رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نماینده سابق کنگره آمریکا اولین بیت کوین خود را در کیف پول طلا هدیه گرفت!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

نماینده سابق ایالت تگزاس در کنگره آمریکا که برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز نامزد شده است، اولین بیت کوین خود را از بابی لی (Bobby Lee) دریافت کرد. لی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بیت کوین فاندیشن و بنیان‌گذار استارت‌آپ «بالت کریپتو» (Ballet Crypto)، چهره‌ای شناخته شده در حوزه ارزهای دیجیتال است.

به گزارش کوین تلگراف، ران پاول (Ron Paul) از حزب جمهوری خواه، این بیت کوین را 28 اکتبر (6 آبان) دریافت کرده است. سکه دریافتی در یک کیف پول سخت‌افزاری با روکش طلا که توسط کریپتو بالت ساخته می‌شود به پاول اعطا شده است. لی روز گذشته (11 آبان) اعلام کرد که این کیف پول خاص، شکل و شمایل ویژه‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه دارد. وی در ادامه گفت:

شماره سریال این کیف پول رقم منحصر به فرد AA000820 است تا با تولد او [پاول] هماهنگ باشد. او عاشق رنگ طلاست.

کیف پول‌هایی که توسط بالت کریپتو تولید می‌شوند، کیف پول‌هایی سرد و غیر الکترونیکی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال‌ هستند. این گونه کیف پول‌ها شباهت بسیاری به جاکارتی‌ کارت‌های اعتباری دارند و کلمه عبور استفاده از کیف پول، زیر یک لایه قابل خراش جاسازی شده است.

پاول، هدیه خود را در یک ضیافت ناهار که در حاشیه نشست لایت کوین برگزار شد، دریافت کرد. در این ضیافت چارلی لی (Charlie Lee)، بنیان‌گذار لایت کوین نیز حضور داشت. لی در این ضیافت ضمن اشاره به طرز تفکر مشابه میان خود، بابی لی و پاول افزود:

ما همه آزادی‌خواه هستیم؛ هم آزادی فردی و هم آزادی پول.

پاول یکی از منتقدین سرسخت فدرال رزرو است و به عنوان یکی از طرفداران طلا شناخته می‌شود. ماه جولای (مرداد)، پاول در خصوص بیت کوین گفت که طرفدار ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین است، چرا که از ارزهای رقابتی حمایت می‌کند.

نقطه مقابل پاول، برد شرمن (Brad Sherman)، از اعضای کنگره است. شرمن اواخر ماه اکتبر (آبان) اعلام کرد که ارزهای دیجیتال باید ممنوع شوند. او در صحبت‌هایش می‌گوید:

چه سرمایه‌گذاران پول زیادی در این حوزه از دست بدهند و چه [شاید] ارزهای دیجیتال به هدف خود برسند و جایگاه دلار را تصاحب کنند یا به تنها ارز ذخیره‌ای مجازی دنیا بدل شوند، در هر صورت کارایی لازم را نخواهند داشت.

طبق گزارش‌ها، همه اعضای کنگره مخالف بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیستند. این هفته و همزمان با تولد 11 سالگی بیت کوین، دو نماینده کنگره آمریکا نیز به این رویداد واکنش نشان دادند. به گفته آنها این فناوری فرصت‌های بی‌شماری برای تکنولوژی‌های نو و حفاظت از حریم شخصی ایجاد کرده است.

The post نماینده سابق کنگره آمریکا اولین بیت کوین خود را در کیف پول طلا هدیه گرفت! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.