رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
samirh

هزینه ی تحصیل کانادا چگونه ؟

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

Visa_Pic_Detail_1008.jpg

افرادی بسیاری تمایل به ادامه ی تحصیل در کشور کانادا و درخواست ویزای کانادا را دارند. سوالی که در این خصوص مطرح می شود این است که هزینه ی تحصیل در این کشور چقدر است؟ باید بدانید که هزینه ی تحصیل در کانادا در برابر کشورهایی مثل استرالیا، انگلیس و ... پایین تر می باشد. دانشجویان برتر همیشه می توانند از طریق بورسیه کمک هزینه هایی را مشمول شوند. بیشتر بورسیه ها برای مقاطع بالاتر مثل ارشد و دکتری می باشد. اما لیسانس هم در شرایطی خاص مشمول بورسیه می شود. با این کار هزینه ها به میزان چشم گیری کم خواهد شد و درخواست بیشتری در خصوص ویزا کانادا صورت خواهد گرفت. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
میانگین شهریه ای که برای دانشجویان بین المللی در کانادا درنظر گرفته شده است سالانه حدود 20000-12000 دلار خواهد بود.
شهریه ای که برای دانشجویان کانادایی می باشد سالانه از 5000-3000 دلار متغیراست.
شهریه ای که برای دانشجویان کبکی می باشد میانگین 3000-1000 دلار سالانه در کبک خواهد بود.
چه افرادی از شهریه کانادایی بهره مند هستند؟
- افرادی که اقامت همیشگی کانادا را دارند.
- بر اساس قانون اداره ی مهاجرت در کشور کانادا افرادی که تحت محافظت و یا پناهنده می باشند، مشمول این قانون می شوند.
- دانشجویان بین المللی که به راحتی نیز می توانند درخواست ویزای کانادا کنند.
- همراه شخصی که اقامت همیشگی کانادا را داراست و شهروند کانادا محسوب می شود.
- افرادی که به طور مجاز دارای مجوز کار در کانادا می باشند یا ویزا کانادا را برای اهداف کاری اخذ کرده اند. خانواده ی وابسته به شخص نیز مجاز به استفاده از این امکانات هستند.
- افراد بازدید کننده از کشور کانادا در صورت داشتن مجوز برای ماندن در کشور از طریق
ویزا کانادا مجاز می باشند.
- برخی از افراد دولتی خص مانند سفرا که در این کشور حضور دارند.
خلاصه هزینه زندگی در کانادا:
هزینه ای که برای اخذ ویزای کانادا و زندگی در این کشور را نیاز دارید بالغ بر 1000-700 دلار در هرماه می باشد.
شهریه ای که برای دانشجویان می باشد از 20000-12000 در ال متغیر است.
مسلما هزینه ی زندگی در شهرهای کوچک در مقایسه با شهرهای بزرگ بسیار پایین تر است. از طرفی شانس شما برای پیدا کردن کار در شهر کوچک کمتر است. نگران اخذ ویزا کانادا خود نباشید. همزمان با تحصیل می توانید مخارجتان را از طریق کار پاره وقت تامین کنید. حداقل کاری که می توانید در این خصوص انجام دهید، پس انداز کردن مخارج در سال اول تحصیل در کانادا می باشد. تقریبا هشتاد میلیون برای سال اول شما کافی خواهد بود.
برای اخذ ویزا کانادا از نوع تحصیلی چه حساب بانکی لازم است؟
برای این که مراحل اخذ ویزای کانادا موفقیت آمیز باشد، باید بتوانید به آفیسر مربوطه تمکن مالی خود را اثبات کنید. این مبالغ به شرح ذیل است:
- در صورت مجرد بودن: 12000 دلار به همراه شهریه ی سال اول
- در صورت متاهل بودن و همراهی همسر در این کشور: 18000 دلار به همراه شهریه ی سال اول
- در صورت متاهل بودن و همراهی همسر و فرزند در این کشور: 22000 دلار به همراه شهریه ی سال اول
حسابی که برای اخذ ویزا کانادا به سفارت ارائه می دهید دارای اهمیت بسیاری می باشد، لذا پیش از اقدام کردن با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.
نکته ای در خصوص با تیپ در کانادا وجود دارد این است پانزده درصد از مبلغ کل به این موضوع اختصاص داده می شود و این فرهنگ به صورت عمومی و در سرتاسر کانادا رایج است. از راننده تاکسی گرفته تا گارسن رستوران... تفاوتی ندارد.





