رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

کلاهبردار مشهور ارز دیجیتال به ۹۰ سال زندان محکوم شد!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

کنستانتین ایگناتوف (Konstantin Ignatov)، از بنیان‌گذاران پروژه کلاهبرداری وان کوین (OneCoin)، اتهام مشارکت در کلاهبرداری چند میلیارد دلاری را قبول کرد.

به گزارش روز گذشته کوین تلگراف، ایگناتوف ۴ اکتبر، اتهامات وارده را قبول کرده و به ۹۰ سال زندان محکوم شده است. ایگناتوف ماه مارس سال جاری میلادی در فرودگاه لس آنجلس دستگیر شد. اتهامات او پولشویی و کلاهبرداری بوده و وی تمام آنها را قبول کرده است. طبق گزارش‌ها، او با قبول ۹۰ سال زندان، نسبت به جرایم دیگرش از جمله نقشش در وان کوین محکومیت اضافه‌ای را تحمل نخواهد کرد. فرار مالیاتی از دیگر اتهاماتی است که هنوز دادگاه مرتبط با آن تشکیل نشده است.

وان کوین به همراه بیت کانکت (BitConnect)، یکی از بزرگترین طرح‌های کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال‌اند.

شرکت وان کوین از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را شروع کرده و نکته جالب اینجاست که علیرغم اتهامات کلاهبرداری ۴.۴ میلیارد دلاری همچنان فعالیتش را ادامه می‌دهد. وان کوین از یک طرح پانزی استفاده می‌کرد.

ایگناتوف اطلاعاتی از خواهر و دیگر بنیان‌گذار وان کوین، روجا ایگناتووا (Ruja Ignatova)، نیز به مراجع قضایی داده است. به گفته برادرش، ایگناتووا که به کریپتو کوئین یا «ملکه کریپتو» مشهور است، توانسته پاسپورت و بلیت‌هایی از مبدا بلغارستان و به مقصد اتریش و یونان تهیه کند. در شهادت ایگناتوف ضمن اشاره به اطلاعاتی از خواهرش، اعلام شد که مارک اسکات (Mark Scott) از طریق وان کوین چیزی در حدود 400 میلیون دلار پولشویی کرده است.

به گفته ایگناتوف، ایگناتووا از منتقدین کوین وان به عنوان «متنفرین» یاد می‌کرده و همیشه از اینکه کسی او را به اف‌بی‌آی لو دهد می‌ترسیده است. او همچنین افزود که یک کارگاه خصوصی را برای یافتن ایگناتووا استخدام کرده است. این دو نفر از زمان ناپدید شدن ایگناتووا با یکدیگر تماسی نداشته‌اند.

طبق گزارش‌ها ایگناتوف ۶ نوامبر و پس از فرار خواهرش در دادگاه شهادت داده است. مامورین امنیتی که ایگناتووا را همراه می‌کردند به ایگناتوف گفتند که خواهرش با یک فرد روس در ارتباط است. متیو راسل لی (Matthew Russell Lee)، بنیان‌گذار مجله تحقیقاتی جنایی اینر سیتی پرس (Inner City Press)، گفته بود که خواهر ایگناتوف، از حمایت و حفاظت یک شهروند قدرتمند و ثروتمند روس بهره‌مند است.

The post کلاهبردار مشهور ارز دیجیتال به ۹۰ سال زندان محکوم شد! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.