رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نامه انجمن بلاک چین ایران به وزارت صنعت: برای مجوز ماینینگ فرصت بدهید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

به گزارش ارزدیجیتال، انجمن بلاک چین که یک سازمان غیرانتفاعی است، در خصوص وضعیت صنعت ماینینگ نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده و خواستار عودت دستگاه‌های استخراج توقیف شده، توقف دستگیری‌ها و ارائه فرصت جهت اخذ مجوز شده است.

متن کامل نامه:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر زرندی

معاونت محترم طرح و برنامه وزارت صمت

سلام علیکم

با عنایت به مصوبه شماره ۵۸۱۴۴/ت ۵۵۶۳۷ مورخ ۹۸/۵/۱۳ هیات محترم وزیران که به موجب آن استخراج فراورده های پردازشی رمزنگاری شده و رمز ارزها به عنوان صنعت ماینینگ تعریف و قانونی شناخته شده است که خوشبختانه به لطف جنابعالی و همکاران آن وزارتخانه و همکاری وزارت ارتباطات و سایر دست اندرکاران مرتبط که در مصوبه به آن اشاره گردیده است، مجوزها و پروانه‌های لازم و ضوابط مربوطه در حال تدوین و آماده سازی است و علیرغم مصوبه مورخ ۹۸/۳/۳۱ کمیته اقتصاد نوین شورای عالی امنیت ملی که مهلتی شش ماه جهت اخذ مجوزها در نظر گرفته شده است، متاسفانه اخیرا مشاهده میشود فعالان این حوزه طبق آمار و ارقام بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه خود را در این صنعت سرمایه‌گذاری کرده و چشم انتظار حمایت و و وضع قوانین و مقررات از سوی قانونگذار جهت اخذ مجوزها و توسعه کسب و کار و فعالیت قانونی خود در این عرصه بوده و امنیت شغلی و سرمایه گذاری را در سایه حمایت دولت و وضع قوانین در این صنعت دانسته و به همین منظور همواره خود را ملزم به حرکت قانونی در این مسر میدانند، با ناملایتماتی از سوی بخر دستگاهها روبرو شده و موارد متعددی منجر به توقیف دستگا‌های ماینر و ضرر و زیان هنگفت و حتک حرمت و بازداشت و تعطیلی گردیده‌ اند که این روند با سیاست حاکم بر مصوبه اخیر دولت مبنی بر تعریف و حمایت از این صنعت جدید و ایجاد فرصت جهت اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذاری در این فضای نوظهور بطور کل در تضاد بوده و به فرار سرمایه‌ ها و سرمایه گذار از این حوزه منجر خواهد شد.

لذا با عنایت به موارد فوق تقضا می‌شود تمهیداتی اتخاذ شود تا ضمن ارائه مهلتی شش ماهه مطابق مصوبه شورای عالی امنیت ملی از فعالان این عرصه جهت اخذ مجوزهای لازم، از هرگونه فعالیت قهری در مهلت قانونی تعریف شده خودداری شود و ضمن هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی، روند فعلی دستگیری ها و توقیف دستگاهها متوقف و دستگاه‌های توقیف شده به صاحبان آن عودت گردد تا ضمن جلوگیری از فضای بی اعتمادی و فرار سرمایه و یا ایجاد صنعت زیرزمینی، زمینه برای اخذ مجوزها و فعالیت قانونی در مهلت زمان تعیین شده برای فعالان این صنعت مهیا گردد.

قبلا از حسن توجه و مساعدت جنابعالی و همکاران سپاسگذاریم.»

نامه انجمن بلاک چین ایران به وزارت صنعت: برای مجوز ماینینگ فرصت بدهید

نوشته نامه انجمن بلاک چین ایران به وزارت صنعت: برای مجوز ماینینگ فرصت بدهید اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.