رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
minajafari

وبلاگ چیست؟

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

بسیاری از افرادی که اصطلاح “وبلاگ نویسی” را شنیده اند اما نمیتوانند درک کنند که “وبلاگ” چیست یا چطور ایجاد یا خواندن آن می تواند زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد یا بهبود بخشد. این که آیا شما مطلقا هیچ ایده ای ندارید که این اصطلاحات به چه معنی است یا شما اصول اولیه را می شناسید اما میخواهید بیشتر بدانید، این راهنما به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل جامع این موضوع را انجام دهید.
بخش های زیر نیز اطلاعاتی در مورد سایت های وبلاگ نویسی محبوب و نحوه استفاده از یک یا چند وبلاگ برای تولید وجوه برای اهداف شخصی و تجاری ارائه می دهند.

وبلاگ دقیقا چیست؟

یک وبلاگ یک نشریه آنلاین یا مجله آنلاین است که در یک وب سایت قرار دارد. محتوا یک وبلاگ معمولا شامل متن، تصاویر، فیلم ها، GIF های متحرک و حتی اسکن از روزنامه ها یا نشریات قدیمی مجلات فیزیکی و سایر اسناد سخت افزاری است. از آنجا که یک وبلاگ تنها می تواند برای استفاده شخصی، وجود داشته باشد، به اشتراک گذاری اطلاعات با یک گروه منحصر به فرد و یا برای درگیر شدن با عمومی، صاحب وبلاگ می تواند وبلاگ خود را برای دسترسی خصوصی یا عمومی تنظیم کنید.
هنگامی که یک وبلاگ در دسترس عموم قرار می گیرد، هر کس می تواند به طور معمول وبلاگ را از طریق لینک های موجود در وب سایت شخصی یا کسب و کار صاحب وبلاگ، پروفایل های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و خبرنامه های الکترونیکی و موتورهای جستجو آنلاین کلمات کلیدی پیدا کند. بسیاری از صاحبان وبلاگ همچنین وبلاگ ها را در وب سایت هایی که برای ایجاد، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری وبلاگ ها مانند Blogger، LiveJournal، Tumblr و WordPress طراحی شده اند، راه اندازی می کنند.
محتوای وبلاگ می تواند به عنوان پست در یک صفحه پیوسته و یا پست در صفحات فرد قابل دسترسی از طریق یک یا چند صفحه ایجاد شده در فرمت سبک لیست به عنوان لینک عنوان پست، قطعه و برچسب های مرتبط نمایش داده می شود. همه پست ها یا پیوندهایی به پستها معمولا به عنوان خوانده شده در نمایشگرهای معکوس نمایش داده می شوند و تازه ترین مطالب که در ابتدا نمایش داده می شود.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

تفاوت وبلاگ ها و وب سایت ها در چیست؟

تفاوت اصلی بین یک وبلاگ و یک وب سایت این است که یک وبلاگ یک نوع خاص از محتوای نمایش داده شده در صفحات وب در یک وب سایت است. اشتباه اغلب رخ می دهد به این دلیل که افراد و نمایندگان شرکت ها اغلب از دو اصطلاح به طور متناوب استفاده می کنند. به عنوان مثال، کسی ممکن است بگوید که آنها یک وبلاگ شرکتی را بازدید کردند، در حالی که در واقع وبلاگ تنها بخشی از وب سایت شرکت بود. سردرگمی نیز رخ می دهد به این دلیل که سیستم عامل هایی که به طور کامل به وبلاگ نویسان اختصاص داده می شوند این تصور را ایجاد می کنند که وبلاگ شخص یا شرکت در یکی از این سیستم عامل ها نیز وب سایت اصلی آنهاست.
برای کمک به مرتب کردن آن همه چیز را در ذهن داشته باشید: در اغلب موارد، وب سایت های غیر وبلاگ نویسی با محتوای جدید به مرور زمان و سپس صفحات وبلاگ مرتبط و وب سایت های اختصاص یافته وبلاگ به روز می شوند. بلاگ ها معمولا به صورت هفتگی، روزانه یا حتی کمتر از روزانه به روز رسانی می شوند. وب سایت های غیر وبلاگ، مانند علاقه شخصی و بیوگرافی و یا سایت های کسب و کار، معمولا اخبار و محتوای وبلاگ خود را در آن فرکانس به روز رسانی می کنند و سپس صفحات جدید را اضافه می کنند یا برخی از مطالب را به صورت دلخواه به روز می کنند. وبلاگ ها همچنین بحث را تبلیغ می کنند. آنها دارای بخش نظرات هستند که برای ایجاد گفتگوی آنلاین درباره محتوای وبلاگ و صاحبان وبلاگ ها به شیوه ای مشابه با بخش های نظرات ارائه شده توسط خوانندگان توسط رسانه های خبری و سایر ناشران تحت مقالات آنلاین طراحی شده اند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