 

 
 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط netthailand
      چگونه می توانید مانع خروج کاربران از سایت شوید؟ 
      ممکن است کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند، چندان برایتان مهم نباشند. اما مطمئن باشید زمانی که کاربری از یک وب سایت خارج می شود، به طور حتم برای این کار دلیل دارد. کاربران ممکن است طی روند خرید از وب سایت شما با مشکل روبرو شده باشند یا محتوایی که در سایت شما وجود دارد، نیاز آنها را رفع نمی کند. فراموش نکنید دسته دیگری از کاربران وب سایت شما وجود دارند که به طراحی وب سایت شما علاقمندند، اما تصمیم دارند در دیگر اوقات به وب سایت شما مراجعه کنند.
      بهتر است پیش از انجام هر کاری از خود بپرسید، آیا واقعاً خروج کاربران از وب سایت برایتان اهمیت دارد یا خیر؟ شما می توانید با استفاده از ترفندهایی نه تنها مانع از خروج کاربران از وب سایت خود شوید، بلکه قادر خواهید بود برای خود فرصتی بخرید تا آن ها را به انجام آن چه که می خواهید متقاعد کنید.
      روش هایی برای جلوگیری از خروج کاربران از وب سایت

      شما می توانید با ارائه پیشنهاداتی برای عدم خروح کاربران از وب سایت، سعی کنید تا در زمان مناسب، تمام محتوایی که کاربر به آن احتیاج دارد را در دسترس قرار دهید. 
      با طراحی فریب دهنده، دکمه های دعوت به عمل برجسته و استفاده از کلمات قدرتمند (رایگان، موثر، تضمین شده) در این طراحی وب سایت، پنجره خروجی این وب سایت باعث افزایش 8/7 درصدی مخاطبین شد که در آن ماه به ورود 496 مخاطب جدید در طراحی سایت منجر شد.
      کوپن های تخفیفی + مدت زمان محدود = بازدهی بالا

      در اولین وب سایت محبوب توسط GROUPON و دیگر وب سایت های ایده آل، از کوپن های تخفیفی و مدت زمان محدود برای آن استفاده شده است که باعث شد تا کاربران وسوسه خروج از وب سایت را فراموش کنند. به عنوان یک بازاریاب معتقد هستم که استفاده از این موارد درست زمانی که مشتری می خواهد وب سایت را ترک کند، فرصت لحظه آخری به آن ها ارائه می شود تا این تخفیفات را بسنجند و از وب سایت خریداری کنند.
      در تصویر زیر یک تبلیغ وب سایت را مشاهده می کنیم که کوپن تخفیفی 10 درصد را به مدت 15 دقیقه در وب سایت خود قرار داده است.
      استفاده از این نوع تخفیفات در این وب سایت، بلافاصله باعث افزایش 13 درصدی مخاطبین سایت شد. طراح این وب سایت، این تخفیف و مدت زمان محدود را تحت آزمایش قرار داد تا دریابد که به طور مداوم می تواند بر افزایش میزان مخاطبین سایت خود تاثیر بگذارد یا خیر.
      ریسک پذیر باشید

      یکی از بزرگ ترین موانع در افزایش میزان مخاطبین یک سایت، وجود ریسک هایی در این مسیر است. به راحتی می توان از این ریسک ها اجتناب کرد- اما هر چه شما این ریسک ها را کاهش دهید، شانس بهتری و بیشتری برای ترغیب کاربران و مخاطبین به انجام عملکردهایی در طراحی سایت به دست خواهید آورد. از این طریق، باعث می شوید تا کاربران به وب سایت و تجارت شما اعتماد کنند و دوباره به این وب سایت باز گردند
      CLOUDWAYS سیستم مدیریت و هاستینگ برای سایت های وردپرس می باشد. در این مثال، با وجود تکنولوژی ارائه پیشنهاد هایی برای عدم خروج کاربران از سایت، مدت زمان مشخصی (15 دقیقه) معین شده است و یک تست آزمایشی را نیز قرار داده اند که در صورت نارضایتی مشتری دو برابر هزینه ای که صرف نمودند به آن ها باز گردانده می شود و یا آن ها به یک سفر رایگان فرستاده می شوند.
      با وجود موارد زیادی که در وب سایت ها قرار می دهید، فکر می کنید که مشتری را به بیشتر ماندن در وب سایت و خرید از سایت خود دعوت می کنید، اما دقیقا معکوس اتفاق می افتد. CLOUDWAYS تمامی موارد ضروری را برای عدم خروج یک کاربر سایت در نظر گرفت و بهترین مواردی که می توانست ارائه دهد را در یک جعبه روشن و نورانی قرار دارد. به عنوان نتیجه، این موارد باعث شد تا 6 درصد بر میزان مخاطبین این وب سایت افزوده شود.
      بدانید کاربران طراحی سایت شما به دنبال چه چیزی هستند؟

