رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آیا بیت کوین در حال آماده شدن برای یک روند صعودی است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در هر فصل (دوره سه ماهه) از سال جاری، شاهد مثبت بودن تغییرات قیمت بیت کوین بوده‌ایم. از طرف دیگر آخرین باری که این اتفاق افتاد، سال ۲۰۱۷ بود و در نتیجه آن پادشاه ارزهای دیجیتال به قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار رسید. آیا بیت کوین خود را برای تکرار تاریخ آماده می‌کند؟

به‌گزارش «بیت کوینیست» و در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در محدوده ۱۰,۴۰۰ خرید و فروش می‌شود. این ارز دیجیتال در پایان هر فصل (میلادی) از ابتدای سال جاری، تغییرات مثبتی به جا گذاشته است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط «اسکیو مارکتز»، روند بیت کوین در سال ۲۰۱۹ شباهت زیادی با بازار صعودی ۲۰۱۷ دارد.

این شرکت تحلیلی ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در توییتر خود نوشت:

بیت کوین امسال در هر دوره سه ماهه افزایش قیمت داشته است. اما آیا می‌توان مثل سال ۲۰۱۷ شاهد به ثمر نشستن آن بود؟

نکته شایان ذکر دیگر، بازگشت سرمایه بیت کوین در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ بود که با ثبت نرخ بازگشت ۱۶۱.۵ درصد، بالاترین بازگشت سرمایه فصلی را در تاریخ ۵ سال اخیر بیت کوین رقم زد.

آیا احتمال رسیدن به قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار وجود دارد؟

«جاش ریجر»، از معامله‌گران و تحلیل‌گران بیت کوین که به خاطر تحلیل‌های دقیق خود مشهور است، در آخرین سلسله توییت‌ خود به بررسی روند فعلی و روند بیت کوین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پرداخت. در طی این سال‌ها بیت کوین توانست به دو و نیم برابر کف قیمت خود برسد. پس از آن و بعد از یک دوره معاملات در محدوده‌ای ثابت، ارزش این ارز شاهد افزایشی ۱۰۰ درصدی بود.

با چنین تحلیلی وی به طور غیر مستقیم اعلام کرد که بیت کوین امسال هم در مسیر یک صعود دو برابری است. از این‌ها گذشته، در حال حاضر با یک جنبه تکنیکال دیگر نیز مواجه هستیم که می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین تا رقمی بالاتر از ۲۰,۰۰۰ دلار شود، و این افزایش قیمت به مراتب قوی‌تر از موارد پیشین است.

آیا بیت کوین در حال آماده شدن برای یک روند صعودی است؟

از آنجا که حرکت در مسیر صعودی به همین سادگی‌ها نیست و به احتمال قوی بازار حرکات افقی خود را ادامه خواهد داد، راجر از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران خواسته تا صبور باشند. او در ادامه گفته که افراد باید روحیه‌ی مثبت‌نگری خود را حفظ کنند، اما در عین حال احتمال سقوط را هم در نظر داشته باشند. راجر در پایان اطمینان می‌دهد که در هر صورت اوضاع خوب پیش خواهد رفت؛ البته به یاد داشته باشید که این تنها نقطه نظر اوست و تمامی سرمایه‌گذاران باید به نوبه خود تحقیقات مناسبی صورت دهند.

پایین‌ترین قیمت‌‌های ماهیانه، یک شاخص مهم

«میسیر محمودوف»، از افراد سرشناس در حوزه ارزهای دیجیتال، ضمن بررسی پایین‌ترین قیمت‌های ماهیانه امسال عنوان می‌کند که این ارقام طی شش ماه گذشته با افزایشی آهسته مواجه شده‌اند. وی در نتیجه‌گیری از صحبت‌های خود می‌گوید که بازار صعودی پیش رو قدرتمند خواهد بود و شبیه به هیچ یک از حالت‌هایی که پیش‌تر شاهد آن بودیم، نیست.

بر اساس گفته‌های وی، بازار فعلی به بلوغ بسیاری رسیده و دیگر مثل سال ۲۰۱۷ دیوانه‌‌خانه‌ای براساس شانس و اقبال نیست. بیت کوین در راهی است که در پایانش به یک ذخیره ارزش مناسب بدل می‌شود. این مسئله را می‌توان با نگاهی به ثبات قیمت آن در محدوده ۱۰,۰۰۰ دلار فهمید. ثبات قیمت بیت کوین در دو ماه گذشته باعث شده تا احتمال ایجاد حمایت جدید قوت بگیرد.

تابستان امسال تقریبا ۲۰ بار شاهد عبور قیمت از ۱۰,۰۰۰ دلار بودیم

طبق آمار اسکیو مارکتز، قیمت بیت کوین حداقل ۱۹ بار از مرز ۱۰,۰۰۰ دلار گذشته است. این فراز و نشیب در قیمت بیت کوین باعث می‌شود تا ضرورت شکستن قیمت حیاتی (سد روانی) ۱۰,۰۰۰ دلار و  به دست آوردن ارزش‌‎های بیشتر حس شود.

با توجه به تمامی مطالبی که پیش‌تر به آنها اشاره شد، احتمال وقوع دوباره اتفاقاتی که سال ۲۰۱۷ شاهدش بودیم واضح و مشخص است. به گفته تحلیل‌گران در حال حاضر بهترین کار نگه‌داشتن موضع فعلی است.

نوشته آیا بیت کوین در حال آماده شدن برای یک روند صعودی است؟ اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.