رفتن به مطلب

گوشی جدید مبتنی بر بلاک چین HTC عرضه شد؛ قابلیت اجرای فول نود بیت کوین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

اچ‌تی‌سی (HTC) غول تایوانی فعال در حوزه ساخت تلفن‌های هوشمند، جدیدترین تلفن‌همراه بلاک چینی خود را عرضه کرده است. این گوشی با نام «اکسودوس وان اس» (Exodus 1s) به کاربران امکان پشتیبانی و تامین امنیت شبکه بیت کوین را هم می‌دهد.

به گزارش «کوین دسک»، اچ‌تی‌سی روز گذشته و در کنفرانس «لایتنینگ» (Lightning) در شهر برلین، ضمن عرضه تلفن‌همراه جدید خود اعلام کرد که این اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که می‌تواند به‌عنوان یک فول نود بیت کوین عمل کند. طبق ادعای اچ‌تی‌سی، اکسودوس وان اس می‌تواند تراکنش‌های بیت کوین را در شبکه مخابره کرده و امکان اعتبارسنجی بلاک‌ها در هر جایی را برای کاربر فراهم می‌کند.

«فیل چن» (Phil Chen)، مدیر ارشد بخش تمرکززدایی اچ‌تی‌سی در اطلاعیه‌ای می‌گوید:

فول نودها، مهمترین عناصر در ایجاد انعطاف پذیری برای شبکه بیت کوین هستند و ما موانع بر سر راه ورود [همه] افراد به جمع فول نودها را کم کردیم.

اکسودوس وان اس با قیمت 244 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت یک سوم قیمت مدل پیشین اکسودوس، یعنی مدل اکسودوس وان (Exodus 1) است. علاقه‌مندان به این تلفن هوشمند می‌توانند در حاشیه این کنفراس و از طریق پرداخت قیمت آن با استفاده از بیت کوین و شبکه لایتنینگ، صاحب یکی از آنها شوند.

اکسودوس وان اس از کارت‌های حافظه اس‌دی تا بیش از 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و می‌توان یک نسخه از دفتر کل (بلاک چین) بیت کوین را در آن ذخیره کرد. بر اساس اطلاعات وب‌سایت «بلاک چین»، در حال حاضر حجم دفتر کل بیت کوین، در حدود 250 گیگابایت است.

در این تلفن هوشمند یک کیف پول سخت‌افزاری نیز بکار رفته است و کاربران می‌توانند به راحتی سرمایه‌های خود را در آن ذخیره کنند. اکسودوس وان اس با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم (RAM) چهار گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

چن در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌افزاید:

ما ابزارهایی را ارائه می‌دهیم که دسترسی به یک اقتصاد جهانی را ممکن می‌کنند. ابزارهایی که به‌وسیله آن قادر باشید تا یک بانک سوئیسی را در جیب خود جای دهید.

تلفن همراه بلاک چینی جدید اچ‌تی‌سی در ۲۷ کشور اروپایی و کشورهایی در خاورمیانه قابل خریداری خواهد بود. آلمان، یونان، عربستان سعودی و امارات از جمله این کشورها هستند. نکته جالب اینجاست که اچ‌تی‌سی تا به اینجا برنامه‌ای برای عرضه اکسودوس وان اس در ایالات‌متحده ندارد.

بازار تلفن‌های همراه بلاک چینی با حضور رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10) و «فینی» (Finney) به بازاری داغ بدل شده است. این در حالی است شایعاتی از عرضه تلفن همراه بلاک چینی ال‌جی نیز به گوش می‌رسد. فینی تلفن همراه بلاک چینی است که توسط «سیرین لبز» (Sirin Labs) و با همکاری «فاکسکان» (Foxconn) ساخته شده است.

روز به روز شاهد نفوذ کاربردهای بلاک چین به بخش‌هایی جز خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستیم و می‌توان گفت که عطش برای دستیابی به حریم خصوصی بیشتر و حفظ امنیت داده‌های شخصی از جمله مهمترین دلایل برای استفاده از بلاک چین در جنبه‌های مختلف زندگی امروز به حساب می‌آید.

چن در جمع‌بندی صحبت‌های خود می‌گوید:

قابل حمل بودن هویت و اینکه کاربران می‌توانند هویت و داده‌های خود را نزد خود نگه دارند، از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و فکر می‌کنیم که یک تلفن همراه بهترین وسیله برای حفظ و نگه‌داری این هویت است.

The post گوشی جدید مبتنی بر بلاک چین HTC عرضه شد؛ قابلیت اجرای فول نود بیت کوین appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

اچ‌تی‌سی (HTC) غول تایوانی فعال در حوزه ساخت تلفن‌های هوشمند، جدیدترین تلفن‌همراه بلاک چینی خود را عرضه کرده است. این گوشی با نام «اکسودوس وان اس» (Exodus 1s) به کاربران امکان پشتیبانی و تامین امنیت ش

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.