رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

فروشگاه‌های تنباکو در فرانسه بیت کوین را می‌پذیرند!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

کپلرک (Keplerk)، استارتاپ فرانسوی حوزه کریپتو که به تازگی دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است، اعلام کرد که از این پس امکان پرداخت با بیت کوین در 5,200 فروشگاه تنباکو در فرانسه وجود خواهد داشت.

به گزارش «کوین‌تلگراف» و بر اساس خبر شبکه فرانسوی «بی‌اف‌ام» در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر)، کلپرک بار دیگر خدماتش را از سر گرفته و مشتریانش می‌توانند از فروشگاه‌های تنباکو کوپن‌های خرید بیت کوین بخرند. خرید بیت کوین به‌ وسیله کوپن‌های 50 و 100 و 250 یورویی صورت می‌گیرد. این در حالی است که کپلرک ماه ژانویه کار خود را برای اولین بار آغاز کرد، اما در کمتر از دو ماه، فعالیتش متوقف شد.

در حال حاضر پرداخت‌های بیت کوین در 5,200 فروشگاه صورت می‌گیرد. کپلرک برای انجام تراکنش‌ها از «بیمدیا» (Bimedia) استفاده می‌کند. بیمدیا شرکتی است که مسئولیت ایجاد پایانه‌های پرداخت را بر عهده دارد.

طبق گزارش‌های قبلی، اولین باری که کپلرک کارش را شروع کرد، خدماتش تنها در 6 فروشگاه تنباکو قابل ارائه بود؛ هر چند برخی از خبرگزاری‌ها این عدد را 24 ذکر کرده‌اند. «عدیل زاخار» (Adil Zakhar)، از بنیان‌گذاران کپلرک، در آن زمان گفته بود که علی‌رغم فشارهای بانک مرکزی فرانسه برای توقف فعالیت این شرکت، انتظار می‌رود که تا پایان ماه فوریه (اسفند) خدمات کپلرک در 6,500 فروشگاه قابل ارائه باشد.

از طرف دیگر شاهد استفاده روز افزون از ارزهای دیجیتال در فرانسه هستیم. اواخر ماه سپتامبر (شهریور)، کوین‌تلگراف گزارش کرده بود که 25,000 فروشگاه مختلف در فرانسه تا ابتدای سال 2020، پذیرش بیت کوین را آغاز خواهند کرد. در میان این فروشگاه‌ها، شعبه‌هایی از نام‌های بزرگی همچون «دکاتلون» (Decathlon)، یکی از فروشگاه‌های بزرگ فروش وسایل ورزشی و «سیفورا» (Sephora)، فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی به چشم می‌خورد. گفته می‌شود اوایل سپتامبر امسال، یکی از شعبه‌های «دومینوز پیتزا» در فرانسه مسابقه‌ای را ترتیب داده که جایزه آن 110,000 دلار به صورت بیت کوین یا پول نقد است.

در این میان اما مخالفینی نیز در فرانسه وجود دارند. «برونو لومر» (Bruno Le Maire)، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه، از جمله مشهورترین آنهاست. به گفته وی مسئولین فرانسوی برنامه‌ای برای اخذ مالیات از تبادل ارزهای دیجیتال در ازای ارزهای دیجیتال ندارند، اما فروش آنها در ازای ارزهای رایج مشمول مالیات خواهد بود.

The post فروشگاه‌های تنباکو در فرانسه بیت کوین را می‌پذیرند! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.