رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

غذاهایی که قبل پرو خارجی طولانی نید بخورید

امتیاز دادن به این موضوع:


mehrnosh66

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

flight-food.jpg

همان*گونه که هنگام خرید بلیط هواپیما به غذاهایی می*اندیشید که در حین پرواز داخلی و خارجی سرو خواهد شد، پیش از سفر نیز نکاتی را راجع به غذا باید رعایت کنید. درصورتی*که به رژیم غذایی خود پیش از سوارشدن به هواپیما اهمیت ندهید مشکلاتی در طول پرواز برایتان پیش خواهد آمد. هنگام خرید بلیط هواپیما و انجام تدارکات سفر این نکته را در نظر بگیرید که وعده*های غذایی موجود در فرودگاه دارای تنوع نمی*باشند و نباید روی آن*ها حساب کرد.


غذاهای فرودگاه

آنچه در فرودگاه بسیار است غذاهای فست فودی می*باشد. برای اینکه سفر بهتری را تجربه کنید بهتر است خودتان را کنترل کرده و وسوسه نشوید. اگر پرواز خارجی و داخلی شما طولانی خواهد بود ما به شما توصیه می*کنیم که غذای سنگین نخورید و حتماً آب به مقدار زیاد بنوشید. اقلامی مثل هویج و خشکبار نیز برایتان مفید خواهد بود. در این مقاله سعی داریم شما را با منعیات غذایی در طول پرواز و پیش از آن آشنا کنیم.

غذاهای فست فودی

در خرید
بلیط هواپیما به کلاس انتخابی و غذاها بیشتر دقت کنید. اگر دارای حساسیت معده می*باشید و رژیم غذایی خاصی را دنبال می*کنید هنگام خربد بلیط هواپیما این موضوع را در نظر بگیرید. چیزی که واضح است ضرر داشتن غذاهای فست فودی می*باشد. استفاده*ی این غذاها نه*تنها پیش از پرواز داخلی و خارجی بلکه در تمام لحظه*ها باید به حداقل برسد.

مشکلات خوردن غذاهای فست فودی چیست

همان*طور که گفتیم پیش از پرواز به*هیچ*عنوان از غذاهای فست فودی استفاده نکنید. هضم غذاهایی که دارای نمک و چربی بسیار هستند به*مراتب سخت*تر خواهد بود. دلیل دیگر آن بی*حرکتی در طول پرواز است که موجب ورم در ناحیه*ی پاها می*شود. این ورم به علت منع جریان خون در کابین تحت*فشار هواپیما است. در بدترین حالت موجب ایجاد لخته*ی خونی خواهد شد که گاهی حتی به مرگ منجر می*شود. شاید این مسئله به نظر کم*اهمیت باشد اما در واقعیت این*طور نیست و مشکلات جدی در فرد به وجود خواهد آورد. وعده*ی صبحانه نیز بسیار مهم است و پیش از پرواز نباید از وعده*ی سنگینی استفاده کرد. چراکه جریان خون را مختل خواهد کرد. شاید ارتباط مستقیم بین غذاهای چرب و ایجاد لخته وجود نداشته باشد اما احتیاط شرط اول است.

غذاهای نفاخ

چه هنگام خرید
بلیط خارجی یا داخلی پیش از سفر و چه در مواقع دیگر از خوردن از خوردن غذاهای نفاخ اجتناب کنید. بالا بودن فشار فضای کابین موجب نفخ دستگاه گوارش می*شود چه برسد به آن*که غذاهای نفاخ نیز مصرف شود. غذاهای چرب و سرخ*شده را هرگز قبل از پرواز میل نکنید. برخی مواد غذایی مانند پیاز، گل*کلم، لوبیا و ... نیز موجب نفخ ما خواهند شد. رژیم غذایی افراد مشکل*دار را در زمان خرید بلیط هواپیما فراموش نکنید.

نوشیدنی*های گازدار

هنگام پرواز و پیش از آن دقیقاً باید مانند ورزشکاران عمل کنید. به*خصوص هنگامی*که پرواز داخلی یا پرواز خارجی شما طولانی*تر است. سعی کنید که با شرایط اطراف کنار بیایید. نکته*ی مهم این است که به*هیچ*عنوان از نوشیدنی*های گازدار استفاده نکنید زیرا موجب گرفتگی عضله و نفخ شما خواهد شد. به یاد داشته باشید از مواد غذایی که دستگاه گوارش شما را درگیر می*کنند، پرهیز کنید. در صورت رعایت کردن این نکات هنگام پرواز خارجی طولانی مشکلات گوارشی برای خود و اطرافیانتان به وجود خواهید آورد.

دیگر غذاها

طبق تحقیقات مشخص*شده است که مسافرانی که حدود شانزده ساعت پیش از شروع پرواز هیچ*گونه غذایی را مصرف نکرده بودند، سالم*تر مانده و پس از رسیدن به مقصد نیز مشکلات کمتری داشتند. تنها کافیست به خودتان باور داشته باشید و تا زمان رسیدن به مقصد با خیال خوردن شام سرحال باقی بمانید.


جمع*بندی کنیم؟

سعی کنید قبل از پرواز داخلی و پرواز خارجی طولانی*مدت غذای سبک و سالم مصرف کنید. تا جایی که ممکن است از مصرف نوشابه و نوشیدنی*های گازدار خودداری کنید. غذاهای فست فودی و نفاخ را هم بهتر است استفاده نکنید.

در صورت نیاز به جستجوی
بلیط تک و بلیط هواپیما و خرید پرواز خارجی و داخلی ، می*توانید به سایت سام سیر مراجعه کرده و خرید بلیط خود را به*صورت آنلاین انجام دهید و فرآیند خرید خود را سرعت بخشید.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.