رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

۱۰ فعال مشهور ارز دیجیتال که باید در توییتر دنبال کنید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شاید بتوان گفت که توییتر فعال‌ترین فضای مجازی در حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال باشد چرا که بسیاری از افراد تاثیرگذار این حوزه در توییتر حضوری پر رنگ دارند؛ در ادامه تعدادی از معامله‌گران و فعالان مشهور این حوزه را در توییتر معرفی می‌کنیم که اگر قصد سرمایه‌گذاری و کسب اطلاعات بیشتر در حوزه بلاک چین و بیت کوین را دارید، بهتر است آن‌ها را دنبال کنید.

بسیاری از این معامله‌گران و فعالان با سال‌ها فعالیت در این بازار، تجارب بسیاری در اختیار دارند که در توییتر با دیگران به اشتراک می‌گذارند. از معامله‌گران روزانه گرفته تا سرمایه‌گذارانی که در موسسات مالی و سرمایه‌گذاری مشغول به فعالیت هستند در فهرست زیر دیده می‌شوند.

افرادی که در ادامه قصد معرفی‌شان را داریم در سه شاخه اصلی فعالیت می‌کنند: آموزشی، خبری و پیش‌بینی. حساب‌های کاربری آموزشی معمولا در خصوص بحث‌های فنی حوزه ارزهای دیجیتال و جنبه‌های دیگر این فناوری صحبت می‌کنند. حساب‌های کاربری خبری نیز همانطور که از اسم‌شان پیداست بیشتر حوزه اخبار و به روز‌رسانی‌های بلاک چین را پوشش می‌دهند. برخی دیگر نیز در رابطه با قیمت ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند و کارشان پیش‌بینی و تحلیل کردن است.

آندریاس آنتونوپولوس

آندریاس آنتونوپولوس

«آندریاس آنتونوپولوس» (Andreas M. Antonopoulos) یکی از مشهورترین متخصصین حوزه بیت کوین و نویسنده کتاب «تسلط بر بیت کوین» (Mastering Bitcoin) است. آنتونوپولوس چندین بار در فهرست تاثیرگذارترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال که توسط خبرگزاری کوین دسک منتشر می‌شود، قرار گرفته است. آنتونوپولوس در پست‌های ویدیوهای خود که در صفحه توییتر و یوتیوبش به اشتراک می‌گذارد، به مفهوم ارزهای دیجیتال، بلاک چین و نحوه عملکرد آن‌ها می‌پردازد. او بارها به عنوان متخصص ارزهای دیجیتال در جلسه‌های بررسی و دادرسی (مثل جلسه دادرسی که توسط کمیته بانکی سنای استرالیا برگزار شد) حضور یافته است.

شاخه فعالیت: آموزشی
موضوع توییت‌ها: فناوری بلاک چین و بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر می‌خواهیم درک خود از جنبه‌های فنی و آکادمیک ارزهای دیجیتال و بلاک چین را بالا ببرید، آنتونوپولوس را در توییتر دنبال کنید.

ویل پاندا

ویل پاندا

«ویل پاندا» (WhalePanda) یک سرمایه‌گذار اهل بلژیک است که از سال ۲۰۱۴ وارد بازار بیت کوین شده است و به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص بیت کوین شناخته می‌شود. نقطه تمایز میان او و دیگر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران رویکرد متضادش است. مثلا او در بیانیه‌ای که سال ۲۰۱۸ در کنفراس «هانیبجر» (HoneyBadger) منتشر کرد، گفت که ۹۰ درصد معامله‌گران فقط پول خود را از دست می‌دهند و باید از این بازار خارج شوند. در عین حال او به عنوان یک افسانه در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. ویل پاندا به صورت مداوم در توییتر فعالیت دارد و خیلی پیش از اینکه توجهات زیادی به سمت این حوزه جلب شود، در آن حضور داشته است.

شاخه فعالیت: خبری، پیش‌بینی
موضوع توییت‌ها: بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر می‌خواهید از تمام اتفاقاتی که در حوزه ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد، مطلع شوید پاندا ویل گزینه مناسبی است. به علاوه اینکه او طنز را نیز چاشنی توییت‌هایش می‌کند.