تفاوت پست های وبلاگ در مقابل صفحات وب

محتوای وبلاگ که شما در مرورگر خود ظاهر می کنید، در یک صفحه وب ظاهر می شود. اصطلاح “صفحه” سند و محل را توصیف می کند. مهم است که توجه داشته باشیم که اصطلاح “وبلاگ” نیز اغلب برای توصیف مجموعه ای از صفحات وب است که به طور خاص محتوای وبلاگ را به ویژه در وب سایت های متمرکز بر وبلاگ ها به اشتراک می گذارد. این استفاده شبیه نحوه دسته بندی صفحات در یک دفترچه خاطرات، مجله یا ورود به سیستم به صورت جمعی است. همانطور که قبلا ذکر شد، محتوای وبلاگ به طور مرتب به روز می شود. بسیاری از وبسایت ها دارای صفحات غیر وبلاگ هستند که حاوی محتوایی هستند که به ندرت تغییر می کنند، مانند یک صفحه تاریخچه شرکت یا صفحه تماس. برخی از صفحات وب فراتر از چند تغییر کوچک و تغییر یافته در سالهای اخیر به روز نشده است.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

محبوبیت وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

بسیاری از افراد تعجب می کنند چرا وبلاگ ها و وبلاگ نویسی بسیار محبوب شده اند. وبلاگ ها یک رسانه اجتماعی را فراهم می کنند. بسیاری از افراد طبیعتا حیوانات اجتماعی هستند. آنها به طور متقابلا افراد دیگر را به صورت آفلاین یا آنلاین برای تعامل و اشتراک دانش و دیدگاه ها جستجو می کنند. حتی بسیاری از افرادی که در صورت چهره به چهره ضد اجتماعی هستند، تنظیمات آفلاین از طریق ارتباطات آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی با استفاده از هویت واقعی آنها یا افراد ناشناس لذت می برند. از آنجا که یک وبلاگ یک ابزار اجتماعی است، ایجاد یا خواندن وبلاگ ها آنها را با روش جایگزین بهتر برای تعامل با دیگران که پیش از این وجود نداشت، فراهم می کند.
علاوه بر این، افراد اجتماعی و ضد اجتماعی به منظور ایجاد دوستی و روابط دیگر و استفاده از وبلاگ برای ایجاد درک بهتر از زندگی افرادی که احتمالا به طور روزانه با آنها ارتباط برقرار نمی کنند، از وبلاگ ها استفاده می کنند. به عنوان مثال، وبلاگ ها فرصتی برای ارتباط با افرادی که از دیگر فرهنگ ها هستند و یا در دیگر مناطق جغرافیایی زندگی می کنند، افرادی که در حوزه های مختلف حرفه ای کار می کنند و افرادی که قبلا از لحاظ جغرافیایی محدود و نادر نوع سرگرمی گرفته اند، ارائه می دهند. در این موارد، وبلاگ ها محتوایی را ارائه می دهند که مردم در گذشته می توانند از طریق روزنامه ها، مجلات، برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، مستند و جشن های ویژه حمایت شده توسط جوامع، سازمان های هنری کسب و کار، ادارات دولت محلی، ایالتی و فدرال و موسسات علمی، از طریق روزنامه های آنلاین پیدا کنند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

