رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دلیل محبوبیت تتر در میان تریدرها چیست؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تتر (Tether) همچنان ارز دیجیتال باثبات محبوب میان تریدرهاست که برای حفظ ارزش دارایی خود، آن را نسبت به سایر استیبل کوین‌ها ترجیح می‌دهند.

علی‌رغم اینکه ارزهای دیجیتال باثبات بسیاری در تلاشند که تتر را به چالش بکشند، اما تتر همچنان بیش از ۹۷ درصد حجم معاملات مربوط به استیبل‌ کوین‌ها را در اختیار دارد. با این حال اخیرا مشخص شده که پشتوانه‌سازی برخی استیبل‌ کوین‌ها علی‌رغم ادعاهایی که دارند، به طور کامل با ارزهای فیات انجام نشده است.

برخلاف انتظارات برای سقوط تتر، تاکنون میزان عرضه سکه توسط تتر مدیریت شده است. بدترین اتفاقی که تاکنون برای تتر افتاده، افت قیمت تا ۰.۸۵ دلار طی یک اتفاق وحشتناک در اکتبر ۲۰۱۸ بود. اما حتی بعد از آن اتفاق هم تتر توسط کاربران استفاده می‌شد.

در سال ۲۰۱۹ عرضه تتر از ۲ میلیارد توکن به ۴.۱۰۸ میلیارد رسید. علاوه بر این توکن‌هایی که بر بستر Omni بودند به شبکه اتریوم منتقل شدند که باعث شد معامله با این ارزها آسان‌تر و ارزان‌تر شود. بلافاصله معاملات تتر در قالب توکن ERC-20 سرعت گرفت و در صرافی‌های بیشتری گسترش پیدا کرد.

تغییر بزرگی دیگری که در سال ۲۰۱۹ برای تتر اتفاق افتاد، این بود که به جای متمرکز شدن در تعداد معدودی از بازارها، در تعداد بیشتری از بازارهای مبادلات ارزهای دیجیتال فعالیت کرد. این استیبل‌کوین با این کار آربیتراژ را آسان کرد و همچنین در بازار آلت کوین‌ها نیز گسترش خود را ادامه داد.

درصد حضور توکن‌ تتر در بلاک چین‌های مختلفدرصد حضور توکن‌ تتر در بلاک چین‌های مختلف

تتر با بدبینی‌ها مقابله کرده و تاکنون موفق به زنده ماندن و افزایش نقدینگی بازار شده است. علاوه بر این، تتر تا حدودی از سمت بازارهای آتی مربوط به دلار آمریکا مورد تهدید قرار گرفته است. اما در حال حاضر بخش عمده‌ی بیت کوین در بازار نقدی معامله می‌شود و تتر نیز قصد ورود به بازارهای آتی دلار مانند OKEx را دارد.

حرکت به سمت بلاک چین‌های جدید، مانند بلاک چین ترون (Tron) بدین معناست که تتر در بازارهای بیشتری فعالیت خواهد کرد.

مهمترین مزیت برای تتر، تطبیق‌پذیری گسترده آن است. اخیراً حتی نایس‌هش (NiceHash) هم این کوین را برای معاملات داخلی خود انتخاب کرده است. تتر در حال حاضر نفوذ خود را در تمامی بازارها وارد کرده و با نشانه‌هایی که از عدم عرضه بی‌رویه توکن جدید در آن وجود دارد، احتمال ریزش‌های ناگهانی ارزش آن هم به حداقل رسیده است.

با اینکه شرکت تتر هم‌اکنون در معرض دو دادخواست است که این شرکت را به دستکاری در بازار متهم می‌کند، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. تتر با بیان این نکته که تمام تقاضا برای تتر طبیعی و عادی است، این اتهامات را رد می‌کند. برخی منابع ادعا می‌کنند بیشترین تقاضا برای تتر از چین است، چون این ارز باثبات می‌تواند ابزاری قابل پیش‌بینی برای جابجایی وجوه بدون محدودیت یا سانسور ارائه دهد.

The post دلیل محبوبیت تتر در میان تریدرها چیست؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.