وینی لینگهام

وینی لینگهام

از «وینی لینگهام» (Vinny Lingham) با عنوان «پیشگوی بیت کوین» یاد می‌شود. او همچنین از بنیان‌گذاران استارت‌آپ «سیویک» (Civic) نیز هست. شهرت لینگهام به واسطه پیش‌بینی‌های بسیار دقیقش در خصوص قیمت بیت کوین است. نکته جالب اینجاست که لینگهام، بخشی از بیت کوین‌های خود را اوایل سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱,۲۵۰ دلار برای هر واحد فروخت. علی رغم این مسئله، درخواست‌های زیادی مبنی بر سخنرانی در کنفرانس‌های مختلف از او می‌شود. از طرف دیگر معمولا پیش‌بینی‌هایش در مورد قیمت درست از آب در می‌آیند. مثلا در یکی از توییت‌هایش  که ماه آگوست منتشر کرد، لینگهام در خصوص نگاه منفی به تایید ETFهای بیت کوین نوشت و دیدیم که چه بلایی بر سر ETFها آمد!

شاخه فعالیت: خبری، پیش‌بینی
موضوع توییت‌ها: فناوری بلاک چین و بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر دلتان می‌خواهد در مورد بلاک چین بیشتر بدانید و اولین نفری باشید که پیش‌بینی پیشگو را می‌خوانند، او را دنبال کنید.

لوک مارتین

لوک مارتین

«لوک مارتین» (Luke Martin) یکی از معامله‌گران مشهور بیت کوین است که میزبانی برنامه «کوین چت» (Coin Chat) را نیز بر عهده دارد که در یوتیوب منتشر می‌شود. مارتین بنیان‌گذار وب‌سایت (VentureCoinist) است. VentureCoinist وب‌سایتی در خصوص اطلاعات و تحلیل‌های سرمایه‌گذاری است که می‌توانید با پرداخت مبلغی به آن بپیوندید. مارتین معمولا نمودارها و تحلیل‌هایش را در توییتر قرار می‌دهد و به بررسی عملکرد ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

شاخه فعالیت: آموزشی، پیش‌بینی
موضوع توییت‌ها: بیت کوین و آلت کوین‌ها

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به تحلیل‌های تکنیکال علاقه دارید و می‌خواهید نظر یک متخصص را در مورد تغییرات قیمت اخیر بدانید، مارتین گزینه مناسبی است.

سیکاریوس

سیکاریوس

می‌توان به نوعی گفت که سیکاریوس دیگر فعالیت سابق را ندارد و کارش به عنوان یک معامله‌گر به به اتمام رسانده باشد، اما با این حال این مسئله بدان معنا نیست که سیکاریوس یک خبره در مورد ارزهای دیجیتال نباشد. بر اساس اطلاعاتی که در پروفایل توییترش نوشته، محل زندگی سیکاریوس کره ماه است! او در توییتر خود از نمودارها گرفته تا چت و اظهار نظراتش را منتشر می‌کند. سیکاریوس دست و دل باز نیز هست و گاهی اوقات اطلاعاتی در مورد معاملات اخیرش نیز منتشر می‌کند و می‌توانید از روی دستش تقلب کنید!

شاخه فعالیت: پیش‌بینی، خبری
موضوع توییت‌ها: بیت کوین و اتریوم

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به دنبال توصیه‌های یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید، سیکاریوس را دنبال کنید.

آنوندران

آنوندران

«آنوندران» (Anondran) فقط و فقط در توییتر فعالیتی در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال دارد. او در توییترش خودش را به عنوان یک «علاقه‌مند به بلاک چین» معرفی می‌کند و به صورت مرتب پیش‌بینی‌های خود در مورد بیت کوین و آلت کوین‌ها و همچنین نظراتش در خصوص اتفاقات حوزه ارزهای دیجیتال را به اشتراک می‌گذارد.

شاخه فعالیت: پیش‌بینی، خبری
موضوع توییت‌ها: بیت کوین و آلت کوین‌ها

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به دنبال کسی هستید که ذهن‌تان را برای معاملات پیش رو بازتر کند او را دنبال کنید.

رن نوی رن

رن نوی رن

او مجری برنامه «کریپتو تریدر» (Crypto Trader) است که از شبکه سی‌ان‌بی‌سی آفریقا پخش می‌شود. از دیگر فعالیت‌های او در حوزه بیت کوین و بلاک چین، می‌توان به تاسیس شرکت «آن چین کپیتال» (Onchain Capital) که در حوزه سرمایه‌گذاری بیت کوین فعالیت می‌کند، اشاره کرد. رن نوی رن از سال ۲۰۰۹ در توییتر از ارزهای دیجیتال می‌نویسد و طی بازار صعودی پیشین هم چهار سیگنال موفق را ثبت کرد. از آنجایی که پیش‌بینی‌های زیادی را در توییترش منتشر نمی‌کند، درصد دقت آنها هم بالاست.

