رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دویچه بانک: ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ جای پول‌ های امروزی را می‌گیرند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

براساس تحقیق جدید دویچه بانک، شرکت خدمات مالی آلمانی و بانک چند ملیتی، تا سال ۲۰۳۰ تقاضا برای ارزهای جایگزین افزایش خواهد یافت تا اینکه در نهایت ارزهای دیجیتال جایگزین پول‌های بدون پشتوانه (فیات) خواهند شد.

به نقل از کوین‌تلگراف، در گزارشی که تحت عنوان «تصوری از ۲۰۳۰» منتشر شد، جیم رِید (Jim Reid) مدیر امور راهبردی دویچه بانک، به آگاهی روزافزون درباره چالش‌‌های پیش روی سیستم فعلی پول‌های بدون پشتوانه در سال‌های گذشته علی‌الخصوص با ظهور پدیده ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

رید تصریح کرد که تقاضای افزایش‌یافته‌ی مردم برای ابزارهای پرداخت ناشناس و مجازی می‌تواند افراد بیشتری را به سوی استفاده از ارزهای دیجیتال بکشاند.

طبق گزارش منتشر شده، برای دستیابی به پذیرش هرچه بیشتر، دارایی‌های دیجیتال باید از سه مانع اصلی عبور کنند. طبق آنچه رِید در گزارش نوشته، قانونی پنداشتن ارزهای دیجیتال از نگاه دولت و قانون‌گذاران که بنا به ثبات قیمت به دست خواهد آمد و موجب راهیابی ارزهای دیجیتال به بازارهای جهانی خواهد شد، از جمله این موارد است. براساس نوشته‌های رِید، تشکیل متحدانی با سهام‌داران کلیدی که سازندگان برنامه‌های گوشی یا ارائه‌دهندگان سرویس‌ کارت‌های اعتباری آن را تشکیل می‌دهند، انجام این توسعه را ممکن خواهد کرد.

مدیر راهبردی دویچه بانک همچنین اشاره کرد که با پذیرش ارزهای دیجیتال توسط جریان اصلی، چالش‌های جدیدی به وجود خواهد آمد. رِید مواردی همچون وابستگی به الکتریسیته، حملات سایبری و جنگ‌های دیجیتال را از جمله تهدید‌های متوجه سیستم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال دانست.

در این تحقیق آمده است که با فراگیری این پدیده در آینده، مرزهای بین ارزهای دیجیتال و بخش‌های خصوصی و عمومی به همراه موسسات مالی از بین خواهد رفت.

گفتنی است که نگاه مثبت دویچه بانک در تحقیق منتشر شده نسبت به آینده ارزهای دیجیتال، خبری مثبت برای وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید

از سوی دیگر دولت‌ها بر سر توسعه ارز دیجیتال ملی به شک و تردید افتاده‌اند. روز گذشته رئیس بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که نیاز از سوی مردم به ارز دیجیتال ملی در این کشور نمی‌بیند. مدیر بانک مرکزی ژاپن خاطر نشان کرد که پرداخت‌های نقدی با افزایش تقاضا روبروست و این نهاد در صدد انجام تحقیقات فنی و حقوقی بر روی این مسئله است.

جزایر ویرجین بریتانیا رویکرد متفاوتی نسبت به این قضیه اتخاد کرده است. این کشور اعلام کرد که به دنبال توسعه ارز دیجیتالی تحت عنوان «BVI-LIFE» با همکاری استارتاپ لایف‌لبز است. این ارز بخشی از یک نوآوری گسترده‌تر برای توسعه بخش فین‌تک در این کشور به حساب می‌آید. گفته شده که این ارز با دلار آمریکا پشتوانه‌سازی شده است.

بانک مرکزی فرانسه نیز نقشه‌هایی برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی خود برای موسسات مالی در سال ۲۰۲۰ دارد.

The post دویچه بانک: ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ جای پول‌ های امروزی را می‌گیرند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.