رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

چرا وال استریت هنوز بیت کوین را به درستی درک نکرده است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

«آدام وایت» (Adam White) مدیرعامل پلتفرم قراردادهای آتی بکت (Bakkt) معتقد است که بیت کوین نیاز به کاربردپذیری بیشتری دارد. با این وجود، کاربردی نبودن بیت کوین در حال حاضر باعث نمی‌شود که بکت دست از تلاش برای ترویج بیت کوین در وال استریت بردارد، هر چند که راه‌اندازی این پلتفرم با چندین بار تاخیر همراه بود. بکت یک شرکت زیرمجموعه ICE (بورس بین قاره‌ای) است.

به گزارش بیت کوینیست، وایت در یک سمینار در نیویورک گفت:

استدلالی وجود دارد که می‌گوید بیت کوین وسیله‌ای برای حفظ ارزش است و مانند طلای دیجیتال عمل می‌کند. ممکن است این درست باشد. اما نظر ما این است که با به کار بردن بیت کوین صرفاً در این زمینه، نمی‌توانیم از فرصت‌هایی که فناوری بلاک چین در اختیارمان قرار می‌دهد به درستی استفاده کنیم، و نمی‌توانیم به آرزوهایی برسیم که بلاک چین توانایی محقق کردن آن‌ها را دارد.

نظرسنجی اخیری که از مدیران ارشد بلاک چین و کریپتو و مدیرعامل شرکت ارز دیجیتال VC به عمل آمد، نشان داد که اکثریت مدیران فعال در بازار ارزهای دیجیتال (۷۱ درصد)، انتظار دارند که بیت کوین در سال‌های آینده به عنوان وسیله‌ای برای ذخیره‌سازی ارزش استفاده شود. ۷.۶ درصد از مدیرانی که در نظرسنجی شرکت کردند معتقدند ارزهای دیجیتال در آینده به هیچ دردی نخواهند خورد.

بکت علاوه بر ارائه خدمات مربوط به قراردادهای آتی و و همچنین خدمات نگهداری (کاستودی)، در تلاش است تا یک کاربرد واقعی برای بیت کوین به وجود آورد.

این شرکت در حال همکاری با استارباکس (Starbucks) است تا یک سیستم پرداخت را توسعه دهد که کاربران بتوانند با بیت کوین خرید انجام دهند. با این حال استارباکس بیت کوین دریافتی از مشتریان را ذخیره نخواهد کرد. سیستم بلافاصله این ارز دیجیتال را با دلار آمریکا مبادله خواهد کرد. این سرویس از سال آینده در دسترس خواهد بود.

هر چند که در حال حاضر موسسات سرمایه‌گذاری بدون توجه به کاربرد واقعی بیت کوین، به طرز بی‌سابقه‌ای در حال معامله و سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین هستند. در حالی‌که قیمت بیت کوین در ماه نوامبر (آبان و آذر) بیش از ۱۷ درصد کاهش داشته است، سرمایه‌گذاران بیشتری تمایل به خرید پیدا کرده‌اند و در تلاشند که از قیمت‌های پایین‌تر بهره‌مند شوند.

حجم معاملات بیت کوین در بکت روز چهارشنبه رکورد جدیدی زد و به ۵,۶۷۱ بیت کوین یا ۴۲.۵ میلیون دلار رسید. برای مقایسه، رکورد قبلی که سه روز قبل از این رکورد ثبت شده بود، ۲۰.۳ میلیون دلار بود. در روزهای جمعه و پنج‌شنبه، بکت شاهد دومین و سومین روز برتر معاملاتی خود بود و حجم مبادلات در هر دو روز از مرز ۲۱ میلیون دلار گذشت. همچنین قراردادهای تسویه نشده‌ی بیت کوین (سفارشاتی که تاریخ سررسید آن‌ها هنوز نرسیده است) هم به رکورد ۴.۶ میلیون دلار در روز شنبه رسید.

این نشان می‌دهد که موسسات سرمایه‌گذاری اهمیتی به کاربردی بودن بیت کوین نمی‌دهند و به آن به چشم یک ابزار عالی برای سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند.

The post چرا وال استریت هنوز بیت کوین را به درستی درک نکرده است؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.