چگونه وبلاگ نویسان از وبلاگهایشان درآمدزایی می کنند؟

فراتر از بهبود ترافیک وب سایت با به روز رسانی محتوا به طور مرتب، با ایجاد اعتماد در بین اعضای هدف بازار خود باعث شوید تا افراد و کسب و کارها به سمت شما سوق داده شوند. آنها محتوایی را ارائه می دهند که مخاطبان مورد نظر آنها جالب و مفید هستند و همچنین آنها را به عنوان متخصصان معرفی می کند. مصرف کنندگان اغلب محصولات و خدمات جدیدی را از افراد و شرکت هایی که به آنها اعتماد دارند، می پردازند.
آنها نیز به احتمال زیاد تکرار، مشتریان وفادار به هر کسی که آنها را درگیر می کند و محتوای آنها را با ارزش “رایگان” فراهم می کند. مصرف کنندگان که به یک فرد یا کسب و کار اعتماد می کنند و شروع به تکیه بر یک وب سایت خاص برای اطلاعات می کنند، بیشتر احتمال دارد که یک نام تجاری، محصولات یا خدمات را به رسمیت بشناسند و حتی در مورد تجربیات مثبت خود به اعضای شبکه های اجتماعی خود، از آنها انتقاد کنند.
برخی از صاحبان وبلاگ هر زمانی که به دنبال تبلیغات استاتیک یا پویا و یا سایر لینک های جاسازی شده در صفحات وبلاگ خود می باشند، به وب سایت های وابسته می روند یا زمانی که کسی پس از استفاده از لینک خود یک محصول یا خدمات را در یک وب سایت شریک خریداری می کند، درآمد کسب می کند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

در نهایت، بسیاری از صاحبان وبلاگ با فروش وبلاگ هایشان پول می کنند. فروش بلاگ معمولا بعد از یک وب سایت وبلاگ نویسی شروع به دریافت ترافیک فوق العاده بالا می کند و برای سرمایه گذار به عنوان یک ابزار پولی با حجم بالا بالقوه جذاب می شود. بعضی افراد یک وبلاگ را فقط به طوری که می توانند آن را با وبلاگ موجود خود ادغام کنند یا سایت وبلاگ خریداری شده را به طور کامل از بین ببرند، زیرا رقابت باعث رانندگی ترافیک از وبلاگ خود و یا وب سایت های دیگر شده است.
همانطور که می بینید، یک وبلاگ یک فرد یا کسب و کار را به منظور به اشتراک گذاشتن انواع اطلاعات و به دست آوردن انواع پاداش از تلاش های خود را فراهم می کند. وبلاگ ها می توانند به تنهایی درمانی باشند و یا کار دوگانه ای را انجام دهند که هر دو به عنوان یک منبع اجتماعی و پولی کار می کنند.

شرکت طراحی سایت در تهران(اینتن) توانسته با بیش از سالها فعالیت در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت (سئو) موفقیت هایی را از آن خود کند برای همکاری در کسب و کار آنلاین خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط aliomidi
      در این مقاله قصد داریم نگاهی کلی به عمده فروشی داشته باشیم و با هم نگاهی به نقش عمده فروشی در بازار بیندازیم. بد نیست پیش از هر چیز به تعریف درستی از عمده فروشی برسیم. به خرید کالا در مقیاس های بزرگ ( عمدتا از تولید کننده) و فروش آن به مشتریان ( خرده فروشان، صنایع و ...) به صورت عمده و قیمت پائین عمده فروشی گفته می شود. همان گونه که دستگیرتان شده است، عمده فروش در حقیقت واسطه است.
      فراموش نکنید که یک عمده فروش نه تولید کننده است ( به همین دلیل کشاورزان و تولید کنندگان عمده فروش به حساب نمی آیند) و نه با مشتری نهایی یک محصول سر و کار دارد. البته عمده فروش می تواند دست به بسته بندی مجدد محصول بزند. در بسیاری از اوقات عمده فروش ها محصول را به صورت فله و بسته بندی نشده در قیمتی بسیار پائین تر از قیمت بازار خریداری کرده و بعد از بسته بندی با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

