رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نگهداری و فروش بیت کوین برای بانک‌های آلمانی قانونی می‌شود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یک لایحه جدید در آلمان در دست بررسی است که به بانک‌ها این اجازه را می‌دهد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بفروشند و یا خدمات نگهداری از بیت کوین (کاستودی) ارائه دهند.

به گزارش کوین تلگراف در ۲۷ نوامبر (۶ آذر)، در حال حاضر این لایحه که در پارلمان فدرال آلمان، «بوندستاگ» (Bundestag) به تصویب رسیده است، برای اجرای شدن باید به اجماعِ حداقل ۱۶ ایالت این کشور برسد.

در حال حاضر بانک‌ها و موسسات مالی آلمان، از ارائه تسهیلات فروش ارزهای دیجیتال به مشتریان خود منع شده‌اند. لایحه پیشنهادی در صورت تصویب، وضع موجود را تغییر خواهد داد.

در حالی که پیش‌نویس اولیه این لایحه شامل «بند جدایی» بود که بانک‌ها را ملزم به مراجعه به متقاضیان خارجی ارزهای دیجیتال یا شرکت‌های تابعه اختصاصی می‌کرد، آخرین نسخه لایحه پیشنهادی این مورد را حذف می‌کند. این امر عملیات مربوط به ارزهای دیجیتال در بانک‌ها را آسان‌تر می‌کند. آژانس خبری هندلزبلت آلمان در این مورد گزارش می‌دهد:

از ابتدای سال ۲۰۲۰ موسسات مالی قادر خواهند بود خدمات بانکی آنلاین، اوراق بهادار کلاسیک مانند سهام و خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را فقط با لمس یک دکمه به مشتریان خود ارائه کنند.

اخبار این لایحه با استقبال فعالان این بازار مواجه شده است، «سون هیلدبرانت» (Sven Hildebrandt)، رئیس شورای دفتر کل توزیع‌شده در این مورد می‌گوید:

آلمان در حال تبدیل شدن به بهشت ارزهای دیجیتال است. قانون‌گذاران آلمانی نقش مهمی در تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال بازی می‌کنند.

نکته جالب توجه این است که انجمن بانک‌های آلمان که یک لابی بسیار بزرگ متشکل از ۲۰۰ موسسه مالی است، از این لایحه حمایت می‌کند و معتقد است موسسات مالی برای حفاظت از دارایی‌های مردم، دارای تجربه کافی و توانایی کنترل ریسک مناسب هستند.

در اکتبر (مهر) این انجمن بیاینه‌ای صادر کرده بود مبنی بر اینکه اقتصاد اروپا به «یوروی دیجیتال قابل برنامه‌ریزی» نیاز دارد.

با این حال رعایت جانب احتیاط هنوز پابرجاست. بوندستاگ اخیراً دربیانیه‌ای که منتشر کرده است، با استناد به نوسانات زیاد ارزهای دیجیتال و محدودیت آن‌ها در پرداخت‌ها، اظهار کرده ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پول واقعی نیستند.

در این بیانیه در مورد ارزهای دیجیتال باثبات (Stable Coins) محتاطانه‌تر صحبت شده و به پتانسیل آن‌ها برای برهم زدن سیستم پولی موجود اشاره شده است.

در هفته اخیر، این موضع توسط عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، بنوئی کوئور (Benoit Coeure) نیز تکرار شد. او اظهار داشت تلاش برای استفاده از Stable Coin ها، خطرات بالقوه‌ای را در طیف گسترده‌ای از حوزه‌های سیاست‌گذاری ایجاد می‌کند.

The post نگهداری و فروش بیت کوین برای بانک‌های آلمانی قانونی می‌شود! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.