رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بیت مین بزرگترین تاسیسات ماینینگ جهان را در تگزاس افتتاح کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت مین (Bitmain)، غول چینی صنعت ماینینگ در تازه‌ترین اطلاعیه خود ادعا کرده که بزرگترین تاسیسات ماینینگ جهان را در «راکدیل» (Rockdale) در ایالت تگزاس آمریکا افتتاح کرده است.

به گزارش کوین‌تلگراف، این شرکت امروز (29 مهر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با همکاری بخش توسعه شهری بخش راکدیل و شرکت کانادایی DMG این پروژه را به پایان رسانده است.

در این اطلاعیه بر مشارکت با اقتصاد محلی راکدیل تاکید شده است. راکدیل در بخش «میلام» (Milam)، واقع در شرق «آستین» (Austin) و در ایالات تگزاس قرار دارد.

این تاسیسات در زمینی به مساحت 13,350 هکتار ایجاد شده است و با پایان کامل پروژه 300 مگاوات ظرفیت خواهد داشت. در حال حاضر 25 مگاوات از آن ساخته شده و تاسیسات 50 مگاواتی دیگری نیز در دست احداث است.

محل احداث این تاسیسات تحت مالکیت شرکت آلکوا (Alcoa) قرار دارد و پیش‌تر به‌عنوان محل پالایش آلومینیوم استفاده می‌شده است.

DMG قرار است تا با همکاری بیت مین، ظرفیت تاسیسات را افزایش دهد و بر بازدهی استخراج تاسیسات نظارت داشته باشد. مدیریت و میزبانی خدمات استخراج ارزهای دیجیتال در تاسیسات تگزاس بر عهده این شرکت خواهد بود.

تامین نیروی کار توسط بیت مین و DMG صورت گرفته و برای استخدام افراد، از کمیسیون محلی نیروی کار (Rockdale MDD) کمک گرفته شده است.

به گفته بیت مین، این شرکت به دنبال تامین نیروی کار از افراد محلی است و خرید برق مورد نیز به صورت مستقیم از اپراتور شبکه برق راکدیل (ERBCT) انجام می‌گیرد.

علاوه بر حمایت بیت مین از اقتصاد محلی، این شرکت قصد دارد تا برنامه‌های آموزشی مرتبط با بلاک چین و مراکز ماینینگ را نیز در راکدیل راه‌اندازی کند. این شرکت برای تحقق این هدف با مدرسه ناحیه راکدیل همکاری خواهد کرد.

برنامه احداث تاسیسات در تگزاس، آگوست (شهریور) سال گذشته اعلام شده بود. طبق برآورد بیت مین در آن سال، ساخت این محل باعث ایجاد 400 شغل در دو سال اول خواهد شد و طی بازه‌ای 7 ساله 500 میلیون دلار سرمایه وارد اقتصاد این بخش می‌شود.

ماه ژانویه (دی)، رسانه‌های محلی اعلام کردند که روند کار پروژه متوقف شده است و کارگران دست از کار کشیده‌اند. گفته می‌شود که شرایط نامناسب بازار و کاهش قیمت‌ ارزهای دیجیتال از جمله مهمترین عوامل توقف پروژه بوده است.

کلینتون براون (Clinton Brown)، مدیر ارشد پروژه بیت مین در راکدیل، امروز عنوان کرد که بهره‌برداری از این تاسیسات برای توسعه جهانی برنامه‌های بیت مین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وی در ادامه از عرضه پایدار منابع انرژی در این ایالت از جمله اصلی‌ترین عواملی یاد کرد که از رشد «غیرقابل اجتناب» استخراج ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند.

The post بیت مین بزرگترین تاسیسات ماینینگ جهان را در تگزاس افتتاح کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.