نگه می دارد. اما چیزی که خیلی جالب است این است که 100٪ از آن را بعدا می توان دوباره استفاده کرد. بسته بندی از کاغذ بازیافت شده ساخته شده است و می تواند دوباره به عنوان یک کیسه کاغذ استفاده مجدد شود. با این حال، آنها می توانند برای اهداف دیگر نیز استفاده شوند: شما می توانید برخی از قطعات را که می توان به عنوان تقویم، خط کش، نشانه ، نگهدارنده مداد، بازی مار و پله، تاس، نگه دارنده کارت اعتباری، استفاده کرد، حتی  می توان به عنوان جا کفشی استفاده مجدد! شود  چقدر باحال است؟ 

 


5.jpg

 

لامپهای تخت

همیشه، یک منبع نور قابل حمل بسیار جالب و کاربردی است. به همین دلیل چراغ های تخت در حال تبدیل شدن به یک ترند هستند. آنها به اندازه کافی کوچک هستند تا در کیف پول جا بگیرند، زیرا همان اندازه کارت اعتباری هستند. آنها مثل لامپ های واقعی شکننده نیستند، چراغ های LED را روی یک ورق آلومینیومی نصب می کنند. محیط زیست دوستانه است و در عین حال یک ابزار عالی برای هدایت شما در تاریکی با ایمنی  کامل  در خیابان های تاریک. 

 


6.jpg

Hangerpak


طراحی هوشمندانه، استفاده از کارتن سازگار با محیط زیست  برای عدم استفاده از پلاستیک برای حلق آویز لباس ها . همچنین به این امر کمک می کند که بسیار نوآورانه به نظر برسد. 

 


حلق آویز لباس ها

 

Tous H20

 "Tous H20"   یک از  عطرهای رایج Perfumes y Diseño نیست. این بطری 100٪ قابل بازیافت است که از مواد 25٪ بازیافت شده ساخته شده است. Tous H20 ازدواج بین زیبایی و پایداری است،  برای کمک به زمین و طی حرکت انسان دوستانه  بخشی از  درامد فروش برای تامین آب پاک اهدا شده است. شما نه تنها خوش بو میشوید، بلکه  یک جهان پاک تر و ایمن تر را ایجاد می کنید. 

 


10.jpg

 

 

 بازیافت آسان


این یکی از خلاقانه ترین    بسته بندی های سازگار با  محیط زیست که من پیدا کردم. بازیافت آسان توسط Brett Allcorn طراحی شده است، که مردم را تشویق می کند تا بسته های خریداری شده خود را بازیافت کنند. بسته بندی دارای برچسب پشتی است که می توان آن را پاک کرد،  به طوری که مردم می توانند دوباره بسته بندی را برای بازیافت به مبدا ارسال کنند.
16.jpg

 


طراحی بسته بندی خلاق برنده جایزه مسابقه سبز شد. 

Eco-Undies


لباس زیر زنانه ای که از پنبه آلی ساخته شده است. آنها از آفت کش های شیمیایی مضر استفاده نمی کنند و سفید و بدون رنگ هستند. 

 


Gotta Moo یک بسته بندی سازگار با محیط زیست برای محصولات خود ایجاد می کند. همه چیز 100٪ طبیعی است، آنها از کاغذ خمیر  نیشکر استفاده می کنند، پوشش داده شده با لیگنین نیشکر و چاپ شده با استفاده از جوهر های گیاهی. خمیر کاغذ بسیار قابل بازیافت است و همچنین انتشار گازهای گلخانه ای را به حداقل می رساند. 

 


21.jpg

 طراحی بسته بندی دوستار محیط زیست برای Coke


یک دانشجوی طراحی به نام اندرو کیم اخیرا یک طراحی بسته بندی خلاقانه برای کک طراحی کرده است.  ما امیدواریم که کک این ایده را در نظر بگیرد. 
طراحی پیشنهادی خلاقانه و مدرن است. بسیار باریکتر و کوچکتر از بسته بندی است که امروزه از کک استفاده می شود. افراد بیشتری را مجبور به استفاده مجدد و بازیافت می کنند.  سازگار با محیط زیست، انعطاف پذیر است و در همه جا قابل حمل است. 
22.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.