رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

جابه‌جایی ۹ میلیارد دلار بیت کوین تنها در یک ساعت؛ برای اولین بار در تاریخ!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر)، بیت کوین‌هایی به ارزش ۸.۹ میلیارد دلار تنها در عرض یک ساعت در شبکه بیت کوین منتقل شد. این مقدار بیت کوین در حجم معاملات تاثیرگذار نبود چرا که تمام آنها به حساب فرستنده بازگشت.

به گزارش کوین تلگراف، رافائل شولتز کرافت (Rafael Schultze Kraft)، از بنیان‌گذاران شرکت اطلاعاتی گلاس نود (Glassnode) خبر انتقال این بیت کوین‌ها را اعلام کرد.

به گفته کرافت این حجم از تراکنش‌ها در یک ساعت، برای اولین بار در تاریخ بیت کوین رخ دادند و در نوع خود بی‌نظیر بود؛ او در توییترش نوشت:

این بزرگترین حجم تراکنش بیت کوین (بر مبنای دلار) در طول یک ساعت است که برای اولین بار در تاریخ این شبکه رخ داد.

جابه‌جایی ۹ میلیارد دلار بیت کوین تنها در یک ساعت؛ برای اولین بار در تاریخ!نمودار حجم تراکنش‌های یک ساعته بیت کوین در طول تاریخ این شبکه

کمی بعد از انجام این انتقال، شرکت گلاس نود به سرعت تحقیقات خود را آغاز کرد تا ببیند چه کسی در این انتقال غیر عادی نقش داشته است.

در نهایت گلاس نود در توییتی صرافی بیترکس را مسئول این تراکنش‌های سنگین دانست و اعلام کرد که صرافی بیترکس (Bittrex) در حال انتقال مبالغ هنگفتی از بیت کوین بوده و تکرار چند باره آن موجب شده تا این رقم در تراکنش‌های ساعتی ثبت شود.

بر اساس اطلاعات گلاس نود، بیترکس ۲۱ تراکنش درون بلاک چینی (On-Chain) را طی یک ساعت انجام داده است. هر تراکنش حاوی ۵۶,۰۰۰ بیت کوین (چیزی در حدود ۴۱۶ میلیون دلار) بوده است و انتقال هر کدام از آنها کارمزدی ۰.۶۰ دلاری داشته است.

نکته جالب اینجاست که تراکنش‌ها پیش از قطع سرویس صرافی برای تعمیرات و اجرای تغییرات در وب‌سایت انجام شدند. به گفته بخش اسپانیایی خبرگزاری کوین تلگراف، بیترکس تایید کرده است که هک نشده و همه چیز طبق برنامه صورت گرفته بودند.

هنوز مشخص نیست که دلیل انجام این تراکنش‌ها چه بوده است. به عقیده برخی انتقال سرمایه‌ها از کیف پول‌های سرد دلیل این اتفاقات بوده‌اند.

می‌توان گفت که بلاک چین بیت کوین به چنین اتفاقات غیرمنتظره و عمدتا عجیب عادت دارد. نوامبر نیز مجموع تراکنش‌های بیت کوین به بالاترین حد خود از ماه ژانویه سال گذشته رسید؛ نکته عجیب اینجاست که در تعداد تراکنش‌های تایید نشده تغییری مشابه صورت نگرفته بود.

The post جابه‌جایی ۹ میلیارد دلار بیت کوین تنها در یک ساعت؛ برای اولین بار در تاریخ! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.