رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ماینر جدید بیت مین با 73 تراهش قدرت رونمایی شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت مین، غول چینی سازنده دستگاه‌های ماینر، روز گذشته (17 مهر) دو مدل جدید از انت ماینرهای سری 17 را معرفی کرد.

به گزارش کوین تلگراف، جیهان وو (Jihan Wu)، از بنیان‌گذاران بیت مین در نشست جهانی WDMS از دو مدل اس 17 پلاس (Antminer S17 Plus) و تی 17 پلاس (Antminer T17 Plus) رونمایی کرد. طبق ادعای بیت مین، عملکرد و نرخ هش (هش ریت) این دو دستگاه جدید نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته است. بر اساس پستی که در وبلاگ رسمی بیت مین منتشر شده، قدرت پردازشی دستگاه‌های معرفی شده جدید ده‌ها ترا هش بیشتر از مدل‌های قبلی است:

انت ماینر «اس 17 پلاس» دارای هش ریت 73 تراهش بر ثانیه با بازده توان 40 ژول بر تراهش + 10 درصد [امکان افزایش تا 10 درصد بیشتر] است. مدل تی 17 پلاس نیز هش ریتی 64 تراهش بر ثانیه‌ای تولید می‌کند و بازده توانش 50 ژول بر تراهش + 10 درصد است.

در بخش دیگر از متن معرفی ماینرهای جدید آمده است که دو مدل جدید از فناوری جدید کانال‌های هدایت گرمای دوگانه استفاده می‌کنند. بیت مین ادعا می‌کند که فضای میان خروجی و ورودی هوا 50 درصد کاهش یافته و همین مسئله موجب هدایت بهتر گرما و کاهش صدای خنک‌کننده‌ها، خواهد شد.

ظهور دستگاه‌های ای‌سیک باعث ایجاد انقلابی در استخراج ارزهای دیجیتال شد؛ پیش از ساخت چنین دستگاه‌هایی، روند استخراج با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی (GPU) صورت می‌گرفت و کارت‌های گرافیک وظیفه حل مسائل دشوار را بر عهده داشتند.

ایجاد کارایی ویژه و استفاده از الگوریتم‌های مخصوص در تولید دستگاه‌های ای‌سیک موجب برتری بلا منازع آنها در حوزه استخراج می‌شود؛ این در حالی است که برخی از ارزهای دیجیتال در مقابل چنین دستگاه‌هایی مقاوم‌اند و امکان استخراج‌ آن‌ها با چنین دستگاه‌هایی وجود ندارد.

طبق محاسبات ماشین حساب ماینینگ وب‌سایت ارزدیجیتال و با احتساب نرخ برق مصرفی به ازای هر کیلووات 7 سنت (بر اساس شایعات)، سودآوری این دستگاه در حال حاضر، حدود ماهیانه سه میلیون تومان است. البته قطعا تا زمان عرضه گسترده دستگاه‌ها، این سودآوری کاهش می‌یابد و به عوامل زیادی بستگی دارد.

ماینر جدید بیت مین با 73 تراهش قدرت رونمایی شد

ماه سپتامبر (شهریور) بیت مین پلتفرمی را معرفی کرد که به‌وسیله آن ماینرها در سراسر دنیا می‌توانند با صاحبان فارم‌های استخراج در ارتباط باشند. پلتفرم جدید «نقشه جهانی استخراج دیجیتال» نام دارد و گفته می‌شود طی نشست WDMS عرضه شود. با استفاده این پلتفرم، دارندگان دستگاه‌های استخراج می‌توانند، سخت‌افزار خود را در ازای تامین برق مورد نیاز و با پرداخت کارمزد، در فارم‌های استخراج مستقر کنند.

The post ماینر جدید بیت مین با 73 تراهش قدرت رونمایی شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.