      البته، زمانی که می خواهید این سیستم را در وب سایت خود فعال کنید، باید چه کارهایی انجام دهید؟ بیایید به این روند نگاهی بی اندازیم: 
      ·         انواع مختلفی از الگوها: میزان مخاطبین وب سایت تان به الگوهایی که در سایت تان به کار می برید، بستگی دارد. بیشتر تکنولوژی های ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربر از وب سایت، تنها یک یا دو مورد را به کاربر سایت ارائه می دهند. اما برخی از سایت ها و شرکت ها در تبلیغات شان باید انعطاف پذیر تر باشند. به دنبال یک الگو دو مرحله و یا یک مرحله ای و یا هر دو باشید که کلیه فعالیت ها در سایت را تحت نظر قرار می دهد، این امر بسیار بهتر از پیشنهادهایی می باشد که در قالب یک باکس قرار دارد و باعث خروج کاربر از سایت می شود.
      ·         داشبورد موجود در طراحی سایت که برای استفاده آسان است: زمانی که این سیستم را برای وب سایت خود به کار می برید، باید دارای داشبورد ساده، کاربر پسندانه و مفید باشد که گزینه های اجرایی را برای کاربران سایت ساده و سریع سازد. اگر دستورالعمل های استفاده را نیز در وب سایت خود قرار دهید، از دید کاربران، طراحی وب سایت شما بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد.
      ·         گزینه های پیشرفته برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت: برای کسانی که طراح و برنامه نویس گرافیکی سایت می باشند، داشبورد وب سایت باید به آن ها اجازه دهد تا روی HTML و CSS کنترل کاملی داشته باشند و هم چنین از گزینه هایی بهره مند شوند که می توانند برخی موارد را در سایت شخصی سازی کرده و با طراحی کلی سایت مطابقت دهند.
      ·         آنالیزهای هوشمند: هر تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران از سایت، داده ها و آنالیزهایی را نیز گزارش می دهد. شما باید در یک نگاه بتوانید ببینید که کدام قسمت ها در طراحی سایت جوابگوی نیازهای مشتریان وب سایت است. کاربران به این وسیله می توانند تصمیماتی را گرفته و از وب سایت خرید نمایند.
      ·         گزینه های طراحی سایت ریسپانسیو: استفاده از تلفن های هوشمند همراه و تبلت ها فراز و نشیب های زیادی دارد. چرا تبلیغات را در اختیار کاربران وب سایت خود قرار نمی دهید که بتوانند نمایش آن ها را در طراحی سایت فعال یا غیر فعال کنند؟ شما باید در هر صورتی پاسخگوی نیاز کاربران در تمامی ابزارهای که استفاده می کنند، باشید و این امر تنها با طراحی ریسپانسیو حاصل می شود.