      تفاوت اصلی عمده فروشی و خرده فروشی در چیست؟
      جدا از مواردی که در تعریف عمده فروشی ذکر شد مانند فروش یا عدم فروش محصول به مشتری نهایی و از آن مهمتر توانایی در نگه داری محصول برای مدت طولانی ( از مهمترین خصوصیات لازم برای عمده فروشی توانایی انبار کردن و نگه داری محصول است)، از نگاه اقتصاد می توان تفاوت میان عمده فروشی و خرده فروشی را اینگونه دید:
      1. عمده فروش ها بر خلاف خرده فروش ها نه نیازی به تبلیغ و ترویج کالا دارند و نه به جو حاکم بر بازار اهمیت می دهند.
      2. تفاوت بزرگ دیگر حجم معاملات و گستردگی حوزه های عملکرد است. نیاز به گفتن نیست که حجم معاملات یک عمده فروش قابل مقایسه با خرده فروش نیست و از طرف دیگر خرده فروش ها عمدتا در حوزه های تخصصی و محدود کار می کنند حال آنکه یک عمده فروش بسته به سرمایه، ارتباطات و تجهیزات انبارداری آن می تواند در هر زمینه ای دست به خرید و فروش بزند.
      3. تفاوت سوم به نگاه دولت برای اخذ مالیات باز می گردد. عمده فروش ها و خرده فروش ها بر اساس قوانین اقتصادی در دو گروه متفاوت برای محاسبه مالیات بر درآمد قرار می گیرند.
      آیا نقش عمده فروش به عنوان واسطه قابل حذف شدن است؟
      هرگاه در مورد عمده فروشی و ماهیت واسطه گونه ی این شغل صحبت می شود، اولین نکته ای که به ذهن شنونده می رسد این است که در چرخه ی تولید تا مصرف آیا نیازی به یک واسطه هست؟ آیا نمی توان عمده فروش را حذف کرد و محصول را با قیمت کمتری به مصرف کننده ی نهایی رساند؟ سعی می کنیم با هم به دلایل حضور همیشگی عمده فروشی در این چرخه بپردازیم:
      • تسهیل روند فروش کالا
      نباید به فعالیت عمده فروشی به عنوان فعالیتی از نظر اقتصادی کاذب نگاه کرد. در حقیقت یک عمده فروش برای تولید کننده ی کالا با هزینه ای اندک این امکان را فراهم می کند که با شرکت های کوچک در سراسر کشور یا حتی جهان ارتباط داشته باشد. فراموش نکنید اگر عمده فروش با ارتباط های بی شمارش نبود، یک تولید کننده ی کالا ( که ممکن است در نقطه ای دور افتاده واقع شده باشد) هرگز موفق به ارائه ی کالایش با وسعت کنونی نمی شد.
      • جور بودن جنس
      یک عمده فروش بنا بر سرمایه، ارتباط و توانایی نگه داری، می تواند هر محصولی را خریداری کند. نباید نقش عمده فروش ها را در رفع نیاز های بازار فراموش کنیم. کافیست تصور کنیم اگر در هر زمان قرار بود فروشنده ی نهایی یا مصرف کننده به دنبال خرید مستقیم نیازهایش برود چه شرایطی به وجود می آمد.
      • خرید انبوه
      عمده فروش این توانایی را دارد که محصول را در حجمی بزرگ خریداری کرده و سپس در بخش های کوچک به فروش برساند. نکته ی جالب اینجاست که با توجه به تخفیفی که عمده فروش به خاطر خرید انبوهش می گیرد در نهایت از نظر قیمت به نفع خرده فروش و مصرف کننده ی نهایی تمام می شود.
      • امتیازی به نام انبارداری
      توانایی عمده فروش ها در نگه داری از کالا در حجم بزرگ، هزینه های انبار داری و ریسک های عرضه کنندگان و مشتریان را کاهش می دهد.
      • حمل و نقل
      عمده فروش ها هم به دلیل تخصص در حمل و نقل کالا در مقیاسی بزرگ و هم به دلیل ارتباطات گسترده، روند حمل و نقل کالا را سریع تر، ارزان تر و با آسیب کمتر به محصول به انجام می رسانند.
      • تامین مالی
      نکته ی دیگری که نقش عمده فروش را برای ادامه ی حیات هم تولید کننده و هم خرده فروش الزامی می کند، تامین مالیست. عمده فروشی ها به مشتریان اعتبار مالى مى‌دهند (کالاها را به صورت قسطى به آن ها مى فروشند) و از سوى دیگر با دادن تقاضاهاى زود هنگام به عرضه ‌کنندگان (تولید کنندگان) و پرداخت صورتحساب در موعد مقرر، مى‌توانند آنها را تأمین مالى نمایند.
       
      • ریسک پذیری
      عمده فروش ها با خرید محصول و انتقال سند مالکیت به نام خود در حقیقت بار بسیاری از ریسک ها را از دوش تولید کننده و خرده فروش بر می دارد. ریسک هایی مانند سرقت، آسیب به محصول و یا منسوخ شدن محصول.
      • اطلاع رسانی
      علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد و عمده فروش به صورت مستقیم فرآیند عرضه ی محصولات کمک می کنند، جالب است بدانید عمده فروش ها به صورت غیر مستقیم هم فوایدی برای دیگر اعضای چرخه ی تولید دارند. یکی از این فایده ها اطلاع رسانیست. عمده فروش ها به خاطر نیاز شعلشان ارتباط های زیادی دارند و همانند یک رسانه خبری تخصصی هم به تولید کننده ها و هم به خرده فروش ها اطلاعات با ارزشی در مورد شرایط رقبا و به طور کلی بازار می دهند.
      • ارائه خدمات در زمینه مدیریت
      عمده فروش با ارائه دیدگاه‌هاى کارشناسانه درباره نماى فروشگاه، به کارگیرى سیستم‌هاى حسابدارى و کنترل و دادن آموزش‌هاى لازم به کارکنان خرده فروشى‌ها (مشتریان) مى‌توانند فرآیند عملیات آنها را بهبود بخشند. امکان دارد با برگزارى دوره‌هاى آموزشى براى کارکنان مشتریان (شرکت‌هاى فعال در فناورى پیشرفته) کمک‌هاى زیادى به آنها بنمایند
    • توسط aliomidi
      با اسکین PS4 یا برچسب پلی استیشن 4 می‌توان ظاهری زیبا به کنسول بازی بخشید تا برای گیمرها کسل‌کننده نباشد. همچنین می توان از آن در برابر گرد و خاک و خط و خش محافظت کرد.

