رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

استلار به دنبال حذف تورم؛ تعداد سکه‌ها محدود می‌شود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قرار است که در به‌روزرسانی جدید ارز دیجیتال «استلار» (XLM) ویژگی تورم و نامحدود بودن سکه‌ها برداشته شود.

به گزارش «کوین تلگراف» و بر اساس پستی که روز گذشته (8 مهر) در وبلاگ «بنیاد توسعه استلار» (SDF) منتشر شد، توسعه‌دهندگان این ارز به دنبال حذف تورم از آن هستند. به‌ گفته آنها چنین قابلیتی از اهداف اصلیش فاصله گرفته و کارایی‌های لازم را ندارد.

در پست وبلاگ آمده است که در نسخه 12، دیگر شاهد ویژگی تورمی نخواهیم بود. البته برای نهایی شدن این تصمیم و حاصل شدن توافق جمعی، یک رای‌گیری اتفاق خواهد افتاد. در این پست آمده است:

پس از دریافت نظرات همه مشترکان در خصوص نقاط ضعف و قوت خود، بنیاد توسعه استلار از اعتبارسنج‌های شبکه می‌خواهد تا درخواست زیر را مورد بررسی قرار دهند:

به عقیده ما غیرفعال کردن مکانیزم تورم فعلی مفید خواهد بود. این تغییر در نسخه 12 از استلار کور (Stellar Core) اجرا خواهد شد. صمیمانه از اعتبارسنج‌ها می‌خواهیم تا رای بر اجرای این تغییر بدهند.

اعتبارسنج‌های شبکه تا 28 اکتبر (6 آبان) باید نسخه 12 را نصب کنند. در این تاریخ توسعه‌دهندگان نتایج را بررسی خواهند کرد.

در نسخه اصلی استلار ابزاری تورمی قرار داشت که به پروژه امکان کسب سرمایه بیشتر از طریق پرداخت‌های شبکه را می‌داد. این در حالی است که از سال 2014 و تغییر شرایط، برنامه‌های ابتدایی کارایی لازم را از خود نشان ندادند. بنیاد توسعه استلار در این خصوص می‌افزاید:

پنج سال بعد و پس از چند میلیون حساب، مشخصا می‌توان گفت که تورم نتوانسته هدف خود را اجرا کند. به جای آنکه سود حاصل از ویژگی تورم صرف ساخت پروژه‌ها بر روی استلار شود، بخش اعظمی از کاربران با پیوستن به استخرها به دنبال برداشتن این سود برای خودشان هستند.

در صورت به نتیجه نرسیدن رای‌گیری در خصوص تورم، توسعه‌دهندگان مجبور خواهند بود تا این ویژگی را دوباره در نسخه بعدی یعنی ورژن 13 به استلار اضافه کنند. نمی‌توان دقیقا مشخص کرد که قیمت استلار نسبت به این خبر چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. با این حال محدود شدن سکه‌های استلار و برداشته شدن تورم 1 درصدی سالانه، با در نظر گرفتن کاربردی شدن این ارز دیجیتال می‌تواند به ارزشمند شدن آن در طول زمان کمک بیشتری کند.

بر اساس گزارش ماه گذشته، استلار تایید کرد که با آغاز همکاری خود با پیام‌رسان رمزنگاری شده کی‌بیس (Keybase)، 120 میلیون دلار استلار (XLM) ایردراپ خواهد کرد.

The post استلار به دنبال حذف تورم؛ تعداد سکه‌ها محدود می‌شود! appeared first on ارز دیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.