رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

برنامه فیسبوک برای عرضه ارز دیجیتال خود در سال ۲۰۲۰ همچنان پابرجاست!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

«دیوید مارکوس»، یکی از مسئولین ارشد پروژه ارز دیجیتال فیس‌بوک، اعلام کرده است که هدف این شرکت، عرضه «لیبرا» در سال ۲۰۲۰ است و موانع قانون‌گذاری نمی‌تواند مانع از تغییر در این هدف شود.

به‌گزارش «کوین تلگراف» و بر اساس مصاحبه مارکوس با روزنامه سوئیسی NZZ که روز گذشته (۲۹ شهریور) انجام شد، مارکوس ضمن اشاره به موضع سخت‌گیرانه مراجع قانون‌گذاری در خصوص لیبرا اعلام کرد که در این مدت، تیم توسعه لیبرا باید تمامی نگرانی‌های موجود را برطرف کرده و فضایی مناسب از لحاظ قانونی را ایجاد نماید.

مارکوس در صحبت‌های خود به نگرانی‌های قانون‌گذاران نسبت به تهدیدهای احتمالی ارز دیجیتال فیس‌بوک در خصوص بانک‌های مرکزی و سیستم اقتصاد جهانی نیز اشاره کرد.

آتش این نگرانی‌ها به دلیل استفاده بالقوه ۲.۷ میلیارد کاربر فیس‌بوک، واتس اپ، پیام رسان فیس‌بوک و اینستاگرام شعله‌ور شده است.

با این حال مارکوس در خصوص تهدیدهای احتمالی از جانب فیس‌بوک و لیبرا در خصوص سیاست‌های پولی و مالی گفت:

هر لیبرا به صورت یک به یک، دارای پشتوانه پول رایج خواهد بود و هیچ پول جدیدی ایجاد نمی‌شود. هیچ تهدیدی درباره سود و درآمد وجود ندارد. از همین رو ذخایر لیبرا نمی‌تواند موجب اخلال در عملکرد سیاست‌های پولی شود. در هر صورت، این احتمال وجود ندارد که در آینده کاربران برای پرداخت هزینه قهوه خود از لیبرا استفاده کنند؛ به جای این کار، استفاده از لیبرا تنها در بخش‌هایی مثل پرداخت‌های بین‌المللی و پرداخت‌های خرد صورت می‌گیرد که استفاده از آن مزایایی به همراه دارد.

این مسئول فیس‌بوک در ادامه صحبت‌های خود پیش‌بینی کرد که مشکلات بیشتر از آنکه در خصوص قوانین باشند، به مقبولیت مرتبط‌ هستند. وی ضمن اشاره به این حقیقت که افراد برای استفاده از لیبرا و استفاده‌های خود از آن باید تحقیق کنند، اضافه کرد که احتمالا شبکه در ابتدای فعالیت خود با مشکلاتی رو به رو می‌شود، چرا که مشترکان خدمات لیبرا با روندهای احراز هویت سخت‌گیرانه‌ای مواجه خواهند شد.

پس از صحبت‌های مارکوس در خصوص کلیت لیبرا، نوبت به مسائل حریم شخصی رسید. حریم خصوصی و نحوه برخورد فیس‌بوک با این اطلاعات از جمله بحث برانگیزترین بخش‌های لیبرا است.

مارکوس در پاسخ به سوال خبرنگار در ارتباط با حریم خصوصی در لیبرا، ادعا کرد که کالیبرا، کیف پول و نرم افزار ارز دیجیتال فیس‌بوک، هیچ گونه دسترسی به اطلاعات افراد نخواهد داشت. وی در تصریح صحبت‌های خود گفت که اطلاعات شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و شبکه پرداخت‌های آن کاملا از هم متمایزند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیس‌بوک، هفته گذشته را در واشنگتن به سر می‌برده و طی ملاقات‌های متعدد با سیاست‌گذاران به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائلی نظیر حریم شخصی، رقابت و رسیدگی به محتوای سیاسی پرداخته است.

زاکربرگ در ضیافت شامی با سناتورها به سوالی مبنی بر قصد فیس‌بوک در خصوص عرضه اولیه لیبرا در ایالات‌متحده یا خارج از آن پاسخ داد.

سناتور «جاش هاولی»، در توییتر خود به تشریح ملاقاتی جداگانه با زاکربرگ پرداخت. وی در توییت خود ادعا کرد که زاکربرگ با به خدمت گرفتن یک شرکت حسابرس مستقل و ثالث در خصوص مسائل سانسور مخالفت کرده است. بر اساس این توییت، زاکربرگ همچنین احتمال فروش اینستاگرام و واتس اپ از جانب فیس‌بوک را نیز رد کرده است.

نوشته برنامه فیسبوک برای عرضه ارز دیجیتال خود در سال ۲۰۲۰ همچنان پابرجاست! اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.