      چه زمانی باید از کاربران دعوت کنید در وب سایت شما بمانند؟


      این تکنولوژی یک ابزار است و مانند همه ابزار های بهینه سازی و بهبود مخاطبین سایت عمل می کند. شما نباید از این ابزار و تکنولوژی در تمامی صفحات سایت خود استفاده کنید و با وجود این سیستم در هرجای وب سایت تان، باعث آزار و اذیت کاربران سایت خود می شوید.
      در عوض، شما باید به صورت ایده آل زمانی که کاربران سایت تان در مکان هایی که بیشتر قصد خروج دارند، از این تکنولوژی استفاده کنید: صفحه اصلی وب سایت ها و تبلیغاتی که به افزایش فروش محصولات و سرویس ها در وب سایت ختم می شود. از این رو می توانید تبلیغاتی را در بخش هایی از وب سایت قرار دهید که بیشترین تاثیر را بر کاربران سایت می گذارند و باعث افزایش میزان بازگشت سود از سرمایه شما می گردد.در آخر، باید از تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران، به روشی استفاده کنید که ارزش هایی را برای تجارت و وب سایت تان به ارمغان آورد. با چنین سیستم عاملی در وب سایت، شما پیشنهاد ها و موارد دیگری را می توانید به کاربران سایت ارائه دهید. از این جهت است که شما روز به روز در میزان مخاطبین وب سایت خود، افزایش هایی را مشاهده خواهید کرد. از همه مهم تر در کنار منافع خودتان، می توانید بهترین تجربه کاربری را برای کاربران و مشتریان سایت تان فراهم کنید.
      از سایت تور تایلند و هاست ارزان ما نیز دیدن نماید
       
    • توسط fns4565
      نحوه کارکرد موتور جستجوی گوگل با توجه به بروزرسانی مداوم الگوریتم های آن به صورت مداوم در حال تغییر است. به همین دلیل GOOGLE SERP براساس نیاز کاربران به صورت مداوم در حال تغییر می باشد. دانستن این تغییرات برای برندهای مطرح امری حیاتی تلقی می شود تا بتوانند فرآیند بهبود رنکینگ سایت و در نتیجه افزایش ترافیک سایت را به خوبی انجام بدهند.
      براساس تحقیقات انجام شده، 51درصد ترافیک ورودی به سایت شما از طریق جستجو طبیعی در موتور جستجوگر گوگل بدست می آید. اما تغییرات در الگوریتم های جستجوی گوگل باعث ایجاد نوسانات ترافیکی در SERP می شود. این مسئله به نکته ای نگران کننده برای کسب و کارهای مطرح دنیا تبدیل شده است.
      دوستان عزیزم، موقعیت سایت در SERP علاوه بر ترافیک و میزان کلیکی که بر روی سایت انجام میشود، به نوع مخاطبین نیز بستگی دارد. این مسئله بدان معناست که امروزه گوگل تمام تمرکز خود را بر روی رضایت و تمایلات کاربران بنا نهاده است. این ویژگی در گوگل به نام user intend یا تمایلات کاربران مطرح شده است.
      در حال حاضر برندهای مطرح دنیا تمام تلاش خود را برای استفاده از این ویژگی جهت جلب رضایت کاربران خود به کار گرفته اند، تا بتوانند علاوه بر محبوبیت میان کاربران در SERP نیز شاهد افزایش رنکینگ باشند.
      راستی اگر نمی دانید SERP چیست باید بگویم : SERP  که مخفف عبارت Search Engine Results Page میباشد، نتایج جستجوی یک کلمه خاص در رابطه با سایت شما را شامل میشود.
      تغییراتی که اخیرا در SERP مشاهده شده است:
      حذف کامل تبلیغات در Google Side bar افزایش حجم و میزان تبلیغات در SERP براساس واژگان کلیدی
      همان طور که از شکل بالا پیداست، گوگل درخواست ها و علایق کاربران خود را آنالیز می کند.
      Micro Moments:
      مطلب دیگری که امروزه گوگل بسیار روی آن تاکید دارد توجه به ایده ی  Micro moments می باشد. Micro moments حالت یا لحظه ای است که کاربر به صورت ناخودآگاه تصمیم به انجام عملی می گیرد. به طور مثال تصمیم می گیرد چیزی را یاد بگیرد، کاری را انجام دهد، چیزی را ببیند و یا حتی چیزی را بخرد. تمام این تمایلات به صورت لحظه ای و آنی صورت می پذیرد که منشاء آن گوگل می باشد.
      برندهای مطرح دنیا امروزه از این مسئله به نحو احسن استفاده می نمایند و بیشتر خط مشی ها و استراتژی های خود را بر مبنای تمایلات کاربران در micro moments بنا می نهند.
      این یک سیستم و استراتژی جدید است که برندهای مطرح جهت بازاریابی و ایجاد حس صمیمیت میان کاربران، مورد استفاده قرار می دهند.
      چگونه این استراتژی بر روی SERP تاثیرگذار است؟
      ادامه در نیوسئو برترین سایت آموزش سئو ایران
×
×
  • اضافه کردن...