شاخه فعالیت: خبری
موضوع توییت‌ها: بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به نظرسنجی‌ها و مسابقات حوزه ارزهای دیجیتال علاقه دارید، توییتر ری نوی رن برای‌تان گزینه مناسبی است.

کریپتو یودا

کریپتو یودا

بیشتر پست‌های توییتری او تحلیل‌های تکنیکال و بحث در مورد اخبار پیرامون ارزهای دیجیتال است؛ به طوری که با ورود به صفحه‌اش در توییتر به حجم بزرگی از نمودارها بر خواهید خورد. شهرت او بخاطر شناخت سیگنال‌های ورودش است. اگر به دنبال نمودارها و تحلیل‌های بیشتر از او هستید، می‌توانید به وب‌سایت کریپتو یودا هم سری بزنید. در این وب‌سایت او با جزئیات بیشتری تحلیل‌هایش را توضیح می‌دهد.

شاخه فعالیت: پیش‌بینی، خبری
موضوع توییت‌ها: بیت کوین و آلت کوین‌ها

چرا باید او را دنبال کنید: اگر عاشق داده‌های تحلیلی، مخصوصا در حوزه ارزهای دیجیتال، هستید، کریپتو یودا را دنبال کنید.

مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز

«مایکل نووگراتز» (Michael Novogratz) خودش را پادشاه بیت کوین می‌خواند. او که به تازگی با مشکلاتی در خصوص تلاشش برای صندوق پوششی بیت کوین، مواجه است، با این حال سابقه‌ی طولانی در معاملات بیت کوین دارد. نووگراتز مدیرعامل «گلکسی دیجیتال» (Galaxy Digital) است که در حوزه سرمایه‌گذاری بلاک چین فعالیت دارد. یکی از دلایل شهرت نووگراتز، حضور پر رنگش در کنفرانس‌ها و نشست‌های ارزهای دیجیتال است و در این خصوص توییت‌های بسیاری هم نوشته است. بسیاری از پیش‌بینی‌هایی هم که تا به حال انجام داده، درست از آب در آمده‌اند.

شاخه فعالیت: خبری، پیش‌بینی
موضوع توییت‌ها: بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به دنبال صحبت‌ در مورد رویدادهای ارزهای دیجیتال هستید و گاها هم دلتان بخواهد پیش‌بینی‌هایی در مورد قیمت این ارزها بخوانید، نووگراتز را دنبال کنید.

آلوین لی

آلوین لی

«آلوین لی» (Alvin Lee) یک معامله‌گر قدیمی است و به عنوان دست پشت پرده وبلاگ «آلوما» (Aluma) شناخته می‌شود. او در این وبلاگ به استراتژی‌ها و روش‌های معاملات ارزهای دیجیتال می‌پردازد. بیشتر فعالیت‌های لی حول ری‌توییت دیگران می‌چرخد، در عین حال گاهی اوقات با تکیه بر نمودارها و تحلیل‌های تکنیکال خودش، به پیش‌بینی‌ قیمت ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

شاخه فعالیت: آموزشی، پیش‌بینی
موضوع توییت‌ها: بیت کوین

چرا باید او را دنبال کنیم: اگر به دنبال آن هستید که ببینید متخصصین ارزهای دیجیتال دیگر چه نظری در خصوص اتفاقات این حوزه دارند و می‌خواهید گاهی اوقات تحلیل هم بخوانید، لی گزینه مناسبی است.

در پایان باید بگوییم که توییتر می‌تواند به منبعی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر و ایده‌برداری در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین بدل شود. صد البته امکان ندارد شما با نظرات همه افرادی که آنها را معرفی کردیم، موافق باشید؛ پس پیش از انجام هر اقدامی در این حوزه تحقیقات بیشتری را انجام دهید و به تنها حرف‌های معامله‌گران مشهور و متخصصین امر اکتفا نکنید.

The post ۱۰ فعال مشهور ارز دیجیتال که باید در توییتر دنبال کنید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.