رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ویلا روی آب یا Water Villa ارزان مالدیو

امتیاز دادن به این موضوع:


mahsaa35

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

first(51).jpg

دشوار است تصور کنید یک ترکیب بهتر از تعطیلات زیبا مالدیو در ویلاهای روی آب با آزادی در دانستن اینکه هر چیزی که شما می خواهید، پیش پیش پولش پرداخت شده است. قیمت هتل در مالدیو به وضوح بالا است، اما با کمی وقت گذاشتن می توان قیمت های بسیار مناسبی را در مالدیو و خصوصا هتل های All-Inclusive پرداخت کرد.

بسیاری از هتل های با ویلاهای روی آب در مالدیو وجود دارد که گزینه All-Inclusive هم جز هتل می باشد. همچنین تعداد دیگری هتل وجود دارد که از وعده غذایی HB و FB را ارائه می دهند و ممکن است بعضی از آنها گزینه های بهتری برای تعدادی باشند. ما قبلا لیستی از 6 هتل برتر All-Inclusive مالدیو را تهیه کرده ایم و بسیاری از آنها واقعا ارزان نیز هستند.

بسیاری از ما هنگام خرید کردن دوست داریم که از خرید چیزهای ارزان قیمت شروع کنیم و همین امر هم درباره هتل ها صدق می کند و ما ترجیح می دهیم از هتل های ارزان قیمت شروع کنیم و در نهایت هتلی را انتخاب کنیم که با آن احساس راحتی بیشتری داریم. به همین دلیل دو لیست زیر را تهیه کرده ایم.

ارزان ترین هتل های فول All-Inclusive
تور مالدیو
ارزان ترین هتل های مالدیو با ویلاهای روی آب و گزینه All-Inclusive


این عاقلانه است که به هر دو لیست نگاه کنید زیرا ارزانترین هتل ها، علاوه بر All-Inclusive، HB و صبحانه نیز ارائه می دهند.


همچنین توجه داشته باشید که سه طبقه بندی مشابه برای این هتل ها وجود دارد و مهم است که شما آن هتلی را انتخاب کنید، که بیشتر به استایل شما می خورد. تقریبا در تمام موارد، اکثر فعالیت های غیر موتوری و ورزش های آبی در تمام هتل ها وجود دارد، حتی گزینه صبحانه تنها هم شامل می شود. بنابراین All-Inclusive کلا درباره وعده های غذایی و نوشیدنی است.


Half-board: شامل صبحانه و ناهار / شام بدون نوشیدنی

Full-board: شامل صبحانه و ناهار و شام بدون نوشیدنی

All-Inclusive: شامل صبحانه و ناهار و شام با نوشیدنی


انتخاب بهترین گزینه برای شما


نیازی به گفتن نیست، وقتی که نوشیدنی در مقدار «نامحدود» شامل می شود، قیمت به میزان زیادی افزایش می یابد. اگر شما زیاد طرفدار نوشیدنی نیستید و 2 تا 3 لیوان را ترجیح می دهید پس گزینه FB برای شما مناسب است و خودتون اگر دوست داشتند می تونید پولش رو مستقیما به هتل پرداخت کنید. و از آنجایی که ناهار تقریبا ارزان است و اگر شما در یک قایق غواصی و یا دیگر گشت ها باشید که معمولا شامل ناهار می باشد و خوب ارزان ترین گزینه برای کسانی که طرفدار نوشیدنی نیستند، HB بهترین گزینه است.

5 تا از ارزان ترین هتل های fully all-inclusive مالدیو

Cinnamon Hakuraa Huraa Resort


ویلاهای روی آب: 70

تعداد اتاق ها / سوئیت ها: 80

با 70 ویلای روی آب و تنها 10 سوئیت در جزیره، Cinnamon Hakuraa Huraa کوچکترین جزیره خصوصی است که واقعا قیمت فوق العاده ای دارد. طرح all-inclusive ای ن هتل یکی از ارزان ترین ها در مالدیو است، با این حال رستوران و سایر خدمات تمایل دارند که از مهمانان نظرهای خوبی دریافت کنند، به خصوص برای ارزانترین all-inclusive.


تجهیزات غواصی در این هتل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و روزانه دو قایق به صورت رایگان برای غواصی سرویس دهی انجام می دهند. با توجه به نرخ مناسب هتل، سایز اتاق ها بسیار مناسب است و هر کدام یک پنل شیشه ای روی کف ویلاهای روی آب دارد. این ویلاها، mini bar، تراس خصوصی و یک پله که به داخل اقیانوس می رود، را دارا می باشد.

در فصل های خلوت نرخ های آفر دار از 480$ در ازای هر شب و در فصل های پیک نرخ های آفر دار از 539$ در ازای هر شب شروع می شود.
template(16).jpg

Adaaran Prestige Water Villas


ویلاهای روی آب: 20

تعداد اتاق ها / سوئیت ها: 20


با 20 ویلای روی آب، این هتل یکی از هتل های 5 ستاره قابل اعتمادی است که مسافران آن طرفدار All-Inclusive این هتل شده اند. هر ویلای روی آب این هتل یک جکوزی در روی تراس خصوصی اتاق دارد و بر روی کف ویلا یک شیشه قرار گرفته است. برای این اتاق ها مینی بار، تهویه مطبوع و امکان ماساژ در اتاق وجود دارد. این ویلاها مستخدم شخصی دارند که حتی سختگیرترین مسافران هم بیشتر از آنچه که بخواهند مورد توجه قرار می گیرند. در رنج قیمت این هتل انتخاب های زیادی وجود دارد، اما امکانات این هتل با دیگر هتل های این رنج قابل مقایسه نمی باشد.


در فصل های خلوت نرخ های آفر دار از 832$ در ازای هر شب و در فصل های پیک نرخ های آفر دار از 933$ در ازای هر شب شروع می شود.

Adaaran-Prestige-Water-Villas_Accomodati


 

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.