رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری: هاوینگ بر روی قیمت بیت کوین تاثیری نخواهد داشت!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ارائه نظرات مختلف در مورد نصف شدن پاداش استخراج بلاک بیت کوین (هاوینگ/Halving) همچنان ادامه دارد. یکی از تحلیل‌گران معتقد است این اتفاق هیچ تاثیر بخصوصی نخواهد داشت.

به گزارش کوین تلگراف، جیسون ویلیامز (Jason Williams) بنیان‌گذار صندوق دارایی دیجیتالِ Morgan Creek Digital در اول دسامبر (۱۰ آذر) در توییتی نوشت برخلاف سایر تحلیل‌گران معتقد است نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در ماه می (اردیبهشت) تاثیری بر بازار نخواهد گذاشت.

یک نظر غیرمحبوب! هاوینگ بیت کوین در می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) هیچ تاثیری بر قیمت بیت کوین نخواهد گذاشت. این اتفاق برخلاف انتظارات بی‌اهمیت خواهد بود.

نظر ویلیامز در مورد هاوینگ بیت کویننظر ویلیامز در مورد هاوینگ بیت کوین

تحلیل‌گران در مورد اینکه تاثیر هاوینگ بر بازار چه موقعی مشهود خواهد شد اختلاف نظر دارند. نظرات از چند ماه قبل از هاوینگ تا چند ماه بعد از آن متغیر است.

ویلی وو (Willy Woo) تحلیل‌گر آماری دو هفته قبل در این مورد اظهار کرد موقعیت فعلی بیت کوین نشانگر یک صعود شارپی نسبت به دو هاوینگ قبلی است. او هاوینگ پیش‌رو را «خاص‌تر» از دو هاوینگ قبلی می‌داند.

تعدد عواملی که به طور بالقوه می‌‎توانند تاثیرات هاوینگ روی بازار را دستخوش تغییر کنند، حتی در گروه‌های کوچکِ فعال در بازار نیز اختلاف نظرهایی را به وجود آورده است.

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) یکی از بنیان‌گذاران Morgan Creek Digital و از مدافعان معروف بیت کوین، اخیراً در مورد هاوینگ گفته بود که تاثیر آن روی قیمت فعلی بیت کوین مشهود نیست. او در تاریخ ۱۰ نوامبر در توییتی نوشت قیمتی فعلی بیت کوین هنوز از هاوینگ تاثیر نگرفته است. قیمت بیت کوین در زمان این توییت ۸,۷۵۰ دلار بوده و در زمان نگارش این خبر ۷,۲۸۰ دلار است.

با توجه به یک مدل تاریخی و دقیق برای حدس قیمت بیت کوین، تاثیر هاوینگ بر قیمت در بلندمدت قطعی است. طبق مدل پیش‌بینی «انباشت به جریان» قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ باید به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

حساب PlanB در توییتر که خالق این مدل است، ضمن پذیرش این موضوع که ممکن است صحت این مدل بعد از هاوینگ پابرجا نباشد، در ماه اکتبر (مهر) بر مدل خود تاکیدی دوباره کرد.

The post مدیر صندوق سرمایه‌گذاری: هاوینگ بر روی قیمت بیت کوین تاثیری نخواهد داشت! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.