       
       
      بیشتر وقت‌ها استفاده‌ی پیوسته و دراز مدت از یک وسیله باعث می‌شود تا دیگر آن وسیله جذابیت اولیه را نداشته باشد. گیمرهایی را تصور کنید که هر روز با کنسول بازی PS4 خود سر‌ و کار دارند و ظاهر یکنواخت کنسول آن‌ها را کسل می‌کند. امّا چگونه می توان ظاهر پلی استیشن 4 را زیباتر کرد؟ آیا برچسب PS4 فقط برای زیباسازی است یا کاربرد دیگری هم دارد؟ لطفا با ادامه مطلب همراه باشید
      اسکین PS4 چیست؟
      اسکین در لغت به معنای پوست یا پوسته است. اما در محصولات فناوری اسکین لایه ای از PVC پشت چسبدار است که بسته به نوع کاربرد با قالب های مختلف برش داده می شود و بر روی سطوح مورد نظر مانند پلی استیشن 4 چسبانده می شود. برچسب یا اسکین PS4 از وسایل جانبی پلی استیشن 4  است.
       
      مزایای استفاده از برچسب پلی استیشن 4
      گفته شد که دستگاه های دیجیتال مانند پلی استیشن 4 دارای ظاهری ساده و کسل‌کننده هستند؛ استفاده از اسکین باعث ایجاد تنوع شده و به کنسول ظاهری جذاب و زیبا می بخشد. علاوه بر جنبه تزئینی، اسکین PS4 از کنسول بازی در برابر خط و خش و گرد و غبار محافظت می کند. استفاده از اسکین های مختلف و متنوع شخصیت متفاوت کاربر را به نمایش می گذارد. تجربه ثابت کرده طرح های مختص بازی های پلی استیشن برای گیمرها از طرح های معمولی جذاب تر بوده است.
      نصب و جدا کردن برچسب PS4
      اگر اسکین مناسب و مرغوبی خریداری شود، معمولا نصب اسکین کار دشواری نیست و به راحتی انجام می‌شود؛ به ویژه آن که بیشتر برچسب‌ها دستورالعمل نصب را در بسته خود دارند.
      نکات مهم برای نصب اسکین
      قبل از شروع کار دست ها را به خوبی بشویید و خشک کنید. قبل از نصب برچسب PS4 و جداسازی محافظ آن، شکل قرارگیری آن را روی کنسول مشخص کنید. با دستمال مرطوب سطح کنسول را پاک کنید. توجه داشته باشید که دستمال فقط با آب خالص نمدار شود. محافظ اسکین را به آرامی از آن جدا کنید؛ در غیر این صورت باعث می شود برچسب حالت کشیدگی پیدا کند. دقت کنید که برای چسباندن باید پوسته برچسب را جدا کنید و به اشتباه لایه محافظ اسکین جدا نشود. خرید برچسب پلی استیشن 4 اسلیم و پرو
    • توسط homan32
      اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که دندان‌های کج و نامرتب دارید و از داشتن آن‌ها خجالت می‌کشید باید بدانید که تنها نیستید و خیلی‌ها در دنیا همین مشکل را دارند. خیلی از کسانی که دندان‌های صاف و مرتب دارند به کمک ارتودنسی در آمل توانسته‌اند به این دندان‌های زیبا برسند.
      ارتودنسی یکی از شاخه‌های دندان‌پزشکی است و علمی است که در آن دندان‌های نامرتب را تشخیص و آن را درمان می‌کنند. در سال‌های گذشته بیشتر کسانی که برای ارتودنسی در مازندران به پزشک مراجعه می‌کردند نوجوانان و جوانان بودد اما امروزه 30 درصد آن‌ها بزرگ‌سال هستند.

