رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یک صرافی دیگر هم مونرو را از فهرست خود پاک می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با حذف مونرو (XMR) از یکی دیگر از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در شرق اروپا، به نظر می‌رسد اوضاع قرار نیست روی خوشی به این ارز دیجیتال حریم خصوصی محور نشان دهد.

به گزارش کوین تلگراف، صرافی بیت بی (BitBay)، روز دوشنبه رسما اعلام کرد که از ۱۹ فوریه سال آینده میلادی (۲۰۲۰)، تبادلات مونرو در پلتفرم خود را متوقف خواهد کرد. این در حالی است که به گفته بیت بی، تمام سپرده‌گذاری‌های مونرو در این پلتفرم از جمعه (۸ آذر) متوقف خواهد شد. از طرف دیگر برداشت‌های مونرو از این روز [جمعه] تا ۵ دسامبر و نزدیک به هاردفورک آن متوقف می‌شود.

بر اساس اعلام این صرافی، تمامی کاربران بیت بی موظفند تا ۲۰ می سال ۲۰۲۰ اقدام به خارج کردن مونروها از حساب‌های خود کنند.

طبق گفته بیت بی، خارج شدن مونرو از فهرست ارزهایش به دلیل نگرانی‌های حوزه جرایم مرتبط با پولشویی و ذات پنهان کار این ارز است؛ چرا که با استفاده از مونرو می‌توان تراکنش‌هایی ناشناس انجام داد.

بیت بی ضمن بیان این مسئله که صرافی‌های دیگر نیز مونرو را به دلایل مشابه از فهرست ارزهای خود حذف کردند افزود:

این تصمیم به دلیل احتمال انجام پولشویی و ورود جریان سرمایه از شبکه‌های خارجی اتخاذ شده است. بیت بی به عنوان یک صرافی ثبت شده و دارای پروانه فعالیت، موظف است تا از استانداردهای بازار تبعیت کند. تبعیت از این استانداردها و قوانین به ما امکان می‌دهد تا امنیت قانونی را برای مشتریان‌مان در استفاده از صرافی مهیا نماییم. از طرف دیگر مشارکت با سیستم بانکداری مساعد و اپراتورهای پرداخت موجود، از دیگر اهداف بیت بی در پیروی از قوانین موجود است.

پیش‌تر و در ماه اکتبر، صرافی کره‌ای اوککس (OKEx)، مونرو، هورایزن (ZEN) و سوپر بیت کوین (SBTC) را از فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود حذف کرد. اوککس همچنین گفته بود که حذف ارزهای دیگری نظیر زی کش (Zcash) و «دش» (Dash) را نیز بررسی خواهد کرد.

رفته رفته صرافی‌های بیشتری به فکر حذف پرایوسی کوین‌ها از فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود میفتند. کوین نیز در ماه آگوست زی کش را از پلتفرم بریتانیای خود حذف کرد. این حذف در حالی صورت گرفت که در آن زمان این پلتفرم همکاری خود با گروه سرمایه‌گذاری بارکلیز (Barclays) را آغاز کرد.

به گفته برخی برخورد صرافی‌ها با پرایویسی کوین‌ها را می‌توان ناشی از بیانیه‌ها و اخطاریه‌های کارگروه ویژه اقدام مالی در حوزه پول‌شویی و تامین تروریسم دانست.

The post یک صرافی دیگر هم مونرو را از فهرست خود پاک می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.