رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

روند قیمت بیت کوین تا آخر نوامبر مشخص می‌شود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین پس از سقوط دوباره به زیر ۷,۰۰۰ دلار در ۲۵ نوامبر (۴ آذر)،‌ موفق شد دوباره خود را به سطوح بالاتر برساند و تا ۷,۲۶۰ دلار بازگردد. با این حال به گفته یک تحلیلگر برجسته، روند آینده قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر و پس از بسته شدن کندل ماهانه آن مشخص خواهد شد.

به گزارش کوین‌دسک، بیت کوین در حال حاضر بیش از ۱,۲۰۰ دلار تا قیمت مورد نیاز برای نامعتبر ساختن روند نزولی فعلی فاصله دارد. از سوی دیگر پس از سقوط بیت کوین به محدوده ۶,۵۰۰ دلار در روزهای گذشته، با توجه به وضعیت بیش از حد فروخته شده در اندیکاتورها، برای یک بهبود قیمتی در کوتاه‌مدت انتظار می‌رفت.

در حالیکه که بازگشت دوباره قیمت به محدوده ۷,۰۰۰ دلار امیدوارکننده بود، اما به نظر می‌رسد تا بازگشت قاطع و دوباره‌ی روند صعودی راه زیادی باقی مانده باشد.

طبق توییتی که تحلیلگر برجسته بازار با نام کاربری Willy Woo در توییتر منتشر کرد، بیت کوین باید در انتهای ماه نوامبر (یعنی تا حدود ۳ روز آینده) بالای قیمت ۸,۳۰۰ دلار بسته شود، در غیر اینصورت احتمال دستیابی به کف‌های پایینتر وجود خواهد داشت.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در صرافی بایننس حدود ۷,۰۵۰ دلار است و نسبت به کف قیمتی اخیر خود در ۶,۵۰۰ دلار، بیش از ۸ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین اساسا نیاز دارد تا بیش از ۱۵ درصد دیگر افزایش یابد و کندل ماهانه خود را در آخرین روز ماه نوامبر بالای قیمت ۸,۳۰۰ دلار ببندد؛ در غیر اینصورت الگوی پوشاننده یا اینگالفینگ نزولی در چارت ماهانه شکل خواهد گرفت.

الگوی پوشاننده نزولی از یک کندل سبز (صعودی) به همراه یک کندل قرمز (نزولی) بزرگ تشکیل شده است بطوریکه که بدنه کندل نزولی، تماما بدنه کندل صعودی را بپوشاند.

تشریح الگوی اینگالفینگ نزولی بر روی نمودار قیمت بیت کوینتشریح الگوی اینگالفینگ نزولی بر روی نمودار قیمت بیت کوین

در تایم فریم ماهانه، بیت کوین ماه اکتبر را با قیمت ۸,۳۰۰ دلار آغاز کرده و با ۹۱۵۰ دلار به پایان برد تا یک کندل صعودی نه چندان قدرتمند شکل بگیرد. اما آنچه در ماه فعلی میلادی (نوامبر) اتفاق افتاد، یک ریزش تمام عیار بود. ماه جاری با قیمت ۹,۱۵۸ دلار آغاز شد و در حال حاضر در حدود ۷,۲۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

شمع ماهانه نوامبر در حال حاضر به طور کامل شمع ماه قبل را پوشانده است. در صورتی که قیمت بیت کوین این ماه زیر ۸,۳۰۰ دلار بسته شود، این الگو تایید خواهد شد؛ این بدان معنی است که اصلاح قیمتی که از ماه ژوئن آغاز شده ادامه خواهد یافت و احتمال رسیدن به کف‌های جدید قیمتی زیر ۶,۰۰۰ دلار با فشار فروش بیشتر وجود دارد.

طبق گفته Willy Woo، الگوی پوشاننده نزولی در گذشته فروشندگان را به دردسر انداخته است و برای همین آن‌ها باید حواسشان را خوب جمع کنند تا با اکتفا به تنها یک الگو در جهت اشتباه حرکت نکنند. چرا که بیت کوین در ماه‌های گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته و از سوی دیگر ماینرها منتظر هاوینگ بیت کوین در ماه می سال آینده هستند.

در حالی که Willy Woo‌ از قیمت ۸,۳۰۰ دلار به عنوان یک سطح کلیدی یاد کرده، مایکل نووگراتز، مدیر عامل میلیاردر گلکسی دیجیتال اعتقاد دارد که بیت کوین برای فرار از به تله افتادن در محدوده ۶,۰۰۰ تا ۷,۴۰۰ باید قیمت ۷,۵۰۰ دلار را بشکند.

احتمال حرکت به سوی محدوده ۷،۵۰۰ دلار و حتی افزایش قیمت بیت کوین تا ۸،۰۰۰ دلار وجود دارد. اما چشم‌انداز کلی قیمت تا زمانی که درون خطوط روند نزولی ۵ ماهه قرار گرفته، نزولی است.

نمودار هفتگی

شکسته شدن کانال نزولی شرط اول تایید روند صعودی استشکسته شدن کانال نزولی شرط اول تایید روند صعودی است

بسته شدن کندل هفتگی بر روی کانال نزولی که هم‌اکنون در محدوده قیمت ۸,۹۹۰ دلار قرار دارد، برای تایید تغییر روند صعودی مورد نیاز است. در صورتی که کانال نزولی شکسته شود، این به معنی ادامه یافتن روند آغاز شده از آوریل امسال در قیمت ۴,۱۰۰ دلار خواهد بود.

از نگاه واقع‌گرایانه، احتمال اینکه بیت کوین کندل ماه جاری را زیر ۸,۳۰۰ دلار بسته و اینگالفینگ نزولی شکل بگیرد زیاد است چرا که قیمت بیت کوین معمولا پس از یک ریزش شدید در نزدیکی کف قیمت تشکیل شده نوسان می‌کند و آماده سقوط بعدی می‌شود. این اتفاق به دلیل خدشه وارد شدن به اعتماد سرمایه‌گذاران در بازار نزولی است که بازیابی آن زمان‌بر است.

در حالت کلی به احتمال زیاد، بیت کوین در روزهای آینده بین محدوده ۷,۵۰۰ تا ۶,۵۰۰ دلار معامله خواهد شد و شکسته شدن میانگین متحرک ۱۰ روزه که در حال حاضر حدود ۷,۴۸۹ تنها در مدت کوتاهی پایدار خواهد بود.

The post روند قیمت بیت کوین تا آخر نوامبر مشخص می‌شود! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.