      اهمیت درمان ارتودنسی
      ارتودنسی در آمل و ارتودنسی در مازندران و سایر نقاط دنیا برای دلایل مختلفی انجام می‌شود که فقط یک دلیل آن زیباسازی است و سایر علت ها به سلامت دهان و دندان مربوط است. طبق تحقیقاتی که در این حوزه انجام شده است مرتب نبودن دندان‌ها باعث سختی در صحبت کردن و خوردن غذا، خراب شدن مینای دندان و ایجاد فشار زیاد به لثه و استخوان می‌شود. هم چنین تمیز کردن این‌گونه دندان‌ها سخت است و باعث خراب شدن و کرم خوردگی می‌شود.

      چه افرادی به ارتودنسی نیاز دارند؟
      تنها کسی که می‌تواند تشخیص دهد نیاز به ارتودنسی دارید یا نه یک دندان پزشک متخصص است. پزشکان متخصص برای ارتودنسی در مازندران و ارتودنسی در آمل و سیار شهرهای ایران زیاد هستند و می توامید در هر شهری که هستید به آن‌ها مراجعه کنید.
      در صورتی که هر یک از مشکلات زیر را به تشخیص پزشک داشتید نیاز به انجام ارتودنسی دارید:

      پیش دندانی: به وضعیتی گفته می‌شود که دندان‌های فک بالا جلوتر از دندان‌های فک پایین باشند.
      پس دندانی: به وضعیتی گفته می‌شود که دندان‌های فک پایین جلوتر از دندان‌های فک بالا باشند و یا دندان‌های فک بالا عقب تر از حالت استاندارد قرار گرفته باشند.
      عدم روی هم رفتگی دندان‌های دو فک: به وضعیتی گفته می‌شود که به صورت طبیعی دندان‌های فک بالا و پایین روی هم قرار نگیرند.
      باز ماندن: به وضعیتی گفته می‌شود که هنگام قرار گرفتن فک بالا و پایین روی هم، بین دندان‌های جلویی یا کناری فاصله بیوفتد.
      جابه جایی خط میانی: به وضعیتی گفته می‌شود که خط میانی دندان‌های جلویی از فک بالا با خط میانی دندان‌های جلویی از فک پایین همتراز نباشد.
      فاصله دار بودن: به وضعیتی گفته می‌شود که بین دندان‌ها فاصله افتاده است.
      شلوغی دندان‌ها: به وضعیتی گفته می‌شود که دندان‌ها در یک ردیف جا نشوند.

      بهترین سن برای انجام ارتودنسی
      معمولاً برای کودکان ارتودنسی در آمل و همه ی نقاط دنیا زمانی انجام می‌شود که بیشتر دندان‌های اصلی در آمده باشد که معمولاً در سن 12 سالگی است.
      برای بزرگسالان نیز ارتودنسی در مازندران و بقیه نقاط جهان در هر سنی انجام می‌شود اما انتخاب های آنها نسبت به کودکان محدودتر می‌شود.

      طول درمان ارتودنسی چقدر است؟
      طول درمان ارتودنسی در آمل، ارتودنسی در مازندران و همه ی جای دنیا یکی است و به شدت مشکل دندان‌ها بستگی دارد. این زمان می‌تواند از چند ماه تا دو سال و نیم متغیر باشد.

      آیا ارتودنسی درد دارد؟
      در ابتدای کار بیمار ممکن است بعد از گذاشتن بریس ها احساس درد و ناراحتی داشته باشد. اگر این درد و ناراحتی بعد گذشت زمانی از بین نرود بیمار می‌تواند به متخصص ارتودنسی در مازندران یا هر شهر دیگری که هست مراجعه کند توجه کنید که باید حتماً به دندانپزشکی که ارتودنسی را انجام داده است مراجعه کند.

      آیا اثر ارتودنسی دائمی است؟
      هر چقدر هم که از دندان‌هایتان مراقبت کنید اینکه دندان‌ها در طول زندگی حرکت کنند یک امر طبیعی است به همین دلیل هیچ متخصص ارتودنسی در آمل و بقیه شهرها تضمین نمی‌کند که تا آخر عمر دندان‌ها مرتب بمانند و اثر ارتودنسی دائمی باشد. اما تغییر وضعیت بیش از حد دندان‌ها بعد از انجام ارتودنسی جوری که به درمان دوباره نیاز داشته باشد بسیار نادر است.
       
×
×
  • اضافه کردن...